Zeg dat wel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bergje vrouwen bij elkaar kunnen niet ruim denken
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Duh_Dude het volgende:
Toch nog even voor de enkeling die zich afvraagt of dat wel kan al die disco, country en salsa
Zucht, wat hebben jullie allemaal vandaag! IK ben niet aan het PM-en!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha wat zou er nou verstuurd worden he.
HB kennende...
ik vind (bijna) alles wel leuk wat je post, maar soms zit er wel iet tussen dat ik denkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Duh_Dude het volgende:
Toch nog even voor de enkeling die zich afvraagt of dat wel kan al die disco, country en salsa
Saxay!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zucht, wat hebben jullie allemaal vandaag! IK ben niet aan het PM-en!
Kutwijven ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een bergje met vrouwen hier, haak af
Whoa dan moet ik het weer uitleggen he.quote:
ja ik ga met je mee , het was een zware dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een bergje met vrouwen hier, haak af
Als je je mailbox aan zou zetten zou het wat makkelijker gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:51 schreef Duh_Dude het volgende:
kreeg ik maar eens een pm......
truste allemaal
sweat dreams
Ja zag het en heb al boel weggemieterd maar blijft 100 % vol.quote:
Als het maar niet over sex gaat, want daar houd ik niet vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Whoa dan moet ik het weer uitleggen he.
HB weet er alles van, als je interesse hebt stuur je haar maar een PM.
Hihi.![]()
![]()
Je moet het ook echt goed uit je prullenbak verwijderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zag het en heb al boel weggemieterd maar blijft 100 % vol.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als het maar niet over sex gaat, want daar houd ik niet van
Oh fuckquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet het ook echt goed uit je prullenbak verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |