abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60586365
Geloof me, ik zou ook niet willen dat je je dat gevoel kan voorstellen . Het maakt je heel bewust van het wonder van een zwangerschap, maar hee, als er een andere manier was om je er super bewust van te maken, dan had ik die liever gehad. Maar van de andere kant, je had ook wel gelijk, ik verwachtte min of meer ook al zoiets na het verhaal van Cati..maar je blijft hoop houden.
Cati, hoe nu verder? Heeft de arts daar al iets over gezegd? Krijg je nog een curretage oid? Als je nog iets wilt weten..laat maar horen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60587000
Catti, tjee wat jammer hopelijk weet je inmiddels al meer van al die moeilijke termen. Sterkte en knuffel maar ff goed met je lief.

Vlinder, ik heb ook een verhoogd prolactine gehalte, hoef er geen medicijnen voor te slikken want daar is het dan weer te laag voor. Maar meteen toen ik zwanger was, (nog voordat ik positief teste) verloor ik al melk uit mijn borsten. En dat is niet normaal zeg maar.
Laat het even goed nagaan of het bij je te hoog is, dan kan je er ook iets aan doen.
En als kleine tip mocht je hier ook last van krijgen : laat je man niet aan je tepels zuigen en knijp er zelf niet in als je melkverlies ontdekt, want dan stimuleer je het en maak je dat hormoontje alleen maar meer aan.
Is het niet op je van toepassing lees er dan lekker overheen.

Ik heb vandaag volgens mij mijn eisprong gevoeld, alleen is het wel de eisprong.
Buikpijn, steken in de zij dat soort dingen en qua kalender zou het kunnen kloppen.... maar ik heb geen idee of het nou zo moet voelen
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:49:51 #153
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60587311
Die steken/pijn in m'n zij had ik ook toen ik een tijdje met de pil gestopt was marlieske. En exact 2 weken daarna werd ik dan ongesteld. Zou heel goed je eisprong kunnen zijn.

Catti, wat ontzettend balen zeg. Sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60593343
Marlieske: ja, zo voelt het bij mij, die eisprong. Heb serieus wel eens gedacht dat ik een blindedarmontsteking kreeg als het toevallig rechts was. Kan dus echt gemeen zeer doen. Maar er zijn ook maanden dat ik het minder voel. Sowieso doet rechts meer pijn dan links. Lang niet iedereen voelt het, maar het is wel heel handig als je het voelt.
pi_60594079
Cati, wat een vervelend nieuws. Veel sterkte ermee.

Beauke, welkom!
pi_60595456
Cati, wat verschrikkelijk verdrietig zeg, sterkte!

Welkom Beauke, gezellig dat je mee komt kletsen hier!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60595641
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:46 schreef mefke79 het volgende:
Marlieske: ja, zo voelt het bij mij, die eisprong. Heb serieus wel eens gedacht dat ik een blindedarmontsteking kreeg als het toevallig rechts was. Kan dus echt gemeen zeer doen. Maar er zijn ook maanden dat ik het minder voel. Sowieso doet rechts meer pijn dan links. Lang niet iedereen voelt het, maar het is wel heel handig als je het voelt.
Ja, dat voel ik ook heel goed.

Helaas denk ik dat ik nu ook weer niet zwanger ben.
Heb een paar dagen geleden m'n eisprong gehad, de eerste zwangerschapsverschijnselen krijg je dan toch al vrij snel, zoals pijnlijke borsten?

Wat vinden jullie hier trouwens van: een paar maanden geleden hadden m'n vriend en ik onze kinderwens uitgesproken tegen zijn moeder.
Nu is van zijn kant de hele familie al op de hoogte van dat wij met kinderen bezig zijn, ze verteld het zelfs op hyves op openbare krabbels aan een of andere vage achternicht : 'Mijn zoon en z'n vriendin willen kinderen en zijn daar nu mee bezig'
Ik heb haar nooit gezegd dat ze het niemand mag zeggen maar om de hele wereld maar meteen op de hoogte te stellen vind ik weer een beetje overdreven, en niet prettig eigenlijk.
Ook stond ze een paar dagen geleden voor de deur en het eerste wat ze zei was toch: "ben je nog niet zwanger'?

Dan word ik toch een beetje nerveus en voel ik dat er een druk op me word gelegd.
Nou ja, moet haar er maar eens op aanspreken maar zo makkelijk is ze niet.
pi_60595751
Ik vind dat echt niet normaal hoor, en zou daar zeker even gauw wat van gaan zeggen,zeker omdat je het dus zelf ook niet prettig vindt!
Ik heb het ook aan mijn moeder vertelt omdat ik het fijn en spannend vond met iemand te delen en er wel met nadruk bij gezegd dat niemand anders dat hoefde te weten.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60595789
nee hoor beauke, die eerste zwangerschapsverschijnselen hoef je nog helemaal niet meteen te voelen. alle keren dat ik zwanger was had ik het juist NIET aan zien komen, maar leek alles erop te duiden dat ik weer ongesteld zou worden.

oh en je schoonmoeder nee, dat vind ik niet normaal nee, dat ze dat zo rondbazuint!
pi_60595850
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb het ook aan mijn moeder vertelt omdat ik het fijn en spannend vond met iemand te delen en er wel met nadruk bij gezegd dat niemand anders dat hoefde te weten.
Ja, en dat ben ik dus vergeten erbij te zeggen.
Nou ja, ga binnenkort wel eens met haar praten.
pi_60597562
Hier ook geen typische zwangerschapsverschijnselen gehad, iig geen die de boekjes beschrijven.

Naja dan ga ik er maar van uit als ik jullie reacties zo lees dat het de eisprong is geweest, heb het werkelijk nog nooit eerder gevoeld ook niet toen we voor Isa bezig waren. Moet zeggen geen fijn gevoel en heb nu nog buikpijn.
Toch stom dat moeder natuur je buikpijn geeft op de vruchtbare dagen, want het is niet uitnodigend voor een robbetje sex.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:29:21 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_60597885
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef Beauke het volgende:

[..]

Dat zou je er ook niet bij hoeven zeggen, dat zijn dingen die je gewoon voor je houdt. Maarja, ik heb het toen bij mijn schoonzusje ook in Berts familie gezien. Hele familie wist dat ze "bezig" waren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:39:41 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60598102
Welkom Beauke! Ik hoop voor je dat je niet al te lang bij ons zult zijn en je snel door mag naar z&g!
Hier nog geen nieuws onder de zon. Volgens de ha is een test veel vaker pas na een dag of 10 over tijd positief. Zijn er meer mensen waarbij een test pas zo veel later positief was? Of werd je dan toch nog ongesteld?
pi_60598717
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef Beauke het volgende:

[..]

Daarom hebben wij het niemand verteld, lekker onder ons 2tjes gehouden.
Op het moment dat je zwanger bent, is het toch al van de hele familie enzo.....wij hadden daar geen behoefte aan.
pi_60601034
Mn schoonzus heeft ook een prolactinoom en is nu na 3x iui en 1 miskraam 6 maanden zwanger. Ik hoop toch zo dat me dat bespaart blijft.. Mn gynaecoloog zij dat dat uitzonderlijk was, dat de meeste vrouwen wel zelf zwanger konden worden. Mn schoonzus dus niet.

Ik heb verder nergens last van, geen hoofdpijn, geen lekkende tepels en kippetjefit dus.

Bij ons weten nu inmiddels wel een helehoop dat we bezig zijn. Maar van de gyn houden we oppervlakkig. En dat de familie het weet hebben we geen problemen mee. Ze zijn sowieso niet zo van 'En???? Ben je al zwanger?????"
Daar ben ik wel blij om. Ze zien het vanzelf wel wanneer het zo is. Dan stop ik met roken namelijk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60602288
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:39 schreef mikoxx het volgende:
Welkom Beauke! Ik hoop voor je dat je niet al te lang bij ons zult zijn en je snel door mag naar z&g!
Dank je, dat geldt voor iedereen hier!
pi_60605860
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef bixister het volgende:
oh en je schoonmoeder nee, dat vind ik niet normaal nee, dat ze dat zo rondbazuint!
Pff en heel snel er wat van zeggen...lijkt me echt heel vervelend. Wij vinden het nu al vervelend dat de verrassing eraf is bij diegenen die weten van de miskraam. BIj ons wist niemand het tot ik daadwerkelijk zwanger was. Maar goed, dat moet ook iedereen zelf weten. Ik vind het in ieder geval maar niets dat iedereen me nu toch met andere ogen bekijkt. En de eerst die er naar vraagt (Ben je al weer zwanger??) die kan een snauw krijgen...
pi_60661219
Cati...weet je al wat meer? En hoe voel je je?

Zo. Wij zijn aan het pakken voor de vakantie (we vertrekken zondag). Eindelijk, iedereen is terug en wij mogen nog. Precies de twee weken van klussen en afwachten, we komen 1 dag voor NOD terug. Ben benieuwd. Enne, ik verwacht natuurlijk wel een streepjesregen bij terugkomst.
pi_60661609
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef mefke79 het volgende:
Cati...weet je al wat meer? En hoe voel je je?

Zo. Wij zijn aan het pakken voor de vakantie (we vertrekken zondag). Eindelijk, iedereen is terug en wij mogen nog. Precies de twee weken van klussen en afwachten, we komen 1 dag voor NOD terug. Ben benieuwd. Enne, ik verwacht natuurlijk wel een streepjesregen bij terugkomst.
Waar ga je naartoe?

En het is zeker leuk op vakantie te gaan als iedereen terug is. Wij gingen eerst altijd in september en nu in juni, is toch minder als je daarna iedereen nog ziet gaan.

Veel plezier in ieder geval.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:32:12 #170
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60661736
Fijne vakantie Mefke!
pi_60664658
veel plezier mefke!

Heb vanmiddag gebeld voor de uitslag van het bloedprikken. Geen bijzonderheden/afwijkingen te zien, dus das mooi. Heb de afspraak verzet van 30 sept. naar 11 sept omdat we de 30e in Disney zitten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Vicky op 08-08-2008 20:08:22 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:04:47 #172
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60678562
Wat een tegenvaller Cati
Sterkte!

Beauke, laat je niet onder druk zetten hoor!
Ik kan me voorstellen dat je je woorden wel zou willen terugnemen, had ik ook toen ik vertelde aan mijn moeder dat we bezig zijn voor een 2e.
Zij reageerde echter anders dan je schoonmoeder: ze begon allemaal doemscenario's op te dreunen, dat Devin nog zo klein is en aandacht nodig heeft, dat het veel te snel is om al voor een 2e te gaan en waarom heb ik toch zo'n haast? En wat als ik straks weer zo ziek ben tijdens de zwangerschap, wat dan? En blablabla....
Ik heb het nooit meer over mijn kinderwens met haar, ik kan niet zo goed tegen dat negatieve gezeur

Mefke, fijne vakantie

En jij ook Vicky, Disney is zo tof!
.... met gevoel voor drama....
pi_60684270
Goedemiddag allemaal, wij zijn ook weer terug van vakantie. Echt super genoten, prachtig weer gehad en een mooie vaartocht gehad. Helaas lees ik hier niet al te positieve berichten. Hopen dat er snel een aantal 2e streepjes zullen komen.

Mefke, veel plezier op vakantie!
Vlindur, hopenlijk krijg je snel meer duidelijkheid. En vragen als je zaken niet begrijpt he! Weet uit ervaring dat je later spijt hebt dat je niet hebt doorgevraagd.
Welkom alle nieuwe dames!

Hier zijn dinsdag de duivels weer langs gekomen. Ben begonnen met temperaturen, dat is even wennen maar valt mee. Heb er weer goed hoop op deze maand en ben ook druk met afvallen begonnen ga maandag voor het eerst naar de dietiste. Ben benieuwd hoe dat zal zijn.

Verder dus deze ronde bloed prikken, maar de dag 3 prik kon dus helaas niet door de vakantie (dat was nl. gister) dus die komt volgende cyclus maar moet wel prikken op de 5e en 8e dag met verhoogde temperatuur, dus dat is best spannend.
pi_60685712
Welkom terug Happy, en wat jammer dat je toch weer ongesteld geworden bent. Hopelijk vergeet je niet te temperaturen Succes deze ronde!

Ik ben vandaag begonnen met 'zwanger worden' pillen van Etos. Las er op álle babysites positieve berichten over, dus ach proberen waard lijkt me! Vond ze wel prijzig, maar dat heb ik er wel voor over
Oooooh meiden ik wil zo graag!!

Hier gaan weer wat kaarsjes aan voor ons allemaal!
Fijn weekend!
pi_60686272
Happy, welkom terug & jammer...
Zwanger worden pillen van de etos? Hmm, heb hier nog een voorraadje van davitamon en dat moet echt eerst op. Maar misschien daarna?
Hier is alles gepakt, de auto zit vol. Morgenochtend vroeg vertrekken we naar Frankrijk. En op beide campings is er internettoegang, dus wie weet (ik ken mezelf). Groetjes allemaal!
pi_60686743
Bedankt Again en Mefke, ik wist dat deze ronde niets zou worden hoor, want had een inwendige echo gehad bij de Gyn en die zei dat mijn eisprong net geweest was maar doordat ik rond die tijd ook behoorlijk (onverwachts) bloedverlies had, is er van klussen toen niet veel gekomen en was erg met de afspraak met de gyn bezig, dus deze ronde soort van 'overgeslagen'.

Maar nu weer met goede moed en ik hoop idd niet dat ik het temperaturen vergeet (maar thermo ligt naast mijn bed hahah) en wekker is gezet.

Ben idd ook begonnen met de Etos pillen vorige maand. Baat het niet dan schaadt het niet. Toch? Ik duim voor je Again (en voor alle andere natuurlijk).

Mefke, wie weet tot hoors en anders; Geniet ervan!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:32:22 #177
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60687531
Welkom terug Happy.... lekker met frisse moed deze nieuwe ronde in

Mefke: fijne vakantie, geniet ervan !!!

Ik heb een week terug mijn ovulatie gehad en de donor langs gehad, maar vandaag best wel pijn in mijn buik... en een heel ienieminie klein beetje bloed gezien met afvegen...
Weet niet wat ik ervan moet denken, maar de pijn in mijn buik voelt niet goed, dus vrees de duiveltjes... al zouden ze wel erg vroeg zijn dit keer...
Maar goed mijn lichaam heeft me al eerder in de maling genomen, dus het zou best kunnen. Mijn gedachten is in elk geval dat de pijn er niet hoort, dus ongesteld.... en dan dus maar op naar de volgende ronde.
No more games, no more drama...
pi_60687859
Was het bruin bloed of helder rood? Het zou innesteling kunnen zijn... hopen dat het toch raak is Angel-Eyez!
pi_60688655
Welkom terug Happy!

Ik gebruik de Etos pillen sinds januari of februari maar helaas voor mij nog geen positief nieuws. Vriendinnetje daarentegen was meteen 1e ronde zwanger met die pillen.

Ik ben al 2 dagen met vlagen weer beetje misselijk en heb zere borsten..
We zullen zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60688813
Oooh spannend Angel-Eyez! Ik lees soms dat vrouwen hun innesteling duidelijk gevoeld hebben door buikpijn. En dat bloed kan idd innestelingsbloed zijn zoals Happy zei. Ik duim voor je meis!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:41:54 #181
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60688945
het bloed was niet helder rood... en ook echt heel weinig, alsof adertjes gesprongen zijn ofzo.. (klinkt misschien raar)
maar bruin was het ook niet, eerder lichtroze...

hm innesteling... zou dat ook deze pijn opleveren? het voelt alsof ik ongi moet worden...

maar goed de aankomende dagen zullen het uitwijzen....
lief van jullie reacties, zo heb ik toch nog een klein beetje hoop...

en Vicky... ik heb dus ook zere borsten.. en ze voelen ook alsof ze gezwollen zijn, maar goed dat heb ik al sinds mijn ovulatie ofzo...
ik duim voor je in elk geval
pi_60689805
* Jelief gaat weer eens heel hard duimendraaien
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:15:13 #183
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60690982
Dag allemaal!
Net terug van een paar nachtjes camping bij vrienden. Nog steeeeeeds geen duivels hier hoor.. Ik gooi er geloof ik nog maar eens een test tegenaan, vandaag dag 41. Mefke, fijne vakantie! En happy, welkom terug!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:15:59 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60690995
Vicky en Angel: klinkt spannend hoor!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:19:09 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60692465
Ooooooh, vandaag heb ik mijn 2 dagen oude neefje voor het eerst gezien
Zo lief, zo ontzettend klein (net 3 kilo bij de geboorte) en ik moest er zo ontzettend hard van rammelen!!!!!
Vannacht ga ik zwijmelen en dromen over kleine baby's en er misschien zelfs eentje maken...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:30:00 #186
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60692695
mikoxx ik duim ook voor jou!!!! ik hoop het zo!!!

Kersjes.. ja zo leuk hè die kleine schatjes!!! Ga er maar eentje maken , ik gun het je
pi_60693839
Mikoxx wat spannend!

Oehhh Kersjes go girl! Gefeliciteerd met je neefje!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:21:54 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60694037
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
mikoxx ik duim ook voor jou!!!! ik hoop het zo!!!

Kersjes.. ja zo leuk hè die kleine schatjes!!! Ga er maar eentje maken , ik gun het je
Ik gun het jou ook!
Hopelijk zul je snel positief kunnen testen
Misschien een te persoonlijk vraag, en als je niet wil antwoorden begrijp ik dat volkomen, maar ik vraag me toch af hoe dat precies in z'n werk gaat met een donor...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:24:11 #189
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60694099
Thanks Again!
Voor de 3e keer tante geworden, maar de eerste keer sinds ik zelf mama ben.
Voelt toch anders kan ik je melden, veel intenser op de een of andere manier.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:27:18 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60694161
Mikoxx, wat spannend joh! Wanneer ga je testen?

Over de etos-pillen, ik heb ze 16 maanden lang geslikt. Het maakte dus geen verschil, behalve dan dat ik keurig mijn foliumzuur en andere dingen binnen kreeg voordat ik zwanger raakte.
pi_60694200
Nouhouuu laat me nou hoop houden!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:38:48 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60694472
Sorry!

Ehm... als ik het niet geslikt had, had het mss 2 keer zo lang geduurd?
Wie weet doet het voor jou wel de magische truc!
pi_60694533
Ach wie weet is het ook wel psychisch. Maar laat mij dan maar lekker psychisch zwanger worden lol
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:11:34 #194
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60695213
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:21 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Ik gun het jou ook!
Hopelijk zul je snel positief kunnen testen
Misschien een te persoonlijk vraag, en als je niet wil antwoorden begrijp ik dat volkomen, maar ik vraag me toch af hoe dat precies in z'n werk gaat met een donor...
nou met een donor gaat het allemaal vrij zakelijk normaal gesproken.... in mijn geval is de donor een bekende van me... en is het wat minder zakelijk (in de zin van dat er wel voor geklust wordt, waarvan ik het prettigste idee heb waarin er een kleine verwekt wordt, wat natuurlijk niet met elke willekeurige donor gevoelsmatig kan )
maar het zal niet de vader zijn, daar komt ook een contract bij kijken e.d....allemaal afspraken dus, dat zijn allemaal zorgen die eraan vooraf gegaan zijn bij mij.
dat ik alles zo goed mogelijk geregeld had voor ik eraan begon, zowel voor de donor als voor mij en het toekomstige kind
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:33:41 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60695638
Jullie doen het dus ook gewoon echt? Het is niet dat hij het in een tupperware-bakje af komt leveren?
Wauw... dat lijkt me toch wel heel erg bijzonder.
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:42:37 #196
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60695790
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie doen het dus ook gewoon echt? Het is niet dat hij het in een tupperware-bakje af komt leveren?
Wauw... dat lijkt me toch wel heel erg bijzonder.
hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindje
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:46:48 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60695858
Ik klink wel heel provinciaal zo, eigenlijk !
Lijkt me wel een fijnere manier dan idd met een schaaltje en een spuitje.
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:50:34 #198
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60695913
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik klink wel heel provinciaal zo, eigenlijk !
Lijkt me wel een fijnere manier dan idd met een schaaltje en een spuitje.
haha dat sowieso natuurlijk, maar nu als er een kindje uit voort komt, weet ik ook dat het uit een soort liefde verwekt wordt, want de daad is er ook aan vooraf gegaan met dat specifieke doel.
ook al is dat een ander soort liefde dan van een "gezin-gevoel" natuurlijk
pi_60697129
Angel-Eyez, diep respect voor je dat je het zo doet.
Er zijn namelijk ook dames die mannen het bed in "lokken" met de reden zwanger te raken. Jou donor weet in ieder geval waar hij mee bezig is en je weet wie het is, lijkt me ook wel erg fijn om te weten.

Hier van de week de zelfde klachten als Angel-Eyez, gruwelijke buikpijn, roze druppeltje bloed bij afvegen en ik meen dat er een lichte blaasontsteking op gang is, men wat is dat een vervelend gevoel

Ik slik trouwens alleen nog foliumzuur, die zwanger worden tabletten en die van de tjee merk kwijt meen dat het mama ofzo heet iig enorm grote pillen... werd ik vorige keer zo misselijk en ik ga straks als het zo ver is wel davitamon ofzo slikken. Was vorige keer zonder dat spul binnen 2 maanden zwanger dus geloof niet dat het veel uit maakt aangezien vitamine opname bij mij niet normaal verloopt.
Probleem waar ik de laatste week ook mee loop is dat ik niet in slaap kan komen.... ben wel moe maar slapen hoooo maar.

Duim weer voor iedereen mee, en Kersjes gefeliciteerd met je neef. Ruikt zo lekker een verse baby
Mama van Isa en Ties
pi_60697170
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:42 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindje
Doe dan van de week ook maar eens positief testen.

* PrintScreen wil graag nog een kleinkind
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')