Ik weet het niet Blomst.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach denk je niet dat als Brian hier zou posten de Brian haters ook volop in dat topic zouden posten???
Uhhuh, ik denk het niet hoor. Ik denk zelfs dat bijna iedereen zo'n Brian topic links zou laten liggen; ik in elk geval wel. Hij is niet interessant, hij kan niet uit zijn woorden komen, niemand trapt in zijn zelfverheerlijking... nee ik zie dat niet gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach denk je niet dat als Brian hier zou posten de Brian haters ook volop in dat topic zouden posten???
Dat is toch niet vreemd! Je hebt meer dan een jaar naar hem gekeken, je hebt een mening gevormd, dat wil je staven met de werkelijkheid. Daar wil je hem mee confronteren. Daar wil je duidelijkheid over. Hij komt hier, dus dat is de kans om die duidelijkheid te krijgen, van gedachten te wisselen over dingen die je walgelijk of ergerlijk vond. En je kunt vragen stellen over onduidelijkheden die je hebt over de gang van zaken.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik heb de fans van Huub hier nog niet vaak gezien.
Zie alleen de kritische posts van jou en nog een paar (voorheen) Huub-haters.
En Huub vindt het leuker om met zijn grootste opponenten om te gaan dan met de andere users lijkt het wel.
Dat is zijn keuze, moet hij zelf weten.
Maar ik kan niet begrijpen dat users die hem eerst tot de grond toe afbrandden nu ineens zo graag willen praten met hem.
Dat vind ik zo vreemd.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet het niet Blomst.
Brian post hier niet en Huub en Eric wel.
Nou ik wel, ik zou wel willen weten waarom hij zo achterbaks was, en waarom hij Amanda als een klein kind behandelde, en waarom hij de schuld en fouten altijd bij een ander zoekt enz.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Uhhuh, ik denk het niet hoor. Ik denk zelfs dat bijna iedereen zo'n Brian topic links zou laten liggen; ik in elk geval wel. Hij is niet interessant, hij kan niet uit zijn woorden komen, niemand trapt in zijn zelfverheerlijking... nee ik zie dat niet gebeuren.
Bij Huub is dat allemaal anders. Over hem waren de gevoelens heel uitgesproken en niet vrijwel alleen maar minachtend.
Jij ruikt het, 't kan niet andersquote:Op maandag 28 juli 2008 23:34 schreef avonne het volgende:
hallo,
nog niks veranderd, hier, zie ik.
Zelfde teksten as allways.
Jullie houden van elkaar
Ben ik het zomaar een kee met je eensquote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch niet vreemd! Je hebt meer dan een jaar naar hem gekeken, je hebt een mening gevormd, dat wil je staven met de werkelijkheid. Daar wil je hem mee confronteren. Daar wil je duidelijkheid over. Hij komt hier, dus dat is de kans om die duidelijkheid te krijgen, van gedachten te wisselen over dingen die je walgelijk of ergerlijk vond. En je kunt vragen stellen over onduidelijkheden die je hebt over de gang van zaken.
Dat heeft dan ook niets met likken te maken. Dat ik niet exact dezelfde woorden gebruik die ik op het forum wel deed heeft te maken met enige fatsoensnormen die ik voor mijzelf hanteer en het feit dat de hitte van de strijd niet meer aanwezig is, we zijn inmiddels maanden verder!
Maar het lijkt erop dat sommigen van jullie vooral aan Huub willen vertellen, daarvoor in de rij gaan staan, om hem mee te delen hoe slecht wij wel niet over hem dachten en dat hij ons vooral links moet laten liggen.
Dat hoeven jullie toch niet voor hem te bepalen? Laat hem er zelf achter komen hoe er over hem gedacht wordt. Mensen die in het spel niet voor Huub waren hebben hier echt geen blad voor de mond. Als ik het niet met hem eens was of ben, dan hoort hij dat hier. Hij kan dan z'n eigen verhaal doen en het is aan mij om er ietwat anders tegenover te gaan staan of juist niet.
Niet het voorlees uurtje?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
PS
Ik mis nog steeds Natasia om half negen 's morgens
Ik denk dat je d'r inmiddels voor een prikkie kunt inhuren....met een beetje geluk krijg je zelfs geld toequote:Op maandag 28 juli 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
PS
Ik mis nog steeds Natasia om half negen 's morgens
Nou, weet je. Ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar toen ik nog mod was, toen kon ik 's morgens of 's middags al voelen dat het 's avonds op Fok zou ontploffen. Was het véél te rustig en kalm en zo. Soort stilte voor de storm.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ruikt het, 't kan niet anders
Nee hoor, 't ging de laatste veertien dagen volgens mij erg goed. Vanaf vrijdag is het weer hommeles. Je hebt je mod neusje nog op...dat is ut!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar goed, er zat ook wel een regelmaat in. Elke derde dag, zeg maar.
Nogmaals, Huub bepaalt zelf met wie hij praat, daar heeft een ander niets over te zeggen. Dus dat bepaal ik of een ander niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch niet vreemd! Je hebt meer dan een jaar naar hem gekeken, je hebt een mening gevormd, dat wil je staven met de werkelijkheid. Daar wil je hem mee confronteren. Daar wil je duidelijkheid over. Hij komt hier, dus dat is de kans om die duidelijkheid te krijgen, van gedachten te wisselen over dingen die je walgelijk of ergerlijk vond. En je kunt vragen stellen over onduidelijkheden die je hebt over de gang van zaken.
Dat heeft dan ook niets met likken te maken. Dat ik niet exact dezelfde woorden gebruik die ik op het forum wel deed heeft te maken met enige fatsoensnormen die ik voor mijzelf hanteer en het feit dat de hitte van de strijd niet meer aanwezig is, we zijn inmiddels maanden verder!
Maar het lijkt erop dat sommigen van jullie vooral aan Huub willen vertellen, daarvoor in de rij gaan staan, om hem mee te delen hoe slecht wij wel niet over hem dachten en dat hij ons vooral links moet laten liggen.
Dat hoeven jullie toch niet voor hem te bepalen? Laat hem er zelf achter komen hoe er over hem gedacht wordt. Mensen die in het spel niet voor Huub waren hebben hier echt geen blad voor de mond. Als ik het niet met hem eens was of ben, dan hoort hij dat hier. Hij kan dan z'n eigen verhaal doen en het is aan mij om er ietwat anders tegenover te gaan staan of juist niet.
Morgen dus weer?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef avonne het volgende:
Nou, weet je. Ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar toen ik nog mod was, toen kon ik 's morgens of 's middags al voelen dat het 's avonds op Fok zou ontploffen. Was het véél te rustig en kalm en zo. Soort stilte voor de storm.
Maar goed, er zat ook wel een regelmaat in. Elke derde dag, zeg maar.
Schrijf ik een heel epistel over het "waarom", begrijp je het schijnbaar nog niet....quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over Huub, maar over de Huub-haters en dat ik het niet begrijp dat die zo in zijn nek hijgen. Dat vind ik vreemd.
Ik heb het over "vroegah..", he.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, 't ging de laatste veertien dagen volgens mij erg goed. Vanaf vrijdag is het weer hommeles. Je hebt je mod neusje nog op...dat is ut!
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb het dan ook niet over Huub, maar over de Huub-haters en dat ik het niet begrijp dat die zo in zijn nek hijgen. Dat vind ik vreemd.
Ja, gezien de maandenlange walgelijke haatteksten aan Brian en Amanda, en het huidige verlangen Huub negatieve uitspraken over Brian (en het vreselijke onrecht dat Huub is aangedaan) te ontlokken, en het plezier dat sommige users hadden met het kliederen op de Brian en Amandasite, denk ik dat 90 procent van de teksten aan Brian negatief zou zijn geweest voor hem.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat over één kam scheren gebeurt in dat stuk dus juist wel. Want wie zijn die 'jullie' die steeds genoemd worden. Het lijkt erop dat er nog steeds in amorfe massa's wordt gedacht zoals het in de COS ook gebeurde. Dat mag volgens de fok policy, maar het is kampdenken met jezelf als moreel verheven vechter tegen de massa.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik het zomaar een kee met je eens![]()
Het iedereen over één kam scheren? en het stangen van je mede users vind ik dan weer minder.
Ook dat nog eens! Haten is inderdaad een enorm groot woord.......quote:Op maandag 28 juli 2008 23:42 schreef avonne het volgende:
Er zijn hier geen Huubhaters, daar geloof ik niks van
Groupie-haters, dat wel
Hommelesquote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb het over "vroegah..", he.
Wat was is er vrijdag?
nounou, je hebt er zelfs anders een flink handje van en ook vaak het voortouw genomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat over één kam scheren gebeurt in dat stuk dus juist wel. Want wie zijn die 'jullie' die steeds genoemd worden. Het lijkt erop dat er nog steeds in amorfe massa's wordt gedacht zoals het in de COS ook gebeurde. Dat mag volgens de fok policy, maar het is kampdenken met jezelf als moreel verheven vechter tegen de massa.
En ik zie hier dus geen massa en ook geen 'jullie'.
Nah, dan ga je lekker woorden neuken. Ik ga echt niet per alinea de users bij naam noemen. Wie de schoen past trekt hem lekker aan, de rest loopt er aan voorbij!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ethisch hoogstaand van je.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet meer hoor APK.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?
Okay, eentje misschien.
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:47 schreef avonne het volgende:
[..]
nounou, je hebt er zelfs anders een flink handje van en ook vaak het voortouw genomen.
Love, peace, etcetera. Everyone unite in the Fok-DGK fight. Hooray !
* insert image off slapstick brawl
Zoals over Natasia en Brian geschreven werd ben ik hier nog niet tegengekomen hoor.quote:
Pffffrt, als er één cheerleader van het anti-NMNS-front is ben jij het wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.
Fout! Ik maak afgelopen vrijdag nog een gebaar naar je. Diezelfde avond/nacht plaats je echter twee opmerkingen waarvan ik denk "Fijn, we zijn d'r weer!". Dat krijg je dan terug op je brood, dat dan weer wel. Verder vind ik dat juist jij geen momentje onbenut laat om je ongenoegen over bepaalde users te laten blijken. 'n Beetje zijdelings, op een manier dat je denkt "Huh, gaat dit nu over mij of net niet". Je stapt ook regelmatig terstond in als er iemand "iets" tegen mij heeft.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht 'ik doe ook maar eens een duit in het zakje tegen Disana'? Ik snap het wel, want het is overduidelijk dat er al tijdenlang een publieke lastercampagne gevoerd mag worden door nmns.
Ik voel me helemaal niet aangesproken als het over groupies gaat, zo heb ik me nooit gedragen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals over Natasia en Brian geschreven werd ben ik hier nog niet tegengekomen hoor.![]()
Alleen af en toe een beetje etteren waar groupies serieus op in gaan.
Maar die is een beetje simpelquote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat er hier mensen posten die huub écht haten?
Okay, eentje misschien.
Begin jij nu ook al in die stapel schoenen te graaien?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef -Blurk- het volgende:
Ik voel me helemaal niet aangesproken als het over groupies gaat, zo heb ik me nooit gedragen.
Amanda wel..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een iedee wat te doen?
passen! en dan aantrekken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een idee wat te doen?
edit:krijg nou tieten, ik begin er helemaal spelfouten van te maken...![]()
Ik ben gewoon moe en snap het niet meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al in die stapel schoenen te graaien?
Daar hoef je niet moe voor te zijn. Wat begint met de reden van dit topic ontaardt in persoonlijke defamaties en mensen die op 'de rel' afkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe en snap het niet meer.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef avonne het volgende:
Nah... ik heb een poging gedaan om vrijdag na te lezen, maar na twee posts had ik al een indruk.
Iemand een samenvatting voor me? Wie mepte wie?
(waarom is niet zo belangrijk)
Dat zou fijn zijn. Maar die hebben naar alle waarschijnlijkheid wel iets beters te doen....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn pakkie an niet, de mods zoeken het maar eens een keer écht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |