JA WAT EEN IDEE!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar anders open je er een topic over?
Vakantie ofzulks.quote:Waar is reetveter eigenlijk?
Ik ook niet.quote:
Hij welquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Vakantie ofzulks.
Hoe kan ik anders posten als ik een ban heb?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb je verward met een ander dan![]()
Ik bedoelde dat je gebanned was. Dat kan je toch zelf ook nog wel bedenken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe kan ik anders posten als ik een ban heb?
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je gebanned was. Dat kan je toch zelf ook nog wel bedenken?
Helaas niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef Rhythm het volgende:
Heb je zusjes of e.d.?
quote:
Ik ben wel alweer terug vanuit Frankrijk. Nog maar 3 weken vakantie nuquote:
was er met me omaquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:49 schreef GasTurbine het volgende:
ɐɯo ǝɾ uooʍǝƃ
aidsquote:
te laat jij hebt nu ook aidsquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:55 schreef GasTurbine het volgende:
*ingeënt!*
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
GT, je oma en jij hadden een trio?
Sst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:01 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar had jij geen druiper overgehouden van Mik?
De hoerquote:
maar je werd toch verslagen door karbonkelquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben de Bovenbonkel, ja! Baas van de Karbonkels![]()
Dat moet nog gebeuren. Tot die tijd ben ik de Bovenbonkel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar je werd toch verslagen door karbonkel
owoke maar ik vond de karbonkels vroeger altijd engquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat moet nog gebeuren. Tot die tijd ben ik de Bovenbonkel.
Dat kan wel zijn, maar dan hoef ik dit niet te tolererenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben de Bovenbonkel, ja! Baas van de Karbonkels![]()
Afghanistan schijnt aardig te zijn rond deze tijd van het jaar. Probeer het daar eens!quote:
haydenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Afghanistan schijnt aardig te zijn rond deze tijd van het jaar. Probeer het daar eens!![]()
+ Wijfuhpoost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hequote:
Boeit hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
Gister begonnen met Heroes sz 1( "Wat? nu pas? Nigga die shit is oud!" " Ja man, nu pas"). Sindsdien denk ik dat er een god is, want hoe noem je anders Hayden in zo een cheerleader pakkie?
goede serie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
Gister begonnen met Heroes sz 1( "Wat? nu pas? Nigga die shit is oud!" " Ja man, nu pas"). Sindsdien denk ik dat er een god is, want hoe noem je anders Hayden in zo een cheerleader pakkie?
Tja, het is wel een serie waar je niet teveel bij na moet denken (in de zin van "dat kan helemaal niet!!!11!!!1") het is een vermakelijke serie, goed in elkaar gezet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef gers het volgende:
[..]
goede serie?
wil hem ook eigenlijk wel eens een keer gaan kijken
Blasfemy!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar alleen in S2 een beetje irritant.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, het is wel een serie waar je niet teveel bij na moet denken (in de zin van "dat kan helemaal niet!!!11!!!1") het is een vermakelijke serie, goed in elkaar gezet.
In S2 doet overigens ook Kristen Bell mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind haar niet zoveel aan.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, het is wel een serie waar je niet teveel bij na moet denken (in de zin van "dat kan helemaal niet!!!11!!!1") het is een vermakelijke serie, goed in elkaar gezet.
In S2 doet overigens ook Kristen Bell mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind haar niet zoveel aan.
Sorryquote:
Dat is toch nep. I am on a quest from god to fuck Hayden Panettiere. Net de Blues Brothers, alleen dan alleen en zonder Rawhidequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SorryOverigens word ze gepaald door Milo (Peter Vermicelli)
.
Hayden bedoel ik dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |