* Breathtaking is niet blij. Wel voor de halve seconde die ze nodig had om dit te lezen verlost van de verveling!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
* elfzesendertig zeikt over Breathtaking
Lees dit, heb je wat te doen:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking is niet blij. Wel voor de halve seconde die ze nodig had om dit te lezen verlost van de verveling!
Wauw, we doen weer liefquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees dit, heb je wat te doen:
De queeste voor de baggerbrieven
De Schuinrechtse Oorlog (ik zie net dat hier een slotje op gezet is, dus terrorcerror zal wel weer langsgeweest zijn in zijn klopjacht op mijn topics)
Bij misbruik van dit forum
Boeren uit de Beemster
Ik ga kappen. Ik geef FOK! veel te veel aandacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, we doen weer lief? Dankje
Word je nou niet moe van jezelf steeds te promoten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees dit, heb je wat te doen:
De queeste voor de baggerbrieven
De Schuinrechtse Oorlog (ik zie net dat hier een slotje op gezet is, dus terrorcerror zal wel weer langsgeweest zijn in zijn klopjacht op mijn topics)
Bij misbruik van dit forum
Boeren uit de Beemster
Door zelfs maar 1 post te doen geef je al te veel aandachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ga kappen. Ik geef FOK! veel te veel aandacht.
Zie toch niet overal het kwade van in. Breathtaking wilde iets te doen hebben en het eerste wat me te binnen schoot was dat ik die lappen tekst had liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:58 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van jezelf steeds te promoten?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:02 schreef Rhythm het volgende:
BT, had je mijn lap gehuilie over Beverton al gelezen?
Het gaat automatisch nuquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:03 schreef Rhythm het volgende:
1136, is dat niet vermoeiend, continu die tags zetten? Het vermindert ook nog eens de bagger/p u.
Die van mij? Dat is de Bovenbonkel, baas van de Karbonkels!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:05 schreef Rhythm het volgende:
Ik weet btw nog steeds niet wat je avatar voorstelt maar ik ben erdoor gefascineerd.
dank, dat vroeg ik me ook net afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van mij? Dat is de Bovenbonkel, baas van de Karbonkels!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef Rhythm het volgende:
Oh, die zooi keek ik vroeger nooit. Dat was toen ik 6 was, toen was ik bezig met 'De Aanslag' van H. Mulisch.
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft.quote:
Moet jij niet in bold posten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft. [ afbeelding ]
Ik had echt zoiets van:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zo, een kwaliteitstopic. Een echt topic waar de DJ in gepost heeft. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |