Ik kan me de laatste keer nog goed herrinneren, ze mocht niet mee om de bruidsjurk van Claire uit te zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:27 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda ging volgens mij gewoon naar dr zus toe.. meestal nadat ze het niet eens waren met de straf die jij had gekregen kwamen ze terug van de buren en zei Amanda ik mag morgen naar de tandarts.. viel ook niet op ofzo van 10 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags naar de tandarts.. en dan terug komen met.. "ja er stonden files"
Met dat verschil dat we aan jou konden zien dat je pissed was en op je vingers getikt. Dat heb ik bij Brian nooit gezien.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:40 schreef Huubdgk het volgende:
ja heb dat filmpje gezien, hoezo moeten ze dat hebben gezien? als ze beelden niet gebruiken kijken ze niet terug, misschien dat ze het wel weten en daarna gevraagd hebben, weet wel dat tegen het einde palma mij een briefje gaf met sylvia haar nummer nadat ze van lunchen terugkwam,
meteen telefoon, een nieuwe, Huub wat gaf Palma jou?
toen was ik pissed joh
waar staat die reactie dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:45 schreef sunny16947 het volgende:
Leuk trouwens die filmpjes van de werkweek. Dansende Jaap. Ja zo was het weer helemaal dgk Jaap. Hij heeft ook een leuk stuk geschreven. Jammer dat hij dat dan niet ook op rocket zet.
btw: Fijn om een reactie te lezen van een vader met zoontje die jullie in Trianda heeft meegemaakt en je een toffe vent vond zonder gezuip, praatjes en bla bla. Dit maar even voor een aantal hier.
Ja DUH.... zonder dat gezuip, die praatjes en zijn bla bla, vind zelfs ik het nog een goeie ventquote:Op zondag 27 juli 2008 15:45 schreef sunny16947 het volgende:
btw: Fijn om een reactie te lezen van een vader met zoontje die jullie in Trianda heeft meegemaakt en je een toffe vent vond zonder gezuip, praatjes en bla bla. Dit maar even voor een aantal hier.
Toch wel handig zo een stalkerquote:Op zondag 27 juli 2008 15:56 schreef sunny16947 het volgende:
Tussen je hyve krabbels
Dat is wel verdomd soepel van je, zo ken ik je heul nietquote:Op zondag 27 juli 2008 15:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja DUH.... zonder dat gezuip, die praatjes en zijn bla bla, vind zelfs ik het nog een goeie vent
+1quote:Op zondag 27 juli 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel verdomd soepel van je, zo ken ik je heul niet
Je fans vinden het niet zo leuk hoor, als je het met hem eens bentquote:
Ja ja, plus één. Heb je dat nog een beetje goed "ingestoken" afgelopen nacht? Dacht even dat ik Claire hoorde kreunen, bleek het toch een blikseminslag te zijn geweest.quote:
dudequote:Op zondag 27 juli 2008 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, plus één. Heb je dat nog een beetje goed "ingestoken" afgelopen nacht? Dacht even dat ik Claire hoorde kreunen, bleek het toch een blikseminslag te zijn geweest.
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je fans vinden het niet zo leuk hoor, als je het met hem eens bent
hoe lang was je ook al weer vrijgezel? het verschil tussen jou en mij is dat jij bliksem of oud en nieuw nodig hebt om een beetje vuurwerk mee te maken in je levenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, plus één. Heb je dat nog een beetje goed "ingestoken" afgelopen nacht? Dacht even dat ik Claire hoorde kreunen, bleek het toch een blikseminslag te zijn geweest.
Volgens mij dacht hij meer aan het niet kunnen bewaken van z'n geld door plotselinge dood dan aan die dood zelf. Moet rampzalig voor hem zijn, de gedachte dat iemand anders met de poen er van tussen gaatquote:Op zondag 27 juli 2008 16:12 schreef Suikeroom het volgende:
alsof ie aan de ketamine zit.. goed spul overigens
hij was echt bang, maar net op dat moment waren mijn batterijen op, jammer joh, want de landing was ook lachen, god toen was hij ook zo bang.....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:12 schreef Suikeroom het volgende:
alsof ie aan de ketamine zit.. goed spul overigens
Dat is al beterquote:Op zondag 27 juli 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoe lang was je ook al weer vrijgezel? het verschil tussen jou en mij is dat jij bliksem of oud en nieuw nodig hebt om een beetje vuurwerk mee te maken in je leven
Ben bijna twee keer zo oud als jou Huub, ik veroorzaak enkel nog stofwolken met af en toe een druppel tussendoor. Vijf minuten na aanvang van de kutklus begin ik al weer te verlangen naar een peukquote:Op zondag 27 juli 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoe lang was je ook al weer vrijgezel? het verschil tussen jou en mij is dat jij bliksem of oud en nieuw nodig hebt om een beetje vuurwerk mee te maken in je leven
ik was vroegah ook altijd echt bang in het vliegtuig.. kwam een keer terug uit barcelona zag ik dat Marco Borsato bij me in het vliegtuig zat.. je moest is weten hoe blij ik was omdat ik toen dacht van ja hij komt echt niet om in een vliegtuig ongelukquote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hij was echt bang, maar net op dat moment waren mijn batterijen op, jammer joh, want de landing was ook lachen, god toen was hij ook zo bang.....
Jij bent al vroeg oud.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben bijna een keer zo oud als jou Huub, ik veroorzaak enkel nog stofwolken met af en toe een druppel tussendoor. Vijf minuten na aanvang van de kutklus begin ik al weer te verlangen naar een peuk
Edit: een beetje beffen vind ik nog wel relaxed, met één oog op mijn favo tv programma....![]()
als ik zo oud als jou was zou ik echt niet reality programma's voor jongeren volgen.. gast ga nova kijken ofzoquote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben bijna twee keer zo oud als jou Huub, ik veroorzaak enkel nog stofwolken met af en toe een druppel tussendoor. Vijf minuten na aanvang van de kutklus begin ik al weer te verlangen naar een peuk
Edit: een beetje beffen vind ik nog wel relaxed, met één oog op mijn favo tv programma....![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik was vroegah ook altijd echt bang in het vliegtuig.. kwam een keer terug uit barcelona zag ik dat Marco Borsato bij me in het vliegtuig zat.. je moest is weten hoe blij ik was omdat ik toen dacht van ja hij komt echt niet om in een vliegtuig ongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |