Hij doet hier toch al een tijdje mee hoor zonder te zieken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat vindt. Ik heb gehoord dat het een SC verziekende kneus was.
Ik zal niet zeggen wie me dat heeft vertellerdt, maar dat zei hij.Omdat die Juicyhil geval de hele tijd plaatjes van die Hillary Dufkut deed posteren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij moest dimmen.
Hillary Duff is best lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen wie me dat heeft vertellerdt, maar dat zei hij.Omdat die Juicyhil geval de hele tijd plaatjes van die Hillary Dufkut deed posteren.
Tja, en zo zijn er ook 10tallen tieten, gifjes, Elisha's, Hayden's en andere vrouwmenschen voorbij gekomen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen wie me dat heeft vertellerdt, maar dat zei hij.Omdat die Juicyhil geval de hele tijd plaatjes van die Hillary Dufkut deed posteren.
Ik hebgehoord dat jij recht moest schrijvenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij moest dimmen.
Ninaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hillary Duff is best lekkerMaar nu is het thema Nina Sanders en dat is dan weer een gedrocht.
Nou ja, gedrocht niet, maar vind haar niet echt lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hillary Duff is best lekkerMaar nu is het thema Nina Sanders en dat is dan weer een gedrocht.
En hij typt in bold,aandachtshoer pur sang enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, en zo zijn er ook 10tallen tieten, gifjes, Elisha's, Hayden's en andere vrouwmenschen voorbij gekomen.Ik zie het probleem niet.
1136 typt schuin, * doʞ u,z do sɯos dʎʇ ʞı en sackboy typt als in een dreigbrief.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En hij typt in bold,aandachtshoer pur sang enzo.
Sackboy is de meester der typstijlen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1136 typt schuin, * doʞ u,z do sɯos dʎʇ ʞı en sackboy typt als in een dreigbrief.
Precies, dat ga ik niet eens na doen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sackboy is de meester der typstijlen.
Nee, tis het niet echt, sorryquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:14 schreef Rhythm het volgende:
Leighton Meester.
[ afbeelding ]
Make fap, not war.
quote:
Allemaal users die niet opvallen als ze normaal typselenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1136 typt schuin, * doʞ u,z do sɯos dʎʇ ʞı en sackboy typt als in een dreigbrief.
* ˙uǝıɐɐɹpɯo pɹoquǝsʇǝoʇ ǝɾ uooʍǝƃquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:17 schreef Rhythm het volgende:
Hoe doe je dat op de kop?
Ik ben tenminste niet gebannedquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allemaal users die niet opvallen als ze normaal typselen
Maar anders open je er een topic over?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allemaal users die niet opvallen als ze normaal typselen
Dank u. Maar hEt wordt weL wat veRmoeieNd op deN dUur..quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sackboy is de meester der typstijlen.
Hoezo is het duur?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dank u. Maar hEt wordt weL wat veRmoeieNd op deN dUur..
Me neither.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet gebanned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |