quote:Op zondag 27 juli 2008 11:03 schreef Kersjes het volgende:![]()
Maar ik voel me nog steeds raar, misselijk, doodmoe en anders dan normaal.
Nou, dan zal ik vandaag dus wel ongi gaan worden. Of ziek![]()
Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:47 schreef texelonia het volgende:
Kersjes, 2 dagen voor ik ongesteld had moeten worden had ik een negatieve test, de dag dat ik ongesteld had moeten worden weer, uiteindelijk heb ik pas 4 dagen later weer (positief) durven testen! Ik had ook allerlei kwaaltjes (maagzuur, moe, etc) maar was bang dat ik het zo wilde zien en het eigenlijk niks betekende. Buikpijn heb ik nu ook al sinds het begin en ik denk dat dat van m'n darmen komt...
Dus wie weet! Ik hoop voor je dat je toch gewoon te vroeg getest hebt.
uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:10 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Texelonia, dat geeft me goede hoop!
Maar als ik toch niet ongesteld word mag ik van mezelf pas op donderdag weer testen. Zo'n negatieve uitslag zien als je zo graag zwanger wil worden is echt niet leuk![]()
Vicky, het is helaas niet anders...
Weer wat geleerd, ik wist voor dit hele gebeuren met jou niet eens dat het kon!
Wanneer, is nu je volgende NOD?
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Mag ik hier trouwens evenvoor M's neef + vrouw?
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken![]()
En ik maar zielig lopen te doen omdat ik vanochtend negatief getest had
Dan zou ik maar eens even aan de slag gaan als ik jou was...quote:Op zondag 27 juli 2008 14:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Mag ik hier trouwens evenvoor M's neef + vrouw?
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken![]()
En ik maar zielig lopen te doen omdat ik vanochtend negatief getest had
Nog steeds niets.. Ennuhh Koningin, ik doe me best, maar tis best wel warm...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:07 schreef Fuente het volgende:
Vicky, nog steeds geen menstruatie? Pfff, donderdag mag je naar de gyn toch? Succes!
die staat in de woonkamerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:12 schreef Kersjes het volgende:
Vicky, kan je niet ergens een airco vandaan toveren?![]()
wahaha ja dat is waarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Koningin het volgende:
Vicky, in de hitte verbrand je ook veel calorieën
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
die staat in de woonkamer
Ik sleep M. gewoon mee![]()
Idd handig, merci!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Prinses, handige tip, veel thermometers hebben een soort van geheugen.
Mwah daar ga ik maar niet van uit dan kan het zeker niet tegenvallenquote:Op zondag 27 juli 2008 11:03 schreef Kersjes het volgende:
Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
Je weet wat BE dan zegt, he? Als je lang wacht met testen, dan voel je eigenlijk al dat het goed zit, en ben je dus zwangerquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:56 schreef mikoxx het volgende:
Ik had bedacht om vrijdag te gaan testen... hoop dat ik nog zo lang kan wachten!
Tja ik heb vorige keer 2 eisprongen mogen mee maken en geen van beide gevoeld. Wel meteen in de roos dus tja dan zullen we maar niet klagenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef mefke79 het volgende:
Marlieske, ik heb ook jaren een pil geslikt, maar toen ik stopte voelde ik bij de tweede cyclus mijn eisprong weer (au). Dus dat hangt niet echt samen met lang pil slikken volgens mij. Raar he, dat de een dat wel voelt en de ander niet. Maar, ik hoop voor je dat de piltroep er snel uit is en je een mooie cyclus krijgt...
Owww,quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:08 schreef marlieske het volgende:
Overigens hoef ik het niet eens te voelen, gewoon om de dag elkaar diep in de ogen kijken moet voldoende zijn![]()
Nee hoor, je hebt niks gemist, gewoon dat de vlieger niet op ging van beginnen in juni, omdat ik nog wacht op mijn eerste natuurlijke ongesteldheid.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, wat bedoel je precies? Heb ik weer iets gemist?
Ik zal je er iig uit halen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:24 schreef Jelief het volgende:
maruh blaasje dat op springen staat betekent eerdaags een eisprongtoch?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:29 schreef cati het volgende:
Vanmorgen een zwangerscchapstest gedaan en hieruit bleek al binnen een minuut dat ik zwanger zou zijn.
Twee streepjes!
Heb net de dokter gebeld voor een afspraak en hij belt me zo terug want hij had een patient.
Of de test liegt of ik ben dus zwanger
En dan heb je zoveel bloedverlies terwijl je zwanger bent? Oeiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:29 schreef cati het volgende:
Vanmorgen een zwangerscchapstest gedaan en hieruit bleek al binnen een minuut dat ik zwanger zou zijn.
Twee streepjes!
Heb net de dokter gebeld voor een afspraak en hij belt me zo terug want hij had een patient.
Of de test liegt of ik ben dus zwanger
Lijkt me niet echt zinnigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Heel veel succes Cati, hopelijk is het allemaal in orde
En Troel, hoe staat het bij jou? Moet jij niet nog es testen?
jeetje dat is aardig wat. Ik heb er tot nu toe 2 gekregen en vond er eigenlijk niks aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook niet, maar goed, het is misschien ook wel ene kwestie van wennen. Ik heb er tijdens een poging een stuk of 4-5 binnen een dag of 10
Pijn heeft 2 dagen geuurd maar is nu zo goed als weg. Volgens mij is mijn eisprong ook weer achter de rug. Heb geen vruchtbaar slijm meer iig en volgens mij herkende ik van de week ook eisprongbuikpijn. Nou ja we zullen het wel afwachten he..quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Hier ook goede ervaringen met een inwendige echo. Gewoon niet kijken wat er in gaat, beetje ontspannen (tis koud, vond ik) en maar op het scherm kijken. Ondanks dat we toen al wisten dat het fout was, heb ik er juist een heel positief gevoel aan overgehouden. Je zag veel meer dan op de gewone echo en zo konden we dus ook zien dat het wel een echt kindje in wording was geweest ipv een misvormd zeepaardje. Maar goed, Cati, je hebt em inmiddels al gehad, die echo, toch?
Angel-Eyez: spannend! Ik duim voor je!
Vicky: ik herken het niet, pijn na de echo. Wel ken ik dat soort pijn van na de curretage, echt richting je blaas. Ik vond het maar een rare pijn, ook heel anders dan ongesteld worden.
MIkkox: 35 dagen voor een cyclus na pilgebruik is niet lang, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen. Je hoopt toch op iets... Ik zou het ook nog even aankijken, je lichaam moet toch zelf weer op gang komen. Als je nu gaat ingrijpen met medicijnen is er nog geen "natuurlijk evenwicht". (ik bedoel dus, weer iets chemisch ipv dat je hormonen zelf weer wat doen.) En als het echt lang duurt kan je altijd nog aan de bel trekken. Succes!
Hier is de menstruatie dan toch echt voorbij. Het viel eigenlijk nog best mee, wat meer pijn dan normaal, maar ach. En nu er weer tegenaan. Eisprong is tijdens de vakantie, dus wie weet. Merk gelukkig ook dat het niet alleen lichamelijk beter gaat, maar dat het met mijn emoties al stukken beter gaat. Al baal ik soms nog steeds van dikke buiken hoor, maar tis niet meer zo extreem.
Spannend Mikoxx, ik duim met jullie mee voor twee streepjes!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef mikoxx het volgende:
hmm, ik voel van alles, maar durf niet te hopen eigenlijk... ben zo bang voor een teleurstelling en nu helemaal (nu het zo lang duurt...). Vorige 2x had ik pijnlijke tepels, ongeveer een week voor ik ongi werd, en nu voel dat niet. Verder weet ik natuurlijk niet hoe HET voelt, maar wat ik zeg: ik geloof er wel steeds meer in. Heb met lief afgesproken dat we woensdag eventueel gaan testen.
Hoe was de echo Cati?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:15 schreef cati het volgende:
Vanmiddag afspraak bij het ziekenhuis. Een dokter gaat dan kijken hoe t komt dat ik al een week bloed en of ik wel daadwerkelijk zwanger ben zoals twee testen vandaag en gisteren mij vertelden. Ben benieuwd en weet iemand van jullie op welke manier dokters hierna gaan kijken? Echo of gaan ze echt met hun handen of iets bij me naar binnen? Ik schaam me dan wel vind dat echt niks.
Dus het kan dat ik misschien gewoon 1x heb overgeslagen? Dankjewel v het reageren!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef owlet het volgende:
ja hoor, dat zou kunnen. Een menstruatie volgt op een eisprong dus voor je een keer ongesteld wordt zou je heel goed een eisprong gehad kunnen hebben.
Ik hoop het voor je!
Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.quote:
Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.
Succes Poppejans
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregen
ik vrees met je mee...quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Mefke zingt: "met z'n allen, met z'n allen..."
![]()
Vicky mag beginnen en wij volgen allemaal in een maandje, lijkt me een goed plan![]()
Hmm, nog steeds niets van Cati...ik vrees voor slecht nieuws eigenlijk..hop dat ik geen gelijk krijg.
wat balen Cati!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef cati het volgende:
Nou helaas slecht nieuws...
Terug van t ziekenhuis...
Zwangerschapszak was leeg, geen embryo zichtbaar en geen hartactiviteit.
Geen zwangerschapsring te zien.
En dan een of andere rare termen die ik niet echt begrijp:
Linker adnex uniloculair transone cyste.
Rechter adnex: Cyste te zien met wisselende transoniteiten en tussenschotjes 31x28x37 mm
Nu moest ik mijn HCG laten prikken en vrijdag nog eens.
Volgende week hoor ik de uitslag.
Dus ik ben niet zwanger, het is of een miskraam geweest of een buiten baarmoederlijke zwangerschap.
Weet iemand van jullie wat die termen willen zeggen?
Lees trrouwens ook dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gevaarlijke bloedingen kan geven waaraan je binnen 30 tot 60 min aan kan overlijden dus nu ben ik al helemaal bezorgd. Dat ik niet zwanger ben kan ik nog tegen daar had ik rekening mee gehouden maar dat ik nu niet weet wat er gaat gebeuren en of t gevaarlijk is wat ik heb of ik een eileider ga kwijtraken, nooit meer kinderen kan krijgen etc dat maakt me wel aan het huilen.
Gelukkig heb ik mijn vriend nog, hij was heel lief en vond t zelf nog erger dan ikke.
Dat maakt het daarom niet persé makkelijker om het over je heen te zetten...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Troel het volgende:
Maar cati, ik neem toch aan dat je je ook wel enigszins hebt voorbereid op een mogelijk negatieve uitslag?
IN ieder geval heel veel sterkte...
Voorbereiden of daadwerkelijk met iets wat je toch al verwachtte geconfronteerd worden. Het verschil was bij mij dat de klap alleen wat minder hard en wat later kwam, maar het blijft gewoon zwaar knudde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Troel het volgende:
Maar cati, ik neem toch aan dat je je ook wel enigszins hebt voorbereid op een mogelijk negatieve uitslag?
Ow, dat zeker. Ik denk niet dat ik me voor kan stellen hoeveel pijn het doetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Voorbereiden of daadwerkelijk met iets wat je toch al verwachtte geconfronteerd worden. Het verschil was bij mij dat de klap alleen wat minder hard en wat later kwam, maar het blijft gewoon zwaar knudde.
Ja, dat voel ik ook heel goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:46 schreef mefke79 het volgende:
Marlieske: ja, zo voelt het bij mij, die eisprong. Heb serieus wel eens gedacht dat ik een blindedarmontsteking kreeg als het toevallig rechts was. Kan dus echt gemeen zeer doen. Maar er zijn ook maanden dat ik het minder voel. Sowieso doet rechts meer pijn dan links. Lang niet iedereen voelt het, maar het is wel heel handig als je het voelt.
Ja, en dat ben ik dus vergeten erbij te zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb het ook aan mijn moeder vertelt omdat ik het fijn en spannend vond met iemand te delen en er wel met nadruk bij gezegd dat niemand anders dat hoefde te weten.
Dat zou je er ook niet bij hoeven zeggen, dat zijn dingen die je gewoon voor je houdt. Maarja, ik heb het toen bij mijn schoonzusje ook in Berts familie gezien. Hele familie wist dat ze "bezig" waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, en dat ben ik dus vergeten erbij te zeggen.
Nou ja, ga binnenkort wel eens met haar praten.
Daarom hebben wij het niemand verteld, lekker onder ons 2tjes gehouden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, en dat ben ik dus vergeten erbij te zeggen.
Nou ja, ga binnenkort wel eens met haar praten.
Dank je, dat geldt voor iedereen hier!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:39 schreef mikoxx het volgende:
Welkom Beauke! Ik hoop voor je dat je niet al te lang bij ons zult zijn en je snel door mag naar z&g!![]()
Pff en heel snel er wat van zeggen...lijkt me echt heel vervelend. Wij vinden het nu al vervelend dat de verrassing eraf is bij diegenen die weten van de miskraam. BIj ons wist niemand het tot ik daadwerkelijk zwanger was. Maar goed, dat moet ook iedereen zelf weten. Ik vind het in ieder geval maar niets dat iedereen me nu toch met andere ogen bekijkt. En de eerst die er naar vraagt (Ben je al weer zwanger??) die kan een snauw krijgen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef bixister het volgende:
oh en je schoonmoedernee, dat vind ik niet normaal nee, dat ze dat zo rondbazuint!
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef mefke79 het volgende:
Cati...weet je al wat meer? En hoe voel je je?
Zo. Wij zijn aan het pakken voor de vakantie (we vertrekken zondag). Eindelijk, iedereen is terug en wij mogen nog. Precies de twee weken van klussen en afwachten, we komen 1 dag voor NOD terug. Ben benieuwd. Enne, ik verwacht natuurlijk wel een streepjesregen bij terugkomst.
Ik gun het jou ook!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
mikoxx ik duim ook voor jou!!!! ik hoop het zo!!!
Kersjes.. ja zo leuk hè die kleine schatjes!!! Ga er maar eentje maken, ik gun het je
nou met een donor gaat het allemaal vrij zakelijk normaal gesproken.... in mijn geval is de donor een bekende van me... en is het wat minder zakelijk (in de zin van dat er wel voor geklust wordt, waarvan ik het prettigste idee heb waarin er een kleine verwekt wordt, wat natuurlijk niet met elke willekeurige donor gevoelsmatig kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:21 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ik gun het jou ook!
Hopelijk zul je snel positief kunnen testen
Misschien een te persoonlijk vraag, en als je niet wil antwoorden begrijp ik dat volkomen, maar ik vraag me toch af hoe dat precies in z'n werk gaat met een donor...
hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindjequote:Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Brighteyes het volgende:Jullie doen het dus ook gewoon echt? Het is niet dat hij het in een tupperware-bakje af komt leveren?
Wauw... dat lijkt me toch wel heel erg bijzonder.
haha dat sowieso natuurlijk, maar nu als er een kindje uit voort komt, weet ik ook dat het uit een soort liefde verwekt wordt, want de daad is er ook aan vooraf gegaan met dat specifieke doel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik klink wel heel provinciaal zo, eigenlijk !![]()
Lijkt me wel een fijnere manier dan idd met een schaaltje en een spuitje.
Doe dan van de week ook maar eens positief testen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindje
Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef Vicky het volgende:
ik hoop het. maar ik denk het niet. heb het nog steeds en had vanmorgen buikpijn.
nog steeds heel weinig. het is ook niet echt bloed. meer beetje roze slijm.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!
ja vind ik ook. vannacht ook niet ongesteld geworden. nog steeds wat roze achtig slijm. heb nog wel beetje buikpijn. we zien wel wat de dag brengt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou Vicky ik hoop met je mee in elk geval
(is op zich wel vreemd dat het ook nog niet doorzet toch mocht het wel de voorbode zijn van de duivels?)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou ben benieuwd Vlindur, wel erg spannend hoor.. hopelijk valt het allemaal mee
als ik idd mijn eisprong vorige week heb gehad, dan zou mijn NOD zo rond de 18e moeten zijn gok ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef Fuente het volgende:
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn Vicky, wanneer denk je dat je ongeveer ongesteld moet worden?
Ik duim nog steeds voor je!
nee nee, kijken kijken niet kopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Again het volgende:
Haha Huup ga je echt al dingen kopen bij Prenatal voor je kindje?
Ik durf dat niet.. Beetje de goden verzoeken denk ik dan haha.. Maar goh wie weet moet ik dat toch maar eens gaan doen om mijn hormonen een beetje te stillen
Sterkte met wachten nog!
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ Vicky : bij mij duurde zo'n bloeding een dagje. Heel weinig bloed, maar wel genoeg om te twijfelen enzo. Ongesteld of niet...?? Het begon een uur voor de echo. Rete nerveus was ik, overtuigd dat het niet goed was. Op 9 - 11- 2006 kregen wij de twee mooiste kadootjes te zien op het scherm.
Succes meiden !
* Vicky heeft er ff de T in maar dat gaat wel weer over...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef mikoxx het volgende:
Oh jeetje... t is hier wat hoor, bah! Vandaag dag 47, verlies een ieniepietsie beetje bloed (donkerbruin..). Wat is dit nu weer? Wordt ik (uiteindelijk toch) ongesteld? Of is dit iets anders? Bah, baal van mijn lijf en die onzekerheid hoor! Iemand ervaring?
Marlieske, jammer joh! Irritant dat je toch ergens een klein stemmetje houdt die zegt dat het 'immers een dag voor NOD is' he? Maakt je wel onzeker en geeft je aan de andere kant ook hoop (en dat is natuurlijk alleen maar positief te noemen). Hoop voor je dat het raak is hoor!
Hoe is het met Vicky?
het is 4 dagen voor nod, dus ben gewoon vrouwtje ongeduld wat testen betreft, viel vorig jaar toevallig goed uit in ronde 2, en nee zeker geen man overboord hoor BEquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef mikoxx het volgende:
Marlieske, jammer joh! Irritant dat je toch ergens een klein stemmetje houdt die zegt dat het 'immers een dag voor NOD is' he?
Oh, maar zo bedoel ik het niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef marlieske het volgende:
[..]
het is 4 dagen voor nod, dus ben gewoon vrouwtje ongeduld wat testen betreft, viel vorig jaar toevallig goed uit in ronde 2, en nee zeker geen man overboord hoor BEwij hebben nog geen haast ofzo en ben gelukkig al gezegend met 1 klein wondertje dat nu op 1 oor ligt
![]()
dus als er geen 2de meer komt zou ik daar (denk) ik wel mee kunnen leven, ben vrij nuchter daarin.
Als het ons nogmaals gegeven is, is dat mooi maar ik zal niet snel met hormonen enz aan de gang gaan om een tweede kindje te krijgen, te veel ellende/teleurstelling in mijn omgeving gezien.
dank je Brighteyes.... ik had nog niet aan een gyn gedacht...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Angel.
Mss eens een gesprek met een gyn aanvragen om eens dit soort vragen alvast te stellen?
Vlindur, wat een rot-nieuws zeg...
Dat zou goed nieuws zijn! En snel weer volgens mij?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef marlieske het volgende:
Angel Eyez, tjee had je nog zo'n goed gevoel en dan is het toch niet geluktdikke
en knuffel voor jou.
Vlindur, zoals BE al zegt misschien een gesprekje met de gyn en inderdaad 1 kansje per cyclus is mss weinig, mogelijk dat je donor er totaal niet moeilijk over doet?
Tja dan ga ik hier de stemming proberen iet wat op te vrolijken met positief nieuws.
Het is dan een eeeeeeerug dun lijntje maar ja het is op de dag dat ik ongesteld moest worden dus had ook geen dikke streep verwacht maar het is een streepje. Zoals de test zegt hoe dun ook een streep is positief al neem ik een slag om de arm en koop morgen nog een test om het zeker te weten (had er maar 1 liggen) op een foto zie je het helaas niet anders had ik die wel geplaatst.
Ik fluister dus heel zacht: volgens mij ben ik zwanger
dank je wel Lishe, wat lief!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef Lishe het volgende:
Oeh Marlieske, een voorzichtige van harte!
En Angel eyez, ik lees hier stiekem mee en ik wil even zeggen dat ik het knap vind hoe jij en je donor jullie weg vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |