jij bent de enige die ze niet leuk vindquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Omg flikker op met je kut emo shit
Rot een eind op ofzo, dit is KLB, je hoort hier emo's/gothics te bashen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent de enige die ze niet leuk vind
Dan word het rustig hier.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rot een eind op ofzo, dit is KLB, je hoort hier emo's/gothics te bashen.
niks tegen cristina scabbiaquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rot een eind op ofzo, dit is KLB, je hoort hier emo's/gothics te bashen.
Voor jou een naakte ananasquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Omg flikker op met je kut emo shit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan word het alsnog rustig in de SC.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
wel mijn topictitel gebruiken hequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan word het alsnog rustig in de SC.![]()
Nopz, bij mij word het het Lostprophets fan-topicquote:
Ja hoor, maar hij moet wel iets korter, anders past ie niet lekker.quote:
zolang er maar janetje in genoemd wordtquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hij moet wel iets korter, anders past ie niet lekker.
[KLB Bagger SC#14] EMO-chicks zijn geil, Janetje was geilerquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
zolang er maar janetje in genoemd wordt
quote:
\quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[KLB Bagger SC#14] EMO-chicks zijn geil, Janetje was geiler
?
daar heb ik een ip-banquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En terecht. FLikker maar op naar het forum van suicidegirls.com ofzo als je gothics wil zien.
wat heb je daar geflikt dan? Gezegd dat het leven zinloos was als ze niet met jou naar bed gingen waardoor 90% van de members niet meer terug kwam?quote:
ja en ik dacht nog wel dat ze postmortum een geile nick zouden vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat heb je daar geflikt dan? Gezegd dat het leven zinloos was als ze niet met jou naar bed gingen waardoor 90% van de members niet meer terug kwam?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat heb je daar geflikt dan? Gezegd dat het leven zinloos was als ze niet met jou naar bed gingen waardoor 90% van de members niet meer terug kwam?
Bis bald.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik ben weg tot morgen in het geile emo-topiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |