abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60700002
Marlieske ik ga ook Gravitamon slikken als het zo ver is. Lieve kleine pilletjes, die kan ik wel aan Deze zwanger worden pillen; wohooo dat zijn joekels!

Angel-Eyez wat bijzonder hoe je met je donor omgaat hiihi
Daar moet je idd wel een goede vertrouwensband voor hebben om het zo te doen! Heel speciaal!
pi_60700120
Mefke, je leest het niet meer maar heeeeel erg veel plezier vandaag met op vakantie gaan! Heerlijk!

Mikoxx, spannend! Maar vond het zelf beetje vaag verhaal van je arts dat die zei dat er meerdere mensen zijn die echt pas 10 dagen overtijd positief testen?! Er zou dan toch al wel een heel licht streepje te zien moeten zijn toch?

Kersjes gefeliciteerd met je kersverse neefje

Ik duim Angel_Eyez! Ik wou hetzelfde reageren als BE toen ik net las hoe je met de donor probeert een kindje te maken haha! Maar je hebt wel gelijk over de manier waarop het dan is gebeurd, dat is wel een ger mooie gedachte erachter.
volgens mij zit jij ook op het zwangerschapsforum, maar dan onder andere naam, klopt dat?

Hier ook toch maar weer met Etospillen begonnen begin deze maand, gewoon omdat er een klein kansje is dat ik misschien wel een cyclus over heb geslagen ivm het nog steeds wegblijven van menstruatie.
Ik zou dan kunnen testen voordat wij op vakantie gaan of misschien word ik wel ongesteld en dan ligt de vakantie in de goede periode
iig wou ik nu eens dat er IETS gebeurde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:19:12 #203
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60700959
Leuke reacties van jullie allemaal, en ik twijfelde nog of ik het uit zou leggen, het is best wel een rare situatie natuurlijk

Voor Marlieske ook spannend dus!
Die duimen mogen weer flink gedraaid worden hier voor iedereen dus

@ Poppejans: om even je vraag te beantwoorden, ik zit niet op een ander forum en al helemaal niet met een ander naam. Wel grappig, dat je dus waarschijnlijk van zo'n zelfde soort situatie gelezen hebt

Hier heeft het bloeden niet doorgezet nog trouwens, het is gebleven bij heel heel weinig roze met afvegen gisteren. Moet wel zeggen dat mijn buik nog steeds vreemd aanvoelt, dus ik blijf realistisch.
No more games, no more drama...
pi_60704953
daarstraks met afvegen wat bloed op het papiertje.... ben benieuwd of ik ongi ga worden. Volgens mij had ik verleden week een eisprong..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:41:46 #205
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60705476
nou Vicky ik hoop dat het inderdaad daarbij blijft en dus te maken heeft met innestelling... en dat jij dus toch de streepjesregen mag beginnen

of samen, aangezien jouw cyclus redelijk gelijk opgaat!
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:01:34 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60708069
Mijn arts zei idd dat er soms pas na 10 dagen over tijd een positief resultaat te zien is. Als je maar weinig hcg in je urine hebt, zoiets...
Vandaag toch getest (dag 44) en negatief. Ik weet t niet hoor. Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Ik heb ook geen idee meer hoe ik nu moet gaan tellen enzo. Lastig, irritant en vervelend!
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:53:58 #207
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60710685
dat is wel balen zeg mikoxx... klinkt een beetje als ik heb meegemaakt 2 maanden terug, helaas was mijn cyclus gewoon goed in de war.

maar misschien heb je ,wat bij Vicky ook het geval lijkt, een cyclus over geslagen?

ik leef met je mee meis
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:08:44 #208
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60713719
Angel_Eyez, wat een bijzondere manier, bedankt voor het delen!

Mikoxx

Innestelingsbloeding of niet?
Wat maken jullie het weer spannend!
.... met gevoel voor drama....
pi_60714195
ik hoop het. maar ik denk het niet. heb het nog steeds en had vanmorgen buikpijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60714748
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef Vicky het volgende:
ik hoop het. maar ik denk het niet. heb het nog steeds en had vanmorgen buikpijn.
Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60715639
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!
nog steeds heel weinig. het is ook niet echt bloed. meer beetje roze slijm.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:22:35 #212
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60717755
nou Vicky ik hoop met je mee in elk geval
(is op zich wel vreemd dat het ook nog niet doorzet toch mocht het wel de voorbode zijn van de duivels?)
pi_60717784
Hier was het 1x met naar de wc gaan een klein veegje roze slijm al twijfel ik nu of dat met mijn blaasontsteking te maken heeft die ik nu heb.... godsgruwelijk was ff vergeten hoe vervelend dat voelt.

Hier ga ik er van uit dat de eerste maand zonder pil niet mee telt. Ik blijf dus voorlopig nuchter en realistisch zo veel zijn er niet na 1 maandje zwanger.
Vandaag wel gehoord dat mijn nichtje (5 weken geleden getrouwd) 7 weken zwanger was toen ze trouwden als verassing voor ouders en schoonouders achterin het trouwalbum de eerste echo foto geplakt.
Mama van Isa en Ties
pi_60718309
Wat leuk Marlieske! Leuke manier om het te vertellen zeg!
pi_60718862
Dan is het naar mijn idee toch erggg spannend Vicky!!!

Marlieske, wat een leuke manier om het te vertellen, ik ben nu al druk aan het nadenken hoe ik het in het echt en hier zal gaan vertellen als het eenmaal zo ver is
pi_60720095
Oooh dat weet ik wel, heb op zo'n site een shirtje gezien met de tekst: little big sister
en dat trek ik Isa dan aan

Moet trouwens volgens mijn oude cyclus berekening de 17de ongesteld worden ben benieuwd of dat ook netjes volgens mijn berekening gaat kloppen.....
Mama van Isa en Ties
pi_60724349
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou Vicky ik hoop met je mee in elk geval
(is op zich wel vreemd dat het ook nog niet doorzet toch mocht het wel de voorbode zijn van de duivels?)
ja vind ik ook. vannacht ook niet ongesteld geworden. nog steeds wat roze achtig slijm. heb nog wel beetje buikpijn. we zien wel wat de dag brengt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60724425
Vicky, ik hoop het met je mee!! En de andere ook natuurlijk die op het wachtbankje zitten.

Hier de duivels bijna weg, hopenlijk morgen en dan wachten of er een verhoging in de temperatuur komt....

overigens kan het bij mij wel 5 dagen duren van de eerste rode veeg tot de echte duivels
pi_60724953
Oeh spannend Vicky!!
pi_60729903
Spannend Vicky!

Ik ben voor de verandering weer ongesteld

Morgen 16.00 weer naar de gyn en dan direct door naar mn moeder die dan jarig is. Misschien kom ik daar wel even online om de uitslag te vertellen,
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:51:23 #221
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60730209
nou ben benieuwd Vlindur, wel erg spannend hoor.. hopelijk valt het allemaal mee
pi_60736708
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou ben benieuwd Vlindur, wel erg spannend hoor.. hopelijk valt het allemaal mee

Dank je!

Ik ben eigenlijk ook wel blij dat het toch wel iets is. Het was steeds zo raar, komt het nou door die prikpil? Of is het echt wat? Dus scheelt het wel dat het echt iets is. Nu hopen idd dat het goed te behandelen is. Ik ben echt benieuwd. Maar ben nog niet in spanning.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60741699
Vlinder, dikke voor jou! Hoop dat je morgen wat wijzer wordt!

Ik word gek van dat lijf. Ik ben nog steeds niet ongesteld al verlies ik wel heeeeeele kleine beetjes bloed. Volgens mij was mijn eisprong verleden week dus zou het raar zijn als ik nu al ongesteld zou worden. Ik heb weer weer allemaal van die vage klachten waar ik gestoord van wordt.. Misschien wel een innestelingsbloeding? Geen idee, daar heb ik totaal geen ervaring mee. Hoelang duurt dat? Een dag? Een paar dagen? Is het helder bloed? Is het bruin bloed? Er zit helaas niets anders op dan afwachten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60742899
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn Vicky, wanneer denk je dat je ongeveer ongesteld moet worden?
Ik duim nog steeds voor je!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60742957
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef Fuente het volgende:
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn Vicky, wanneer denk je dat je ongeveer ongesteld moet worden?
Ik duim nog steeds voor je!
als ik idd mijn eisprong vorige week heb gehad, dan zou mijn NOD zo rond de 18e moeten zijn gok ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')