Ik had meer het Nefit-gevoel...............quote:Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
peter ik had eventjes het vrijdagavond gevoel
Dankjewel, ik heb een hekel aan gedonder maar dit moest me gewoon van het hart.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: In brede zin heeft BQ natuurlijk simpelweg gelijk, gedonder heb je niet zoveel aan...
maar die was ontploftquote:Op zondag 27 juli 2008 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had meer het Nefit-gevoel...............
(Nefit is een merk kachel)
+ The Thermals.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeah.
Top gewoon.
Dat kwam dus enorm bekend voor.
Een moeder die hem opeens flipt.
ow hier ben ik zo blij mee, het weer is opgeklaardquote:Op zondag 27 juli 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb een hekel aan gedonder maar dit moest me gewoon van het hart.
truste Peter en dank je welquote:Op zondag 27 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Ontploffende kachels zijn nooit leuk.................
Nou ik ben effe een docu kijken, zelfs typen kost zweet
TRuSTuH !!!!
Langzaam....maar....gestaag.....kruipt.....het....ons.....land....binnen.....quote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maarre, we krijgen dus geen storm meer vanacht ??![]()
Neequote:Op zondag 27 juli 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
Gert, weet jij hoe die psycho chick heet die opeens opdook in seizoen 2 of 3 met dat busje?
Je weet wie ik bedoel he, zo'n dame die je stiekem wel wilt tegenkomen maar waarvan je weet dat er fuckin grote problemen van komenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee![]()
Staat vast wel in de aftiteling (als die erbij zat).
Bedankt voor het gesprekje, trusten.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Nou ik ben effe een docu kijken, zelfs typen kost zweet
TRuSTuH !!!!
Hmm... het is hier nog helemaal blauw, maar aan dat massieve wolkendek te zien, zal NIEMAND ONTSNAPPEN.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Langzaam....maar....gestaag.....kruipt.....het....ons.....land....binnen.....![]()
[ afbeelding ]
Vanuit het zuidoosten.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet wie ik bedoel he, zo'n dame die je stiekem wel wilt tegenkomen maar waarvan je weet dat er fuckin grote problemen van komen
Zo'n destroyer.
Jemig James Brown, terug in de tijd.quote:
HOLY SHIT !quote:
Ik hoop op regen, echt, maar gisteren zouden we dat ook krijgen maar toen is er ook niets gevallen......quote:Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... het is hier nog helemaal blauw, maar aan dat massieve wolkendek te zien, zal NIEMAND ONTSNAPPEN.
Of was jouw prognose anders, hem 'm niet gehoord.![]()
quote:
RING RINGquote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
Gevonden!
* Dementor wacht tot de deurbel gaat
Nou, omdat jij het bent.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OH MAAK ME GEK![]()
ik heb een koppie zonnatura thee nodig nou anders kom ik morgen mijn nest niet uit
effe wachten ben nog bij de sexmachinequote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Dit vind ik toch altijd erg bijzonder om te zien.
Die is ook al zo goed he, hij is tot het eind door gegaan met optreden.quote:
Het was mijn held, I'm a soul lover and will be till the day I die. Jemig wat was hij hier jong.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
Hier was hij aan iets.. maar geen idee aan wat.
Het werkte wel.
Broekie, James was/is the bomb.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig dat jullie dit ook leuk vinden.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig dat jullie dit ook leuk vinden.
Mooiste nummer ooit van James en deze combi is wel heel apart., thanx.quote:
Bij mij loopt niks in sync, vandaar de verwarring misschien.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
Oh ja nu boeit mijn leeftijd opeens weer, die loopt toch al nooit in sync dus waarom nu wel
NP, als je bij de related items kijkt dan zie je nog wel meer mooie combi's, met Bono en met sting.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiste nummer ooit van James en deze combi is wel heel apart., thanx.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij loopt niks in sync, vandaar de verwarring misschien.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je Libelle is uit begrijp ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
HUMOR IK HOU D'R VANquote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Story of my life, ook net uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ja hoor!
Daar is Freddie weer, het zal eens niet he!
Nee dat kan eigenlijk ook niet he.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.
Liev, maar als we het over grootheden in de muziek hebben. Ella.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
niks tvp meelullen jijof een muziekkie
Ah, je bent er weer. Tuuluk is het hier gezellig. Deze is speciaal voor jou.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer. Tuuluk is het hier gezellig. Deze is speciaal voor jou.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat ben jij toch liefffffffff
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liev, maar als we het over grootheden in de muziek hebben. Ella.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |