quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
Mooi gedaan BobbyB! En dat voor een moderator
Goede gedaan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06| 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
<INSERT PLAATJE/TEKST/LINKJES>
Deel vol? De OP vind je hier.
We gaan toch niet schelden he!quote:
Moet je aan elfzesendertig vraguh.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef Rhythm het volgende:
Ik wil ook met m'n avatar bij de coole mensen.
We hebben hem gejat uit ONZquote:
Of je zet hem in de wiki er zelf bij.quote:
Hij voelt zich hier niet op zijn gemak.quote:
Ikke welquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij voelt zich hier niet op zijn gemak.
Hebben jullie die rage überhaupt meegemaakt kijkend naar jullie aanmeldingsdatum, serieuze vraag en dus geen trol ofzo?
Ik heb de rage wel meegemaakt jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hebben jullie die rage überhaupt meegemaakt kijkend naar jullie aanmeldingsdatum, serieuze vraag en dus geen trol ofzo?
Jazeker, deels onder een ander account op en andere wohnplatz, mein fuhrer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Die staat er al een tijdje hoor.quote:
Omdat jij de OP aan kan passen.quote:
True, maar je kan hem beter in de wiki zetten voor het volgende deelquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die staat er al een tijdje hoor.
[..]
Omdat jij de OP aan kan passen.
Ja so, wat doet hij er?quote:
Omdat ie tof is!quote:
Volgens mij ben jij de enige die dat vindt. Ik heb gehoord dat het een SC verziekende kneus was.quote:
Ik heb gehoord dat jij moest dimmen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat vindt. Ik heb gehoord dat het een SC verziekende kneus was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |