oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpenquote:
Terug Vind Postquote:Op zondag 27 juli 2008 16:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke, wie wil mij nu 1maal uit de brand helpen
what the fok betekent toch dat tvp?
en hoe werkt dat?
check dit, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las dat je iemand vergast, want dat sprak je zo vaak uit in de kooi...
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVPquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Huubdgk het volgende:
ja maar hoe werkt het? dat tvp
dan staat ie bij je actieve topics, en dan kan je hem zo terugvinden.......quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klik onderin op My active topics (of bovenin op MyAt) en je ziet de topics waar je een posting in gedaan hebt. Zo kun je snel een topic terug vinden, vandaar TVP
Te Gast?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb binnenkort de opnames voor een heel erg leuk programma, hoop dat jullie dat leuk gaan vinden, in dit programma ben ik te gast
Claire en ik lachen er hartelijk omquote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Exclusieve foto van Huub met blauw oog...
[ afbeelding ]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)quote:Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te Gast?
Niet de host van het programma?
de lama'squote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee daar zijn we met de pilot voor bezig, is nog helemaal niet zeker dat die op tv komt, nee ben hoofdgast in een heel erg leuk programma, een van mijn favorieten, maar zal jullie daar meer over vertellen als het rond is, niet zo chique om daar eerder wat over te zeggen ( de naam van het programa dan)
Wat ga je koken Manu, misschien heb je nog een leuke tip voorquote:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
Maar, maar is dit ook een RL programma met streams of gewoon 1 keer per week een tv uitzending?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Huubdgk het volgende:
hallo dat wordt een programma voor rtl 4, weet je hoeveel programma's er zijn?
Sesamstraat!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dat was bij Dancing on Ice (of titels van die strekking) toch ook zo. Het is gewoon concurrentie. Ik weet het wel: ik geef CBML het voordeel van de twijfel, maar dan ook alleen omdat het uit DGK voortkomt en omdat Huub eraan meewerkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nu met het programma waar jij bij bent betrokken als dit ---> Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma programma ook los gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |