quote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij loopt niks in sync, vandaar de verwarring misschien.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je Libelle is uit begrijp ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
HUMOR IK HOU D'R VANquote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Story of my life, ook net uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ja hoor!
Daar is Freddie weer, het zal eens niet he!
Nee dat kan eigenlijk ook niet he.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.
Liev, maar als we het over grootheden in de muziek hebben. Ella.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
niks tvp meelullen jijof een muziekkie
Ah, je bent er weer. Tuuluk is het hier gezellig. Deze is speciaal voor jou.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer. Tuuluk is het hier gezellig. Deze is speciaal voor jou.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat ben jij toch liefffffffff
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liev, maar als we het over grootheden in de muziek hebben. Ella.![]()
Good old times, was een hit toen ik voor het eerst naar hier reedquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
Gek hè, ik heb voor dit liedje nog steeds een zwak.
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
daar is ie té mooi voor, ik kende deze nietquote:
Maar nu wel!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar is ie té mooi voor, ik kende deze niet
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
geen tijd !quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
Ik kan dit wel waarderen hoor, lekker reggea soundje.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindt:
quote:
Bij dit nummer smelt ik, ook al is het niet warm.quote:
Slow jazz that is, de klassieke jazz zeg maar, ik ook!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
Ik voel je Ka maar Ella en Oscar Peterson, dat was het echt. Mèn, I love echte jazz.![]()
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........quote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja toch/ zeg maar dat ie hier heen komt mag ie zijn favoriete nummer posten
dat geklier altijd daar![]()
Ja en , ik luister liever muziek hier.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
moeten wij daarvan de dupe worden? Of verwacht je antwoorden?quote:
ik ook hoor maar hij is wel van Harte welkom mag ie gewoon meedoenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |