Thanksquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Triptamine het volgende:
Vette nieuwe op trouwens. Restecp!
S2 vind ik idd wel een beetje saai.quote:
Zet je ava in de wiki dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:18 schreef postmortum het volgende:
GODVER WAAROM STA IK NIET IN DE OP![]()
IK HEB DE FOTO VAN NINA ALS EERSTE GEPOST
Bij mij enkelt de vraag of ik wil ophoudenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:30 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben zojuist weer bedreigd met een ban.
ik mag die schuinschrijfert welquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Alsjeblieft postmortum. Die schuintypende mongool waar iedereen hem helemaal over schijnt te flippen heeft je avatar in de OP gezet.
In principe is er geen geldige reden om me hier een ban voor te geven. Dat heb ik nu al vaker beargumenteerd, maar het wil blijkbaar niet doordringen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij enkelt de vraag of ik wil ophouden
Aah, ze irriteren zich eraan. En dan slaan ze meteen helemaal door.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In principe is er geen geldige reden om me hier een ban voor te geven. Dat heb ik nu al vaker beargumenteerd, maar het wil blijkbaar niet doordringen.
Naast het feit dat er geen reden is om je eraan te ergeren (puur populisme), is het zo dat er mensen zijn die zich aan bijvoorbeeld Juup ergeren. Krijgt Juup dan ook een ban? Nee. Waarom ik dan wel? Als ik wat mensen kan verzamelen die zich zogenaamd ergeren aan dequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah, ze irriteren zich eraan. En dan slaan ze meteen helemaal door.
Het is inderdaad populisme, Juup neemt volgens mij de klaagbaak een beetje te serieus. Maar goed, dat ben ik niet om dat te beoordelen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Naast het feit dat er geen reden is om je eraan te ergeren (puur populisme), is het zo dat er mensen zijn die zich aan bijvoorbeeld Juup ergeren. Krijgt Juup dan ook een ban? Nee. Waarom ik dan wel? Als ik wat mensen kan verzamelen die zich zogenaamd ergeren aan desmiley van tong80, wordt tong80 dan ook gebanned? Nee. Waarom ik dan wel?
Ik vind dat Juup het qua moderaten verder wel goed aanpakt. Er is nu toch al wel veel minder zooi in KLB.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is inderdaad populisme, Juup neemt volgens mij de klaagbaak een beetje te serieus. Maar goed, dat ben ik niet om dat te beoordelen.
vind jre het gek , ik ben veel te bang dat ik weer geband voor 1 maandquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind dat Juup het qua moderaten verder wel goed aanpakt. Er is nu toch al wel veel minder zooi in KLB.
Whehequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
vind jre het gek , ik ben veel te bang dat ik weer geband voor 1 maand
Schijterd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
vind jre het gek , ik ben veel te bang dat ik weer geband voor 1 maand
Geyl.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |