Ik koop de hele winkel leeg!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Alleen als je Magnums in huis hebt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef -Blurk- het volgende:
Is er nu niemand die een lekker gezellig liedje kan posten?
Dat is nogal subjectief he!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef -Blurk- het volgende:
Is er nu niemand die een leker zomers liedje kan posten?
als hij me met zijn teen in mijn krijs neemtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je wat van mijn thee en kruiden tot je neemt.
Krijs? Waar zit die?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
als hij me met zijn teen in mijn krijs neemt![]()
![]()
![]()
perverts
hé hé eindelijk een muziekjequote:
Doe me maar even als Buddy toevoegen dan kijk ik wel even voor jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
Zit ik nou nog op een PM te wachten of niet.
Ik weet het echt niet meer.
Van wie dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
Zit ik nou nog op een PM te wachten of niet.
Ik weet het echt niet meer.
Dat zou wel de ultieme karaktermoord zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Doe me maar even als Buddy toevoegen dan kijk ik wel even voor je
truste Karinquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
Lieve mensen, ik ga toch maar een poging wagen, welterusten en tot ziens.![]()
Truste Ka!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
Slaap lekker weervrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
Naja, je weet het niet he...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus nu af he.
Teveel keus/mogelijkheden.
Ik ben toch heel discreetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme karaktermoord zijn.
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Naja, je weet het niet he...
Welterusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |