Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
Voornamelijk kut programma's.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
maar sowieso welke debiel kijkt er nou naar rtl 4? ik kan geen 1 programma opnoemen wat ik leuk vind op die zenderquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
ik hou ook van jouquote:Op zondag 27 juli 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een hoop, maar je moet niet worden doodgegooid met dating en love-programma's zoals nu met kookprogramma's.
Krijg je een tuinkabouter in beeld met een blauw oog. Alsof we daar op zitten te wachten.
volgens mij is het hele topic verneukt nuquote:Op zondag 27 juli 2008 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik jou ook wel liev, maar mag je niet doorvertellen.
Kijk, das nog eens gezellig, Spring in 't Veld in da house.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
serieus vraag 'm naar zn tijdmachine theoriequote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en Huub gaan vnvnd niet koken, die ene bart stapt hier net binnen zo ff terras, dus zal wel weer ergens hapje worden
Mooiste nummer van de hele CD.quote:
Ik heb 'm van je gejat en in de COS, Dinges SOS gepost.quote:
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef Huubdgk het volgende:
goeienavond stelletje gekken,
dieenebart had idd een interessante theorie over een tijdmachine, jullie nog iets leuks te melden?
T is nu vanavondquote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet echt na dat gezeik van gisteravond.
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef Elske6 het volgende:
Huub, ik zag dat je Lieke als vriend had toegevoegd op je Hyves... hebben jullie al contact gehad??
Niks aan de hand, dat gaat allemaal naar onze Belgische vriendenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gemert. (Time Out, weet je nog
)
Hintquote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja toch/ zeg maar dat ie hier heen komt mag ie zijn favoriete nummer posten
dat geklier altijd daar![]()
Op het randje danquote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niks aan de hand, dat gaat allemaal naar onze Belgische vrienden
[ afbeelding ]
En we draaien toch lekkere nummers.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Huub:
Hint
[DGK #99] Sudden Artistic Output Syndrome
terug naar je muziek jij.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub, klets gezellig mee in het andere topic.![]()
Ooowkeejjjj, doe je gezellig mee als COS SOS, dinges josti.quote:
jaaa, eerst even snel douchenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooowkeejjjj, doe je gezellig mee als COS SOS, dinges josti.
Tuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
jaaa, eerst even snel douchen![]()
30 seconden moet genoeg zijn toch
ja ik wilde dit nog even kwijtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef Huubdgk het volgende:
goeienavond stelletje gekken,
dieenebart had idd een interessante theorie over een tijdmachine, jullie nog iets leuks te melden?
en natuurlijk niet te vergeten 1 augustus begin ik officieel voor CBMLquote:Op zondag 27 juli 2008 23:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik wil naar bed, maar het is te warm in de slaapkamer.
Nou dan maar even wat tekst, Huub is binnenkort hoofdgast in een erg leuk
programma, zijn favoriete programma, hoopt dat wij het leuk vinden.
Dan nog de eigen pilot, is nog niet zeker dat het op de buis komt.
En zondag de fandag in Loon Op Zand.
Je zit in het verkeerde topic skattie. Je moet die andere hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en natuurlijk niet te vergeten 1 augustus begin ik officieel voor CBML
Spannend,zag net de promo weer.Is toch raar die vreemde mensen in dat badje en in het huis.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Per 1 augustus voorlopig een baan en 3, 4 maanden contract bij Nederlandsequote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef Huubdgk het volgende:
Het format wordt tot nu toe erg vaag gehouden. Mag je er wat meer over vertellen? Wat is de sleutel van het programma? De keuze tussen geld en liefde? Hoe?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt een super mooie format, heb het gevoel dat we het programma nog veel hier op fok gaan bespreken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |