abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:41:54 #181
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60688945
het bloed was niet helder rood... en ook echt heel weinig, alsof adertjes gesprongen zijn ofzo.. (klinkt misschien raar)
maar bruin was het ook niet, eerder lichtroze...

hm innesteling... zou dat ook deze pijn opleveren? het voelt alsof ik ongi moet worden...

maar goed de aankomende dagen zullen het uitwijzen....
lief van jullie reacties, zo heb ik toch nog een klein beetje hoop...

en Vicky... ik heb dus ook zere borsten.. en ze voelen ook alsof ze gezwollen zijn, maar goed dat heb ik al sinds mijn ovulatie ofzo...
ik duim voor je in elk geval
No more games, no more drama...
pi_60689805
* Jelief gaat weer eens heel hard duimendraaien
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:15:13 #183
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60690982
Dag allemaal!
Net terug van een paar nachtjes camping bij vrienden. Nog steeeeeeds geen duivels hier hoor.. Ik gooi er geloof ik nog maar eens een test tegenaan, vandaag dag 41. Mefke, fijne vakantie! En happy, welkom terug!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:15:59 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60690995
Vicky en Angel: klinkt spannend hoor!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:19:09 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60692465
Ooooooh, vandaag heb ik mijn 2 dagen oude neefje voor het eerst gezien
Zo lief, zo ontzettend klein (net 3 kilo bij de geboorte) en ik moest er zo ontzettend hard van rammelen!!!!!
Vannacht ga ik zwijmelen en dromen over kleine baby's en er misschien zelfs eentje maken...
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:30:00 #186
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60692695
mikoxx ik duim ook voor jou!!!! ik hoop het zo!!!

Kersjes.. ja zo leuk hè die kleine schatjes!!! Ga er maar eentje maken , ik gun het je
pi_60693839
Mikoxx wat spannend!

Oehhh Kersjes go girl! Gefeliciteerd met je neefje!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:21:54 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60694037
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
mikoxx ik duim ook voor jou!!!! ik hoop het zo!!!

Kersjes.. ja zo leuk hè die kleine schatjes!!! Ga er maar eentje maken , ik gun het je
Ik gun het jou ook!
Hopelijk zul je snel positief kunnen testen
Misschien een te persoonlijk vraag, en als je niet wil antwoorden begrijp ik dat volkomen, maar ik vraag me toch af hoe dat precies in z'n werk gaat met een donor...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:24:11 #189
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60694099
Thanks Again!
Voor de 3e keer tante geworden, maar de eerste keer sinds ik zelf mama ben.
Voelt toch anders kan ik je melden, veel intenser op de een of andere manier.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:27:18 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60694161
Mikoxx, wat spannend joh! Wanneer ga je testen?

Over de etos-pillen, ik heb ze 16 maanden lang geslikt. Het maakte dus geen verschil, behalve dan dat ik keurig mijn foliumzuur en andere dingen binnen kreeg voordat ik zwanger raakte.
pi_60694200
Nouhouuu laat me nou hoop houden!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:38:48 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60694472
Sorry!

Ehm... als ik het niet geslikt had, had het mss 2 keer zo lang geduurd?
Wie weet doet het voor jou wel de magische truc!
pi_60694533
Ach wie weet is het ook wel psychisch. Maar laat mij dan maar lekker psychisch zwanger worden lol
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:11:34 #194
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60695213
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:21 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Ik gun het jou ook!
Hopelijk zul je snel positief kunnen testen
Misschien een te persoonlijk vraag, en als je niet wil antwoorden begrijp ik dat volkomen, maar ik vraag me toch af hoe dat precies in z'n werk gaat met een donor...
nou met een donor gaat het allemaal vrij zakelijk normaal gesproken.... in mijn geval is de donor een bekende van me... en is het wat minder zakelijk (in de zin van dat er wel voor geklust wordt, waarvan ik het prettigste idee heb waarin er een kleine verwekt wordt, wat natuurlijk niet met elke willekeurige donor gevoelsmatig kan )
maar het zal niet de vader zijn, daar komt ook een contract bij kijken e.d....allemaal afspraken dus, dat zijn allemaal zorgen die eraan vooraf gegaan zijn bij mij.
dat ik alles zo goed mogelijk geregeld had voor ik eraan begon, zowel voor de donor als voor mij en het toekomstige kind
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:33:41 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60695638
Jullie doen het dus ook gewoon echt? Het is niet dat hij het in een tupperware-bakje af komt leveren?
Wauw... dat lijkt me toch wel heel erg bijzonder.
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:42:37 #196
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60695790
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie doen het dus ook gewoon echt? Het is niet dat hij het in een tupperware-bakje af komt leveren?
Wauw... dat lijkt me toch wel heel erg bijzonder.
hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindje
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:46:48 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60695858
Ik klink wel heel provinciaal zo, eigenlijk !
Lijkt me wel een fijnere manier dan idd met een schaaltje en een spuitje.
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:50:34 #198
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60695913
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik klink wel heel provinciaal zo, eigenlijk !
Lijkt me wel een fijnere manier dan idd met een schaaltje en een spuitje.
haha dat sowieso natuurlijk, maar nu als er een kindje uit voort komt, weet ik ook dat het uit een soort liefde verwekt wordt, want de daad is er ook aan vooraf gegaan met dat specifieke doel.
ook al is dat een ander soort liefde dan van een "gezin-gevoel" natuurlijk
pi_60697129
Angel-Eyez, diep respect voor je dat je het zo doet.
Er zijn namelijk ook dames die mannen het bed in "lokken" met de reden zwanger te raken. Jou donor weet in ieder geval waar hij mee bezig is en je weet wie het is, lijkt me ook wel erg fijn om te weten.

Hier van de week de zelfde klachten als Angel-Eyez, gruwelijke buikpijn, roze druppeltje bloed bij afvegen en ik meen dat er een lichte blaasontsteking op gang is, men wat is dat een vervelend gevoel

Ik slik trouwens alleen nog foliumzuur, die zwanger worden tabletten en die van de tjee merk kwijt meen dat het mama ofzo heet iig enorm grote pillen... werd ik vorige keer zo misselijk en ik ga straks als het zo ver is wel davitamon ofzo slikken. Was vorige keer zonder dat spul binnen 2 maanden zwanger dus geloof niet dat het veel uit maakt aangezien vitamine opname bij mij niet normaal verloopt.
Probleem waar ik de laatste week ook mee loop is dat ik niet in slaap kan komen.... ben wel moe maar slapen hoooo maar.

Duim weer voor iedereen mee, en Kersjes gefeliciteerd met je neef. Ruikt zo lekker een verse baby
Mama van Isa en Ties
pi_60697170
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:42 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindje
Doe dan van de week ook maar eens positief testen.

* PrintScreen wil graag nog een kleinkind
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_60700002
Marlieske ik ga ook Gravitamon slikken als het zo ver is. Lieve kleine pilletjes, die kan ik wel aan Deze zwanger worden pillen; wohooo dat zijn joekels!

Angel-Eyez wat bijzonder hoe je met je donor omgaat hiihi
Daar moet je idd wel een goede vertrouwensband voor hebben om het zo te doen! Heel speciaal!
pi_60700120
Mefke, je leest het niet meer maar heeeeel erg veel plezier vandaag met op vakantie gaan! Heerlijk!

Mikoxx, spannend! Maar vond het zelf beetje vaag verhaal van je arts dat die zei dat er meerdere mensen zijn die echt pas 10 dagen overtijd positief testen?! Er zou dan toch al wel een heel licht streepje te zien moeten zijn toch?

Kersjes gefeliciteerd met je kersverse neefje

Ik duim Angel_Eyez! Ik wou hetzelfde reageren als BE toen ik net las hoe je met de donor probeert een kindje te maken haha! Maar je hebt wel gelijk over de manier waarop het dan is gebeurd, dat is wel een ger mooie gedachte erachter.
volgens mij zit jij ook op het zwangerschapsforum, maar dan onder andere naam, klopt dat?

Hier ook toch maar weer met Etospillen begonnen begin deze maand, gewoon omdat er een klein kansje is dat ik misschien wel een cyclus over heb geslagen ivm het nog steeds wegblijven van menstruatie.
Ik zou dan kunnen testen voordat wij op vakantie gaan of misschien word ik wel ongesteld en dan ligt de vakantie in de goede periode
iig wou ik nu eens dat er IETS gebeurde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:19:12 #203
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60700959
Leuke reacties van jullie allemaal, en ik twijfelde nog of ik het uit zou leggen, het is best wel een rare situatie natuurlijk

Voor Marlieske ook spannend dus!
Die duimen mogen weer flink gedraaid worden hier voor iedereen dus

@ Poppejans: om even je vraag te beantwoorden, ik zit niet op een ander forum en al helemaal niet met een ander naam. Wel grappig, dat je dus waarschijnlijk van zo'n zelfde soort situatie gelezen hebt

Hier heeft het bloeden niet doorgezet nog trouwens, het is gebleven bij heel heel weinig roze met afvegen gisteren. Moet wel zeggen dat mijn buik nog steeds vreemd aanvoelt, dus ik blijf realistisch.
pi_60704953
daarstraks met afvegen wat bloed op het papiertje.... ben benieuwd of ik ongi ga worden. Volgens mij had ik verleden week een eisprong..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:41:46 #205
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60705476
nou Vicky ik hoop dat het inderdaad daarbij blijft en dus te maken heeft met innestelling... en dat jij dus toch de streepjesregen mag beginnen

of samen, aangezien jouw cyclus redelijk gelijk opgaat!
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:01:34 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60708069
Mijn arts zei idd dat er soms pas na 10 dagen over tijd een positief resultaat te zien is. Als je maar weinig hcg in je urine hebt, zoiets...
Vandaag toch getest (dag 44) en negatief. Ik weet t niet hoor. Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Ik heb ook geen idee meer hoe ik nu moet gaan tellen enzo. Lastig, irritant en vervelend!
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:53:58 #207
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60710685
dat is wel balen zeg mikoxx... klinkt een beetje als ik heb meegemaakt 2 maanden terug, helaas was mijn cyclus gewoon goed in de war.

maar misschien heb je ,wat bij Vicky ook het geval lijkt, een cyclus over geslagen?

ik leef met je mee meis
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:08:44 #208
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60713719
Angel_Eyez, wat een bijzondere manier, bedankt voor het delen!

Mikoxx

Innestelingsbloeding of niet?
Wat maken jullie het weer spannend!
pi_60714195
ik hoop het. maar ik denk het niet. heb het nog steeds en had vanmorgen buikpijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60714748
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef Vicky het volgende:
ik hoop het. maar ik denk het niet. heb het nog steeds en had vanmorgen buikpijn.
Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')