Dat klopt. Alleen ben ik bang dat dit format vooral inhoudsloze mensen trekt (niet als streamer/kijker, maar als kandidaten, hè). Maar ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van de doelgroep.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Blondestoot het volgende:
uiteindelijk zie je veel meer de inhoud van de mens door al die slechte kanten die naar boven komen en de ware aard komt dan altijd op!!
Mogen idd erop hopen dat ze t niveau niet te laag maken qua leeghoofden want dan is de inhoud snel verdwenenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen ben ik bang dat dit format vooral inhoudsloze mensen trekt (niet als streamer/kijker, maar als kandidaten, hè). Maar ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van de doelgroep.
Als ik denk aan de voorliefde van Flens voor Amanda's en Nadia's, vrees ik het ergste.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
Dat klopt. Alleen ben ik bang dat dit format vooral inhoudsloze mensen trekt (niet als streamer/kijker, maar als kandidaten, hè). Maar ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van de doelgroep.
Nieuw herfst tv-programma op RTL4: Eten en Daten.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:26 schreef Suikeroom het volgende:
tja rtl 5 is een jongeren zender heh, dus het wordt meer niveautje
dames in de dop/jensen .. maar als het echt the lower the better wordt,
stop er dan een paar enorme aso geile wijven in
maar daarna kregen we Clairetjequote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik denk aan de voorliefde van Flens voor Amanda's en Nadia's, vrees ik het ergste.
Nee, dat andere programma heb ik wél een tijdje gevolgd, god hoe heette dat nou.. daarin kwamen stelletjes bij elkaar, en werd er van alles gedaan om te zorgen dat ze vreemdgingen. Vaak doorgestoken kaart volgens mij, maar soms ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ken je paradise hotel niet? Er komen allemaal vrijgezellen in een huis en dmv stelltjes te vormen overleef je.
Skattie, dat programma loopt al.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Nieuw herfst tv-programma op RTL4: Eten en Daten.
Temptation Island bedoel je?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef Gert het volgende:
Nee, dat andere programma heb ik wél een tijdje gevolgd, god hoe heette dat nou.. daarin kwamen stelletjes bij elkaar, en werd er van alles gedaan om te zorgen dat ze vreemdgingen. Vaak doorgestoken kaart volgens mij, maar soms ook niet.
CMBL wordt echter drie máánden, en zoals al meer aangegeven, het is dan toch wel leuk als er een beetje interessante mensen gecast worden, en niet alleen van die types die later "iets met nagels, of een eigen TV show ofsow" willen gaan doen.
Das waar, maar ik heb mijn buik even vol van die "Dames in de Dop" types.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
maar daarna kregen we Clairetje![]()
Een lief iemand is leuk maar niet teveel
een paar Huubjes, Japies en Natasia zou wel tof zijn voor het vermaak e/o ergenis van de streamerts
Zo, dat wist ik niet. Geld zat bij RTL4? Hartje zomer 16 juli ermee begonnen. Bedankt .quote:Op maandag 28 juli 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Skattie, dat programma loopt al.
Eten en Daten.
Ja!!quote:
En ik vrees met grote vreze voor een slap aftreksel daarvan, met een vleugje DGK en Paradise Hotel.quote:
ja daar deed Andries (BB, Party) ook aan mee.. hij ging heel erg sjiek uit eten en hield zich netjes in enzo, en zn vriendin liet zich onder het genot van een Big Mac vingeren op het strand..quote:
yup, maar een beetje speculeren is toch ook wel leukquote:Op maandag 28 juli 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb mijn buik even vol van die "Dames in de Dop" types.
Het is gewoon afwachten geblazen hè?
Helemaal OT maar té grappig toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:53 schreef Desii het volgende:
Heb je dat filmpje gezien van die dames bij Jensen?? Wat was die blonde dom, zou toch wel gaaf zo eentje in DGK II(ergenis ten tdop)
wordt ik niet anders van, heb nog nooit direct naar aanleiding van het programma of mijn houding daarin problemen gehad, en ik laat mij niet zo snel bang maken. Als je bekend bent moet je gewoon dronken massa's gewoon vermijden thats all, (vraag maar aan Brian en Amanda... ik bedoel naar Sensation White, nou vraag ik je vind je het gek dat je dat niet leuk vind)quote:Op maandag 28 juli 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Watch your back Huub
Zie ook de reacties (ietwat naar onderen)
Zinloos geweld word toegejuigd.. Jostie landje
Stond Brian soms bovenaan of huub niet bovenaan, dat je het rare polls vond?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:21 schreef sunny16947 het volgende:
Ach MSN heeft zich al bewezen tijdens dgk met zijn rare polls.
nee het rare van die poll was dat je steeds tussen twee personen kn kiezen, en Brian en Amanda heel vaak voorbij kwamen, en Huub en Claire amper.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stond Brian soms bovenaan of huub niet bovenaan, dat je het rare polls vond?
Brian kreeg ook in de finale de meeste stemmen, dus zo vreemd was het niet, dan waren de polls op de fora een stuk vreemder (meer vertekend door alle doorgeschoten huubfans die van hun eigen gelijk overtuigd waren)
ja en de telegraaf poll won ik weer,quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian kreeg ook in de finale de meeste stemmen, dus zo vreemd was het niet, dan waren de polls op de fora een stuk vreemder (meer vertekend door alle doorgeschoten huubfans die van hun eigen gelijk overtuigd waren)
Dat waren die battles toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef blomst het volgende:
[..]
nee het rare van die poll was dat je steeds tussen twee personen kn kiezen, en Brian en Amanda heel vaak voorbij kwamen, en Huub en Claire amper.
14 keer de PoPo winnen en in de laatste staat Brian bovenaan, tsja, wat moet je daar dan van denken.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef PC eend het volgende:
dat de smsers tot het eind gewacht hebben om voor \Brian te smssen, of dat de 50duizend euro van Brian helemaal op isquote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
14 keer de PoPo winnen en in de laatste staat Brian bovenaan, tsja, wat moet je daar dan van denken.
Ik denk dan: Brian fans hebben hun kruid droog gehouden tot op het moment dat het echt relevant was. Maar boeiend......'t is overquote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
14 keer de PoPo winnen en in de laatste staat Brian bovenaan, tsja, wat moet je daar dan van denken.
Telegraaf publiek staat wel een beetje bekend om hun zucht naar sensatiequote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja en de telegraaf poll won ik weer,
ach weet je? het had te maken met de neutrale, not really in to DGK tv kijker, volgens mij
met natuurlijk mijn fans die het verschil maakten voor jaap
o, was er later weer een andere poll.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat waren die battles toch?
Dat is niet echt een poll toch? Ik weet ook niet precies hoe het werkte, maar het lijkt mij dat winnaars vaker bleven staan ofzo, dat zou een verklaring kunnen zijn
Of Flens heeft Gates gewoon in haar complot betrokken
Dat het allemaal de schuld is van die manipulatieve kutflens natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, maar opvallend was het wel. Boeit ook niet meer maar ik vraag me nog steeds af waar die kentering vandaan kwam.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dan: Brian fans hebben hun kruid droog gehouden tot op het moment dat het echt relevant was. Maar boeiend......'t is over
Nu heeft Huub al een keer of tig verteld dat er niet echt partijdigheid in het spel was. Dan kreeg de één een voordeeltje, dan de ander. En toch blijft dit maar terugkomen....hoe vreemd tochquote:Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef sunny16947 het volgende:
gouden kooi". Leek mij nogal voorbarig en op zijn zachtst gezegd ietwat partijdig overkomen.
Yep, en als CBML begint gooi ik die er weer in, ok?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef PC eend het volgende:
Dat het allemaal de schuld is van die manipulatieve kutflens natuurlijk![]()
Zoiets als je tijden in je sig had staan
Door de huubfans, vergeet dat nooitquote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
o, was er later weer een andere poll.
Ach de polls deden er ook niet toe, het ging om de finale, en daar ging Jaap met de eer strijken.
Ik had het hier niet over de "buren". maar de site (mensen van) MSN op zich.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu heeft Huub al een keer of tig verteld dat er niet echt partijdigheid in het spel was. Dan kreeg de één een voordeeltje, dan de ander. En toch blijft dit maar terugkomen....hoe vreemd toch
HUUBquote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en als CBML begint gooi ik die er weer in, ok?
Slijmbalquote:
Dus jij gelooft huub nietquote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien dat er ooit nog eens een ontslagen medewerker uit de school klapt.
Ja, echt geloofwaardig was dat niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijken wel huubfans die het over een spar of kickbokspartij van Brian hebbenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb daarnet de reacties gelezen op het blauwe oog van Huub.
Wat heb je er toch een dombo's tussen zitten.
Ze juichen het niet alleen tóe, ze wensen hem zelfs nog veel meer klappen.
Zielig sneu volk
Bij kickbokswedstrijd kun je klappen verwachtenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijken wel huubfans die het over een spar of kickbokspartij van Brian hebben
Ja hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijken wel huubfans die het over een spar of kickbokspartij van Brian hebben
Die klap die huub kreeg lag bij sommigen ook in de lijn der verwachtingquote:Op maandag 28 juli 2008 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij kickbokswedstrijd kun je klappen verwachten
Niet zozeer jouw fans, maar de Anti Brian mensen.. zoals ik. Het interesseerde me niet zoveel wie er won, zolang het maar niet 1 van die 2 tokkies waren.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja en de telegraaf poll won ik weer,
ach weet je? het had te maken met de neutrale, not really in to DGK tv kijker, volgens mij
met natuurlijk mijn fans die het verschil maakten voor jaap
Lees hier Huub zijn versiequote:Op maandag 28 juli 2008 21:06 schreef Carlaa het volgende:
Err.. is dit waar?? http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectID=30564
Volgens de berichten genieten Huub en Claire momenteel van een zomervakantie in het Spaanse Tormolinos. Het echtpaar wat op live televisie in de Gouden Kooi trouwde, hebben volgens SpitsNieuws daar niet alleen maar lol gehad.
Toen Huub en Claire zich 's avonds in een nachtclub begaven werd het even iets minder gezellig voor de Gouden Kooi-sterren. Een duidelijk beschonken Hollander begon de het televisiesetje een beetje lastig te vallen op de dansvloer. Hij vertelde Huub dat hij zijn Claire veel beter kende dan Huub zelf. De licht-ontvlambare Huub noemde de man daarop een 'kwatsert' (zou Brabants zijn voor iemand die uit zijn nek kletst) en na deze ferme uitspraak ging het blijkbaar echt mis, de vlam sloeg in de pan en zowel Huub als Claire onvingen rake klappen. De beveiliging probeerde de vervelende dronkaard nog te grijpen, maar de man wist te ontkomen.
Ik stemde gewoon voor de goede doelenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:08 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Niet zozeer jouw fans, maar de Anti Brian mensen.. zoals ik. Het interesseerde me niet zoveel wie er won, zolang het maar niet 1 van die 2 tokkies waren.
Dat coaching vanaf dag 1 bestond, geloof ik onmiddelijk. Maar dat er ongeveer vanaf het moment dat RTL de zaak had overgenomen, voor elk wissewasje toestemming moest worden gevraagd aan de febo... en dat er meteen een streamlock op knalde als daarover gesproken werd... nee, dan wars de perriode dat er gewoon nóóit een streamlock was en dat DGK_REDACTIE hier nog regelmatig postte, toch wat minder gekunsteld. Of in ieder geval ninder verkrampt, vanuit de programmaleiding. Blijkbaar durfde men het niet meer aan om onzekerheden toe te laten, na alle ophef die er over het programma was ontstaan, tot en met boycots door Albert Heijn en gezeik van CDA-politici aan toe.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Huubdgk het volgende:
Het werd helemaal niet meer of minder gestuurd dan in het begin, coaching bestond vanaf dag 1, in het begin werd er eerder meer gecoached dan later, wat dacht je dat ze Jaap of mij nog gingen coachen dan laatste pak hem beet..jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |