Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
Voornamelijk kut programma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
maar sowieso welke debiel kijkt er nou naar rtl 4? ik kan geen 1 programma opnoemen wat ik leuk vind op die zenderquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
ik hou ook van jouquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
volgens mij is het hele topic verneukt nuquote:Op zondag 27 juli 2008 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik jou ook wel liev, maar mag je niet doorvertellen.
Kijk, das nog eens gezellig, Spring in 't Veld in da house.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
serieus vraag 'm naar zn tijdmachine theoriequote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
Mooiste nummer van de hele CD.quote:
Ik heb 'm van je gejat en in de COS, Dinges SOS gepost.quote:
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef Huubdgk het volgende:
goeienavond stelletje gekken,
dieenebart had idd een interessante theorie over een tijdmachine, jullie nog iets leuks te melden?
T is nu vanavondquote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |