Good old times, was een hit toen ik voor het eerst naar hier reedquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
Gek hè, ik heb voor dit liedje nog steeds een zwak.
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
daar is ie té mooi voor, ik kende deze nietquote:
Maar nu wel!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar is ie té mooi voor, ik kende deze niet
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
geen tijd !quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
Ik kan dit wel waarderen hoor, lekker reggea soundje.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindt:
quote:
Bij dit nummer smelt ik, ook al is het niet warm.quote:
Slow jazz that is, de klassieke jazz zeg maar, ik ook!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
Ik voel je Ka maar Ella en Oscar Peterson, dat was het echt. Mèn, I love echte jazz.![]()
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........quote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja toch/ zeg maar dat ie hier heen komt mag ie zijn favoriete nummer posten
dat geklier altijd daar![]()
Ja en , ik luister liever muziek hier.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
moeten wij daarvan de dupe worden? Of verwacht je antwoorden?quote:
ik ook hoor maar hij is wel van Harte welkom mag ie gewoon meedoenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
moeten wij daarvan de dupe worden? Of verwacht je antwoorden?
Nodig hem uit, misschien heeft hij wat verzoekplaatjes.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ook hoor maar hij is wel van Harte welkom mag ie gewoon meedoen
zou ik wel sportief vinden
doe ik wel evenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nodig hen uit, misschien heeft hij wat verzoekplaatjes.
Hey, van 'White Album' toch? Ook goed!quote:
o deze ga ik even helemaaaaaaaaal afluisterenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, van 'White Album' toch? Ook goed!
Een reuze-magnum met nootjes?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb hier iets moois, alleen even goed uitvogelen hoe ik dat het beste kan delen.
Eigenlijk is het te veel en te groot
Hihi, nee het is iets anders maar dat word zo lastig dat ik het of helemaal goed wil doen of niet.quote:
TOMMIE !!!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb hier iets moois, alleen even goed uitvogelen hoe ik dat het beste kan delen.
De clip is zelfs nog met Monica van Friendsquote:Op zondag 27 juli 2008 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gossie dat was er gewoon wéér eentje die ik niet kende hé
Ik kan nooit te veel worden, ja hooguit op 1 moment.quote:
quote:
ja hé bizar zulke mensenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:56 schreef Dementor het volgende:
Je zou maar 24/7 zoveel energie hebben als Freddie mercury op zijn beste dagen had.
Bizar.
Ik zou er zo voor tekenen, echt.quote:
OH????????quote:Op zondag 27 juli 2008 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan nooit te veel worden, ja hooguit op 1 moment.
Die klacht krijg ik wel eens, he Tom nu even niet.
Maar maar!
Argh.
![]()
Heb ik nog keus?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
OH????????
Wil je erover praten
dag Blommetje wat zijn jouw favoriete muziekjes ?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef blomst het volgende:
goedeavond
hele dag voor iemand op de markt in Emmen gestaan vandaag, weer eens wat anders dan mensen verzorgen.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dag Blommetje wat zijn jouw favoriete muziekjes ?
kom maar op alles is goed
Hoi Blommeke, wat heb je precies gedaan dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef blomst het volgende:
goedeavond
hele dag voor iemand op de markt in Emmen gestaan vandaag, weer eens wat anders dan mensen verzorgen.
Janis is ook zo tof. Mèn, muziek in het algemeen, ik kan niet zonder hoor.quote:
Ik vond eigenlijk ook alleen de titel leukquote:Op zondag 27 juli 2008 21:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en weggeklikt, not my cup of tea, sorry.
quote:
Wat een bluffer!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Wat een bluffer!
Bij mij hangt er een bordje op het toilet. "Heren, kom gerust dichterbij, hij is kleiner dan u denkt"
Nee het lukt gewoon niet om dat fatsoenlijk op tjoektjoep te vinden en iets uploaden is fucked up omdat tjoeptjoek mp3'tjes codeert alsof het geld kost.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een bluffer!
Bij mij hangt er een bordje op het toilet. "Heren, kom gerust dichterbij, hij is kleiner dan u denkt"
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een bluffer!
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Janis is ook zo tof. Mèn, muziek in het algemeen, ik kan niet zonder hoor.
Janis, een verhaal apart. Schor maar zingen als een nachtegaal in mijn oren mooiste nummer ever Ka.quote:
relax.............. grappige context rememberquote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het lukt gewoon niet om dat fatsoenlijk op tjoektjoep te vinden en iets uploaden is fucked up omdat tjoeptjoek mp3'tjes codeert alsof het geld kost.
Maar ach je hoeft me niet te geloven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |