quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh mevrouw in kwestie is bang dat ze hier anders nog tot 6 uur zit.
Denk ik hoor.
Kan er ook naast zitten.
Nee, ik ben de laatste tijd nooit met een tevreden gevoel mijn bed in gestapt.quote:
Dan zou ik maar eens heel hard John Hiatt cd's kopen, alles is zo'n beetje super van die grootheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kan dat nou dat jij altijd muziek hebt die ik niet ken maar wel mooi vind
Als ze lief is!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ach, maar Fan mag toch gewoon op tijd naar bed van je?
ik ben (bijna) altijd lief......quote:
En dit vind ik de mooistequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:24 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens heel hard John Hiatt cd's kopen, alles is zo'n beetje super van die grootheid.
Kan het zijn dat je die gewoon het beste kent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit vind ik de mooiste![]()
hier blijf ik wel even voor wakkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit vind ik de mooiste![]()
Je bent soms een beetje stout maar dat vind ik wel schattig hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben (bijna) altijd lief......
en ik ga lekker naar bed als ik dat wil![]()
en dat duurdt geloof ik iet zo heel lang meer of er moet nog iets leuks gebeuren
In dienst nemen Dementorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent soms een beetje stout maar dat vind ik wel schattig hoor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dienst nemen Dementor![]()
![]()
Trust me, je zegt direct ja als het zover is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij mag HoneyBunny
ik heb al een baan
Ja hallo, je kan geen 6 vrouwen in dienst nemen hoor! Dat gaat fout! Vrouwen onderling op de werkvloer is een ramp! Haren trekken, stoelen saboteren, krabbelen, gillen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij blijft natuurlijk heel dicht bij mij hoor.
Once your in...
We betrekken dat pand aan de rivier he, ruimte zat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja hallo, je kan geen 6 vrouwen in dienst nemen hoor! Dat gaat fout! Vrouwen onderling op de werkvloer is een ramp! Haren trekken, stoelen saboteren, krabbelen, gillen!
hoe kan jij in godsnaam posten, pm sturen en emails verzenden allemaal tegelijk ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
Zo ik heb net een mailtje de deur uitgedaan dat ik echt niet voor morgen een concept op kan leveren en of dat maandag kan.
Lekker.
Ik wil geen tweede keus zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij mag HoneyBunny
ik heb al een baan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Trust me, je zegt direct ja als het zover is.
Ik kan zoveel tegelijk Fan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kan jij in godsnaam posten, pm sturen en emails verzenden allemaal tegelijk ?
ben je ook hyper van die thee ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |