Ik "hack" even de buurman uit pure noodzaak en jij roept direct dat ik de hele straat hack.quote:
Ik heb net een poging gedaan, je inbox is vol poppedopje!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.
U2? Top.quote:
behalve als je PM box vol is natuurlijk met al die groupies van jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.
Wat een moment toch weer!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
behalve als je PM box vol is natuurlijk met al die groupies van je
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik kom niet meer bij, met een teen in je krijs heb je altijd prijs
Zal je nog eens een liefdesverklaring sturen, je pleurt ze gewoon wegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een moment toch weer!
Nu moet ik al die adoratie mail weggooien, zowel ontvangen als verstuurde berichten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik "hack" even de buurman uit pure noodzaak en jij roept direct dat ik de hele straat hack.
Dat is toch wel een verschil he HB.
Laten we het over al die andere dingen maar niet hebben!![]()
Nee hoor, die heb ik al lang uitgeprint.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zal je nog eens een liefdesverklaring sturen, je pleurt ze gewoon weg
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een moment toch weer!
Nu moet ik al die adoratie mail weggooien, zowel ontvangen als verstuurde berichten.
Nee, jij doet dat niet hé. Weet je dat je de enige bent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hier
Ja daarom is mijn box nu ook vol he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat niet hé. Weet je dat je de enige bent?
is dat zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En jij toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
O, wat heerlijk, het begint hier te waaien !
ja,ja, jij hebt een hele fanclub, wanneer is jou fandag eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat je niets wijs maken, ik heb alle lijnen naar alle grote steden in Nederland.
Ik ga rapmuziek draaien hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hier
Wat is er eigenlijk met dat mooie plaatje gebeurt met alle lijntjes? En het memory spel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat je niets wijs maken, ik heb alle lijnen naar alle grote steden in Nederland.
Aaaaaaaaai, dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja, jij hebt een hele fanclub, wanneer is jou fandag eigenlijk?
Die liggen nu bij de AIVD.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met dat mooie plaatje gebeurt met alle lijntjes? En het memory spel?
Tipsch!!!!
Já, wil ook een lijntje zien. Tipsch!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met dat mooie plaatje gebeurt met alle lijntjes? En het memory spel?
Tipsch!!!!
Tipsch down?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:14 schreef Dementor het volgende:
Tipsch was toch al down of niet?
Ik mag geen PM's meer sturen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tipsch down?
Jezus, ik zoek nu overal wat achter... Blurk dr schuld!
quote:
nou ja zeg ! hoe durven ze ..........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mag geen PM's meer sturen.
Hoe vind je dat?
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ja zeg ! hoe durven ze ..........
maar je kan toch alles op het forum kwijt?
Pats voor de bats ofzoiets
Echt niet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tipsch down?
Jezus, ik zoek nu overal wat achter... Blurk dr schuld!
hoe kan dat nou dat jij altijd muziek hebt die ik niet ken maar wel mooi vindquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Als daar een nummer bij past dan is het dit wel. Overigens kan ik John Hiatt van harte aanbevelen.
Wat een stem, wat een songwriter. All time favo
en luister dan deze ook nog even
Dat heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Echt niet!
Hij was moe maar voldaan dus ging heerlijk slapen
Mooi, dat eerste nummer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Als daar een nummer bij past dan is het dit wel. Overigens kan ik John Hiatt van harte aanbevelen.
Wat een stem, wat een songwriter. All time favo
en luister dan deze ook nog even
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mag geen PM's meer sturen.
Hoe vind je dat?
Oh mevrouw in kwestie is bang dat ze hier anders nog tot 6 uur zit.quote:
o ze denken maar........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oeh lekker!![]()
Ik kan niet teveel posten op het forum joh straks gaan ze hier nog dingen denken.
O, op die fiets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh mevrouw in kwestie is bang dat ze hier anders nog tot 6 uur zit.
Denk ik hoor.
Kan er ook naast zitten.
Oe! Die kom je haast nooit tegen, als tube!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:07 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
yes sir, we play both kinds... Country and Western
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |