abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60715639
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!
nog steeds heel weinig. het is ook niet echt bloed. meer beetje roze slijm.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:22:35 #212
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60717755
nou Vicky ik hoop met je mee in elk geval
(is op zich wel vreemd dat het ook nog niet doorzet toch mocht het wel de voorbode zijn van de duivels?)
No more games, no more drama...
pi_60717784
Hier was het 1x met naar de wc gaan een klein veegje roze slijm al twijfel ik nu of dat met mijn blaasontsteking te maken heeft die ik nu heb.... godsgruwelijk was ff vergeten hoe vervelend dat voelt.

Hier ga ik er van uit dat de eerste maand zonder pil niet mee telt. Ik blijf dus voorlopig nuchter en realistisch zo veel zijn er niet na 1 maandje zwanger.
Vandaag wel gehoord dat mijn nichtje (5 weken geleden getrouwd) 7 weken zwanger was toen ze trouwden als verassing voor ouders en schoonouders achterin het trouwalbum de eerste echo foto geplakt.
Mama van Isa en Ties
pi_60718309
Wat leuk Marlieske! Leuke manier om het te vertellen zeg!
pi_60718862
Dan is het naar mijn idee toch erggg spannend Vicky!!!

Marlieske, wat een leuke manier om het te vertellen, ik ben nu al druk aan het nadenken hoe ik het in het echt en hier zal gaan vertellen als het eenmaal zo ver is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60720095
Oooh dat weet ik wel, heb op zo'n site een shirtje gezien met de tekst: little big sister
en dat trek ik Isa dan aan

Moet trouwens volgens mijn oude cyclus berekening de 17de ongesteld worden ben benieuwd of dat ook netjes volgens mijn berekening gaat kloppen.....
Mama van Isa en Ties
pi_60724349
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou Vicky ik hoop met je mee in elk geval
(is op zich wel vreemd dat het ook nog niet doorzet toch mocht het wel de voorbode zijn van de duivels?)
ja vind ik ook. vannacht ook niet ongesteld geworden. nog steeds wat roze achtig slijm. heb nog wel beetje buikpijn. we zien wel wat de dag brengt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60724425
Vicky, ik hoop het met je mee!! En de andere ook natuurlijk die op het wachtbankje zitten.

Hier de duivels bijna weg, hopenlijk morgen en dan wachten of er een verhoging in de temperatuur komt....

overigens kan het bij mij wel 5 dagen duren van de eerste rode veeg tot de echte duivels
pi_60724953
Oeh spannend Vicky!!
pi_60729903
Spannend Vicky!

Ik ben voor de verandering weer ongesteld

Morgen 16.00 weer naar de gyn en dan direct door naar mn moeder die dan jarig is. Misschien kom ik daar wel even online om de uitslag te vertellen,
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:51:23 #221
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60730209
nou ben benieuwd Vlindur, wel erg spannend hoor.. hopelijk valt het allemaal mee
pi_60736708
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou ben benieuwd Vlindur, wel erg spannend hoor.. hopelijk valt het allemaal mee

Dank je!

Ik ben eigenlijk ook wel blij dat het toch wel iets is. Het was steeds zo raar, komt het nou door die prikpil? Of is het echt wat? Dus scheelt het wel dat het echt iets is. Nu hopen idd dat het goed te behandelen is. Ik ben echt benieuwd. Maar ben nog niet in spanning.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60741699
Vlinder, dikke voor jou! Hoop dat je morgen wat wijzer wordt!

Ik word gek van dat lijf. Ik ben nog steeds niet ongesteld al verlies ik wel heeeeeele kleine beetjes bloed. Volgens mij was mijn eisprong verleden week dus zou het raar zijn als ik nu al ongesteld zou worden. Ik heb weer weer allemaal van die vage klachten waar ik gestoord van wordt.. Misschien wel een innestelingsbloeding? Geen idee, daar heb ik totaal geen ervaring mee. Hoelang duurt dat? Een dag? Een paar dagen? Is het helder bloed? Is het bruin bloed? Er zit helaas niets anders op dan afwachten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60742899
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn Vicky, wanneer denk je dat je ongeveer ongesteld moet worden?
Ik duim nog steeds voor je!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60742957
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef Fuente het volgende:
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn Vicky, wanneer denk je dat je ongeveer ongesteld moet worden?
Ik duim nog steeds voor je!
als ik idd mijn eisprong vorige week heb gehad, dan zou mijn NOD zo rond de 18e moeten zijn gok ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:59:29 #226
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60743137
Vicky je lichaam doet inderdaad vreemd, ik moet eerlijk zeggen dat ik op het internet er ook niet echt uit kom hoelang een innestelingsbloeding kan aanhouden en ook niet perse over de kleur.... blijkbaar verschilt het nogal. Bij mij was het echt alleen zaterdag bij hooguit 4 x naar de wc gaan.
Wat jij zegt dat als je eisprong de week ervoor was, zou het theoretisch inderdaad niet kunnen zijn dat je ongesteld moet worden lijkt mij.

Ikzelf weet nu eigenlijk ook niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden, mijn laatste cyclus was 27 dagen, wat inhoudt dat ik vandaag al ongesteld had moeten worden. Maar als die bloeding van zaterdag met een innesteling te maken had gok ik erop dat ik nog niet positief zal testen en dus pas eind van de week moet kijken of ik wel of niet ongesteld zal worden en dus eventueel kan testen.
Overigens heb ik via ovulatietests mijn eisprong steeds bepaald en moet zeggen dat de meeste keren bij mij tussen de eisprong en weer menstrueren hooguit 11 dagen zat.

"Keep my fingers crossed" voor je Vicky. Als het steeds zo weinig blijft denk ik nog steeds niet dat dat je menstruatie is.
Wel irritant weer allemaal... weer dat afwachten... geduld wordt keer op de keer op proef gesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-Eyez op 11-08-2008 21:06:42 ]
pi_60752814
nou volgens mij ben ik ongesteld. nog steeds bloed en het wordt meer ipv minder. ik mag in het lijstje zonder datum. weet nieuwe nod niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60753425
He wat rot Vicky, je lijf werkt echt nog niet mee he?
Hopelijk krijg je nu wat meer regelmaat in je cyclus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60753547
Ik heb precies 1 cyclus overgeslagen. Weer een uitgaande van 37 dagen zou mijn nod 18 september zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:04:20 #230
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60758236
hè wat jammer Vicky, nou dat die cylcus van je nu maar normaal gaat doen dan
pi_60770114
Balen Vicky. He wat een gedoe toch steeds dat ongesteld worden.
Ik zag vandaag wel 100 zwangere vrouwen geloof ik. Overal waar ik keek zag ik ze.. Ik dacht HALLOOOO EN IK DAN?
Zullen jullie vast wel herkennen
pi_60770927
*uit lurkstand komt

@ Again, inderdaad, overal waar ik kijk zwangere vrouwen... en ik moet nog wachten tot januari ongeveer voor k zelfs maar mag proberen :p maar goed, dan ga k er ook wel voor natuurlijk! het is maar goed dat vriendje me eens in de zoveel tijd in de prenatal loslaat, anders was het gerammel niet te houden
Zie trouwens ook overal van die heerlijke kleine frummeltjes in draagzakken bij papa/mama op de buik, kon ook niet anders aangezien ik al maanden overal zwangeren zie, t moet er ook een keertje uit natuurlijk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_60771511
Haha Huup ga je echt al dingen kopen bij Prenatal voor je kindje?
Ik durf dat niet.. Beetje de goden verzoeken denk ik dan haha.. Maar goh wie weet moet ik dat toch maar eens gaan doen om mijn hormonen een beetje te stillen

Sterkte met wachten nog!
pi_60771698
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Again het volgende:
Haha Huup ga je echt al dingen kopen bij Prenatal voor je kindje?
Ik durf dat niet.. Beetje de goden verzoeken denk ik dan haha.. Maar goh wie weet moet ik dat toch maar eens gaan doen om mijn hormonen een beetje te stillen

Sterkte met wachten nog!
nee nee, kijken kijken niet kopen k mag nergens aanzitten van mn vriendje
maar eens in de zoveel tijd als de "ooooooh kiiijjjk nouuuu" hem weer teveel wordt dan laat ie me even los in de prénatal en dan mag ik al die poepige kleertjes even vast houden haha I'm weird like that

Nee kopen doe ik inderdaad ook nog niet hoor... ben ik ook te practisch voor, dan weet ik niet of ik voor een jongen of een meisje moet gaan kopen haha.
Maar stiekem vindt vriendjelief het zelf ook wel leuk en vindt hij vooral mij erg schattig met al die kleine meuk in mn handen; en dan gaat ie zn commentaar geven op de kinderkleertjes (mijn dochter krijgt nóóit zo'n kort rokje aan...), ach het werkt therapeutisch voorlopig, en het werkt ook geruststellend dat mijn o-zo nuchtere vriendje het net zo graag wil als ik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_60772534
@ Vicky : bij mij duurde zo'n bloeding een dagje. Heel weinig bloed, maar wel genoeg om te twijfelen enzo. Ongesteld of niet...?? Het begon een uur voor de echo. Rete nerveus was ik, overtuigd dat het niet goed was. Op 9 - 11- 2006 kregen wij de twee mooiste kadootjes te zien op het scherm.

Succes meiden !
pi_60773123
Lol Huup die uitspraak van jouw vriend klinkt hier ook érg bekend En ze mag ook pas uitgaan als ze 18 is haha..
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:06:14 #237
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60773873
Ah Vicky wat rot zeg, stomme ongi's ook! Hopelijk is je cycus nu weer normaal!
Meiden het word tijd dat jullie me komen vergezellen in Z&G hoor...mis jullie
pi_60774165
Hihi een vriendin zei spontaan tegen me; iets zegt me dat jij 28 mei 2009 gaat bevallen.
Dus dan zou ik deze maand zwanger moeten raken en 2 weken overtijd gaan of volgende maand en 2 weken te vroeg bevallen.
Zulke uitspraken geven me altijd wel weer hoop
En ze zei dat ik een jongen zou krijgen

Ik heb net ook eindelijk besloten naar welke verloskundige ik wil gaan als het zover is. Heb daar zolang over lopen dubben.. Ik ken ze allemaal in de buurt door mijn werk als kraamverzorgende. Maar nu heb ik gekozen en helemaal blij Kan niet wachten haha
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:46:28 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60775279
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ Vicky : bij mij duurde zo'n bloeding een dagje. Heel weinig bloed, maar wel genoeg om te twijfelen enzo. Ongesteld of niet...?? Het begon een uur voor de echo. Rete nerveus was ik, overtuigd dat het niet goed was. Op 9 - 11- 2006 kregen wij de twee mooiste kadootjes te zien op het scherm.

Succes meiden !
Mijn verjaardag
Voor jullie dus ook een heel speciale dag, zo speciaal dat je zelfs de datum onthouden hebt!

Vicky, sterkte ermee en ik gooi alvast een hele berg bonbons jouw kant op.
Ik hoop natuurlijk, geinspireerd geraakt door K_P, dat het is om een feestje te bouwen, en anders heb je in ieder geval iets om je te troosten.

Again, wat een "luxe".
Zo weet je toch min of meer wat je aan je zelfgekozen verloskundige gaat hebben straks! Ik hoop dat je vriendin gelijk gaat krijgen wat haar voorspelling betreft....
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:57:04 #240
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60791875
Vicky heeft het echt doorgezet nu? Hoe gaat het met je?

Zelf had ik gisteren ineens weer een beetje roze/bruin bloed bij afvegen, ik heb verschrikkelijk zitten janken omdat ik echt dacht dat ik nu alsnog ongesteld was geworden. Vreemd genoeg bleef het daar weer bij. Maar ik vind het wel raar, dat ik zaterdag wat verloor.. dan 2 dagen niets en dan ineens weer wel wat. Kan dit dan nog steeds te maken hebben met innesteling of is er iets anders aan de hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')