Nee knul, jij moet nog maar eens zien dat je zo oud als ik kan worden.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet jij nog maar zien te worden
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee knul, jij moet nog maar eens zien dat je zo oud als ik kan worden.
Maar als je je zin voor sex nu al kwijt bent, dan ziet dat er niet naar uit
met je respectable leeftijd had je al best genoeg wijsheid kunnen hebben vergaard om te begrijpen dat mijn comment niet per se sexueel was maar eerder overdrachterlijk,quote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben bijna twee keer zo oud als jou Huub, ik veroorzaak enkel nog stofwolken met af en toe een druppel tussendoor. Vijf minuten na aanvang van de kutklus begin ik al weer te verlangen naar een peuk
Edit: een beetje beffen vind ik nog wel relaxed, met één oog op mijn favo tv programma....![]()
quote:
Ik neem wel sensilube meequote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ff niet, ik probeer te stoppen met roken
daar zitten Philip Freriks en Jan Jansen alquote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat Huub tijd heeft om hier te posten. Hij is toch een hele bekende Nederlander, dus moet hij niet aan de finish staan van de Tour de France?
Ik had hem wel bij Mart Smeets aan tafel verwacht.
Janssen...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daar zitten Philip Freriks en Jan Jansen al
Gelukkig, hoop doet levenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geeft niets, je bent nog niet aan het einde.... er is nog hoop
De huiskamervraag, wie werd ook alweer 4e in de gouden kooi? Wat? De gouden kooi? Was dat niet dat reality programma waar WIJ met zn alle schande van spraken? ja dus.. het antwoord, Huub van Ballengooy.. wie zegt u? Huub van Ballengooy was dat niet die kleine driftkikker? hij zit hier bij mij aan tafel. .quote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat Huub tijd heeft om hier te posten. Hij is toch een hele bekende Nederlander, dus moet hij niet aan de finish staan van de Tour de France?
Ik had hem wel bij Mart Smeets aan tafel verwacht.
ja wel grappig, al denk ik niet dat ze op de OS veel gaan winnen.. misschien Nadal nog een keerquote:Op zondag 27 juli 2008 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een triple voor Spanje dit jaar
EK, Nadal en Sastre.
Lieke heeft Huub zn hart gestolenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef Elske6 het volgende:
Huub, ik zag dat je Lieke als vriend had toegevoegd op je Hyves... hebben jullie al contact gehad??
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gastquote:Op zondag 27 juli 2008 16:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
De huiskamervraag, wie werd ook alweer 4e in de gouden kooi? Wat? De gouden kooi? Was dat niet dat reality programma waar WIJ met zn alle schande van spraken? ja dus.. het antwoord, Huub van Ballengooy.. wie zegt u? Huub van Ballengooy was dat niet die kleine driftkikker? hij zit hier bij mij aan tafel. .
![]()
![]()
Ik las dat je iemand vergast, want dat sprak je zo vaak uit in de kooi...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gast
waarom moet daar zo geheimzinnig over gedaan worden..quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gast
oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpenquote:
Terug Vind Postquote:Op zondag 27 juli 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpen
what the fok betekent toch dat tvp?
en hoe werkt dat?
check dit, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las dat je iemand vergast, want dat sprak je zo vaak uit in de kooi...
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVPquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Huubdgk het volgende:
ja maar hoe werkt het? dat tvp
dan staat ie bij je actieve topics, en dan kan je hem zo terugvinden.......quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVP
Te Gast?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire en ik lachen er hartelijk omquote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Exclusieve foto van Huub met blauw oog...
[ afbeelding ]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)quote:Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te Gast?
Niet de host van het programma?
de lama'squote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Wat ga je koken Manu, misschien heb je nog een leuke tip voorquote:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
Maar, maar is dit ook een RL programma met streams of gewoon 1 keer per week een tv uitzending?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
Sesamstraat!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dat was bij Dancing on Ice (of titels van die strekking) toch ook zo. Het is gewoon concurrentie. Ik weet het wel: ik geef CBML het voordeel van de twijfel, maar dan ook alleen omdat het uit DGK voortkomt en omdat Huub eraan meewerkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Voornamelijk kut programma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar sowieso welke debiel kijkt er nou naar rtl 4? ik kan geen 1 programma opnoemen wat ik leuk vind op die zenderquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
ik hou ook van jouquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
volgens mij is het hele topic verneukt nuquote:Op zondag 27 juli 2008 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik jou ook wel liev, maar mag je niet doorvertellen.
Kijk, das nog eens gezellig, Spring in 't Veld in da house.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
serieus vraag 'm naar zn tijdmachine theoriequote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
Mooiste nummer van de hele CD.quote:
Ik heb 'm van je gejat en in de COS, Dinges SOS gepost.quote:
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef Huubdgk het volgende:
goeienavond stelletje gekken,
dieenebart had idd een interessante theorie over een tijdmachine, jullie nog iets leuks te melden?
T is nu vanavondquote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef Elske6 het volgende:
Huub, ik zag dat je Lieke als vriend had toegevoegd op je Hyves... hebben jullie al contact gehad??
Niks aan de hand, dat gaat allemaal naar onze Belgische vriendenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gemert. (Time Out, weet je nog
)
Hintquote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja toch/ zeg maar dat ie hier heen komt mag ie zijn favoriete nummer posten
dat geklier altijd daar![]()
Op het randje danquote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niks aan de hand, dat gaat allemaal naar onze Belgische vrienden
[ afbeelding ]
En we draaien toch lekkere nummers.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Huub:
Hint
[DGK #99] Sudden Artistic Output Syndrome
terug naar je muziek jij.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub, klets gezellig mee in het andere topic.![]()
Ooowkeejjjj, doe je gezellig mee als COS SOS, dinges josti.quote:
jaaa, eerst even snel douchenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooowkeejjjj, doe je gezellig mee als COS SOS, dinges josti.
Tuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
jaaa, eerst even snel douchen![]()
30 seconden moet genoeg zijn toch
ja ik wilde dit nog even kwijtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef Huubdgk het volgende:
goeienavond stelletje gekken,
dieenebart had idd een interessante theorie over een tijdmachine, jullie nog iets leuks te melden?
en natuurlijk niet te vergeten 1 augustus begin ik officieel voor CBMLquote:Op zondag 27 juli 2008 23:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik wil naar bed, maar het is te warm in de slaapkamer.
Nou dan maar even wat tekst, Huub is binnenkort hoofdgast in een erg leuk
programma, zijn favoriete programma, hoopt dat wij het leuk vinden.
Dan nog de eigen pilot, is nog niet zeker dat het op de buis komt.
En zondag de fandag in Loon Op Zand.
Je zit in het verkeerde topic skattie. Je moet die andere hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en natuurlijk niet te vergeten 1 augustus begin ik officieel voor CBML
Spannend,zag net de promo weer.Is toch raar die vreemde mensen in dat badje en in het huis.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Per 1 augustus voorlopig een baan en 3, 4 maanden contract bij Nederlandsequote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
Het format wordt tot nu toe erg vaag gehouden. Mag je er wat meer over vertellen? Wat is de sleutel van het programma? De keuze tussen geld en liefde? Hoe?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt een super mooie format, heb het gevoel dat we het programma nog veel hier op fok gaan bespreken!
Daar kan je zeker op rekenen,als er maar streams zijn .Maar denk dat mensen dit anders gaan volgen dan de kooi.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt een super mooie format, heb het gevoel dat we het programma nog veel hier op fok gaan bespreken!
Omdat ik dacht dat dit het vernieuwde verkorte versie van DGK zou worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
nee hoor hoezo, DGK2 is nog niet officieel bekend of die komen gaat maar staat los van CBML een gouden kooi opzetten heeft zowiezo een paar maanden nodig, alleen al qua casting!
dus CBML kan prima tussendoor
Vind je drie maanden niet lang genoeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat dit het vernieuwde verkorte versie van DGK zou worden.![]()
Maar dit is goed nieuws!
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding. Programma's zoals Temptation Island boeien me echt helemaal niet. Dan zijn 3 dagen al genoeg. DGK, dat format en met alles wat ze nu weten en hebben geleerd, zou ik dan wel weer enorm gaaf vinden.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind je drie maanden niet lang genoeg.
Heb ik ook hoor,maar zou er nu weer een kooi komen.Dan zal ik er heel anders naar gaan kijken dan de eerste kooi.Stelletjes zijn een ramp.Stop maar 13 mannen in een huisquote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding. Programma's zoals Temptation Island boeien me echt helemaal niet. Dan zijn 3 dagen al genoeg. DGK, dat format en met alles wat ze nu weten en hebben geleerd, zou ik dan wel weer enorm gaaf vinden.
Of 13 vrouwen. Oh, de hysterie!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor,maar zou er nu weer een kooi komen.Dan zal ik er heel anders naar gaan kijken dan de eerste kooi.Stelletjes zijn een ramp.Stop maar 13 mannen in een huis
Ik heb in 2 zusterhuizen gewoond en serieus, daar hadden ze een camera op moeten zetten. Niks geen haar of modetrends. Geweldig was dat!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:30 schreef Juud79 het volgende:
Nummertje trekken wie er in de kapsalon mag gaan zitten om te bespreken wat de laatste haar en modetrends zijn.... no thank u...
Over een paar dagen krijgt Huub een baan bij het groene hokjequote:Op maandag 28 juli 2008 00:02 schreef sunny16947 het volgende:
Je zult nu je badje in de achtertuin wel missen.
Met dit weer af en toe een saltootje was wel lekker geweest.
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding.
Die liefde? Nèh, dat gedonder onder die dekbedden. De pacts die werden gesloten, die waren wel interessant. Brian/Bart, Natasia die Brian soms zat was, Huub/Jaap. Die liefde, dat duurde zo lang plus de ijzersterke dekking.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef Juud79 het volgende:
Maar dat is waar het in DGK toch ook vaak om draaide, is de liefde echt of is het alleen voor het spel.... Ik vond dat altijd wel een mooi spel-element...
Met scripten natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.
Want die "stelletjes" kunnen elkaar dus belazeren, het zijn gelegenheidsstelletjes. Dus dat kan m.i. wel weer leuk worden, al zie ik nog niet voor me hoe ze dit in de praktijk in gaan kleden, sistah.![]()
En mocht dit weerlegd worden, dan was het 't werk van die manipulatieve kut-Huub.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef PC eend het volgende:
Die deuren waren rolbevestigend voor Brian en bovendien bruikbaar in de uitzendingen en niet slecht voor de kijkcijfers
Hoezoquote:Op maandag 28 juli 2008 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En mocht dit weerlegd worden, dan was het 't werk van die manipulatieve kut-Huub.
Neen, die waren sowieso armoedig. Dat zei Kenneth. Oooh, Huub? Mag Kenneth in CBML??quote:Op maandag 28 juli 2008 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo
Was hij het die met die schanieren liep te kloten?
Als hij verstand zou hebben van scharnieren, dan zal het wel een crimineel zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 01:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, die waren sowieso armoedig. Dat zei Kenneth. Oooh, Huub? Mag Kenneth in CBML??
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij verstand zou hebben van scharnieren, dan zal het wel een crimineel zijn
@Static het is nog steeds broeierig, maar wel een mooie heldere lucht buiten.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef PC eend het volgende:
Als hij verstand zou hebben van scharnieren, dan zal het wel een crimineel zijn
Dat weet je maar nooit hier in dit wespennestquote:Op maandag 28 juli 2008 01:47 schreef static het volgende:
Is de lucht weer een beetje geklaard?
Neuh, maar eigenlijk is dat wel goed om objectief te modden.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ken je de verhoudingen nou al een beetje?
Ervaar e.e.a. liever van jullie.quote:Vraag anders advies van remlof, die heeft maandenlang geprobeerd deze slangenkuil te doorgronden
Joh doe niet zo geïnteresseerdquote:Op maandag 28 juli 2008 02:14 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, maar eigenlijk is dat wel goed om objectief te modden.
[..]
Ervaar e.e.a. liever van jullie.
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef Juud79 het volgende:
Hoi allemaal, vanuit Virton. Zit hier in een geweldig huis en er zijn buren met onbeveiligde netwerken, hahaha. Hoe relaxed is dat.... Mailbox laat ik maar gesloten, maar even Fokken en wat surfen is toch wel leuk...
Ow en deze info is al online te vinden over CBML:
Can’t buy me love een spel voor 5 mannen en 7 vrouwen, 13 weken in een prachtig landhuis in ’t Gooi.
Voor zowel de meisjes als de jongens geldt: Hoe onderscheid je een goede partner van een slechte partner. Ben jij in staat deze vraag in jouw voordeel te beantwoorden? Heb jij het talent om de speld uit de hooiberg te vinden? En samen met deze partner een spel te spelen om twee ton cash te verdienen? Dan ben je welkom.
Maar pas op: het ijs is glad, all is fair in love and war en wat soms echte liefde lijkt, kan een gecalculeerde geldwens zijn. Kies je partner dus heel zorgvuldig. Samen kunnen jullie andere mensen buitenspel zetten of zelfs helemaal het spel uitwerken, maar wees wel altijd op je hoede, anderen kunnen dat ook bij jou willen doen, sterker nog, degene aan jouw zijde zou wel eens niet kunnen zijn wat hij-zij zegt. Ligt er een roofkip of een tortelduif naast je.
In Can’t buy me love komt het aan op jouw inschattingsvermogen, je tactische capaciteiten, je wilskracht EN uiteraard je charmes. Deins je niet terug voor een spannend en verleidelijk avontuur? Kan jij hard zijn, maar weet je op tijd je gevoelige kant in te zetten:
Je zou er wel eens HEEL veel geld mee kunnen verdienen.
Mij ook. Teveel. Lijkt me iig geen programma dat 24/7 streams verantwoordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Blondestoot het volgende:
doet me beetje denken aan paradise island
mij ook niet maar dat deed dgk uiteindelijk ook niet meerquote:Op maandag 28 juli 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook. Teveel. Lijkt me iig geen programma dat 24/7 streams verantwoordt.
Eerst zien dan geloven Huubquote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef Huubdgk het volgende:
streams van cbml worden heel interessant, want jullie vergeten een ding, ook dit wordt weer reality soap, dat was paradise hotel, dus ook hier weer verhalenlijnen opzoeken, uitvergroten, tv maken! en vergeet niet...mensen hebben dgk nu in hun hoofd. geen enkel reality soap programma zal ooit nog hetzelfde zijn in Nederland, zie jij BB nog terug in NL op de buis? Na DGK? denk het niet.......
btw nieuw hilarisch filmpje van Jaap op mijn site... www.rocketmiljonairs.nl
Bedankt voor het delen van het filmpje, die Jaap.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef Huubdgk het volgende:
btw nieuw hilarisch filmpje van Jaap op mijn site... www.rocketmiljonairs.nl
Ken je paradise hotel niet? Er komen allemaal vrijgezellen in een huis en dmv stelltjes te vormen overleef je. Er blijft dan 1 over die eruit moet, kortom, je moet je blijven binden. Maar ondertussen krijgt de groep of mensen individueel opdracht om elkaar te belazeren oid. Er zullen dus genoeg mogelijkheden zijn om mensen voor elkaar te laten kiezen of voor geld. Maar ga je voor geld dan sta je misschien weer sneller alleen. Kortom, tot vlak voor het einde is het je inlikken bij iedereen en dan op het einde toeslaan. Ik weet niet meer precies hoe het einde van paradise hotel was met charla en dave maar volgens mij waren dat de winnaars en moesten ze aangeven of ze het te winnen eindbedrag met elkaar zouden delen, zouden ze allebei nee zeggen dan hadden ze beiden niets en zouden ze beiden ja zeggen dan werd er gedeeld, én als 1 ja en 1 nee zou zeggen dan zou al het geld naar degene die nee had gezegd gaan. Als ik het me goed herinner is toen al het geld naar Charla gegaan, want Dave wilde wel delen en zij nietquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.
Want die "stelletjes" kunnen elkaar dus belazeren, het zijn gelegenheidsstelletjes. Dus dat kan m.i. wel weer leuk worden, al zie ik nog niet voor me hoe ze dit in de praktijk in gaan kleden, sistah.![]()
Ik denk idd dat als je nu weer een BB zou uitzenden dat t niet meer de kijkcijfers zal halen die DGK uiteindelijk kreeg puur en alleen omdat DGK veel meer sensatiebelust was en on the long run is dat wat de mensen trekt...terugdenkend aan BB was t vaak wel saai..je bleef maar hangen voor t geval er iets kon gebeuren,DGK draaide om manipulatie en dat had altijd weer verassende wendingen.. uiteindelijk zie je veel meer de inhoud van de mens door al die slechte kanten die naar boven komen en de ware aard komt dan altijd op!!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk zie ik liever een BB dan een Paradise Hotel/DGK kloon. Met mensen met inhoud.
Dat klopt. Alleen ben ik bang dat dit format vooral inhoudsloze mensen trekt (niet als streamer/kijker, maar als kandidaten, hè). Maar ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van de doelgroep.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Blondestoot het volgende:
uiteindelijk zie je veel meer de inhoud van de mens door al die slechte kanten die naar boven komen en de ware aard komt dan altijd op!!
Mogen idd erop hopen dat ze t niveau niet te laag maken qua leeghoofden want dan is de inhoud snel verdwenenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen ben ik bang dat dit format vooral inhoudsloze mensen trekt (niet als streamer/kijker, maar als kandidaten, hè). Maar ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van de doelgroep.
Als ik denk aan de voorliefde van Flens voor Amanda's en Nadia's, vrees ik het ergste.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
Dat klopt. Alleen ben ik bang dat dit format vooral inhoudsloze mensen trekt (niet als streamer/kijker, maar als kandidaten, hè). Maar ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van de doelgroep.
Nieuw herfst tv-programma op RTL4: Eten en Daten.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:26 schreef Suikeroom het volgende:
tja rtl 5 is een jongeren zender heh, dus het wordt meer niveautje
dames in de dop/jensen .. maar als het echt the lower the better wordt,
stop er dan een paar enorme aso geile wijven in
maar daarna kregen we Clairetjequote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik denk aan de voorliefde van Flens voor Amanda's en Nadia's, vrees ik het ergste.
Nee, dat andere programma heb ik wél een tijdje gevolgd, god hoe heette dat nou.. daarin kwamen stelletjes bij elkaar, en werd er van alles gedaan om te zorgen dat ze vreemdgingen. Vaak doorgestoken kaart volgens mij, maar soms ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ken je paradise hotel niet? Er komen allemaal vrijgezellen in een huis en dmv stelltjes te vormen overleef je.
Skattie, dat programma loopt al.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Nieuw herfst tv-programma op RTL4: Eten en Daten.
Temptation Island bedoel je?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef Gert het volgende:
Nee, dat andere programma heb ik wél een tijdje gevolgd, god hoe heette dat nou.. daarin kwamen stelletjes bij elkaar, en werd er van alles gedaan om te zorgen dat ze vreemdgingen. Vaak doorgestoken kaart volgens mij, maar soms ook niet.
CMBL wordt echter drie máánden, en zoals al meer aangegeven, het is dan toch wel leuk als er een beetje interessante mensen gecast worden, en niet alleen van die types die later "iets met nagels, of een eigen TV show ofsow" willen gaan doen.
Das waar, maar ik heb mijn buik even vol van die "Dames in de Dop" types.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
maar daarna kregen we Clairetje![]()
Een lief iemand is leuk maar niet teveel
een paar Huubjes, Japies en Natasia zou wel tof zijn voor het vermaak e/o ergenis van de streamerts
Zo, dat wist ik niet. Geld zat bij RTL4? Hartje zomer 16 juli ermee begonnen. Bedankt .quote:Op maandag 28 juli 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Skattie, dat programma loopt al.
Eten en Daten.
Ja!!quote:
En ik vrees met grote vreze voor een slap aftreksel daarvan, met een vleugje DGK en Paradise Hotel.quote:
ja daar deed Andries (BB, Party) ook aan mee.. hij ging heel erg sjiek uit eten en hield zich netjes in enzo, en zn vriendin liet zich onder het genot van een Big Mac vingeren op het strand..quote:
yup, maar een beetje speculeren is toch ook wel leukquote:Op maandag 28 juli 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb mijn buik even vol van die "Dames in de Dop" types.
Het is gewoon afwachten geblazen hè?
Helemaal OT maar té grappig toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:53 schreef Desii het volgende:
Heb je dat filmpje gezien van die dames bij Jensen?? Wat was die blonde dom, zou toch wel gaaf zo eentje in DGK II(ergenis ten tdop)
wordt ik niet anders van, heb nog nooit direct naar aanleiding van het programma of mijn houding daarin problemen gehad, en ik laat mij niet zo snel bang maken. Als je bekend bent moet je gewoon dronken massa's gewoon vermijden thats all, (vraag maar aan Brian en Amanda... ik bedoel naar Sensation White, nou vraag ik je vind je het gek dat je dat niet leuk vind)quote:Op maandag 28 juli 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Watch your back Huub
Zie ook de reacties (ietwat naar onderen)
Zinloos geweld word toegejuigd.. Jostie landje
Stond Brian soms bovenaan of huub niet bovenaan, dat je het rare polls vond?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:21 schreef sunny16947 het volgende:
Ach MSN heeft zich al bewezen tijdens dgk met zijn rare polls.
nee het rare van die poll was dat je steeds tussen twee personen kn kiezen, en Brian en Amanda heel vaak voorbij kwamen, en Huub en Claire amper.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stond Brian soms bovenaan of huub niet bovenaan, dat je het rare polls vond?
Brian kreeg ook in de finale de meeste stemmen, dus zo vreemd was het niet, dan waren de polls op de fora een stuk vreemder (meer vertekend door alle doorgeschoten huubfans die van hun eigen gelijk overtuigd waren)
ja en de telegraaf poll won ik weer,quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian kreeg ook in de finale de meeste stemmen, dus zo vreemd was het niet, dan waren de polls op de fora een stuk vreemder (meer vertekend door alle doorgeschoten huubfans die van hun eigen gelijk overtuigd waren)
Dat waren die battles toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef blomst het volgende:
[..]
nee het rare van die poll was dat je steeds tussen twee personen kn kiezen, en Brian en Amanda heel vaak voorbij kwamen, en Huub en Claire amper.
14 keer de PoPo winnen en in de laatste staat Brian bovenaan, tsja, wat moet je daar dan van denken.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
dat de smsers tot het eind gewacht hebben om voor \Brian te smssen, of dat de 50duizend euro van Brian helemaal op isquote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
14 keer de PoPo winnen en in de laatste staat Brian bovenaan, tsja, wat moet je daar dan van denken.
Ik denk dan: Brian fans hebben hun kruid droog gehouden tot op het moment dat het echt relevant was. Maar boeiend......'t is overquote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
14 keer de PoPo winnen en in de laatste staat Brian bovenaan, tsja, wat moet je daar dan van denken.
Telegraaf publiek staat wel een beetje bekend om hun zucht naar sensatiequote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja en de telegraaf poll won ik weer,
ach weet je? het had te maken met de neutrale, not really in to DGK tv kijker, volgens mij
met natuurlijk mijn fans die het verschil maakten voor jaap
o, was er later weer een andere poll.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat waren die battles toch?
Dat is niet echt een poll toch? Ik weet ook niet precies hoe het werkte, maar het lijkt mij dat winnaars vaker bleven staan ofzo, dat zou een verklaring kunnen zijn
Of Flens heeft Gates gewoon in haar complot betrokken
Dat het allemaal de schuld is van die manipulatieve kutflens natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, maar opvallend was het wel. Boeit ook niet meer maar ik vraag me nog steeds af waar die kentering vandaan kwam.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dan: Brian fans hebben hun kruid droog gehouden tot op het moment dat het echt relevant was. Maar boeiend......'t is over
Nu heeft Huub al een keer of tig verteld dat er niet echt partijdigheid in het spel was. Dan kreeg de één een voordeeltje, dan de ander. En toch blijft dit maar terugkomen....hoe vreemd tochquote:Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef sunny16947 het volgende:
gouden kooi". Leek mij nogal voorbarig en op zijn zachtst gezegd ietwat partijdig overkomen.
Yep, en als CBML begint gooi ik die er weer in, ok?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef PC eend het volgende:
Dat het allemaal de schuld is van die manipulatieve kutflens natuurlijk![]()
Zoiets als je tijden in je sig had staan
Door de huubfans, vergeet dat nooitquote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
o, was er later weer een andere poll.
Ach de polls deden er ook niet toe, het ging om de finale, en daar ging Jaap met de eer strijken.
Ik had het hier niet over de "buren". maar de site (mensen van) MSN op zich.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu heeft Huub al een keer of tig verteld dat er niet echt partijdigheid in het spel was. Dan kreeg de één een voordeeltje, dan de ander. En toch blijft dit maar terugkomen....hoe vreemd toch
HUUBquote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en als CBML begint gooi ik die er weer in, ok?
Slijmbalquote:
Dus jij gelooft huub nietquote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien dat er ooit nog eens een ontslagen medewerker uit de school klapt.
Ja, echt geloofwaardig was dat niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijken wel huubfans die het over een spar of kickbokspartij van Brian hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb daarnet de reacties gelezen op het blauwe oog van Huub.
Wat heb je er toch een dombo's tussen zitten.
Ze juichen het niet alleen tóe, ze wensen hem zelfs nog veel meer klappen.
Zielig sneu volk
Bij kickbokswedstrijd kun je klappen verwachtenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijken wel huubfans die het over een spar of kickbokspartij van Brian hebben
Ja hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijken wel huubfans die het over een spar of kickbokspartij van Brian hebben
Die klap die huub kreeg lag bij sommigen ook in de lijn der verwachtingquote:Op maandag 28 juli 2008 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij kickbokswedstrijd kun je klappen verwachten
Niet zozeer jouw fans, maar de Anti Brian mensen.. zoals ik. Het interesseerde me niet zoveel wie er won, zolang het maar niet 1 van die 2 tokkies waren.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja en de telegraaf poll won ik weer,
ach weet je? het had te maken met de neutrale, not really in to DGK tv kijker, volgens mij
met natuurlijk mijn fans die het verschil maakten voor jaap
Lees hier Huub zijn versiequote:Op maandag 28 juli 2008 21:06 schreef Carlaa het volgende:
Err.. is dit waar?? http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectID=30564
Volgens de berichten genieten Huub en Claire momenteel van een zomervakantie in het Spaanse Tormolinos. Het echtpaar wat op live televisie in de Gouden Kooi trouwde, hebben volgens SpitsNieuws daar niet alleen maar lol gehad.
Toen Huub en Claire zich 's avonds in een nachtclub begaven werd het even iets minder gezellig voor de Gouden Kooi-sterren. Een duidelijk beschonken Hollander begon de het televisiesetje een beetje lastig te vallen op de dansvloer. Hij vertelde Huub dat hij zijn Claire veel beter kende dan Huub zelf. De licht-ontvlambare Huub noemde de man daarop een 'kwatsert' (zou Brabants zijn voor iemand die uit zijn nek kletst) en na deze ferme uitspraak ging het blijkbaar echt mis, de vlam sloeg in de pan en zowel Huub als Claire onvingen rake klappen. De beveiliging probeerde de vervelende dronkaard nog te grijpen, maar de man wist te ontkomen.
Ik stemde gewoon voor de goede doelenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:08 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Niet zozeer jouw fans, maar de Anti Brian mensen.. zoals ik. Het interesseerde me niet zoveel wie er won, zolang het maar niet 1 van die 2 tokkies waren.
Dat coaching vanaf dag 1 bestond, geloof ik onmiddelijk. Maar dat er ongeveer vanaf het moment dat RTL de zaak had overgenomen, voor elk wissewasje toestemming moest worden gevraagd aan de febo... en dat er meteen een streamlock op knalde als daarover gesproken werd... nee, dan wars de perriode dat er gewoon nóóit een streamlock was en dat DGK_REDACTIE hier nog regelmatig postte, toch wat minder gekunsteld. Of in ieder geval ninder verkrampt, vanuit de programmaleiding. Blijkbaar durfde men het niet meer aan om onzekerheden toe te laten, na alle ophef die er over het programma was ontstaan, tot en met boycots door Albert Heijn en gezeik van CDA-politici aan toe.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Huubdgk het volgende:
Het werd helemaal niet meer of minder gestuurd dan in het begin, coaching bestond vanaf dag 1, in het begin werd er eerder meer gecoached dan later, wat dacht je dat ze Jaap of mij nog gingen coachen dan laatste pak hem beet..jaar?
nee, dat heeft de spelleiding, redaktie, zelf gedaan, ze hadden hun eigen regels moeten na leven, dan was er geen finale voor Amanda, Brian en Huub geweest.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fans hebben zelf het concept om zeep geholpen om daarna te gaan klagen over het om zeep geholpen concept......
. "Het" kenmerk van het concept, namelijk dat de langstzittende de villa zou winnen, is denk ik niet vanwege fans overboord gezet,. Eerder vanwege een gebrék aan fans.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fans hebben zelf het concept om zeep geholpen om daarna te gaan klagen over het om zeep geholpen concept......
Ja, maar in het contract was geschreven dat de regels aangepast konden worden, dus eigenlijk was dat een "regel" vanaf het begin. Ik denk ook dat bij het niet aanpassen het programma binnen vier-vijf maanden was dood gebloed.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:37 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, dat heeft de spelleiding, redaktie, zelf gedaan, ze hadden hun eigen regels moeten na leven, dan was er geen finale voor Amanda, Brian en Huub geweest.
Ook dat. Maar misschien moet je nog een stap terug en is het programma op de buis gekomen om het concept te kunnen verkopen voor miljoenen en miljoenen euro's? Het was een soort van etalage.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
. "Het" kenmerk van het concept, namelijk dat de langstzittende de villa zou winnen, is denk ik niet vanwege fans overboord gezet,. Eerder vanwege een gebrék aan fans.
Wat een flauwekul, wat hadden "fans" nu voor invloed? 0,0quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erica Hysterica schreef dat ze in september op vakantie is.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit uit te kijken naar het nieuwe programma.
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, wat hadden "fans" nu voor invloed? 0,0
Dus......dat!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
@gert en zijn comments over openheid van de Gouden Kooi hoe dat in zijn ogen is veranderd....nee vind van niet, idd dat sneller streamlocks erop gingen, maar als dat al een reden had was dat om de zgn "fanbase" in toom te houden. Want toen alles nog zichtbaar was en er moesten weer regels worden toegepast (of niet toegepast) vlogen de dreigmails etc weer naar de sponsoren, daar zat de reden veel meer in.
Dat laatste schreef ik laatst ook in het DGK topic, maar Gert wist toen weer te vertellen dat op de site staat dat het in september begint.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Erica Hysterica schreef dat ze in september op vakantie is.
Is het al bekend wanneer Can't Buy Me Love start?
Huub had het over de laatste 3 maanden van het jaar,
dat zijn de maanden oktober, november, december.
Wat een flauwekulquote:Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een flauwekul, wat hadden "fans" nu voor invloed? 0,0
Nee, Huub is het eens met dat wat ik al meer dan een jaar schrijf....quote:Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dus nu ben je het wél eens met wat Huub schrijft?
Natuurlijk hebben de fans de uitslag bepaald, dat is logisch.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een flauwekul![]()
De fans hebben uiteindelijk de winnaar bepaalt...
Buiten dat stond de redactie zeker open voor inbreng van ideeen buitenaf, maar ik geloof niet dat er veel bruikbare feedback op terug kwam
Je moet maar terug gaan lezen. Ik heb altijd al geschreven dat we die SL's te danken hadden aan maffe fans.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
En ik vind het ook apart dat nu ineens alles wat Huub schrijft door jullie onderschreven wordt, waar jullie er eerst altijd vol tegenin gingen.
Jij spreekt jezelf nogal tegen, dus wat dat betreft ben je het waarschijnlijk ook niet met jezelf eensquote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de fans de uitslag bepaald, dat is logisch.
Ik vind alleen niet dat de invloed van de zogenaamde "fans" van dien aard was dat ze daar het spel op aangepast hebben.
En ik vind het ook apart dat nu ineens alles wat Huub schrijft door jullie onderschreven wordt, waar jullie er eerst altijd vol tegenin gingen.
Wat is er met mij aan de hand?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Huub is het eens met dat wat ik al meer dan een jaar schrijf....
Edit: wat is er toch met je aan de hand! Als Huub schrijft dat 100 graden heet is dan heb ik toch geen enkele reden om het NIET met hem eens te zijn? Eens oneens met iemand betekend toch niet altijd oneens?
Zou dat het zijn? Het moet haast wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Disana, ik lees op de site dat Can''t Buy Me Love in september begint,
dat kan ook eind september zijn, DGK begon 23 september 2006.
www.cantbuymelove.tv
O, dat zal het zijn. Gelukkig dat jij me daar op wijst.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf nogal tegen, dus wat dat betreft ben je het waarschijnlijk ook niet met jezelf eens
Ik ontkenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is er met mij aan de hand?
Het zit mij heel erg dwars dat jij, die altijd zo negatief over Huub sprak nu ineens zoete broodjes met hem gaat bakken, dat vind ik niet rijmen met je posts opde COS waar je altijd aan het jennen en zuigen was.
En je hoeft het niet te ontkennen, want je weet dat het zo is.
Ik ben de beroerdste nietquote:Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat zal het zijn. Gelukkig dat jij me daar op wijst.
Waarom is dat logisch danquote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de fans de uitslag bepaald, dat is logisch.
Ik bedoel dat in een finale de fans kunnen bellen en dat het dan logisch is dat die de einduitslag bepalen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet![]()
Kon dit alleen niet zo goed plaatsen...
[..]
Waarom is dat logisch dan(Na eerst te zeggen dat fans weinig invloed op het spel hadden?)
Dat is de grootste wijziging van het concept en iets wat ze lange tijd hebben gezegd absoluut niet te doen.
Ja dat klopt, en zo werd er eveneens denigrerend over de COSsers als groep gesproken. Maar vaak blijkt kritiek vanuit de hoge toren uiteindelijk niets anders dan het verlangen erbij te horen, en dat zie je ook hier waar diezelfde mensen heel veel op en over Huub reageren.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is er met mij aan de hand?
Het zit mij heel erg dwars dat jij, die altijd zo negatief over Huub sprak nu ineens zoete broodjes met hem gaat bakken, dat vind ik niet rijmen met je posts opde COS waar je altijd aan het jennen en zuigen was.
En je hoeft het niet te ontkennen, want je weet dat het zo is.
Misschien dat u het vuurtje nog wat aan kunt wakkeren, om daarna van afstand toe te gaan kijken wie er in de fout gaat? Het is immers uw hobbyquote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en zo werd er eveneens denigrerend over de COSsers als groep gesproken. Maar vaak blijkt kritiek vanuit de hoge toren uiteindelijk niets anders dan het verlangen erbij te horen, en dat zie je ook hier waar diezelfde mensen heel veel op en over Huub reageren.
Jij hoort er gewoon niet bijquote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en zo werd er eveneens denigrerend over de COSsers als groep gesproken. Maar vaak blijkt kritiek vanuit de hoge toren uiteindelijk niets anders dan het verlangen erbij te horen, en dat zie je ook hier waar diezelfde mensen heel veel op en over Huub reageren.
Ik in je nek hijgen? Dacht het toch niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ontken![]()
Wat ik in de COS schreef was voor pak um beet 95 procent wat ik echt vond. Jij noemt dat jennen, dat is jouw perceptie.
Daarnaast vertel ik hem hier ook hoe mijn vlag er bij hangt. Maar wel proberend om dat te doen met het nodige fatsoen. Voor mijn gevoel confronterend genoeg maar niet op een manier dat ik geen antwoord krijg.
Bovendien, jij hebt nu vrede gesloten met mensen waar je een half jaar ook nogal erg negatief over schreef. Beetje vreemd om een ander dat dan wel te gaan verwijten (die overigens nog wel steeds zeer kritisch is), althans, dat komt nogal vreemd op mij over....
Enne, laat mij es lekker met rust s.v.p.? Ik wordt een beetje moe van je gehijg in m'n nek de laatste maanden.
LOLquote:Op maandag 28 juli 2008 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hoort er gewoon niet bij
Deal with it
Krampachtig je plekje terug proberen te winnen, niks meer of minder is het. Huub afbranden tot op het bot en daarna gezellig meedoen in zijn topique. Oh, wat zijn we toch leuk en meelevend en de mods kunnen ons niks meer maken want we zeggen toch niks verkeerd?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
Ik geef geen klote om wat jij vindquote:Op maandag 28 juli 2008 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik heb altijd gevonden dat jij er wel bij hoort en zoveel moeite doet het tegendeel te bewijzen![]()
Zijn fans lijken dat nog niet helemaal door te hebben, want die menen hem te moeten zeggen, hoe, waar en op wie hij moet reagerenquote:Blurk, het is gewoon jammer voor de oorspronkelijke fans in deze topic reeks. Maar Gert zei al tegen akveor dat het gewoon binnen de policy van fok valt, iedereen kan in ruime mate zijn zegje voor of tegen doen. Het is trouwens helemaal aan Huub waarop hij reageert en hoe hij het opvat.
Moet ik ergens een plekje terug winnenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Krampachtig je plekje terug proberen te winnen, niks meer of minder is het. Huub afbranden tot op het bot en daarna gezellig meedoen in zijn topique. Oh, wat zijn we toch leuk en meelevend en de mods kunnen ons niks meer maken want we zeggen toch niks verkeerd?
Zum kotzen.
Dat zie ik niet. Ik zie wel dat Huub de neiging heeft zich juist op degenen te richten die hem proberen omlaag te halen. Wat dat betreft kan het dus nog interessant worden, want diezelfde mensen zijn nu bezig zich bij hem in te likkenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn fans lijken dat nog niet helemaal door te hebben, want die menen hem te moeten zeggen, hoe, waar en op wie hij moet reageren
Waar is toch je scroll knop van zaterdag geblevenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Ik zie wel dat Huub de neiging heeft zich juist op degenen te richten die hem proberen omlaag te halen. Wat dat betreft kan het dus nog interessant worden, want diezelfde mensen zijn nu bezig zich bij hem in te likken
Huub streamde niet en "ik" welquote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu heeft Huub al een keer of tig verteld dat er niet echt partijdigheid in het spel was. Dan kreeg de één een voordeeltje, dan de ander. En toch blijft dit maar terugkomen....hoe vreemd toch
Fijn dat je even je goede raad en telefonisch advies van gisteren ondersteund met enige teksten. Het ging over vreedzaam samenzijn of zo....quote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Krampachtig je plekje terug proberen te winnen, niks meer of minder is het. Huub afbranden tot op het bot en daarna gezellig meedoen in zijn topique. Oh, wat zijn we toch leuk en meelevend en de mods kunnen ons niks meer maken want we zeggen toch niks verkeerd?
Zum kotzen.
Wat een flauwekul is dat..en gelul Jaap is geen miljonair en Huub had moeten winnen dus dat.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een flauwekul![]()
De fans hebben uiteindelijk de winnaar bepaalt...
Buiten dat stond de redactie zeker open voor inbreng van ideeen buitenaf, maar ik geloof niet dat er veel bruikbare feedback op terug kwam
Dan heb je niet goed gekekenquote:
Ik zie hem overal op reageren, maar sommigen gaan aandacht eisen, lijkt me heel irri, maar dat ligt misschien aan mij.quote:Ik zie wel dat Huub de neiging heeft zich juist op degenen te richten die hem proberen omlaag te halen. Wat dat betreft kan het dus nog interessant worden, want diezelfde mensen zijn nu bezig zich bij hem in te likken
Je merkt wel gelijk wanneer disana er weer is hequote:Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Blondestoot het volgende:
Wat een gezellige sfeer is t hier weer
Nou kijk aanquote:
Dat doe je maar tijdens de eenzame Kerst en wat ik vertelde aan de foon met Peet sta ik nog steeds achter.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fijn dat je even je goede raad en telefonisch advies van gisteren ondersteund met enige teksten. Het ging over vreedzaam samenzijn of zo....
Sterker nog, sommigen zijn van mening dat hier helemaal niet mag posten. Het topic is schijnbaar voor de fans van Huub en voor niemand anders! En als je dan toch post, dan moet je kritische opstelling tegenover hem vooral botter dan bot zijn. Zo bot dat óf hij weg loopt óf dat er heibel van komt....In ieder geval mag het niet constructief zijn vanwege het verleden, waarbij je regelmatig op z'n gedrag kon kotsenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef blomst het volgende:![]()
waar gaat het nou over?
mag NMNS het niet een keer eens zijn met Huub???
Zo schreef ik aan de redactie dat het misschien in de eindfase wel leuk zou zijn als er familie of vrienden voor een week kwamen logeren die het spel actief mee zouden spelen. En..........tatatatata........opeens mochten ze dat in het kader van de reïntgratie. Het was alleen jammer dat die draak van een Ricardo bleef zodat ze niet allemaal tegelijk konden komen. Dat vond ik echt een jammerlijke misser!!!!!!quote:Buiten dat stond de redactie zeker open voor inbreng van ideeen buitenaf, maar ik geloof niet dat er veel bruikbare feedback op terug kwam
Met de komst van de persoon Jaap werd het concept definitief omzeep geholpen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is geen zuigen, ik confronteer je met je eigen woorden. Gisteren lopen vertellen op het forum dat ruzie nergens goed voor is (ik geef je nog gelijk ook) en nu met kots icoontjes komen. Dat is in mijn ogen nogal hypocriet!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe je maar tijdens de eenzame Kerst en wat ik vertelde aan de foon met Peet sta ik nog steeds achter.
Zuigen , zuigen, zuigen en plotseling de ideale user uithangen, hou toch op.
Nou, ik heb de fans van Huub hier nog niet vaak gezien.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterker nog, sommigen zijn van mening dat hier helemaal niet mag posten. Het topic is schijnbaar voor de fans van Huub en voor niemand anders! En als je dan toch post, dan moet je kritische opstelling tegenover hem vooral botter dan bot zijn. Zo bot dat óf hij weg loopt óf dat er heibel van komt....In ieder geval mag het niet constructief zijn vanwege het verleden, waarbij je regelmatig op z'n gedrag kon kotsen
Nou ja, niet bot genoeg zijn is dan ook weer stof tot heibel, dus heibel komt er!
Ach denk je niet dat als Brian hier zou posten de Brian haters ook volop in dat topic zouden posten???quote:Op maandag 28 juli 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik heb de fans van Huub hier nog niet vaak gezien.
Zie alleen de kritische posts van jou en nog een paar (voorheen) Huub-haters.
En Huub vindt het leuker om met zijn grootste opponenten om te gaan dan met de andere users lijkt het wel.
Dat is zijn keuze, moet hij zelf weten.
Maar ik kan niet begrijpen dat users die hem eerst tot de grond toe afbrandden nu ineens zo graag willen praten met hem.
Dat vind ik zo vreemd.
Ik weet het niet Blomst.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach denk je niet dat als Brian hier zou posten de Brian haters ook volop in dat topic zouden posten???
Uhhuh, ik denk het niet hoor. Ik denk zelfs dat bijna iedereen zo'n Brian topic links zou laten liggen; ik in elk geval wel. Hij is niet interessant, hij kan niet uit zijn woorden komen, niemand trapt in zijn zelfverheerlijking... nee ik zie dat niet gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach denk je niet dat als Brian hier zou posten de Brian haters ook volop in dat topic zouden posten???
Dat is toch niet vreemd! Je hebt meer dan een jaar naar hem gekeken, je hebt een mening gevormd, dat wil je staven met de werkelijkheid. Daar wil je hem mee confronteren. Daar wil je duidelijkheid over. Hij komt hier, dus dat is de kans om die duidelijkheid te krijgen, van gedachten te wisselen over dingen die je walgelijk of ergerlijk vond. En je kunt vragen stellen over onduidelijkheden die je hebt over de gang van zaken.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik heb de fans van Huub hier nog niet vaak gezien.
Zie alleen de kritische posts van jou en nog een paar (voorheen) Huub-haters.
En Huub vindt het leuker om met zijn grootste opponenten om te gaan dan met de andere users lijkt het wel.
Dat is zijn keuze, moet hij zelf weten.
Maar ik kan niet begrijpen dat users die hem eerst tot de grond toe afbrandden nu ineens zo graag willen praten met hem.
Dat vind ik zo vreemd.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet het niet Blomst.
Brian post hier niet en Huub en Eric wel.
Nou ik wel, ik zou wel willen weten waarom hij zo achterbaks was, en waarom hij Amanda als een klein kind behandelde, en waarom hij de schuld en fouten altijd bij een ander zoekt enz.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Uhhuh, ik denk het niet hoor. Ik denk zelfs dat bijna iedereen zo'n Brian topic links zou laten liggen; ik in elk geval wel. Hij is niet interessant, hij kan niet uit zijn woorden komen, niemand trapt in zijn zelfverheerlijking... nee ik zie dat niet gebeuren.
Bij Huub is dat allemaal anders. Over hem waren de gevoelens heel uitgesproken en niet vrijwel alleen maar minachtend.
Jij ruikt het, 't kan niet andersquote:Op maandag 28 juli 2008 23:34 schreef avonne het volgende:
hallo,
nog niks veranderd, hier, zie ik.
Zelfde teksten as allways.
Jullie houden van elkaar
Ben ik het zomaar een kee met je eensquote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch niet vreemd! Je hebt meer dan een jaar naar hem gekeken, je hebt een mening gevormd, dat wil je staven met de werkelijkheid. Daar wil je hem mee confronteren. Daar wil je duidelijkheid over. Hij komt hier, dus dat is de kans om die duidelijkheid te krijgen, van gedachten te wisselen over dingen die je walgelijk of ergerlijk vond. En je kunt vragen stellen over onduidelijkheden die je hebt over de gang van zaken.
Dat heeft dan ook niets met likken te maken. Dat ik niet exact dezelfde woorden gebruik die ik op het forum wel deed heeft te maken met enige fatsoensnormen die ik voor mijzelf hanteer en het feit dat de hitte van de strijd niet meer aanwezig is, we zijn inmiddels maanden verder!
Maar het lijkt erop dat sommigen van jullie vooral aan Huub willen vertellen, daarvoor in de rij gaan staan, om hem mee te delen hoe slecht wij wel niet over hem dachten en dat hij ons vooral links moet laten liggen.
Dat hoeven jullie toch niet voor hem te bepalen? Laat hem er zelf achter komen hoe er over hem gedacht wordt. Mensen die in het spel niet voor Huub waren hebben hier echt geen blad voor de mond. Als ik het niet met hem eens was of ben, dan hoort hij dat hier. Hij kan dan z'n eigen verhaal doen en het is aan mij om er ietwat anders tegenover te gaan staan of juist niet.
Niet het voorlees uurtje?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
PS
Ik mis nog steeds Natasia om half negen 's morgens
Ik denk dat je d'r inmiddels voor een prikkie kunt inhuren....met een beetje geluk krijg je zelfs geld toequote:Op maandag 28 juli 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
PS
Ik mis nog steeds Natasia om half negen 's morgens
Nou, weet je. Ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar toen ik nog mod was, toen kon ik 's morgens of 's middags al voelen dat het 's avonds op Fok zou ontploffen. Was het véél te rustig en kalm en zo. Soort stilte voor de storm.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ruikt het, 't kan niet anders
Nee hoor, 't ging de laatste veertien dagen volgens mij erg goed. Vanaf vrijdag is het weer hommeles. Je hebt je mod neusje nog op...dat is ut!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar goed, er zat ook wel een regelmaat in. Elke derde dag, zeg maar.
Nogmaals, Huub bepaalt zelf met wie hij praat, daar heeft een ander niets over te zeggen. Dus dat bepaal ik of een ander niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch niet vreemd! Je hebt meer dan een jaar naar hem gekeken, je hebt een mening gevormd, dat wil je staven met de werkelijkheid. Daar wil je hem mee confronteren. Daar wil je duidelijkheid over. Hij komt hier, dus dat is de kans om die duidelijkheid te krijgen, van gedachten te wisselen over dingen die je walgelijk of ergerlijk vond. En je kunt vragen stellen over onduidelijkheden die je hebt over de gang van zaken.
Dat heeft dan ook niets met likken te maken. Dat ik niet exact dezelfde woorden gebruik die ik op het forum wel deed heeft te maken met enige fatsoensnormen die ik voor mijzelf hanteer en het feit dat de hitte van de strijd niet meer aanwezig is, we zijn inmiddels maanden verder!
Maar het lijkt erop dat sommigen van jullie vooral aan Huub willen vertellen, daarvoor in de rij gaan staan, om hem mee te delen hoe slecht wij wel niet over hem dachten en dat hij ons vooral links moet laten liggen.
Dat hoeven jullie toch niet voor hem te bepalen? Laat hem er zelf achter komen hoe er over hem gedacht wordt. Mensen die in het spel niet voor Huub waren hebben hier echt geen blad voor de mond. Als ik het niet met hem eens was of ben, dan hoort hij dat hier. Hij kan dan z'n eigen verhaal doen en het is aan mij om er ietwat anders tegenover te gaan staan of juist niet.
Morgen dus weer?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef avonne het volgende:
Nou, weet je. Ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar toen ik nog mod was, toen kon ik 's morgens of 's middags al voelen dat het 's avonds op Fok zou ontploffen. Was het véél te rustig en kalm en zo. Soort stilte voor de storm.
Maar goed, er zat ook wel een regelmaat in. Elke derde dag, zeg maar.
Schrijf ik een heel epistel over het "waarom", begrijp je het schijnbaar nog niet....quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Huub, maar over de Huub-haters en dat ik het niet begrijp dat die zo in zijn nek hijgen. Dat vind ik vreemd.
Ik heb het over "vroegah..", he.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, 't ging de laatste veertien dagen volgens mij erg goed. Vanaf vrijdag is het weer hommeles. Je hebt je mod neusje nog op...dat is ut!
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb het dan ook niet over Huub, maar over de Huub-haters en dat ik het niet begrijp dat die zo in zijn nek hijgen. Dat vind ik vreemd.
Ja, gezien de maandenlange walgelijke haatteksten aan Brian en Amanda, en het huidige verlangen Huub negatieve uitspraken over Brian (en het vreselijke onrecht dat Huub is aangedaan) te ontlokken, en het plezier dat sommige users hadden met het kliederen op de Brian en Amandasite, denk ik dat 90 procent van de teksten aan Brian negatief zou zijn geweest voor hem.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat over één kam scheren gebeurt in dat stuk dus juist wel. Want wie zijn die 'jullie' die steeds genoemd worden. Het lijkt erop dat er nog steeds in amorfe massa's wordt gedacht zoals het in de COS ook gebeurde. Dat mag volgens de fok policy, maar het is kampdenken met jezelf als moreel verheven vechter tegen de massa.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik het zomaar een kee met je eens![]()
Het iedereen over één kam scheren? en het stangen van je mede users vind ik dan weer minder.
Ook dat nog eens! Haten is inderdaad een enorm groot woord.......quote:Op maandag 28 juli 2008 23:42 schreef avonne het volgende:
Er zijn hier geen Huubhaters, daar geloof ik niks van
Groupie-haters, dat wel
Hommelesquote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb het over "vroegah..", he.
Wat was is er vrijdag?
nounou, je hebt er zelfs anders een flink handje van en ook vaak het voortouw genomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat over één kam scheren gebeurt in dat stuk dus juist wel. Want wie zijn die 'jullie' die steeds genoemd worden. Het lijkt erop dat er nog steeds in amorfe massa's wordt gedacht zoals het in de COS ook gebeurde. Dat mag volgens de fok policy, maar het is kampdenken met jezelf als moreel verheven vechter tegen de massa.
En ik zie hier dus geen massa en ook geen 'jullie'.
Nah, dan ga je lekker woorden neuken. Ik ga echt niet per alinea de users bij naam noemen. Wie de schoen past trekt hem lekker aan, de rest loopt er aan voorbij!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ethisch hoogstaand van je.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet meer hoor APK.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?
Okay, eentje misschien.
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:47 schreef avonne het volgende:
[..]
nounou, je hebt er zelfs anders een flink handje van en ook vaak het voortouw genomen.
Love, peace, etcetera. Everyone unite in the Fok-DGK fight. Hooray !
* insert image off slapstick brawl
Zoals over Natasia en Brian geschreven werd ben ik hier nog niet tegengekomen hoor.quote:
Pffffrt, als er één cheerleader van het anti-NMNS-front is ben jij het wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.
Fout! Ik maak afgelopen vrijdag nog een gebaar naar je. Diezelfde avond/nacht plaats je echter twee opmerkingen waarvan ik denk "Fijn, we zijn d'r weer!". Dat krijg je dan terug op je brood, dat dan weer wel. Verder vind ik dat juist jij geen momentje onbenut laat om je ongenoegen over bepaalde users te laten blijken. 'n Beetje zijdelings, op een manier dat je denkt "Huh, gaat dit nu over mij of net niet". Je stapt ook regelmatig terstond in als er iemand "iets" tegen mij heeft.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.
Ik voel me helemaal niet aangesproken als het over groupies gaat, zo heb ik me nooit gedragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals over Natasia en Brian geschreven werd ben ik hier nog niet tegengekomen hoor.![]()
Alleen af en toe een beetje etteren waar groupies serieus op in gaan.
Maar die is een beetje simpelquote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?
Okay, eentje misschien.
Begin jij nu ook al in die stapel schoenen te graaien?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef -Blurk- het volgende:
Ik voel me helemaal niet aangesproken als het over groupies gaat, zo heb ik me nooit gedragen.
Amanda wel..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een iedee wat te doen?
passen! en dan aantrekken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een idee wat te doen?
edit:krijg nou tieten, ik begin er helemaal spelfouten van te maken...![]()
Ik ben gewoon moe en snap het niet meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al in die stapel schoenen te graaien?
Daar hoef je niet moe voor te zijn. Wat begint met de reden van dit topic ontaardt in persoonlijke defamaties en mensen die op 'de rel' afkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en snap het niet meer.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef avonne het volgende:
Nah... ik heb een poging gedaan om vrijdag na te lezen, maar na twee posts had ik al een indruk.
Iemand een samenvatting voor me? Wie mepte wie?
(waarom is niet zo belangrijk)
Dat zou fijn zijn. Maar die hebben naar alle waarschijnlijkheid wel iets beters te doen....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn pakkie an niet, de mods zoeken het maar eens een keer écht uit.
Static voelt zich dus een beetje meer als de DGK debielenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Static zag iemand gisteren buiten dit topic en had het over DGK debielen die
zich nou ook al buiten dit topic begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |