Daar kan je zeker op rekenen,als er maar streams zijn .Maar denk dat mensen dit anders gaan volgen dan de kooi.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt een super mooie format, heb het gevoel dat we het programma nog veel hier op fok gaan bespreken!
Omdat ik dacht dat dit het vernieuwde verkorte versie van DGK zou worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef Huubdgk het volgende:
nee hoor hoezo, DGK2 is nog niet officieel bekend of die komen gaat maar staat los van CBML een gouden kooi opzetten heeft zowiezo een paar maanden nodig, alleen al qua casting!
dus CBML kan prima tussendoor
Vind je drie maanden niet lang genoeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat dit het vernieuwde verkorte versie van DGK zou worden.![]()
Maar dit is goed nieuws!
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding. Programma's zoals Temptation Island boeien me echt helemaal niet. Dan zijn 3 dagen al genoeg. DGK, dat format en met alles wat ze nu weten en hebben geleerd, zou ik dan wel weer enorm gaaf vinden.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind je drie maanden niet lang genoeg.
Heb ik ook hoor,maar zou er nu weer een kooi komen.Dan zal ik er heel anders naar gaan kijken dan de eerste kooi.Stelletjes zijn een ramp.Stop maar 13 mannen in een huisquote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding. Programma's zoals Temptation Island boeien me echt helemaal niet. Dan zijn 3 dagen al genoeg. DGK, dat format en met alles wat ze nu weten en hebben geleerd, zou ik dan wel weer enorm gaaf vinden.
Of 13 vrouwen. Oh, de hysterie!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor,maar zou er nu weer een kooi komen.Dan zal ik er heel anders naar gaan kijken dan de eerste kooi.Stelletjes zijn een ramp.Stop maar 13 mannen in een huis
Ik heb in 2 zusterhuizen gewoond en serieus, daar hadden ze een camera op moeten zetten. Niks geen haar of modetrends. Geweldig was dat!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:30 schreef Juud79 het volgende:
Nummertje trekken wie er in de kapsalon mag gaan zitten om te bespreken wat de laatste haar en modetrends zijn.... no thank u...
Over een paar dagen krijgt Huub een baan bij het groene hokjequote:Op maandag 28 juli 2008 00:02 schreef sunny16947 het volgende:
Je zult nu je badje in de achtertuin wel missen.
Met dit weer af en toe een saltootje was wel lekker geweest.
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, het format, dat stelletjes gedoe, dat is niet zo mijn ding.
Die liefde? Nèh, dat gedonder onder die dekbedden. De pacts die werden gesloten, die waren wel interessant. Brian/Bart, Natasia die Brian soms zat was, Huub/Jaap. Die liefde, dat duurde zo lang plus de ijzersterke dekking.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef Juud79 het volgende:
Maar dat is waar het in DGK toch ook vaak om draaide, is de liefde echt of is het alleen voor het spel.... Ik vond dat altijd wel een mooi spel-element...
Met scripten natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Format is nog steeds onduidelijk, vind ik.
Want die "stelletjes" kunnen elkaar dus belazeren, het zijn gelegenheidsstelletjes. Dus dat kan m.i. wel weer leuk worden, al zie ik nog niet voor me hoe ze dit in de praktijk in gaan kleden, sistah.![]()
En mocht dit weerlegd worden, dan was het 't werk van die manipulatieve kut-Huub.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef PC eend het volgende:
Die deuren waren rolbevestigend voor Brian en bovendien bruikbaar in de uitzendingen en niet slecht voor de kijkcijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |