Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef Vicky het volgende:
ik hoop het. maar ik denk het niet. heb het nog steeds en had vanmorgen buikpijn.
nog steeds heel weinig. het is ook niet echt bloed. meer beetje roze slijm.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog wel steeds heel weinig bloed? Misschien dat het vannacht of morgen ineens helemaal stopt!
ja vind ik ook. vannacht ook niet ongesteld geworden. nog steeds wat roze achtig slijm. heb nog wel beetje buikpijn. we zien wel wat de dag brengt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou Vicky ik hoop met je mee in elk geval
(is op zich wel vreemd dat het ook nog niet doorzet toch mocht het wel de voorbode zijn van de duivels?)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou ben benieuwd Vlindur, wel erg spannend hoor.. hopelijk valt het allemaal mee
als ik idd mijn eisprong vorige week heb gehad, dan zou mijn NOD zo rond de 18e moeten zijn gok ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:52 schreef Fuente het volgende:
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn Vicky, wanneer denk je dat je ongeveer ongesteld moet worden?
Ik duim nog steeds voor je!
nee nee, kijken kijken niet kopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Again het volgende:
Haha Huup ga je echt al dingen kopen bij Prenatal voor je kindje?
Ik durf dat niet.. Beetje de goden verzoeken denk ik dan haha.. Maar goh wie weet moet ik dat toch maar eens gaan doen om mijn hormonen een beetje te stillen
Sterkte met wachten nog!
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ Vicky : bij mij duurde zo'n bloeding een dagje. Heel weinig bloed, maar wel genoeg om te twijfelen enzo. Ongesteld of niet...?? Het begon een uur voor de echo. Rete nerveus was ik, overtuigd dat het niet goed was. Op 9 - 11- 2006 kregen wij de twee mooiste kadootjes te zien op het scherm.
Succes meiden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |