Ik heb het ook niet bedachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
De helft van de personen uit de OP post hier volgens mij niet eens.
graagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:01 schreef elfzesendertig het volgende:
Nina.rar?
Klopt, maar jij bent niet veel beter.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ninaaadie is trouwens lelijk
maar oke.
niet iedereen kan zo mooi zijn als jouw hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ninaaadie is trouwens lelijk
maar oke.
Als haar.. wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef gers het volgende:
[..]
niet iedereen kan zo mooi zijn als jouw he![]()
Deze iig niet inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
De helft van de personen uit de OP post hier volgens mij niet eens.
Edit: Oeps.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent niet veel beter.
ssst heb stiekem breathtaking.rarquote:
Ik heb geen idee, 1136. Ik zie of spreek haar zelden aangezien ik een omgangsverbod opgelegd heb gekregen.quote:
Mag ik je aanraken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef eriksd het volgende:
Zie der hier wel eens lopen bij de ap
verkapt kijk-mij-eens-bn'ers-tegenkomen
Bahhh. ik verveel me. Ga me eens afzeiken ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent niet veel beter.
* elfzesendertig zeikt over Breathtakingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bahhh. ik verveel me. Ga me eens afzeiken ofzo
Je mag wel een flink bedrag ophoestenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, 1136. Ik zie of spreek haar zelden aangezien ik een omgangsverbod opgelegd heb gekregen.
* Breathtaking is niet blij. Wel voor de halve seconde die ze nodig had om dit te lezen verlost van de verveling!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
* elfzesendertig zeikt over Breathtaking
Lees dit, heb je wat te doen:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking is niet blij. Wel voor de halve seconde die ze nodig had om dit te lezen verlost van de verveling!
Wauw, we doen weer liefquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees dit, heb je wat te doen:
De queeste voor de baggerbrieven
De Schuinrechtse Oorlog (ik zie net dat hier een slotje op gezet is, dus terrorcerror zal wel weer langsgeweest zijn in zijn klopjacht op mijn topics)
Bij misbruik van dit forum
Boeren uit de Beemster
Ik ga kappen. Ik geef FOK! veel te veel aandacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, we doen weer lief? Dankje
Word je nou niet moe van jezelf steeds te promoten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees dit, heb je wat te doen:
De queeste voor de baggerbrieven
De Schuinrechtse Oorlog (ik zie net dat hier een slotje op gezet is, dus terrorcerror zal wel weer langsgeweest zijn in zijn klopjacht op mijn topics)
Bij misbruik van dit forum
Boeren uit de Beemster
Door zelfs maar 1 post te doen geef je al te veel aandachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga kappen. Ik geef FOK! veel te veel aandacht.
Zie toch niet overal het kwade van in. Breathtaking wilde iets te doen hebben en het eerste wat me te binnen schoot was dat ik die lappen tekst had liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:58 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van jezelf steeds te promoten?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:02 schreef Rhythm het volgende:
BT, had je mijn lap gehuilie over Beverton al gelezen?
Het gaat automatisch nuquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:03 schreef Rhythm het volgende:
1136, is dat niet vermoeiend, continu die tags zetten? Het vermindert ook nog eens de bagger/p u.
Die van mij? Dat is de Bovenbonkel, baas van de Karbonkels!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:05 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet btw nog steeds niet wat je avatar voorstelt maar ik ben erdoor gefascineerd.
dank, dat vroeg ik me ook net afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van mij? Dat is de Bovenbonkel, baas van de Karbonkels!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef Rhythm het volgende:
Oh, die zooi keek ik vroeger nooit. Dat was toen ik 6 was, toen was ik bezig met 'De Aanslag' van H. Mulisch.
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft.quote:
Moet jij niet in bold posten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft. [ afbeelding ]
Ik had echt zoiets van:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft. [ afbeelding ]
Rickokunquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:22 schreef RickoKun het volgende:
HEY! SLINDENEAU! IK SNAPTE DIE FILM HEUS WEL HOOR! ZO EERST KWAM ER EEN GLITCH IN HET TIJDSCONTINUUM EN TOEN KON DONNIE BEPALEN OF HIJ WEL OF NIET WOU BLIJVEN LEVEN ENSEAUX, JE WEET NIET HOE HET MET DE ALTERNATIEVE DONNIE AFLOOPT OMDAT JE DAN WEER DONNIE ZIET IN DE PRIMAIRE REALITEIT
Oops, you got mequote:
Ik ook, morgenvroeg om 7 uur opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar guys. Ik ga slapenwelterusten alvast
IK ZOU HET NIET WETEN WANT HET IS VEELS TE DUUR OM UIT TE GAAN ALS JE SLECHTS 10 EURO TOT JE BESCHIKKING HEBTquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Rickokun.
Hoe zijn de meisjes in Groningen de laatste tijd? Hier is het komkommertijdEn dan niet mijn komkommer
.
FAIL!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.![]()
DIE HEB IK OOK GEZIENquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
WEET JULLIE?! DONNIE DARKO KOMT AUF DIE BAUSE!!!!!!!!1111111einreichskanselier
Breathtakingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar guys. Ik ga slapenwelterusten alvast
quote:
1 |
Supahgeil.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb vast de OP gerestyled voor de volgende delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06| 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
Geen ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Mooi.
1 ding: wtf doet pedobear bovenaan?
TecHnovikiNg en paTatjes nAtuurLijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen ideedie stond daar ineens.
Ik zocht nog een leuk versiersel, maar kon ff niks bedenken. Dus als jullie een suggestie hebben:![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
TecHnovikiNg en paTatjes nAtuurLijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen ideedie stond daar ineens.
Ik zocht nog een leuk versiersel, maar kon ff niks bedenken. Dus als jullie een suggestie hebben:![]()
Ok! Pas hem wel ff aan als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
TecHnovikiNg en paTatjes nAtuurLijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
nu vind ik het wel leuk geweest
Iets dat begint met de H...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:52 schreef BobbyB het volgende:
Nou, als jullie nog meer ideeën hebben dan ga ik ze vanavond wel proberen te verwerken.
Hakenkruis? Vind je dat niet een beetje te ver gaan?quote:
Scheisse...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hakenkruis? Vind je dat niet een beetje te ver gaan?
HET IS FRIET~@!#!@#$@!!!!@!!EINZZWEIDREISUPAHTOLLGEILPOLIZEIquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
nu vind ik het wel leuk geweestof heeft iemand nog een idee om Termie, Bio en ondeugend erin te verwerken?
Patat ftwquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
HET IS FRIET~@!#!@#$@!!!!@!!EINZZWEIDREISUPAHTOLLGEILPOLIZEI
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
You have a lot to learn, young grasshopper
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nina is not amused
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
Mooi gedaan BobbyB! En dat voor een moderator
Goede gedaan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06| 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
<INSERT PLAATJE/TEKST/LINKJES>
Deel vol? De OP vind je hier.
We gaan toch niet schelden he!quote:
Moet je aan elfzesendertig vraguh.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef Rhythm het volgende:
Ik wil ook met m'n avatar bij de coole mensen.
We hebben hem gejat uit ONZquote:
Of je zet hem in de wiki er zelf bij.quote:
Hij voelt zich hier niet op zijn gemak.quote:
Ikke welquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij voelt zich hier niet op zijn gemak.
Hebben jullie die rage überhaupt meegemaakt kijkend naar jullie aanmeldingsdatum, serieuze vraag en dus geen trol ofzo?
Ik heb de rage wel meegemaakt jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hebben jullie die rage überhaupt meegemaakt kijkend naar jullie aanmeldingsdatum, serieuze vraag en dus geen trol ofzo?
Jazeker, deels onder een ander account op en andere wohnplatz, mein fuhrer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Die staat er al een tijdje hoor.quote:
Omdat jij de OP aan kan passen.quote:
True, maar je kan hem beter in de wiki zetten voor het volgende deelquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die staat er al een tijdje hoor.
[..]
Omdat jij de OP aan kan passen.
Ja so, wat doet hij er?quote:
Omdat ie tof is!quote:
Volgens mij ben jij de enige die dat vindt. Ik heb gehoord dat het een SC verziekende kneus was.quote:
Ik heb gehoord dat jij moest dimmen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat vindt. Ik heb gehoord dat het een SC verziekende kneus was.
Hij doet hier toch al een tijdje mee hoor zonder te zieken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat vindt. Ik heb gehoord dat het een SC verziekende kneus was.
Ik zal niet zeggen wie me dat heeft vertellerdt, maar dat zei hij.Omdat die Juicyhil geval de hele tijd plaatjes van die Hillary Dufkut deed posteren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij moest dimmen.
Hillary Duff is best lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen wie me dat heeft vertellerdt, maar dat zei hij.Omdat die Juicyhil geval de hele tijd plaatjes van die Hillary Dufkut deed posteren.
Tja, en zo zijn er ook 10tallen tieten, gifjes, Elisha's, Hayden's en andere vrouwmenschen voorbij gekomen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen wie me dat heeft vertellerdt, maar dat zei hij.Omdat die Juicyhil geval de hele tijd plaatjes van die Hillary Dufkut deed posteren.
Ik hebgehoord dat jij recht moest schrijvenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij moest dimmen.
Ninaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hillary Duff is best lekkerMaar nu is het thema Nina Sanders en dat is dan weer een gedrocht.
Nou ja, gedrocht niet, maar vind haar niet echt lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hillary Duff is best lekkerMaar nu is het thema Nina Sanders en dat is dan weer een gedrocht.
En hij typt in bold,aandachtshoer pur sang enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, en zo zijn er ook 10tallen tieten, gifjes, Elisha's, Hayden's en andere vrouwmenschen voorbij gekomen.Ik zie het probleem niet.
1136 typt schuin, * doʞ u,z do sɯos dʎʇ ʞı en sackboy typt als in een dreigbrief.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En hij typt in bold,aandachtshoer pur sang enzo.
Sackboy is de meester der typstijlen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1136 typt schuin, * doʞ u,z do sɯos dʎʇ ʞı en sackboy typt als in een dreigbrief.
Precies, dat ga ik niet eens na doen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sackboy is de meester der typstijlen.
Nee, tis het niet echt, sorryquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:14 schreef Rhythm het volgende:
Leighton Meester.
[ afbeelding ]
Make fap, not war.
quote:
Allemaal users die niet opvallen als ze normaal typselenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1136 typt schuin, * doʞ u,z do sɯos dʎʇ ʞı en sackboy typt als in een dreigbrief.
* ˙uǝıɐɐɹpɯo pɹoquǝsʇǝoʇ ǝɾ uooʍǝƃquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:17 schreef Rhythm het volgende:
Hoe doe je dat op de kop?
Ik ben tenminste niet gebannedquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allemaal users die niet opvallen als ze normaal typselen
Maar anders open je er een topic over?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allemaal users die niet opvallen als ze normaal typselen
Dank u. Maar hEt wordt weL wat veRmoeieNd op deN dUur..quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sackboy is de meester der typstijlen.
Hoezo is het duur?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dank u. Maar hEt wordt weL wat veRmoeieNd op deN dUur..
Me neither.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet gebanned
JA WAT EEN IDEE!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar anders open je er een topic over?
Vakantie ofzulks.quote:Waar is reetveter eigenlijk?
Ik ook niet.quote:
Hij welquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Vakantie ofzulks.
Hoe kan ik anders posten als ik een ban heb?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb je verward met een ander dan![]()
Ik bedoelde dat je gebanned was. Dat kan je toch zelf ook nog wel bedenken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe kan ik anders posten als ik een ban heb?
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je gebanned was. Dat kan je toch zelf ook nog wel bedenken?
Helaas niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef Rhythm het volgende:
Heb je zusjes of e.d.?
quote:
Ik ben wel alweer terug vanuit Frankrijk. Nog maar 3 weken vakantie nuquote:
was er met me omaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:49 schreef GasTurbine het volgende:
ɐɯo ǝɾ uooʍǝƃ
aidsquote:
te laat jij hebt nu ook aidsquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:55 schreef GasTurbine het volgende:
*ingeënt!*
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
GT, je oma en jij hadden een trio?
Sst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:01 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar had jij geen druiper overgehouden van Mik?
De hoerquote:
maar je werd toch verslagen door karbonkelquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben de Bovenbonkel, ja! Baas van de Karbonkels![]()
Dat moet nog gebeuren. Tot die tijd ben ik de Bovenbonkel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar je werd toch verslagen door karbonkel
owoke maar ik vond de karbonkels vroeger altijd engquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat moet nog gebeuren. Tot die tijd ben ik de Bovenbonkel.
Dat kan wel zijn, maar dan hoef ik dit niet te tolererenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben de Bovenbonkel, ja! Baas van de Karbonkels![]()
Afghanistan schijnt aardig te zijn rond deze tijd van het jaar. Probeer het daar eens!quote:
haydenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Afghanistan schijnt aardig te zijn rond deze tijd van het jaar. Probeer het daar eens!![]()
+ Wijfuhpoost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hequote:
Boeit hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
Gister begonnen met Heroes sz 1( "Wat? nu pas? Nigga die shit is oud!" " Ja man, nu pas"). Sindsdien denk ik dat er een god is, want hoe noem je anders Hayden in zo een cheerleader pakkie?
goede serie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
Gister begonnen met Heroes sz 1( "Wat? nu pas? Nigga die shit is oud!" " Ja man, nu pas"). Sindsdien denk ik dat er een god is, want hoe noem je anders Hayden in zo een cheerleader pakkie?
Tja, het is wel een serie waar je niet teveel bij na moet denken (in de zin van "dat kan helemaal niet!!!11!!!1") het is een vermakelijke serie, goed in elkaar gezet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef gers het volgende:
[..]
goede serie?
wil hem ook eigenlijk wel eens een keer gaan kijken
Blasfemy!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar alleen in S2 een beetje irritant.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, het is wel een serie waar je niet teveel bij na moet denken (in de zin van "dat kan helemaal niet!!!11!!!1") het is een vermakelijke serie, goed in elkaar gezet.
In S2 doet overigens ook Kristen Bell mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind haar niet zoveel aan.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, het is wel een serie waar je niet teveel bij na moet denken (in de zin van "dat kan helemaal niet!!!11!!!1") het is een vermakelijke serie, goed in elkaar gezet.
In S2 doet overigens ook Kristen Bell mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind haar niet zoveel aan.
Sorryquote:
Dat is toch nep. I am on a quest from god to fuck Hayden Panettiere. Net de Blues Brothers, alleen dan alleen en zonder Rawhidequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SorryOverigens word ze gepaald door Milo (Peter Vermicelli)
.
Hayden bedoel ik dan he.
Thanksquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Triptamine het volgende:
Vette nieuwe op trouwens. Restecp!
S2 vind ik idd wel een beetje saai.quote:
Zet je ava in de wiki dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:18 schreef postmortum het volgende:
GODVER WAAROM STA IK NIET IN DE OP![]()
IK HEB DE FOTO VAN NINA ALS EERSTE GEPOST
Bij mij enkelt de vraag of ik wil ophoudenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:30 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben zojuist weer bedreigd met een ban.
ik mag die schuinschrijfert welquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Alsjeblieft postmortum. Die schuintypende mongool waar iedereen hem helemaal over schijnt te flippen heeft je avatar in de OP gezet.
In principe is er geen geldige reden om me hier een ban voor te geven. Dat heb ik nu al vaker beargumenteerd, maar het wil blijkbaar niet doordringen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij enkelt de vraag of ik wil ophouden
Aah, ze irriteren zich eraan. En dan slaan ze meteen helemaal door.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In principe is er geen geldige reden om me hier een ban voor te geven. Dat heb ik nu al vaker beargumenteerd, maar het wil blijkbaar niet doordringen.
Naast het feit dat er geen reden is om je eraan te ergeren (puur populisme), is het zo dat er mensen zijn die zich aan bijvoorbeeld Juup ergeren. Krijgt Juup dan ook een ban? Nee. Waarom ik dan wel? Als ik wat mensen kan verzamelen die zich zogenaamd ergeren aan dequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah, ze irriteren zich eraan. En dan slaan ze meteen helemaal door.
Het is inderdaad populisme, Juup neemt volgens mij de klaagbaak een beetje te serieus. Maar goed, dat ben ik niet om dat te beoordelen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Naast het feit dat er geen reden is om je eraan te ergeren (puur populisme), is het zo dat er mensen zijn die zich aan bijvoorbeeld Juup ergeren. Krijgt Juup dan ook een ban? Nee. Waarom ik dan wel? Als ik wat mensen kan verzamelen die zich zogenaamd ergeren aan desmiley van tong80, wordt tong80 dan ook gebanned? Nee. Waarom ik dan wel?
Ik vind dat Juup het qua moderaten verder wel goed aanpakt. Er is nu toch al wel veel minder zooi in KLB.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is inderdaad populisme, Juup neemt volgens mij de klaagbaak een beetje te serieus. Maar goed, dat ben ik niet om dat te beoordelen.
vind jre het gek , ik ben veel te bang dat ik weer geband voor 1 maandquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind dat Juup het qua moderaten verder wel goed aanpakt. Er is nu toch al wel veel minder zooi in KLB.
Whehequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
vind jre het gek , ik ben veel te bang dat ik weer geband voor 1 maand
Schijterd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
vind jre het gek , ik ben veel te bang dat ik weer geband voor 1 maand
Geyl.quote:
quote:
ze zien er al zo lekker volwassen uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
QFT. Die zijn altijd wel lekker ja![]()
Pedobear 2.0:quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze zien er al zo lekker volwassen uit
[ afbeelding ]
Die pedo`s?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe dan ook, ze zijn bloedje geil![]()
Wie dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis de lekkerste klb mod ooit![]()
Hun ogenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie dan?
Gothic/emomeisjes zijn inderdaad erg mooi.Gewoon de kleding, de makeup en het pikzwarte haar is gewoon erg mooi.
Ahhhh onze favo Disney hoer.quote:
Woei, vandaag toevallig haar gepre-orderde album binnen gehadquote:
Bepaal jij dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Emomeisjes graag. Daar zal het volgende deel ook over gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
haar spel is echt te ergquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Woei, vandaag toevallig haar gepre-orderde album binnen gehad(heb ook een site van haar
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende topictitel : EMO-chicks zijn geil , maar Janetje was geilerquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:31 schreef BobbyB het volgende:
We zijn best wel weer op dreef.Redelijk snel gaan we door dit topic.
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
Volgende topictitel : EMO-chicks zijn geil , maar Janetje was geiler
Google leest je browse history eerst door en past het daarop aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:35 schreef BobbyB het volgende:Ik ging dus op zoek naar zo'n smiley die ooit een keer gemaakt was van een triangeljosti, dus ik typ (verkeerd) trangeljosti. Zegt Google: Bedoelde u triangeljosti?
Zelfs Google heeft het door.
http://www.google.nl/search?q=trangeljosti
aah verklaart waarom pedobear bij mijn favoriete staatquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Google leest je browse history eerst door en past het daarop aan.Dus alles fokkers krijgen, technoviking, kachelkees, pedo bear jeweetz..
Viezpeuqquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
aah verklaart waarom pedobear bij mijn favoriete staat
jij bent de enige die ze niet leuk vindquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Omg flikker op met je kut emo shit
Rot een eind op ofzo, dit is KLB, je hoort hier emo's/gothics te bashen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent de enige die ze niet leuk vind
Dan word het rustig hier.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rot een eind op ofzo, dit is KLB, je hoort hier emo's/gothics te bashen.
niks tegen cristina scabbiaquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rot een eind op ofzo, dit is KLB, je hoort hier emo's/gothics te bashen.
Voor jou een naakte ananasquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Omg flikker op met je kut emo shit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan word het alsnog rustig in de SC.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
wel mijn topictitel gebruiken hequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan word het alsnog rustig in de SC.![]()
Nopz, bij mij word het het Lostprophets fan-topicquote:
Ja hoor, maar hij moet wel iets korter, anders past ie niet lekker.quote:
zolang er maar janetje in genoemd wordtquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hij moet wel iets korter, anders past ie niet lekker.
[KLB Bagger SC#14] EMO-chicks zijn geil, Janetje was geilerquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
zolang er maar janetje in genoemd wordt
quote:
\quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC#14] EMO-chicks zijn geil, Janetje was geiler
?
daar heb ik een ip-banquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En terecht. FLikker maar op naar het forum van suicidegirls.com ofzo als je gothics wil zien.
wat heb je daar geflikt dan? Gezegd dat het leven zinloos was als ze niet met jou naar bed gingen waardoor 90% van de members niet meer terug kwam?quote:
ja en ik dacht nog wel dat ze postmortum een geile nick zouden vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat heb je daar geflikt dan? Gezegd dat het leven zinloos was als ze niet met jou naar bed gingen waardoor 90% van de members niet meer terug kwam?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat heb je daar geflikt dan? Gezegd dat het leven zinloos was als ze niet met jou naar bed gingen waardoor 90% van de members niet meer terug kwam?
Bis bald.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik ben weg tot morgen in het geile emo-topiek
Wat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef GasTurbine het volgende:
Wat? nu pas? Nigga die shit is oud!
Nu al weg?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik ben weg tot morgen in het geile emo-topiek
"tyfus", is het.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef GasTurbine het volgende:
Zijn jullie heemaal gek geworden? Stelletje aasgieren. Als jullie graag schijndode mensen willen zien moeten jullie naar de mortuarium gaan! Bengels! Sterf! AIDS KANKER ALLEHOERIGE TERINGTIEVES.
Zij lijkt eigenlijk wel op iemand die ik kenquote:
Overloper! Zomaar naar onz toe gaan he Pfffffquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:09 schreef De_Ananas het volgende:
Trauma opgelopen vandaag.
Leuk, m'n topic is nu verneukt nudat ie in ONZ staat.
Als jullie doorgaan met emo's ga ik dat zeker overwegen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overloper! Zomaar naar onz toe gaan he Pfffff
Okee, zeg maar tegen Juup dat het topic daar kan blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jullie doorgaan met emo's ga ik dat zeker overwegen.
* Juicyhil maakt ook de OP nog emo-style.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jullie doorgaan met emo's ga ik dat zeker overwegen.
Ik ben tenminste nog één van de weinige die een beetje leuke topics maakt hier.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, zeg maar tegen Juup dat het topic daar kan blijven.
Ja maar ik heb meerdere goede topics dichtgemept zien worden. Die van GT is gelukkig weer open. Wees blij dat ie je OP niet weg heeft geknikkerd als bij GT. Ook de redenen die gegeven worden vind ik nergens op slaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog één van de weinige die een beetje leuke topics maakt hier.
Ach, sommige mensen houden van kut.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:14 schreef gers het volgende:
net terug vanuit utrecht wat een kutwedstrijd was dat 6-2
Oja?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen houden van kut.
FC Utrecht - TOP (fcquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:17 schreef BobbyB het volgende:
welke wedstrijd?
Ja bv de kut van haydenquote:
Dit keer niet neequote:
Oh, op die fiets. Ja, of die van Hilary!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |