Ja, dat voel ik ook heel goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:46 schreef mefke79 het volgende:
Marlieske: ja, zo voelt het bij mij, die eisprong. Heb serieus wel eens gedacht dat ik een blindedarmontsteking kreeg als het toevallig rechts was. Kan dus echt gemeen zeer doen. Maar er zijn ook maanden dat ik het minder voel. Sowieso doet rechts meer pijn dan links. Lang niet iedereen voelt het, maar het is wel heel handig als je het voelt.
Ja, en dat ben ik dus vergeten erbij te zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb het ook aan mijn moeder vertelt omdat ik het fijn en spannend vond met iemand te delen en er wel met nadruk bij gezegd dat niemand anders dat hoefde te weten.
Dat zou je er ook niet bij hoeven zeggen, dat zijn dingen die je gewoon voor je houdt. Maarja, ik heb het toen bij mijn schoonzusje ook in Berts familie gezien. Hele familie wist dat ze "bezig" waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, en dat ben ik dus vergeten erbij te zeggen.
Nou ja, ga binnenkort wel eens met haar praten.
Daarom hebben wij het niemand verteld, lekker onder ons 2tjes gehouden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, en dat ben ik dus vergeten erbij te zeggen.
Nou ja, ga binnenkort wel eens met haar praten.
Dank je, dat geldt voor iedereen hier!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:39 schreef mikoxx het volgende:
Welkom Beauke! Ik hoop voor je dat je niet al te lang bij ons zult zijn en je snel door mag naar z&g!![]()
Pff en heel snel er wat van zeggen...lijkt me echt heel vervelend. Wij vinden het nu al vervelend dat de verrassing eraf is bij diegenen die weten van de miskraam. BIj ons wist niemand het tot ik daadwerkelijk zwanger was. Maar goed, dat moet ook iedereen zelf weten. Ik vind het in ieder geval maar niets dat iedereen me nu toch met andere ogen bekijkt. En de eerst die er naar vraagt (Ben je al weer zwanger??) die kan een snauw krijgen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef bixister het volgende:
oh en je schoonmoedernee, dat vind ik niet normaal nee, dat ze dat zo rondbazuint!
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef mefke79 het volgende:
Cati...weet je al wat meer? En hoe voel je je?
Zo. Wij zijn aan het pakken voor de vakantie (we vertrekken zondag). Eindelijk, iedereen is terug en wij mogen nog. Precies de twee weken van klussen en afwachten, we komen 1 dag voor NOD terug. Ben benieuwd. Enne, ik verwacht natuurlijk wel een streepjesregen bij terugkomst.
Ik gun het jou ook!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
mikoxx ik duim ook voor jou!!!! ik hoop het zo!!!
Kersjes.. ja zo leuk hè die kleine schatjes!!! Ga er maar eentje maken, ik gun het je
nou met een donor gaat het allemaal vrij zakelijk normaal gesproken.... in mijn geval is de donor een bekende van me... en is het wat minder zakelijk (in de zin van dat er wel voor geklust wordt, waarvan ik het prettigste idee heb waarin er een kleine verwekt wordt, wat natuurlijk niet met elke willekeurige donor gevoelsmatig kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:21 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ik gun het jou ook!
Hopelijk zul je snel positief kunnen testen
Misschien een te persoonlijk vraag, en als je niet wil antwoorden begrijp ik dat volkomen, maar ik vraag me toch af hoe dat precies in z'n werk gaat met een donor...
hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindjequote:Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Brighteyes het volgende:Jullie doen het dus ook gewoon echt? Het is niet dat hij het in een tupperware-bakje af komt leveren?
Wauw... dat lijkt me toch wel heel erg bijzonder.
haha dat sowieso natuurlijk, maar nu als er een kindje uit voort komt, weet ik ook dat het uit een soort liefde verwekt wordt, want de daad is er ook aan vooraf gegaan met dat specifieke doel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik klink wel heel provinciaal zo, eigenlijk !![]()
Lijkt me wel een fijnere manier dan idd met een schaaltje en een spuitje.
Doe dan van de week ook maar eens positief testen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hihi ja dat is niet de normale gang van zaken met een donor natuurlijk, het is inderdaad wel heel bijzonder op deze manier, puur en alleen voor een kindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |