Ik heb het ook niet bedachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
De helft van de personen uit de OP post hier volgens mij niet eens.
graagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:01 schreef elfzesendertig het volgende:
Nina.rar?
Klopt, maar jij bent niet veel beter.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ninaaadie is trouwens lelijk
maar oke.
niet iedereen kan zo mooi zijn als jouw hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ninaaadie is trouwens lelijk
maar oke.
Als haar.. wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef gers het volgende:
[..]
niet iedereen kan zo mooi zijn als jouw he![]()
Deze iig niet inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
De helft van de personen uit de OP post hier volgens mij niet eens.
Edit: Oeps.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent niet veel beter.
ssst heb stiekem breathtaking.rarquote:
Ik heb geen idee, 1136. Ik zie of spreek haar zelden aangezien ik een omgangsverbod opgelegd heb gekregen.quote:
Mag ik je aanraken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef eriksd het volgende:
Zie der hier wel eens lopen bij de ap
verkapt kijk-mij-eens-bn'ers-tegenkomen
Bahhh. ik verveel me. Ga me eens afzeiken ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent niet veel beter.
* elfzesendertig zeikt over Breathtakingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bahhh. ik verveel me. Ga me eens afzeiken ofzo
Je mag wel een flink bedrag ophoestenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, 1136. Ik zie of spreek haar zelden aangezien ik een omgangsverbod opgelegd heb gekregen.
* Breathtaking is niet blij. Wel voor de halve seconde die ze nodig had om dit te lezen verlost van de verveling!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
* elfzesendertig zeikt over Breathtaking
Lees dit, heb je wat te doen:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking is niet blij. Wel voor de halve seconde die ze nodig had om dit te lezen verlost van de verveling!
Wauw, we doen weer liefquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees dit, heb je wat te doen:
De queeste voor de baggerbrieven
De Schuinrechtse Oorlog (ik zie net dat hier een slotje op gezet is, dus terrorcerror zal wel weer langsgeweest zijn in zijn klopjacht op mijn topics)
Bij misbruik van dit forum
Boeren uit de Beemster
Ik ga kappen. Ik geef FOK! veel te veel aandacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, we doen weer lief? Dankje
Word je nou niet moe van jezelf steeds te promoten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees dit, heb je wat te doen:
De queeste voor de baggerbrieven
De Schuinrechtse Oorlog (ik zie net dat hier een slotje op gezet is, dus terrorcerror zal wel weer langsgeweest zijn in zijn klopjacht op mijn topics)
Bij misbruik van dit forum
Boeren uit de Beemster
Door zelfs maar 1 post te doen geef je al te veel aandachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga kappen. Ik geef FOK! veel te veel aandacht.
Zie toch niet overal het kwade van in. Breathtaking wilde iets te doen hebben en het eerste wat me te binnen schoot was dat ik die lappen tekst had liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:58 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van jezelf steeds te promoten?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:02 schreef Rhythm het volgende:
BT, had je mijn lap gehuilie over Beverton al gelezen?
Het gaat automatisch nuquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:03 schreef Rhythm het volgende:
1136, is dat niet vermoeiend, continu die tags zetten? Het vermindert ook nog eens de bagger/p u.
Die van mij? Dat is de Bovenbonkel, baas van de Karbonkels!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:05 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet btw nog steeds niet wat je avatar voorstelt maar ik ben erdoor gefascineerd.
dank, dat vroeg ik me ook net afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van mij? Dat is de Bovenbonkel, baas van de Karbonkels!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef Rhythm het volgende:
Oh, die zooi keek ik vroeger nooit. Dat was toen ik 6 was, toen was ik bezig met 'De Aanslag' van H. Mulisch.
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft.quote:
Moet jij niet in bold posten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft. [ afbeelding ]
Ik had echt zoiets van:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft. [ afbeelding ]
Rickokunquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:22 schreef RickoKun het volgende:
HEY! SLINDENEAU! IK SNAPTE DIE FILM HEUS WEL HOOR! ZO EERST KWAM ER EEN GLITCH IN HET TIJDSCONTINUUM EN TOEN KON DONNIE BEPALEN OF HIJ WEL OF NIET WOU BLIJVEN LEVEN ENSEAUX, JE WEET NIET HOE HET MET DE ALTERNATIEVE DONNIE AFLOOPT OMDAT JE DAN WEER DONNIE ZIET IN DE PRIMAIRE REALITEIT
Oops, you got mequote:
Ik ook, morgenvroeg om 7 uur opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar guys. Ik ga slapenwelterusten alvast
IK ZOU HET NIET WETEN WANT HET IS VEELS TE DUUR OM UIT TE GAAN ALS JE SLECHTS 10 EURO TOT JE BESCHIKKING HEBTquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Rickokun.
Hoe zijn de meisjes in Groningen de laatste tijd? Hier is het komkommertijdEn dan niet mijn komkommer
.
FAIL!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.![]()
DIE HEB IK OOK GEZIENquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
WEET JULLIE?! DONNIE DARKO KOMT AUF DIE BAUSE!!!!!!!!1111111einreichskanselier
Breathtakingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar guys. Ik ga slapenwelterusten alvast
quote:
1 |
Supahgeil.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb vast de OP gerestyled voor de volgende delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06| 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
Geen ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Mooi.
1 ding: wtf doet pedobear bovenaan?
TecHnovikiNg en paTatjes nAtuurLijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen ideedie stond daar ineens.
Ik zocht nog een leuk versiersel, maar kon ff niks bedenken. Dus als jullie een suggestie hebben:![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
TecHnovikiNg en paTatjes nAtuurLijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen ideedie stond daar ineens.
Ik zocht nog een leuk versiersel, maar kon ff niks bedenken. Dus als jullie een suggestie hebben:![]()
Ok! Pas hem wel ff aan als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
TecHnovikiNg en paTatjes nAtuurLijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
nu vind ik het wel leuk geweest
Iets dat begint met de H...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:52 schreef BobbyB het volgende:
Nou, als jullie nog meer ideeën hebben dan ga ik ze vanavond wel proberen te verwerken.
Hakenkruis? Vind je dat niet een beetje te ver gaan?quote:
Scheisse...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hakenkruis? Vind je dat niet een beetje te ver gaan?
HET IS FRIET~@!#!@#$@!!!!@!!EINZZWEIDREISUPAHTOLLGEILPOLIZEIquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
nu vind ik het wel leuk geweestof heeft iemand nog een idee om Termie, Bio en ondeugend erin te verwerken?
Patat ftwquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
HET IS FRIET~@!#!@#$@!!!!@!!EINZZWEIDREISUPAHTOLLGEILPOLIZEI
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
You have a lot to learn, young grasshopper
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nina is not amused
[ afbeelding ]
Forum Opties | |