Wat ethisch hoogstaand van je.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
En ik zie hier dus geen massa en ook geen 'jullie'.
Ik weet het niet meer hoor APK.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?
Okay, eentje misschien.
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:47 schreef avonne het volgende:
[..]
nounou, je hebt er zelfs anders een flink handje van en ook vaak het voortouw genomen.
Love, peace, etcetera. Everyone unite in the Fok-DGK fight. Hooray !
* insert image off slapstick brawl
Zoals over Natasia en Brian geschreven werd ben ik hier nog niet tegengekomen hoor.quote:
Pffffrt, als er één cheerleader van het anti-NMNS-front is ben jij het wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.
Fout! Ik maak afgelopen vrijdag nog een gebaar naar je. Diezelfde avond/nacht plaats je echter twee opmerkingen waarvan ik denk "Fijn, we zijn d'r weer!". Dat krijg je dan terug op je brood, dat dan weer wel. Verder vind ik dat juist jij geen momentje onbenut laat om je ongenoegen over bepaalde users te laten blijken. 'n Beetje zijdelings, op een manier dat je denkt "Huh, gaat dit nu over mij of net niet". Je stapt ook regelmatig terstond in als er iemand "iets" tegen mij heeft.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.
Ik voel me helemaal niet aangesproken als het over groupies gaat, zo heb ik me nooit gedragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals over Natasia en Brian geschreven werd ben ik hier nog niet tegengekomen hoor.![]()
Alleen af en toe een beetje etteren waar groupies serieus op in gaan.
Maar die is een beetje simpelquote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?
Okay, eentje misschien.
Begin jij nu ook al in die stapel schoenen te graaien?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef -Blurk- het volgende:
Ik voel me helemaal niet aangesproken als het over groupies gaat, zo heb ik me nooit gedragen.
Amanda wel..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een iedee wat te doen?
passen! en dan aantrekken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een idee wat te doen?
edit:krijg nou tieten, ik begin er helemaal spelfouten van te maken...![]()
Ik ben gewoon moe en snap het niet meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al in die stapel schoenen te graaien?
Daar hoef je niet moe voor te zijn. Wat begint met de reden van dit topic ontaardt in persoonlijke defamaties en mensen die op 'de rel' afkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en snap het niet meer.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef avonne het volgende:
Nah... ik heb een poging gedaan om vrijdag na te lezen, maar na twee posts had ik al een indruk.
Iemand een samenvatting voor me? Wie mepte wie?
(waarom is niet zo belangrijk)
Dat zou fijn zijn. Maar die hebben naar alle waarschijnlijkheid wel iets beters te doen....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn pakkie an niet, de mods zoeken het maar eens een keer écht uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |