Wat doe jij nou ??? de ava van Ijsmeisquote:
Tuurlijk niet joh! Zolang je je in real life maar geen Dementor gaat noemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:55 schreef Dementor het volgende:
Ik ga dit allemaal ooit zo op mijn bordje krijgen he!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga er vandoor, móet slapen, anders wordt het een ramp morgen, ik bedoel straks, o men, over een paar uur moet ik alweer op.
Trusten allemaal
Heel even gepikt, vond m zo leuk! Zet zo NZ ava weer terug, want die is heilig!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe jij nou ??? de ava van Ijsmeis
Fotoboek en zoeken op bepaalde woorden met google.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh! Zolang je je in real life maar geen Dementor gaat noemen.
WTF? Echt? Heb ik weer een ava van een of andere wilde chick gepikt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:59 schreef Dementor het volgende:
Oh lief honingnijntje van me, trust me je wilt geen ijsmeis avatar gebruiken.
Tenzij je zin hebt om binnenkort een eigen .zip en .rar op het internet te zetten met pikante foto's zoals zij ooit heeft gedaan.
Zou ik maar doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heel even gepikt, vond m zo leuk! Zet zo NZ ava weer terug, want die is heilig!
Uhm ja je hebt de avatar van een vrije wilde dame te pakken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
WTF? Echt? Heb ik weer een ava van een of andere wilde chick gepikt?
Ga m snel aanpassen!!!
Ikke ookquote:
Heb fok uitgelezen iid..quote:
Ach we zijn er als redders in noodquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
Wel weer mooi dat HB precies die avatar pakt!
Kutzooi, vond m zo leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
Wel weer mooi dat HB precies die avatar pakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |