Die denk'n alleehn maahr âân graaahs, voor de lekkersteh beehmster kaaaahs.
Vreselijke poging tot plat praten door wanna-be so-called good-looking nepboer

Die vrouw in de reclame maakt het nog een beetje goed naar mijn mening, maar haar versiertrucs zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
De reclame van Ohra met Bassie vind ik dan wel weer geweldig (HEEY BUURMANNETJEEE

). Jaaa, dat is toch wel een van de lichtpuntjes in mijn leven op dit moment. Maar laat ik nou niet afdwalen want het ging uiteindelijk om de Beemster reclame. Die zit mij toch wel dwars. Want ik kom uit Twente en ik voel mij toch wel aangevallen als zo'n een of andere yup een reclame bedenkt waarin iemand een poging moet doen tot plat praten. Dat moeten ze overlaten aan echte boeren (die hoeven natuurlijk niet per se uit Twente te komen, als ze maar echt zijn). Ik hoop dan ook eigenlijk dat deze reclame snel van de televisie verdwijnt en dat de bedenker ervan ontslagen wordt. Beemster kaas is sowieso een faalproduct, van die troep is dat. Ik vind Franse kaasjes persoonlijk lekkerder. Jaa, die hebben wel wat. Daar zit ook meer smaak aan. Als je één Nederlandse kaas hebt geproefd, dan heb je ze gelijk allemaal geproefd. Bij Franse kaasjes is dat anders, want die Fransen hebben namelijk veel verschillende kaasjes. Ik wil mijzelf nu niet voordoen als een kenner, want dat ben ik niet, maar ik kan die kaasjes zeker waarderen. Over de rest van de Franse keuken ben ik dan weer niet echt te spreken. Die zogenaamde delicatessen zoals escargots, nee dat zal je mij nooit zien eten. Slakken, dat eet je toch niet? Slakken horen rond te kruipen in je tuin. Als je ze dan bestudeert (daar zijn ongetwijfeld boekjes voor) dan zal je ook zien dat ze gewoon helemaal vies glibberig en slijmerig zijn. De gedachte dat dat door mijn slokdarm gaat doet rillingen tevoorschijn toveren op mijn rug. Nou ja, toveren dat kan natuurlijk niet, tenzij je Jan Peter heet. Dan tover je allemaal leugens uit je hoge hoed, om je vervolgens te verschuilen in zo'n flauw torentje ergens in Den Haag. Ga eens wat doen man, in plaats van je bezig te houden met sterke cartoons e.d. Cartoons zijn overigens wel weer een lichtpuntje. Behalve die op NU.nl, dat zijn echt dramatisch slechte cartoons, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. Je gaat je dan wel afvragen hoe ze bij NU.nl nou denken over die cartoons he. Dat hebben ze toch zelf ook wel door? Zou je zeggen.. maar blijkbaar is dat dus niet zo! Dat zet mij dan aan het denken over het niveau bij NU.nl. Moet ik daar nog wel nieuws lezen? Is dat nieuws wel betrouwbaar? Ben ik toch nog afgedwaald... ik ga met de Wii spelen, dat is best leuk.