Ik "hack" even de buurman uit pure noodzaak en jij roept direct dat ik de hele straat hack.quote:
Ik heb net een poging gedaan, je inbox is vol poppedopje!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.
U2? Top.quote:
behalve als je PM box vol is natuurlijk met al die groupies van jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.
Wat een moment toch weer!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
behalve als je PM box vol is natuurlijk met al die groupies van je
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik kom niet meer bij, met een teen in je krijs heb je altijd prijs
Zal je nog eens een liefdesverklaring sturen, je pleurt ze gewoon wegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een moment toch weer!
Nu moet ik al die adoratie mail weggooien, zowel ontvangen als verstuurde berichten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik "hack" even de buurman uit pure noodzaak en jij roept direct dat ik de hele straat hack.
Dat is toch wel een verschil he HB.
Laten we het over al die andere dingen maar niet hebben!![]()
Nee hoor, die heb ik al lang uitgeprint.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zal je nog eens een liefdesverklaring sturen, je pleurt ze gewoon weg
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een moment toch weer!
Nu moet ik al die adoratie mail weggooien, zowel ontvangen als verstuurde berichten.
Nee, jij doet dat niet hé. Weet je dat je de enige bent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hier
Ja daarom is mijn box nu ook vol he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat niet hé. Weet je dat je de enige bent?
is dat zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En jij toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
O, wat heerlijk, het begint hier te waaien !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |