abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60405097
Fans hebben zelf het concept om zeep geholpen om daarna te gaan klagen over het om zeep geholpen concept......
pi_60405231
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fans hebben zelf het concept om zeep geholpen om daarna te gaan klagen over het om zeep geholpen concept......
nee, dat heeft de spelleiding, redaktie, zelf gedaan, ze hadden hun eigen regels moeten na leven, dan was er geen finale voor Amanda, Brian en Huub geweest.
Goedemorgen :W
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 21:40:14 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60405278
quote:
. "Het" kenmerk van het concept, namelijk dat de langstzittende de villa zou winnen, is denk ik niet vanwege fans overboord gezet,. Eerder vanwege een gebrék aan fans.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60405315
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:37 schreef blomst het volgende:

[..]

nee, dat heeft de spelleiding, redaktie, zelf gedaan, ze hadden hun eigen regels moeten na leven, dan was er geen finale voor Amanda, Brian en Huub geweest.
Ja, maar in het contract was geschreven dat de regels aangepast konden worden, dus eigenlijk was dat een "regel" vanaf het begin. Ik denk ook dat bij het niet aanpassen het programma binnen vier-vijf maanden was dood gebloed.

Ik zit uit te kijken naar het nieuwe programma. Eigenlijk doet het concept er niet zoveel toe, mensen maken of breken ieder programma. Het is dus de kunst om typetjes te casten die de kijker boeien.
pi_60405375
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:40 schreef Gert het volgende:

[..]

. "Het" kenmerk van het concept, namelijk dat de langstzittende de villa zou winnen, is denk ik niet vanwege fans overboord gezet,. Eerder vanwege een gebrék aan fans.
Ook dat. Maar misschien moet je nog een stap terug en is het programma op de buis gekomen om het concept te kunnen verkopen voor miljoenen en miljoenen euro's? Het was een soort van etalage.
pi_60405743
quote:
Wat een flauwekul, wat hadden "fans" nu voor invloed? 0,0
  maandag 28 juli 2008 @ 22:00:13 #207
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60405800
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ik zit uit te kijken naar het nieuwe programma.
Erica Hysterica schreef dat ze in september op vakantie is.

Is het al bekend wanneer Can't Buy Me Love start?

Huub had het over de laatste 3 maanden van het jaar,
dat zijn de maanden oktober, november, december.
pi_60405838
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

@gert en zijn comments over openheid van de Gouden Kooi hoe dat in zijn ogen is veranderd....nee vind van niet, idd dat sneller streamlocks erop gingen, maar als dat al een reden had was dat om de zgn "fanbase" in toom te houden. Want toen alles nog zichtbaar was en er moesten weer regels worden toegepast (of niet toegepast) vlogen de dreigmails etc weer naar de sponsoren, daar zat de reden veel meer in.
Dus......dat!
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:01:56 #209
137949 Disana
pi_60405845
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Erica Hysterica schreef dat ze in september op vakantie is.

Is het al bekend wanneer Can't Buy Me Love start?

Huub had het over de laatste 3 maanden van het jaar,
dat zijn de maanden oktober, november, december.
Dat laatste schreef ik laatst ook in het DGK topic, maar Gert wist toen weer te vertellen dat op de site staat dat het in september begint.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:02:20 #210
2018 PC eend
relativist
pi_60405862
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wat een flauwekul
De fans hebben uiteindelijk de winnaar bepaalt...

Buiten dat stond de redactie zeker open voor inbreng van ideeen buitenaf, maar ik geloof niet dat er veel bruikbare feedback op terug kwam
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60405936
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[..]

Dus......dat!
O, dus nu ben je het wél eens met wat Huub schrijft?
pi_60405974
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O, dus nu ben je het wél eens met wat Huub schrijft?
Nee, Huub is het eens met dat wat ik al meer dan een jaar schrijf....

Edit: wat is er toch met je aan de hand! Als Huub schrijft dat 100 graden heet is dan heb ik toch geen enkele reden om het NIET met hem eens te zijn? Eens oneens met iemand betekend toch niet altijd oneens?
pi_60406038
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat een flauwekul

Buiten dat stond de redactie zeker open voor inbreng van ideeen buitenaf, maar ik geloof niet dat er veel bruikbare feedback op terug kwam
Natuurlijk hebben de fans de uitslag bepaald, dat is logisch.
Ik vind alleen niet dat de invloed van de zogenaamde "fans" van dien aard was dat ze daar het spel op aangepast hebben.
En ik vind het ook apart dat nu ineens alles wat Huub schrijft door jullie onderschreven wordt, waar jullie er eerst altijd vol tegenin gingen.
pi_60406102
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:

En ik vind het ook apart dat nu ineens alles wat Huub schrijft door jullie onderschreven wordt, waar jullie er eerst altijd vol tegenin gingen.
Je moet maar terug gaan lezen. Ik heb altijd al geschreven dat we die SL's te danken hadden aan maffe fans.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:11:13 #215
2018 PC eend
relativist
pi_60406107
quote:

[..]

Ik vind alleen niet dat de invloed van de zogenaamde "fans" van dien aard was dat ze daar het spel op aangepast hebben.
Jij spreekt jezelf nogal tegen, dus wat dat betreft ben je het waarschijnlijk ook niet met jezelf eens
  maandag 28 juli 2008 @ 22:11:46 #216
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60406121

Hoi Disana, ik lees op de site dat Can''t Buy Me Love in september begint,
dat kan ook eind september zijn, DGK begon 23 september 2006.

www.cantbuymelove.tv
pi_60406173
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, Huub is het eens met dat wat ik al meer dan een jaar schrijf....

Edit: wat is er toch met je aan de hand! Als Huub schrijft dat 100 graden heet is dan heb ik toch geen enkele reden om het NIET met hem eens te zijn? Eens oneens met iemand betekend toch niet altijd oneens?
Wat is er met mij aan de hand?
Het zit mij heel erg dwars dat jij, die altijd zo negatief over Huub sprak nu ineens zoete broodjes met hem gaat bakken, dat vind ik niet rijmen met je posts opde COS waar je altijd aan het jennen en zuigen was.
En je hoeft het niet te ontkennen, want je weet dat het zo is.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:13:58 #218
137949 Disana
pi_60406181
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:

Hoi Disana, ik lees op de site dat Can''t Buy Me Love in september begint,
dat kan ook eind september zijn, DGK begon 23 september 2006.

www.cantbuymelove.tv
Zou dat het zijn? Het moet haast wel.
pi_60406231
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij spreekt jezelf nogal tegen, dus wat dat betreft ben je het waarschijnlijk ook niet met jezelf eens
O, dat zal het zijn. Gelukkig dat jij me daar op wijst.
pi_60406383
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Het zit mij heel erg dwars dat jij, die altijd zo negatief over Huub sprak nu ineens zoete broodjes met hem gaat bakken, dat vind ik niet rijmen met je posts opde COS waar je altijd aan het jennen en zuigen was.
Ik ontken
Wat ik in de COS schreef was voor pak um beet 95 procent wat ik echt vond. Jij noemt dat jennen, dat is jouw perceptie.

Daarnaast vertel ik hem hier ook hoe mijn vlag er bij hangt. Maar wel proberend om dat te doen met het nodige fatsoen. Voor mijn gevoel confronterend genoeg maar niet op een manier dat ik geen antwoord krijg.

Bovendien, jij hebt nu vrede gesloten met mensen waar je een half jaar ook nogal erg negatief over schreef. Beetje vreemd om een ander dat dan wel te gaan verwijten (die overigens nog wel steeds zeer kritisch is), althans, dat komt nogal vreemd op mij over....

Enne, laat mij es lekker met rust s.v.p.? Ik wordt een beetje moe van je gehijg in m'n nek de laatste maanden.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:24:16 #221
2018 PC eend
relativist
pi_60406431
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O, dat zal het zijn. Gelukkig dat jij me daar op wijst.
Ik ben de beroerdste niet
Kon dit alleen niet zo goed plaatsen...
quote:

[..]

Waarom is dat logisch dan (Na eerst te zeggen dat fans weinig invloed op het spel hadden?)
Dat is de grootste wijziging van het concept en iets wat ze lange tijd hebben gezegd absoluut niet te doen.
pi_60406533
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ben de beroerdste niet
Kon dit alleen niet zo goed plaatsen...
[..]

Waarom is dat logisch dan (Na eerst te zeggen dat fans weinig invloed op het spel hadden?)
Dat is de grootste wijziging van het concept en iets wat ze lange tijd hebben gezegd absoluut niet te doen.
Ik bedoel dat in een finale de fans kunnen bellen en dat het dan logisch is dat die de einduitslag bepalen.
Dat gaat toch altijd zo?
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:30:57 #223
137949 Disana
pi_60406579
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja dat klopt, en zo werd er eveneens denigrerend over de COSsers als groep gesproken. Maar vaak blijkt kritiek vanuit de hoge toren uiteindelijk niets anders dan het verlangen erbij te horen, en dat zie je ook hier waar diezelfde mensen heel veel op en over Huub reageren.
pi_60406732
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat klopt, en zo werd er eveneens denigrerend over de COSsers als groep gesproken. Maar vaak blijkt kritiek vanuit de hoge toren uiteindelijk niets anders dan het verlangen erbij te horen, en dat zie je ook hier waar diezelfde mensen heel veel op en over Huub reageren.
Misschien dat u het vuurtje nog wat aan kunt wakkeren, om daarna van afstand toe te gaan kijken wie er in de fout gaat? Het is immers uw hobby
  maandag 28 juli 2008 @ 22:36:49 #225
2018 PC eend
relativist
pi_60406739
quote:

[..]

Jij hoort er gewoon niet bij
Deal with it
pi_60406812
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ontken
Wat ik in de COS schreef was voor pak um beet 95 procent wat ik echt vond. Jij noemt dat jennen, dat is jouw perceptie.

Daarnaast vertel ik hem hier ook hoe mijn vlag er bij hangt. Maar wel proberend om dat te doen met het nodige fatsoen. Voor mijn gevoel confronterend genoeg maar niet op een manier dat ik geen antwoord krijg.

Bovendien, jij hebt nu vrede gesloten met mensen waar je een half jaar ook nogal erg negatief over schreef. Beetje vreemd om een ander dat dan wel te gaan verwijten (die overigens nog wel steeds zeer kritisch is), althans, dat komt nogal vreemd op mij over....

Enne, laat mij es lekker met rust s.v.p.? Ik wordt een beetje moe van je gehijg in m'n nek de laatste maanden.
Ik in je nek hijgen? Dacht het toch niet.
Maar ik kan me zo voorstellen dat je het lastig vindt dat ik je kritisch benader.
En je af en toe even herinner aan de posts die je dag in dag uit deed.
Maar ik stop er al mee hoor, en wens je veel succes verder.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:41:19 #227
137949 Disana
pi_60406846
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij hoort er gewoon niet bij
Deal with it
LOL

Ik heb altijd gevonden dat jij er wel bij hoort en zoveel moeite doet het tegendeel te bewijzen

Blurk, het is gewoon jammer voor de oorspronkelijke fans in deze topic reeks. Maar Gert zei al tegen akveor dat het gewoon binnen de policy van fok valt, iedereen kan in ruime mate zijn zegje voor of tegen doen. Het is trouwens helemaal aan Huub waarop hij reageert en hoe hij het opvat.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:46:07 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_60406957
quote:

Krampachtig je plekje terug proberen te winnen, niks meer of minder is het. Huub afbranden tot op het bot en daarna gezellig meedoen in zijn topique. Oh, wat zijn we toch leuk en meelevend en de mods kunnen ons niks meer maken want we zeggen toch niks verkeerd?

Zum kotzen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 28 juli 2008 @ 22:46:29 #229
2018 PC eend
relativist
pi_60406969
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:41 schreef Disana het volgende:

[..]

LOL

Ik heb altijd gevonden dat jij er wel bij hoort en zoveel moeite doet het tegendeel te bewijzen
Ik geef geen klote om wat jij vind
Wel leuk dat je me niet meer negeert, misschien kan het nog tot een leuke discussie leiden
quote:
Blurk, het is gewoon jammer voor de oorspronkelijke fans in deze topic reeks. Maar Gert zei al tegen akveor dat het gewoon binnen de policy van fok valt, iedereen kan in ruime mate zijn zegje voor of tegen doen. Het is trouwens helemaal aan Huub waarop hij reageert en hoe hij het opvat.
Zijn fans lijken dat nog niet helemaal door te hebben, want die menen hem te moeten zeggen, hoe, waar en op wie hij moet reageren
  maandag 28 juli 2008 @ 22:48:53 #230
2018 PC eend
relativist
pi_60407023
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Krampachtig je plekje terug proberen te winnen, niks meer of minder is het. Huub afbranden tot op het bot en daarna gezellig meedoen in zijn topique. Oh, wat zijn we toch leuk en meelevend en de mods kunnen ons niks meer maken want we zeggen toch niks verkeerd?

Zum kotzen.
Moet ik ergens een plekje terug winnen
Waar de fuck heb jij het over

Om te lachen
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:49:19 #231
137949 Disana
pi_60407036
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zijn fans lijken dat nog niet helemaal door te hebben, want die menen hem te moeten zeggen, hoe, waar en op wie hij moet reageren
Dat zie ik niet. Ik zie wel dat Huub de neiging heeft zich juist op degenen te richten die hem proberen omlaag te halen. Wat dat betreft kan het dus nog interessant worden, want diezelfde mensen zijn nu bezig zich bij hem in te likken
pi_60407038
Eend, je hoort er wél bij

Gelukkig besef je vast wel dat het het spel van mevrouw Disana is. Verdeel en heers, 'n beetje wrikken, good guys, bad guys stuff.

Anyway, grijp je kans, ook jij kunt je eendensnavel, zittend op mevrouw d'r schoot, tussen d'r boezen steken en een kwa(a)kje van genot geven
pi_60407093
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zie ik niet. Ik zie wel dat Huub de neiging heeft zich juist op degenen te richten die hem proberen omlaag te halen. Wat dat betreft kan het dus nog interessant worden, want diezelfde mensen zijn nu bezig zich bij hem in te likken
Waar is toch je scroll knop van zaterdag gebleven

En vergeet nu niet dat het het Huub topic is, het gaat om hem, niet om de mensen die hem kritisch volgden en volgen. Je hoeft ook niet voor Huub op te komen of hem te beschermen. Dat doet die gast uitstekend zelf.....
  maandag 28 juli 2008 @ 22:53:29 #234
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60407130
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nu heeft Huub al een keer of tig verteld dat er niet echt partijdigheid in het spel was. Dan kreeg de één een voordeeltje, dan de ander. En toch blijft dit maar terugkomen....hoe vreemd toch
Huub streamde niet en "ik" wel
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_60407162
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zum kotzen.
Fijn dat je even je goede raad en telefonisch advies van gisteren ondersteund met enige teksten. Het ging over vreedzaam samenzijn of zo....
  maandag 28 juli 2008 @ 22:56:10 #236
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60407193
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat een flauwekul

Wat een flauwekul is dat..en gelul Jaap is geen miljonair en Huub had moeten winnen dus dat.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  maandag 28 juli 2008 @ 22:56:14 #237
2018 PC eend
relativist
pi_60407194
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zie ik niet.
Dan heb je niet goed gekeken
Als ik hem was zou ik er niet al teveel op ingaan, want voor je het weet zit je alleen nog maar te posten op hun favoriete bejaardensite
quote:
Ik zie wel dat Huub de neiging heeft zich juist op degenen te richten die hem proberen omlaag te halen. Wat dat betreft kan het dus nog interessant worden, want diezelfde mensen zijn nu bezig zich bij hem in te likken
Ik zie hem overal op reageren, maar sommigen gaan aandacht eisen, lijkt me heel irri, maar dat ligt misschien aan mij.

Ik vond huub trouwens altijd al lief
pi_60407204
Wat een gezellige sfeer is t hier weer
Wie ben jezelf?!!
  maandag 28 juli 2008 @ 22:58:57 #239
2018 PC eend
relativist
pi_60407252
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Blondestoot het volgende:
Wat een gezellige sfeer is t hier weer
Je merkt wel gelijk wanneer disana er weer is he
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:59:02 #240
137949 Disana
pi_60407255
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vond huub trouwens altijd al lief
Nou kijk aan Dankzij het feit dat Huub voelde dat hier fans waren, kunnen we nu allemaal ons zegje tegen hem doen.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 23:04:21 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_60407366
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Fijn dat je even je goede raad en telefonisch advies van gisteren ondersteund met enige teksten. Het ging over vreedzaam samenzijn of zo....
Dat doe je maar tijdens de eenzame Kerst en wat ik vertelde aan de foon met Peet sta ik nog steeds achter.
Zuigen , zuigen, zuigen en plotseling de ideale user uithangen, hou toch op.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60407378

waar gaat het nou over?

mag NMNS het niet een keer eens zijn met Huub???
  maandag 28 juli 2008 @ 23:04:49 #243
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60407382
Ik kan me zo voorstellen dat Huub het van binnenuit anders ziet/zag en daar dan zijn eigen visie op heeft. De zgn fanbase die sponsors en politiek benaderde deden dat omdat ze vonden dat de regels niet alleen niet gehandhaaft werden, maar ook voor iedereen verschillend werden toegepast. De SL om de fans in toom te houden werkte m.i. juist averechts. Als de streamers zagen dat Brian de 1e tik uitdeelde er een SL kwam (omdat de stagiaire meestal net te laat was), en daarna Huub de boete in ontvangst mocht nemen.

In deze ben ik het dus geheel niet eens met Huub. Maar misschien als hij straks streamt bij CBML hij de andere kant ervaart.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60407482
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef blomst het volgende:

waar gaat het nou over?

mag NMNS het niet een keer eens zijn met Huub???
Sterker nog, sommigen zijn van mening dat hier helemaal niet mag posten. Het topic is schijnbaar voor de fans van Huub en voor niemand anders! En als je dan toch post, dan moet je kritische opstelling tegenover hem vooral botter dan bot zijn. Zo bot dat óf hij weg loopt óf dat er heibel van komt....In ieder geval mag het niet constructief zijn vanwege het verleden, waarbij je regelmatig op z'n gedrag kon kotsen

Nou ja, niet bot genoeg zijn is dan ook weer stof tot heibel, dus heibel komt er!
  maandag 28 juli 2008 @ 23:12:16 #245
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60407540
quote:
Zo schreef ik aan de redactie dat het misschien in de eindfase wel leuk zou zijn als er familie of vrienden voor een week kwamen logeren die het spel actief mee zouden spelen. En..........tatatatata........opeens mochten ze dat in het kader van de reïntgratie. Het was alleen jammer dat die draak van een Ricardo bleef zodat ze niet allemaal tegelijk konden komen. Dat vond ik echt een jammerlijke misser!!!!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60407588
quote:
Met de komst van de persoon Jaap werd het concept definitief omzeep geholpen.
X
X
X
pi_60407590
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat doe je maar tijdens de eenzame Kerst en wat ik vertelde aan de foon met Peet sta ik nog steeds achter.
Zuigen , zuigen, zuigen en plotseling de ideale user uithangen, hou toch op.
Het is geen zuigen, ik confronteer je met je eigen woorden. Gisteren lopen vertellen op het forum dat ruzie nergens goed voor is (ik geef je nog gelijk ook) en nu met kots icoontjes komen. Dat is in mijn ogen nogal hypocriet!

Anyway, Disana heeft d'r zin, d'r is weer eens heibel, op dezelfde manier ontstaan als twee dagen geleden. Hopelijk heeft ze d'r scroll wieltje weer gevonden!
pi_60407612
Huub vs. Brain? Huub vs. Nathanael, dat was pas prachtig
X
X
X
pi_60407716
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sterker nog, sommigen zijn van mening dat hier helemaal niet mag posten. Het topic is schijnbaar voor de fans van Huub en voor niemand anders! En als je dan toch post, dan moet je kritische opstelling tegenover hem vooral botter dan bot zijn. Zo bot dat óf hij weg loopt óf dat er heibel van komt....In ieder geval mag het niet constructief zijn vanwege het verleden, waarbij je regelmatig op z'n gedrag kon kotsen

Nou ja, niet bot genoeg zijn is dan ook weer stof tot heibel, dus heibel komt er!
Nou, ik heb de fans van Huub hier nog niet vaak gezien.
Zie alleen de kritische posts van jou en nog een paar (voorheen) Huub-haters.

En Huub vindt het leuker om met zijn grootste opponenten om te gaan dan met de andere users lijkt het wel.
Dat is zijn keuze, moet hij zelf weten.
Maar ik kan niet begrijpen dat users die hem eerst tot de grond toe afbrandden nu ineens zo graag willen praten met hem.
Dat vind ik zo vreemd.
pi_60407875
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou, ik heb de fans van Huub hier nog niet vaak gezien.
Zie alleen de kritische posts van jou en nog een paar (voorheen) Huub-haters.

En Huub vindt het leuker om met zijn grootste opponenten om te gaan dan met de andere users lijkt het wel.
Dat is zijn keuze, moet hij zelf weten.
Maar ik kan niet begrijpen dat users die hem eerst tot de grond toe afbrandden nu ineens zo graag willen praten met hem.
Dat vind ik zo vreemd.
Ach denk je niet dat als Brian hier zou posten de Brian haters ook volop in dat topic zouden posten???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')