abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60405097
Fans hebben zelf het concept om zeep geholpen om daarna te gaan klagen over het om zeep geholpen concept......
pi_60405231
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fans hebben zelf het concept om zeep geholpen om daarna te gaan klagen over het om zeep geholpen concept......
nee, dat heeft de spelleiding, redaktie, zelf gedaan, ze hadden hun eigen regels moeten na leven, dan was er geen finale voor Amanda, Brian en Huub geweest.
Goedemorgen :W
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 21:40:14 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60405278
quote:
. "Het" kenmerk van het concept, namelijk dat de langstzittende de villa zou winnen, is denk ik niet vanwege fans overboord gezet,. Eerder vanwege een gebrék aan fans.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60405315
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:37 schreef blomst het volgende:

[..]

nee, dat heeft de spelleiding, redaktie, zelf gedaan, ze hadden hun eigen regels moeten na leven, dan was er geen finale voor Amanda, Brian en Huub geweest.
Ja, maar in het contract was geschreven dat de regels aangepast konden worden, dus eigenlijk was dat een "regel" vanaf het begin. Ik denk ook dat bij het niet aanpassen het programma binnen vier-vijf maanden was dood gebloed.

Ik zit uit te kijken naar het nieuwe programma. Eigenlijk doet het concept er niet zoveel toe, mensen maken of breken ieder programma. Het is dus de kunst om typetjes te casten die de kijker boeien.
pi_60405375
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:40 schreef Gert het volgende:

[..]

. "Het" kenmerk van het concept, namelijk dat de langstzittende de villa zou winnen, is denk ik niet vanwege fans overboord gezet,. Eerder vanwege een gebrék aan fans.
Ook dat. Maar misschien moet je nog een stap terug en is het programma op de buis gekomen om het concept te kunnen verkopen voor miljoenen en miljoenen euro's? Het was een soort van etalage.
pi_60405743
quote:
Wat een flauwekul, wat hadden "fans" nu voor invloed? 0,0
  maandag 28 juli 2008 @ 22:00:13 #207
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60405800
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ik zit uit te kijken naar het nieuwe programma.
Erica Hysterica schreef dat ze in september op vakantie is.

Is het al bekend wanneer Can't Buy Me Love start?

Huub had het over de laatste 3 maanden van het jaar,
dat zijn de maanden oktober, november, december.
pi_60405838
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

@gert en zijn comments over openheid van de Gouden Kooi hoe dat in zijn ogen is veranderd....nee vind van niet, idd dat sneller streamlocks erop gingen, maar als dat al een reden had was dat om de zgn "fanbase" in toom te houden. Want toen alles nog zichtbaar was en er moesten weer regels worden toegepast (of niet toegepast) vlogen de dreigmails etc weer naar de sponsoren, daar zat de reden veel meer in.
Dus......dat!
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:01:56 #209
137949 Disana
pi_60405845
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Erica Hysterica schreef dat ze in september op vakantie is.

Is het al bekend wanneer Can't Buy Me Love start?

Huub had het over de laatste 3 maanden van het jaar,
dat zijn de maanden oktober, november, december.
Dat laatste schreef ik laatst ook in het DGK topic, maar Gert wist toen weer te vertellen dat op de site staat dat het in september begint.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:02:20 #210
2018 PC eend
relativist
pi_60405862
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wat een flauwekul
De fans hebben uiteindelijk de winnaar bepaalt...

Buiten dat stond de redactie zeker open voor inbreng van ideeen buitenaf, maar ik geloof niet dat er veel bruikbare feedback op terug kwam
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60405936
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[..]

Dus......dat!
O, dus nu ben je het wél eens met wat Huub schrijft?
pi_60405974
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O, dus nu ben je het wél eens met wat Huub schrijft?
Nee, Huub is het eens met dat wat ik al meer dan een jaar schrijf....

Edit: wat is er toch met je aan de hand! Als Huub schrijft dat 100 graden heet is dan heb ik toch geen enkele reden om het NIET met hem eens te zijn? Eens oneens met iemand betekend toch niet altijd oneens?
pi_60406038
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat een flauwekul
De fans hebben uiteindelijk de winnaar bepaalt...

Buiten dat stond de redactie zeker open voor inbreng van ideeen buitenaf, maar ik geloof niet dat er veel bruikbare feedback op terug kwam
Natuurlijk hebben de fans de uitslag bepaald, dat is logisch.
Ik vind alleen niet dat de invloed van de zogenaamde "fans" van dien aard was dat ze daar het spel op aangepast hebben.
En ik vind het ook apart dat nu ineens alles wat Huub schrijft door jullie onderschreven wordt, waar jullie er eerst altijd vol tegenin gingen.
pi_60406102
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:

En ik vind het ook apart dat nu ineens alles wat Huub schrijft door jullie onderschreven wordt, waar jullie er eerst altijd vol tegenin gingen.
Je moet maar terug gaan lezen. Ik heb altijd al geschreven dat we die SL's te danken hadden aan maffe fans.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:11:13 #215
2018 PC eend
relativist
pi_60406107
quote:

[..]

Ik vind alleen niet dat de invloed van de zogenaamde "fans" van dien aard was dat ze daar het spel op aangepast hebben.
Jij spreekt jezelf nogal tegen, dus wat dat betreft ben je het waarschijnlijk ook niet met jezelf eens
  maandag 28 juli 2008 @ 22:11:46 #216
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60406121

Hoi Disana, ik lees op de site dat Can''t Buy Me Love in september begint,
dat kan ook eind september zijn, DGK begon 23 september 2006.

www.cantbuymelove.tv
pi_60406173
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, Huub is het eens met dat wat ik al meer dan een jaar schrijf....

Edit: wat is er toch met je aan de hand! Als Huub schrijft dat 100 graden heet is dan heb ik toch geen enkele reden om het NIET met hem eens te zijn? Eens oneens met iemand betekend toch niet altijd oneens?
Wat is er met mij aan de hand?
Het zit mij heel erg dwars dat jij, die altijd zo negatief over Huub sprak nu ineens zoete broodjes met hem gaat bakken, dat vind ik niet rijmen met je posts opde COS waar je altijd aan het jennen en zuigen was.
En je hoeft het niet te ontkennen, want je weet dat het zo is.
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:13:58 #218
137949 Disana
pi_60406181
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:

Hoi Disana, ik lees op de site dat Can''t Buy Me Love in september begint,
dat kan ook eind september zijn, DGK begon 23 september 2006.

www.cantbuymelove.tv
Zou dat het zijn? Het moet haast wel.
pi_60406231
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij spreekt jezelf nogal tegen, dus wat dat betreft ben je het waarschijnlijk ook niet met jezelf eens
O, dat zal het zijn. Gelukkig dat jij me daar op wijst.
pi_60406383
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Het zit mij heel erg dwars dat jij, die altijd zo negatief over Huub sprak nu ineens zoete broodjes met hem gaat bakken, dat vind ik niet rijmen met je posts opde COS waar je altijd aan het jennen en zuigen was.
Ik ontken
Wat ik in de COS schreef was voor pak um beet 95 procent wat ik echt vond. Jij noemt dat jennen, dat is jouw perceptie.

Daarnaast vertel ik hem hier ook hoe mijn vlag er bij hangt. Maar wel proberend om dat te doen met het nodige fatsoen. Voor mijn gevoel confronterend genoeg maar niet op een manier dat ik geen antwoord krijg.

Bovendien, jij hebt nu vrede gesloten met mensen waar je een half jaar ook nogal erg negatief over schreef. Beetje vreemd om een ander dat dan wel te gaan verwijten (die overigens nog wel steeds zeer kritisch is), althans, dat komt nogal vreemd op mij over....

Enne, laat mij es lekker met rust s.v.p.? Ik wordt een beetje moe van je gehijg in m'n nek de laatste maanden.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:24:16 #221
2018 PC eend
relativist
pi_60406431
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O, dat zal het zijn. Gelukkig dat jij me daar op wijst.
Ik ben de beroerdste niet
Kon dit alleen niet zo goed plaatsen...
quote:

[..]

Waarom is dat logisch dan (Na eerst te zeggen dat fans weinig invloed op het spel hadden?)
Dat is de grootste wijziging van het concept en iets wat ze lange tijd hebben gezegd absoluut niet te doen.
pi_60406533
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ben de beroerdste niet
Kon dit alleen niet zo goed plaatsen...
[..]

Waarom is dat logisch dan (Na eerst te zeggen dat fans weinig invloed op het spel hadden?)
Dat is de grootste wijziging van het concept en iets wat ze lange tijd hebben gezegd absoluut niet te doen.
Ik bedoel dat in een finale de fans kunnen bellen en dat het dan logisch is dat die de einduitslag bepalen.
Dat gaat toch altijd zo?
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 22:30:57 #223
137949 Disana
pi_60406579
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja dat klopt, en zo werd er eveneens denigrerend over de COSsers als groep gesproken. Maar vaak blijkt kritiek vanuit de hoge toren uiteindelijk niets anders dan het verlangen erbij te horen, en dat zie je ook hier waar diezelfde mensen heel veel op en over Huub reageren.
pi_60406732
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat klopt, en zo werd er eveneens denigrerend over de COSsers als groep gesproken. Maar vaak blijkt kritiek vanuit de hoge toren uiteindelijk niets anders dan het verlangen erbij te horen, en dat zie je ook hier waar diezelfde mensen heel veel op en over Huub reageren.
Misschien dat u het vuurtje nog wat aan kunt wakkeren, om daarna van afstand toe te gaan kijken wie er in de fout gaat? Het is immers uw hobby
  maandag 28 juli 2008 @ 22:36:49 #225
2018 PC eend
relativist
pi_60406739
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij hoort er gewoon niet bij
Deal with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')