abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:20:53 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_60568849
En cati?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60568928
Ik hoop dat je goed nieuws gekregen hebt Cati..!
En Mikoxx, oeh, spannend zeg.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:34:12 #123
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60569933
Heb getest en is nog steeds negatief. Heb ook de ha gebeld en de assistente zegt dat een test heel goed negatief kan zijn, tot zeker 10 dagen over tijd. Ik ben nu 7 dagen over tijd als ik uitga van mijn langste cyclus. Ik wordt er zo langzamerhand echt een beetje niet goed van hoor. Negatieve testen, niet ongi, maakt je behoorlijk onzeker kan ik zeggen!
pi_60571317
Hey Frups, ben je terug? Hoe was het? Ik ben helaas weer ongesteld geworden, thanks for asking Maar ga gewoon stug door
pi_60571489
Mikoxx, ik duim met je mee. Tjee wat frustrerend voor je.
Ik hoop echt op een positieve test voor je, dan is het het wachten waard geweest.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:57:24 #126
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60571900
Marlieske, dank je! Kan wel een beetje support gebruiken idd. Ik heb nu ook wel zoiets van: Oke, als het niet zo is, schiet dan ook maar op met die , maar als het positief gaat worden is het natuurlijk het wachten waard geweest! Zijn er andere meiden met ervaringen als deze?? En wat was toen de uiteindelijke 'uitslag'??

Nog steeds geen nieuws van cati.....??
pi_60572010
Nou helaas slecht nieuws...

Terug van t ziekenhuis...
Zwangerschapszak was leeg, geen embryo zichtbaar en geen hartactiviteit.

Geen zwangerschapsring te zien.
En dan een of andere rare termen die ik niet echt begrijp:
Linker adnex uniloculair transone cyste.
Rechter adnex: Cyste te zien met wisselende transoniteiten en tussenschotjes 31x28x37 mm

Nu moest ik mijn HCG laten prikken en vrijdag nog eens.
Volgende week hoor ik de uitslag.

Dus ik ben niet zwanger, het is of een miskraam geweest of een buiten baarmoederlijke zwangerschap.
Weet iemand van jullie wat die termen willen zeggen?

Lees trrouwens ook dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gevaarlijke bloedingen kan geven waaraan je binnen 30 tot 60 min aan kan overlijden dus nu ben ik al helemaal bezorgd. Dat ik niet zwanger ben kan ik nog tegen daar had ik rekening mee gehouden maar dat ik nu niet weet wat er gaat gebeuren en of t gevaarlijk is wat ik heb of ik een eileider ga kwijtraken, nooit meer kinderen kan krijgen etc dat maakt me wel aan het huilen.

Gelukkig heb ik mijn vriend nog, hij was heel lief en vond t zelf nog erger dan ikke.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:03:07 #128
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60572056
Sterkte Cati. Hopelijk snel duidelijkheid.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:05:12 #129
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60572093
Och cati..... bah vervelend....... sterkte!
Ik ken de termen niet, maar ik mag toch aannemen dat ze in het ziekenhuis jouw vragen kunnen beantwoorden?
pi_60572098
Wat naar cati, veel sterkte!
pi_60572461
Cati, wat een rotnieuws, sterkte meid
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:34:55 #132
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60572807
Jep ik ben weer in het land...helaas haha!
wat jammer dat je weer ongesteld geworden bent succes voor de volgende ronde meis!

Cati wat een naar bericht! Ik zou gewoon even bellen met het ziekenhuis om je vragen te bespreken!
pi_60573238
He Cati, wat naar

Die termen ken ik ook niet, hebben ze het in het ziekenhuis niet uitgelegd?

Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan het volgens mij gaan bloeden als het vruchtje te groot wordt voor de plek waarin het zich heeft ingenesteld (eileider) en dan kan de eileider scheuren. Maar als ze dachten dat je direct gevaar liep, zouden ze je toch niet hebben laten gaan, nu

Sowieso vervelend nieuws. Sterkte!

[ Bericht 13% gewijzigd door juttertje op 05-08-2008 13:01:00 (geherformuleerd) ]
pi_60573366
Cati
Veel sterkte.
pi_60573951
Sterkte Cati!
pi_60574130
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef cati het volgende:
Nou helaas slecht nieuws...

Terug van t ziekenhuis...
Zwangerschapszak was leeg, geen embryo zichtbaar en geen hartactiviteit.

Geen zwangerschapsring te zien.
En dan een of andere rare termen die ik niet echt begrijp:
Linker adnex uniloculair transone cyste.
Rechter adnex: Cyste te zien met wisselende transoniteiten en tussenschotjes 31x28x37 mm

Nu moest ik mijn HCG laten prikken en vrijdag nog eens.
Volgende week hoor ik de uitslag.

Dus ik ben niet zwanger, het is of een miskraam geweest of een buiten baarmoederlijke zwangerschap.
Weet iemand van jullie wat die termen willen zeggen?

Lees trrouwens ook dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gevaarlijke bloedingen kan geven waaraan je binnen 30 tot 60 min aan kan overlijden dus nu ben ik al helemaal bezorgd. Dat ik niet zwanger ben kan ik nog tegen daar had ik rekening mee gehouden maar dat ik nu niet weet wat er gaat gebeuren en of t gevaarlijk is wat ik heb of ik een eileider ga kwijtraken, nooit meer kinderen kan krijgen etc dat maakt me wel aan het huilen.

Gelukkig heb ik mijn vriend nog, hij was heel lief en vond t zelf nog erger dan ikke.
wat balen Cati!

en ff idd het zh bellen wat ze nou bedoelen met al die moeilijke woorden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60575061
Hallo allemaal,
bij deze wil ik me ook aansluiten in dit topic!

Heb al een profiel op fok, maar wil graag anoniem blijven wat dit aangaat.

Ben sinds april gestopt met de pil, maar helaas nog niks. Heb een regelmatige cyclus van precies 28 dagen, eigenlijk meteen al nadat ik gestopt was met de pil.

Zelf had ik gedacht dat het allemaal wat sneller zou gaan, maar ja, ben wat ongeduldig.

Ik ben wel op m'n negentiende zwanger geworden maar omdat ik nog zo jong was en net iets had met m'n vriend toen een abortus ondergaan. Ik ben toen gewoon door de pil heen zwanger geraakt.
Daarom dacht ik nu ook dat het snel raak zou zijn. Niet dus, maar even geduld hebben.

Maar soms lijkt het wel of echt heel veel vrouwen meteen zwanger worden. Je hoort het in ieder geval veel vrouwen zeggen, dat ze binnen twee maanden na met de pil te zijn gestopt al zwanger werden.

Maar goed, geduld, geduld....

Blijf dit topic wel volgen.

Heb het verhaal van Cati ook net gelezen. Veel sterkte!
pi_60577189
Cati wat jammer.. Gelukkig steunt je vriend je!
pi_60580407
Beauke: welkom!

Cati, wat rot! En wat rot dat ze je niet even uitleggen hoe of wat. Maar buitenbaarmoederlijk lijkt me stug, de vruchtzak zou dan niet in de baarmoeder moeten zitten, maar juist erbuiten. Dus maak je daar niet te druk over. En effe google'n op de rest van de termen levert op dat mij de Nederlandse vertaling luidt: met vocht gevulden holten aan beide zijden van eileider/eierstok (= samen adnex). Wat die met vocht gevulde holtes dan zijn, geen idee, maar bedenk dat ook rijpende eicellen in een vochtblaasje zitten.
Heel veel sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60580531
Cati Wat een rotberichten. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. In elk geval fijn dat je lief je zo steunt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60580533
Beauke welkom!

Cati, zonde.. Sterkte er mee!

Ik ben net bij de gyn geweest. Ik heb een hele hoge waarde prolactine in mn bloed. Dat kan er voor zorgen dat mn cyclus zo ingewikkeld is. (En erger) Ik moest weer bloedprikken en dinsdag wil ze me weer zien.

Ik kan nu van alles gaan denken, http://nl.wikipedia.org/wiki/Prolactinoom maar dat doe ik nog niet. Ik wacht volgende week gewoon af......

Liefs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60580805
wat griezelig vlindur. en hetzelfde geldt voor cati, bah, geen leuke berichten meiden! sterkte!
pi_60581861
Vlindur: ook al enge berichten. Maar...een kennis van mij heeft dus zo'n prolactinoom en een zoontje van anderhalf. Het kan dus wel gewoon, kwestie van de juiste medicijnen slikken. Eerst maar eens afwachten of het dat is, valt vast nog wel mee!

Ik ben echt enorm toe aan vakantie. Vandaag zat voor het eerst na haar vakantie mijn zwangere collega weer tegenover me. En toen ze zat te bellen met een andere zwangere voelde ik een echte tranen-met-tuiten huilbui aankomen. En dat wilde ik gewoon echt niet, ik wil niet dat mijn collega zich inhoudt of mij zielig gaat vinden. Ik wil er gewoon klaar mee zijn. Helaas, niet gelukt. De tranen kwamen toch en ik heb ze ook maar gewoon laten komen. Maar wat zal ik blij zijn als deze week erop zit. Even ontspannen van een heel druk en emotievol half jaartje. Effe opladen...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:09:56 #144
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60582086
Cati sterkte meis!!!

En Vlindur ook voor jou sterkte!!

Ik las de reactie van BE op Poppejans over slierten gisteren... en ik kreeg meteen kriebels... voor de eerste keer had ik dat deze maand ook op de vruchtbare dagen... zou het nu na 8 maanden zover kunnen zijn????

En voor de meiden die overtijd zijn zonder positieve test nog.... probeer ook realistisch te blijven (ook al is dat vreselijk moeilijk), ik was 2 periodes geleden pas op dag 50 ongesteld geworden... dat betekende voor mij 3 weken overtijd, maar helaas niet zwanger... vond dat psychisch best zwaar (omdat mijn cyclussen wel steeds gelijk waren voor die tijd)... want elke dag langer overtijd geeft toch steeds meer sprankjes hoop.... maar ik denk aan jullie en hoop en duim dat het bij jullie toch 2 streepjes oplevert
No more games, no more drama...
pi_60582589
Ja het is idd echt vreselijk als je zelf geen kindje krijgt en je daar wel op hebt ingesteld en dan zoeen nieuws hoort. Overal waar we keken zagen we opeens baby's en zwangere vrouwen lopen en dat doet dan nog meer pijn al kunnen hun er ook niks aan doen dat het bij hen wel gelukt is.
Je denkt dan alleen bij jezelf..waarom wij niet en hun wel? Zou t ooit nog lukken etc..
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:48:08 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_60584153
Maar cati, ik neem toch aan dat je je ook wel enigszins hebt voorbereid op een mogelijk negatieve uitslag?

IN ieder geval heel veel sterkte...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60585415
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Troel het volgende:
Maar cati, ik neem toch aan dat je je ook wel enigszins hebt voorbereid op een mogelijk negatieve uitslag?

IN ieder geval heel veel sterkte...
Dat maakt het daarom niet persé makkelijker om het over je heen te zetten...

Veel sterkte Cati
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:49:16 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60585656
cati, veel sterkte
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60586167
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Troel het volgende:
Voorbereiden of daadwerkelijk met iets wat je toch al verwachtte geconfronteerd worden. Het verschil was bij mij dat de klap alleen wat minder hard en wat later kwam, maar het blijft gewoon zwaar knudde.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:10:34 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_60586257
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:06 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Voorbereiden of daadwerkelijk met iets wat je toch al verwachtte geconfronteerd worden. Het verschil was bij mij dat de klap alleen wat minder hard en wat later kwam, maar het blijft gewoon zwaar knudde.
Ow, dat zeker. Ik denk niet dat ik me voor kan stellen hoeveel pijn het doet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')