Nee knul, jij moet nog maar eens zien dat je zo oud als ik kan worden.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet jij nog maar zien te worden
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee knul, jij moet nog maar eens zien dat je zo oud als ik kan worden.
Maar als je je zin voor sex nu al kwijt bent, dan ziet dat er niet naar uit
met je respectable leeftijd had je al best genoeg wijsheid kunnen hebben vergaard om te begrijpen dat mijn comment niet per se sexueel was maar eerder overdrachterlijk,quote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben bijna twee keer zo oud als jou Huub, ik veroorzaak enkel nog stofwolken met af en toe een druppel tussendoor. Vijf minuten na aanvang van de kutklus begin ik al weer te verlangen naar een peuk
Edit: een beetje beffen vind ik nog wel relaxed, met één oog op mijn favo tv programma....![]()
quote:
Ik neem wel sensilube meequote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ff niet, ik probeer te stoppen met roken
daar zitten Philip Freriks en Jan Jansen alquote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat Huub tijd heeft om hier te posten. Hij is toch een hele bekende Nederlander, dus moet hij niet aan de finish staan van de Tour de France?
Ik had hem wel bij Mart Smeets aan tafel verwacht.
Janssen...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daar zitten Philip Freriks en Jan Jansen al
Gelukkig, hoop doet levenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
geeft niets, je bent nog niet aan het einde.... er is nog hoop
De huiskamervraag, wie werd ook alweer 4e in de gouden kooi? Wat? De gouden kooi? Was dat niet dat reality programma waar WIJ met zn alle schande van spraken? ja dus.. het antwoord, Huub van Ballengooy.. wie zegt u? Huub van Ballengooy was dat niet die kleine driftkikker? hij zit hier bij mij aan tafel. .quote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat Huub tijd heeft om hier te posten. Hij is toch een hele bekende Nederlander, dus moet hij niet aan de finish staan van de Tour de France?
Ik had hem wel bij Mart Smeets aan tafel verwacht.
ja wel grappig, al denk ik niet dat ze op de OS veel gaan winnen.. misschien Nadal nog een keerquote:Op zondag 27 juli 2008 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een triple voor Spanje dit jaar
EK, Nadal en Sastre.
Lieke heeft Huub zn hart gestolenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef Elske6 het volgende:
Huub, ik zag dat je Lieke als vriend had toegevoegd op je Hyves... hebben jullie al contact gehad??
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gastquote:Op zondag 27 juli 2008 16:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
De huiskamervraag, wie werd ook alweer 4e in de gouden kooi? Wat? De gouden kooi? Was dat niet dat reality programma waar WIJ met zn alle schande van spraken? ja dus.. het antwoord, Huub van Ballengooy.. wie zegt u? Huub van Ballengooy was dat niet die kleine driftkikker? hij zit hier bij mij aan tafel. .
![]()
![]()
Ik las dat je iemand vergast, want dat sprak je zo vaak uit in de kooi...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gast
waarom moet daar zo geheimzinnig over gedaan worden..quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gast
oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpenquote:
Terug Vind Postquote:Op zondag 27 juli 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpen
what the fok betekent toch dat tvp?
en hoe werkt dat?
check dit, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las dat je iemand vergast, want dat sprak je zo vaak uit in de kooi...
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVPquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Huubdgk het volgende:
ja maar hoe werkt het? dat tvp
dan staat ie bij je actieve topics, en dan kan je hem zo terugvinden.......quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVP
Te Gast?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Claire en ik lachen er hartelijk omquote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Exclusieve foto van Huub met blauw oog...
[ afbeelding ]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)quote:Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te Gast?
Niet de host van het programma?
de lama'squote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Wat ga je koken Manu, misschien heb je nog een leuke tip voorquote:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
Maar, maar is dit ook een RL programma met streams of gewoon 1 keer per week een tv uitzending?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
Sesamstraat!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dat was bij Dancing on Ice (of titels van die strekking) toch ook zo. Het is gewoon concurrentie. Ik weet het wel: ik geef CBML het voordeel van de twijfel, maar dan ook alleen omdat het uit DGK voortkomt en omdat Huub eraan meewerkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |