Dat is toch pedagogisch gezien niet verantwoord om uit te zenden. Wat een tiefusbagger was dat man??quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef MASD het volgende:
Ik mik loreland.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze karbonkel hebben laten zien op tv. Ik heb daar heel veel slapeloze nachten aan overgehouden.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik ben dan tien jaar ouder, dus ik heb die filmpjes niet op die manier beleefd, maar ik weet wel dat ik het als kind heel eng had gevonden.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Sesamstraat is toch geen tekenfilm? Ik denk dat iedereen karbonkel gaat zeggen, daar is mn zusje tenminste doodsbang voorik was heeel erg bang voor Courage, nouja niet voor courage zelf maar voor die filmpjes. Met al die enge schaduwen enzo.
Ja, die moesten dan één voor één een spookverhaal aan elkaar vertellen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef jeweetsch het volgende:
z0mg er was zoeen serie met 4 of 5 kids die 's avonds met kampvuur en al bij elkaar kwamen en elkaar enge verhalen vertelden. Geen idee hoe het heet. Ik vond het af en toe best creepy!![]()
Geen tekenfilm, maar toch.
Graaf Tel!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als Graaf Dracula op tv kwam bij Sesamstraat ging ik altijd achter de bank zitten.
De trollen bij David de Kabouter vond ik ook heel eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |