abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58891124
Je IP-adres is 127.0.0.1 (ik weet waar je huis woont). Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.

Ik zit altijd vol verbazing naar dit zinnetje te kijken. Vooral omdat het zo onwaarschijnlijk is dat FOK! dit zal doen dat zelfs onze regering dit nog niet serieus kan nemen (en die zijn bloedserieus, [plaatje serious cat]). Het grappige is dat dit zinnetje boven de smilies staat en ook nog eens onder smilies. Dat is in de baggerlayout tenminste. Daar ben ik toch ooit maar naar overgestapt. Waarom weet ik niet precies, maar de spoilers zien er wel beter uit. Waarom heet het eigenlijk baggerlayout? Het is de standaard layout van FOK!, dus dat zou betekenen dat FOK! gewoon een kutlayout heeft en dat dat toegegeven wordt. FOK! graaft zijn eigen graf. Dat doen ze met wel meer dingen. De servers zijn de laatste tijd weer gigantisch traag, dat is gewoon niet normaal meer. En wat wordt eraan gedaan: geen ruk. Maar dat kan Danny niets schelen, want die heeft zijn reclameinkomsten wel. Danny verklaarde in de situatie over de PMs wel dat FOK! zijn kindje is, maar het draait hem alleen maar om het geld. En ondertussen likken de mods zijn kont door de traagheid goed te praten. Dit is niet goed te praten. Die servers staan te roken en waar rook is is brand. Wat ik daarmee wil zeggen weet ik zelf ook niet echt eigenlijk,maar ik vond het wel mooi klinken. Het komt er een beetje op neer dat Danny een nieuwe server moet kopen of gewoon heel veel troep eraf moet gaan gooien. Doet hij dit niet, dan vermoordt hij vakkundig zijn zogenaamde kindje. Heeft hij misschien ook nog eens tijd voor zijn echte kinderen. Daar kan hij echter geen geld aan verdienen, dus dat zal ook wel weer meevallen. Ik denk dat Danny dan met iets nieuws zou komen. Een nieuw soort FOK! misschien? Wie zit daar op te wachten als dit eenmaal afgestorven is? Misschien een nieuwe generatie. Dan kan Danny zo de boel weer vakkundig laten doodbloeden. Misschien zou hij het anders aanpakken. Misschien zou hij zich in de tussentijd beseft hebben dat hij het anders had moeten doen. Misschien leest hij dit nu wel en beseft hij het zich nu al. Of misschien voelt hij zich te elitair om zich de les te laten lezen door üntermenschen (lees gewone users), het plebs van FOK!. Over üntermenschen gesproken: waarom voelen bepaalde mensen zich toch oh zo elitair? Ze zijn het vaak niet. Neem de rayonmanager van de supermarkt waar ik werk (TS werkt in een supermarkt ). Een omhooggevallen jongen met een rokende en bierzuipende pauperfamilie (zelf gezien, dus waar). Hij gedraagt zich echter alsof hij de koningin van Engeland is. Een wijf is het niet hoor, daar niet van, maar het is zo'n stijve elitaire lul dat zelfs Marianne Thieme er geen raad mee weet. Marianne Thieme zal al veel lullen gehad hebben om nog blijven te bestaan in de politiek met haar dierenpartijtje. De partij heeft ook alleen echte punten over dieren, meer voegt het niet toe. Waarom stemmen mensen dan toch op deze partij? Onwetendheid. Iets anders is het niet. De diertjes zijn zielig, dus Marianne Thieme krijgt stemmen terwijl ze met een vosje om haar nek oh zo demonstratief een debatje bijwoont. Ze draagt vast leren schoenen, de hypocriete kut. Je zal je vast afvragen waarom ik geen alinea's gebruik. Dat is om de analfabeten eruit te filteren. Als je tot hier gekomen bent met lezen dan krijg je een pluim in je reet van me. Gewoon respect, niets meer en niets minder. Ik geef graag respect, want vaak krijg je dan ook respect terug. Dat is een fijn gevoel: elkaar respecteren. Dat gebeurt vaak genoeg niet, ik doe het zelf ook niet altijd. Voor sommige mensen kan ik gewoon geen respect hebben. Mensen die altijd maar respect eisen bijvoorbeeld. Die krijgen per definitie geen respect van mij en als het kan een kledder spuug in hun gezicht. Flikker toch lekker op met je respect, je verdient het niet. Geven en nemen, niet alleen maar nemen. Ik doel hier toch vooral op verwende allochtone pubers die op de een of andere manier altijd respect denken te verdienen zonder ook maar ooit iets daarvoor te hoeven doen. Wat denken ze wel niet? Denken ze überhaupt wel? Ik denk van niet (je leest het goed, ik denk), want meestal zijn dat van die pubers die school stom vinden en geil met een lange ij schrijven. Geil met de lange ij hoor ik je denken? Ik ben niet telepatisch begaafd hoor, maak je geen zorgen. Ik kan geen prive dingen lezen zoals Danny. Bij geil met een lange ij doel ik eigenlijk helemaal nergens op. Misschien op het feit dat ze de Nederlandse taal verloederen met hun straattaaltje. Ze vinden zichzelf helemaal het mannetje, maar ze houden geen rekening met waar ze in de toekomst zullen staan. Ja, achter de vuilniswagen. Meer zal het niet worden. Veel meer zal het met de FOK! servers waarschijnlijk ook niet worden. FOK! zal echter niet achter de vuilniswagen belanden, maar meer waarschijnlijk in de vuilniswagen. Mits er iets gedaan wordt. Ik ben benieuwd en ik al erachter komen, want ik (net als vele anderen) zal FOK! toch niet verlaten. Ik ben een beetje gehecht geraakt aan het gezeik en de maffe humor hier (beverton ).

Je IP-adres is 127.0.0.1. Bij misbruik van dit topic zal ik je provider op de hoogte stellen.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:58:27 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_58891179
Dude.
Long live music.
pi_58891183
Ik kwam niet voorbij de eerste zin!
pi_58891191
Jezus man, zet eens een enter.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 25 mei 2008 @ 01:02:09 #5
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_58891224
Veel te veel om te lezen, ik vat 't even samen: TS kan er niet mee omgaan.

M.
Hallon!
pi_58891257
quote:
Op zondag 25 mei 2008 00:59 schreef Janetje het volgende:
Jezus man, zet eens een enter.
Als je het zou lezen zou je jezelf uitlachen om je post
pi_58891262
poehoe, kep m wel gelezen btw
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_58891284
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:04 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Als je het zou lezen zou je jezelf uitlachen om je post
Neen. Ik ben dyse dis analfabetisch.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_58891293
gast heb je dat echt zelf geschreven?
gr gr
  zondag 25 mei 2008 @ 01:08:17 #10
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_58891313
Goed verhaal, lekker kort, niks meer aan doen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_58891424
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:06 schreef Quyxz_ het volgende:
gast heb je dat echt zelf geschreven?
Ik schrijf gewoon alles op wat in me opkomt en dat is meestal behoorlijk veel
pi_58891524
goed topic!

heb ik nu respect btw?
If there's one thing I know, it's everything
pi_58891538
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:26 schreef Gambrono het volgende:
goed topic!

heb ik nu respect btw?
En een pluim in je reet
pi_58891559
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:27 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

En een pluim in je reet
mja, die mag je houden...
If there's one thing I know, it's everything
  zondag 25 mei 2008 @ 01:28:51 #15
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_58891564
So-de-ju
I never workout
  zondag 25 mei 2008 @ 01:30:46 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_58891588
eensch is!
pi_58891595
Goed topic, laat danny dit is lezen !

Je upgrade je respect heel snel bij me
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 25 mei 2008 @ 01:33:10 #18
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58891614
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:16 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik schrijf gewoon alles op wat in me opkomt en dat is meestal behoorlijk veel
Het vingervervende mongooltje van hiernaast volgt ook zijn instinct, maar daar gaat mijn poep óók niet dunner van lopen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:33:55 #19
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58891619
Whehehe mooi betoog, en je hebt nog gelijk ook...
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  zondag 25 mei 2008 @ 01:34:01 #20
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58891620
Doe jij ook verslagen en schoolopdrachten?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 25 mei 2008 @ 01:45:08 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_58891730
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:34 schreef GasTurbine het volgende:
Doe jij ook verslagen en schoolopdrachten?
..in correct engels? Stuur me een PM
pi_58892000
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:31 schreef behangplakker het volgende:
Goed topic, laat danny dit is lezen !

Je upgrade je respect heel snel bij me
Ik zal het wel in een PM naar iemand sturen, dan leest hij het vanzelf.
pi_58892049
Dude

Wat heb je op man

Gebruik inderdaad wel wat enters voortaan (en ja, ik snap waarom ze er niet staan, maar man, het is laat )
Vivre
pi_58892058
TL; Dr
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 25 mei 2008 @ 02:34:22 #25
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_58892131
zelfs al is er hier een interessant punt, ik ga het zo niet lezen....
en ik denk dat ik niet de enige ben...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')