Nee knul, jij moet nog maar eens zien dat je zo oud als ik kan worden.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet jij nog maar zien te worden
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee knul, jij moet nog maar eens zien dat je zo oud als ik kan worden.
Maar als je je zin voor sex nu al kwijt bent, dan ziet dat er niet naar uit
met je respectable leeftijd had je al best genoeg wijsheid kunnen hebben vergaard om te begrijpen dat mijn comment niet per se sexueel was maar eerder overdrachterlijk,quote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben bijna twee keer zo oud als jou Huub, ik veroorzaak enkel nog stofwolken met af en toe een druppel tussendoor. Vijf minuten na aanvang van de kutklus begin ik al weer te verlangen naar een peuk
Edit: een beetje beffen vind ik nog wel relaxed, met één oog op mijn favo tv programma....![]()
quote:
Ik neem wel sensilube meequote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ff niet, ik probeer te stoppen met roken
daar zitten Philip Freriks en Jan Jansen alquote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat Huub tijd heeft om hier te posten. Hij is toch een hele bekende Nederlander, dus moet hij niet aan de finish staan van de Tour de France?
Ik had hem wel bij Mart Smeets aan tafel verwacht.
Janssen...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daar zitten Philip Freriks en Jan Jansen al
Gelukkig, hoop doet levenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geeft niets, je bent nog niet aan het einde.... er is nog hoop
De huiskamervraag, wie werd ook alweer 4e in de gouden kooi? Wat? De gouden kooi? Was dat niet dat reality programma waar WIJ met zn alle schande van spraken? ja dus.. het antwoord, Huub van Ballengooy.. wie zegt u? Huub van Ballengooy was dat niet die kleine driftkikker? hij zit hier bij mij aan tafel. .quote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat Huub tijd heeft om hier te posten. Hij is toch een hele bekende Nederlander, dus moet hij niet aan de finish staan van de Tour de France?
Ik had hem wel bij Mart Smeets aan tafel verwacht.
ja wel grappig, al denk ik niet dat ze op de OS veel gaan winnen.. misschien Nadal nog een keerquote:Op zondag 27 juli 2008 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een triple voor Spanje dit jaar
EK, Nadal en Sastre.
Lieke heeft Huub zn hart gestolenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef Elske6 het volgende:
Huub, ik zag dat je Lieke als vriend had toegevoegd op je Hyves... hebben jullie al contact gehad??
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gastquote:Op zondag 27 juli 2008 16:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
De huiskamervraag, wie werd ook alweer 4e in de gouden kooi? Wat? De gouden kooi? Was dat niet dat reality programma waar WIJ met zn alle schande van spraken? ja dus.. het antwoord, Huub van Ballengooy.. wie zegt u? Huub van Ballengooy was dat niet die kleine driftkikker? hij zit hier bij mij aan tafel. .
![]()
![]()
Ik las dat je iemand vergast, want dat sprak je zo vaak uit in de kooi...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gast
waarom moet daar zo geheimzinnig over gedaan worden..quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gast
oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpenquote:
Terug Vind Postquote:Op zondag 27 juli 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpen
what the fok betekent toch dat tvp?
en hoe werkt dat?
check dit, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las dat je iemand vergast, want dat sprak je zo vaak uit in de kooi...
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVPquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Huubdgk het volgende:
ja maar hoe werkt het? dat tvp
dan staat ie bij je actieve topics, en dan kan je hem zo terugvinden.......quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVP
Te Gast?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire en ik lachen er hartelijk omquote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Exclusieve foto van Huub met blauw oog...
[ afbeelding ]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)quote:Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te Gast?
Niet de host van het programma?
de lama'squote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Wat ga je koken Manu, misschien heb je nog een leuke tip voorquote:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
Maar, maar is dit ook een RL programma met streams of gewoon 1 keer per week een tv uitzending?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
Sesamstraat!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dat was bij Dancing on Ice (of titels van die strekking) toch ook zo. Het is gewoon concurrentie. Ik weet het wel: ik geef CBML het voordeel van de twijfel, maar dan ook alleen omdat het uit DGK voortkomt en omdat Huub eraan meewerkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Voornamelijk kut programma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar sowieso welke debiel kijkt er nou naar rtl 4? ik kan geen 1 programma opnoemen wat ik leuk vind op die zenderquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
ik hou ook van jouquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
volgens mij is het hele topic verneukt nuquote:Op zondag 27 juli 2008 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik jou ook wel liev, maar mag je niet doorvertellen.
Kijk, das nog eens gezellig, Spring in 't Veld in da house.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
serieus vraag 'm naar zn tijdmachine theoriequote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
Mooiste nummer van de hele CD.quote:
Ik heb 'm van je gejat en in de COS, Dinges SOS gepost.quote:
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef Huubdgk het volgende:
goeienavond stelletje gekken,
dieenebart had idd een interessante theorie over een tijdmachine, jullie nog iets leuks te melden?
T is nu vanavondquote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef Elske6 het volgende:
Huub, ik zag dat je Lieke als vriend had toegevoegd op je Hyves... hebben jullie al contact gehad??
Niks aan de hand, dat gaat allemaal naar onze Belgische vriendenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gemert. (Time Out, weet je nog
)
Hintquote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja toch/ zeg maar dat ie hier heen komt mag ie zijn favoriete nummer posten
dat geklier altijd daar![]()
Op het randje danquote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niks aan de hand, dat gaat allemaal naar onze Belgische vrienden
[ afbeelding ]
En we draaien toch lekkere nummers.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Huub:
Hint
[DGK #99] Sudden Artistic Output Syndrome
terug naar je muziek jij.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub, klets gezellig mee in het andere topic.![]()
Ooowkeejjjj, doe je gezellig mee als COS SOS, dinges josti.quote:
jaaa, eerst even snel douchenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooowkeejjjj, doe je gezellig mee als COS SOS, dinges josti.
Tuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
jaaa, eerst even snel douchen![]()
30 seconden moet genoeg zijn toch
ja ik wilde dit nog even kwijtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef Huubdgk het volgende:
goeienavond stelletje gekken,
dieenebart had idd een interessante theorie over een tijdmachine, jullie nog iets leuks te melden?
en natuurlijk niet te vergeten 1 augustus begin ik officieel voor CBMLquote:Op zondag 27 juli 2008 23:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik wil naar bed, maar het is te warm in de slaapkamer.
Nou dan maar even wat tekst, Huub is binnenkort hoofdgast in een erg leuk
programma, zijn favoriete programma, hoopt dat wij het leuk vinden.
Dan nog de eigen pilot, is nog niet zeker dat het op de buis komt.
En zondag de fandag in Loon Op Zand.
Je zit in het verkeerde topic skattie. Je moet die andere hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en natuurlijk niet te vergeten 1 augustus begin ik officieel voor CBML
Spannend,zag net de promo weer.Is toch raar die vreemde mensen in dat badje en in het huis.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Per 1 augustus voorlopig een baan en 3, 4 maanden contract bij Nederlandsequote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
Het format wordt tot nu toe erg vaag gehouden. Mag je er wat meer over vertellen? Wat is de sleutel van het programma? De keuze tussen geld en liefde? Hoe?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt een super mooie format, heb het gevoel dat we het programma nog veel hier op fok gaan bespreken!
Daar kan je zeker op rekenen,als er maar streams zijn .Maar denk dat mensen dit anders gaan volgen dan de kooi.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt een super mooie format, heb het gevoel dat we het programma nog veel hier op fok gaan bespreken!
Omdat ik dacht dat dit het vernieuwde verkorte versie van DGK zou worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
nee hoor hoezo, DGK2 is nog niet officieel bekend of die komen gaat maar staat los van CBML een gouden kooi opzetten heeft zowiezo een paar maanden nodig, alleen al qua casting!
dus CBML kan prima tussendoor
Vind je drie maanden niet lang genoeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat dit het vernieuwde verkorte versie van DGK zou worden.![]()
Maar dit is goed nieuws!
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding. Programma's zoals Temptation Island boeien me echt helemaal niet. Dan zijn 3 dagen al genoeg. DGK, dat format en met alles wat ze nu weten en hebben geleerd, zou ik dan wel weer enorm gaaf vinden.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind je drie maanden niet lang genoeg.
Heb ik ook hoor,maar zou er nu weer een kooi komen.Dan zal ik er heel anders naar gaan kijken dan de eerste kooi.Stelletjes zijn een ramp.Stop maar 13 mannen in een huisquote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding. Programma's zoals Temptation Island boeien me echt helemaal niet. Dan zijn 3 dagen al genoeg. DGK, dat format en met alles wat ze nu weten en hebben geleerd, zou ik dan wel weer enorm gaaf vinden.
Of 13 vrouwen. Oh, de hysterie!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor,maar zou er nu weer een kooi komen.Dan zal ik er heel anders naar gaan kijken dan de eerste kooi.Stelletjes zijn een ramp.Stop maar 13 mannen in een huis
Ik heb in 2 zusterhuizen gewoond en serieus, daar hadden ze een camera op moeten zetten. Niks geen haar of modetrends. Geweldig was dat!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:30 schreef Juud79 het volgende:
Nummertje trekken wie er in de kapsalon mag gaan zitten om te bespreken wat de laatste haar en modetrends zijn.... no thank u...
Over een paar dagen krijgt Huub een baan bij het groene hokjequote:Op maandag 28 juli 2008 00:02 schreef sunny16947 het volgende:
Je zult nu je badje in de achtertuin wel missen.
Met dit weer af en toe een saltootje was wel lekker geweest.
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding.
Die liefde? Nèh, dat gedonder onder die dekbedden. De pacts die werden gesloten, die waren wel interessant. Brian/Bart, Natasia die Brian soms zat was, Huub/Jaap. Die liefde, dat duurde zo lang plus de ijzersterke dekking.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef Juud79 het volgende:
Maar dat is waar het in DGK toch ook vaak om draaide, is de liefde echt of is het alleen voor het spel.... Ik vond dat altijd wel een mooi spel-element...
Met scripten natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.
Want die "stelletjes" kunnen elkaar dus belazeren, het zijn gelegenheidsstelletjes. Dus dat kan m.i. wel weer leuk worden, al zie ik nog niet voor me hoe ze dit in de praktijk in gaan kleden, sistah.![]()
En mocht dit weerlegd worden, dan was het 't werk van die manipulatieve kut-Huub.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef PC eend het volgende:
Die deuren waren rolbevestigend voor Brian en bovendien bruikbaar in de uitzendingen en niet slecht voor de kijkcijfers
Hoezoquote:Op maandag 28 juli 2008 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En mocht dit weerlegd worden, dan was het 't werk van die manipulatieve kut-Huub.
Neen, die waren sowieso armoedig. Dat zei Kenneth. Oooh, Huub? Mag Kenneth in CBML??quote:Op maandag 28 juli 2008 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo
Was hij het die met die schanieren liep te kloten?
Als hij verstand zou hebben van scharnieren, dan zal het wel een crimineel zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 01:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, die waren sowieso armoedig. Dat zei Kenneth. Oooh, Huub? Mag Kenneth in CBML??
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij verstand zou hebben van scharnieren, dan zal het wel een crimineel zijn
@Static het is nog steeds broeierig, maar wel een mooie heldere lucht buiten.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef PC eend het volgende:
Als hij verstand zou hebben van scharnieren, dan zal het wel een crimineel zijn
Dat weet je maar nooit hier in dit wespennestquote:Op maandag 28 juli 2008 01:47 schreef static het volgende:
Is de lucht weer een beetje geklaard?
Neuh, maar eigenlijk is dat wel goed om objectief te modden.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ken je de verhoudingen nou al een beetje?
Ervaar e.e.a. liever van jullie.quote:Vraag anders advies van remlof, die heeft maandenlang geprobeerd deze slangenkuil te doorgronden
Joh doe niet zo geïnteresseerdquote:Op maandag 28 juli 2008 02:14 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, maar eigenlijk is dat wel goed om objectief te modden.
[..]
Ervaar e.e.a. liever van jullie.
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef Juud79 het volgende:
Hoi allemaal, vanuit Virton. Zit hier in een geweldig huis en er zijn buren met onbeveiligde netwerken, hahaha. Hoe relaxed is dat.... Mailbox laat ik maar gesloten, maar even Fokken en wat surfen is toch wel leuk...
Ow en deze info is al online te vinden over CBML:
Can’t buy me love een spel voor 5 mannen en 7 vrouwen, 13 weken in een prachtig landhuis in ’t Gooi.
Voor zowel de meisjes als de jongens geldt: Hoe onderscheid je een goede partner van een slechte partner. Ben jij in staat deze vraag in jouw voordeel te beantwoorden? Heb jij het talent om de speld uit de hooiberg te vinden? En samen met deze partner een spel te spelen om twee ton cash te verdienen? Dan ben je welkom.
Maar pas op: het ijs is glad, all is fair in love and war en wat soms echte liefde lijkt, kan een gecalculeerde geldwens zijn. Kies je partner dus heel zorgvuldig. Samen kunnen jullie andere mensen buitenspel zetten of zelfs helemaal het spel uitwerken, maar wees wel altijd op je hoede, anderen kunnen dat ook bij jou willen doen, sterker nog, degene aan jouw zijde zou wel eens niet kunnen zijn wat hij-zij zegt. Ligt er een roofkip of een tortelduif naast je.
In Can’t buy me love komt het aan op jouw inschattingsvermogen, je tactische capaciteiten, je wilskracht EN uiteraard je charmes. Deins je niet terug voor een spannend en verleidelijk avontuur? Kan jij hard zijn, maar weet je op tijd je gevoelige kant in te zetten:
Je zou er wel eens HEEL veel geld mee kunnen verdienen.
Mij ook. Teveel. Lijkt me iig geen programma dat 24/7 streams verantwoordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Blondestoot het volgende:
doet me beetje denken aan paradise island
mij ook niet maar dat deed dgk uiteindelijk ook niet meerquote:Op maandag 28 juli 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook. Teveel. Lijkt me iig geen programma dat 24/7 streams verantwoordt.
Eerst zien dan geloven Huubquote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef Huubdgk het volgende:
streams van cbml worden heel interessant, want jullie vergeten een ding, ook dit wordt weer reality soap, dat was paradise hotel, dus ook hier weer verhalenlijnen opzoeken, uitvergroten, tv maken! en vergeet niet...mensen hebben dgk nu in hun hoofd. geen enkel reality soap programma zal ooit nog hetzelfde zijn in Nederland, zie jij BB nog terug in NL op de buis? Na DGK? denk het niet.......
btw nieuw hilarisch filmpje van Jaap op mijn site... www.rocketmiljonairs.nl
Bedankt voor het delen van het filmpje, die Jaap.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef Huubdgk het volgende:
btw nieuw hilarisch filmpje van Jaap op mijn site... www.rocketmiljonairs.nl
Ken je paradise hotel niet? Er komen allemaal vrijgezellen in een huis en dmv stelltjes te vormen overleef je. Er blijft dan 1 over die eruit moet, kortom, je moet je blijven binden. Maar ondertussen krijgt de groep of mensen individueel opdracht om elkaar te belazeren oid. Er zullen dus genoeg mogelijkheden zijn om mensen voor elkaar te laten kiezen of voor geld. Maar ga je voor geld dan sta je misschien weer sneller alleen. Kortom, tot vlak voor het einde is het je inlikken bij iedereen en dan op het einde toeslaan. Ik weet niet meer precies hoe het einde van paradise hotel was met charla en dave maar volgens mij waren dat de winnaars en moesten ze aangeven of ze het te winnen eindbedrag met elkaar zouden delen, zouden ze allebei nee zeggen dan hadden ze beiden niets en zouden ze beiden ja zeggen dan werd er gedeeld, én als 1 ja en 1 nee zou zeggen dan zou al het geld naar degene die nee had gezegd gaan. Als ik het me goed herinner is toen al het geld naar Charla gegaan, want Dave wilde wel delen en zij nietquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.
Want die "stelletjes" kunnen elkaar dus belazeren, het zijn gelegenheidsstelletjes. Dus dat kan m.i. wel weer leuk worden, al zie ik nog niet voor me hoe ze dit in de praktijk in gaan kleden, sistah.![]()
Ik denk idd dat als je nu weer een BB zou uitzenden dat t niet meer de kijkcijfers zal halen die DGK uiteindelijk kreeg puur en alleen omdat DGK veel meer sensatiebelust was en on the long run is dat wat de mensen trekt...terugdenkend aan BB was t vaak wel saai..je bleef maar hangen voor t geval er iets kon gebeuren,DGK draaide om manipulatie en dat had altijd weer verassende wendingen.. uiteindelijk zie je veel meer de inhoud van de mens door al die slechte kanten die naar boven komen en de ware aard komt dan altijd op!!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk zie ik liever een BB dan een Paradise Hotel/DGK kloon. Met mensen met inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |