Dat is toch pedagogisch gezien niet verantwoord om uit te zenden. Wat een tiefusbagger was dat man??quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef MASD het volgende:
Ik mik loreland.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze karbonkel hebben laten zien op tv. Ik heb daar heel veel slapeloze nachten aan overgehouden.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik ben dan tien jaar ouder, dus ik heb die filmpjes niet op die manier beleefd, maar ik weet wel dat ik het als kind heel eng had gevonden.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Sesamstraat is toch geen tekenfilm? Ik denk dat iedereen karbonkel gaat zeggen, daar is mn zusje tenminste doodsbang voorik was heeel erg bang voor Courage, nouja niet voor courage zelf maar voor die filmpjes. Met al die enge schaduwen enzo.
Ja, die moesten dan één voor één een spookverhaal aan elkaar vertellen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef jeweetsch het volgende:
z0mg er was zoeen serie met 4 of 5 kids die 's avonds met kampvuur en al bij elkaar kwamen en elkaar enge verhalen vertelden. Geen idee hoe het heet. Ik vond het af en toe best creepy!![]()
Geen tekenfilm, maar toch.
Graaf Tel!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als Graaf Dracula op tv kwam bij Sesamstraat ging ik altijd achter de bank zitten.
De trollen bij David de Kabouter vond ik ook heel eng.
Hahaha deze parodie is wel grappigquote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik ben dan tien jaar ouder, dus ik heb die filmpjes niet op die manier beleefd, maar ik weet wel dat ik het als kind heel eng had gevonden.
Vooral die aflevering met 'return the slab' staat me erg bij als ronduit eng.
Jaaaaaaaaaaaaa die!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, die moesten dan één voor één een spookverhaal aan elkaar vertellen.
Oh heette dat ook alweer! Ze hadden ook altijd zo'n bepaald zinnetje voordat ze het kampvuur doofden...
Ja, er blijken ineens allemaal 'return the slab' parodieën op youtube te staan. Het is bij meer mensen blijven hangen blijkbaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha deze parodie is wel grappigmaar er is ook zo eentje dat Courage achter zn computer zat, en dan was er iets op die computer ofzo, very creepy in ieder geval. Staat me nog bij
martkplaats?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:39 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik wil Karbonkel echt ritueel verbranden met wat benzine. Maakt niet uit hoeveel het me gaat kosten. Iemand enig idee hoe ik aan die Karbonkel kan komen?
Nee man, dat was TikTak, en dan kwam er zo'n witte vent uit het boek stappen en die verfde alles helemaal zwart. Dat was inderdaad heel vreemd.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoa goed topic!
Ik was altijd bang voor dat stuke sesamstraat waar zo'n vent met zwart/wit beeld kwam... in die stukjes werd ook nooit gepraatkweet niet meer hoe ze dat noemden, maar ik was bang voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
TikTAk, wat een dom programma was dat zeg, welke zieke geest heeft dat ooit bedacht. Ging echt nergens over!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee man, dat was TikTak, en dan kwam er zo'n witte vent uit het boek stappen en die verfde alles helemaal zwart. Dat was inderdaad heel vreemd.
Net als die beertjes die uit de chocomelk kwamen en dat alles dan bruin werd. Zo raar.
Ja, dat manneke dat na die schaapjes komt! Die vond ik zó raar! Waarom hebben ze ooit gedacht dat kinderen dat leuk vonden?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
TikTAk, wat een dom programma was dat zeg, welke zieke geest heeft dat ooit bedacht. Ging echt nergens over!![]()
edit: neeeee, die bedoel ik nietquote:Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee man, dat was TikTak, en dan kwam er zo'n witte vent uit het boek stappen en die verfde alles helemaal zwart. Dat was inderdaad heel vreemd.
Net als die beertjes die uit de chocomelk kwamen en dat alles dan bruin werd. Zo raar.
Are You Afraid Of The Dark?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, die moesten dan één voor één een spookverhaal aan elkaar vertellen.
Oh heette dat ook alweer! Ze hadden ook altijd zo'n bepaald zinnetje voordat ze het kampvuur doofden...
Inderdaad, zieke shitquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:55 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, en natuurlijk deze:
[ afbeelding ]
Huuuu.
Boh jaaaa, die is ziekquote:Op maandag 28 juli 2008 22:55 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, en natuurlijk deze:
[ afbeelding ]
Huuuu.
Ja, deze:quote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
edit: neeeee, die bedoel ik niet
Je ziet dan een echte man (als ik het me goed herinner een neger met iets langer, krullend haar, in een staart... en die deed dan vanalles maar hij zei niks
Kwam een paar keer meteen ná sesamstraat (het hoorde er wel nog bij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |