wat balen Cati!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef cati het volgende:
Nou helaas slecht nieuws...
Terug van t ziekenhuis...
Zwangerschapszak was leeg, geen embryo zichtbaar en geen hartactiviteit.
Geen zwangerschapsring te zien.
En dan een of andere rare termen die ik niet echt begrijp:
Linker adnex uniloculair transone cyste.
Rechter adnex: Cyste te zien met wisselende transoniteiten en tussenschotjes 31x28x37 mm
Nu moest ik mijn HCG laten prikken en vrijdag nog eens.
Volgende week hoor ik de uitslag.
Dus ik ben niet zwanger, het is of een miskraam geweest of een buiten baarmoederlijke zwangerschap.
Weet iemand van jullie wat die termen willen zeggen?
Lees trrouwens ook dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gevaarlijke bloedingen kan geven waaraan je binnen 30 tot 60 min aan kan overlijden dus nu ben ik al helemaal bezorgd. Dat ik niet zwanger ben kan ik nog tegen daar had ik rekening mee gehouden maar dat ik nu niet weet wat er gaat gebeuren en of t gevaarlijk is wat ik heb of ik een eileider ga kwijtraken, nooit meer kinderen kan krijgen etc dat maakt me wel aan het huilen.
Gelukkig heb ik mijn vriend nog, hij was heel lief en vond t zelf nog erger dan ikke.
Dat maakt het daarom niet persé makkelijker om het over je heen te zetten...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Troel het volgende:
Maar cati, ik neem toch aan dat je je ook wel enigszins hebt voorbereid op een mogelijk negatieve uitslag?
IN ieder geval heel veel sterkte...
Voorbereiden of daadwerkelijk met iets wat je toch al verwachtte geconfronteerd worden. Het verschil was bij mij dat de klap alleen wat minder hard en wat later kwam, maar het blijft gewoon zwaar knudde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Troel het volgende:
Maar cati, ik neem toch aan dat je je ook wel enigszins hebt voorbereid op een mogelijk negatieve uitslag?
Ow, dat zeker. Ik denk niet dat ik me voor kan stellen hoeveel pijn het doetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Voorbereiden of daadwerkelijk met iets wat je toch al verwachtte geconfronteerd worden. Het verschil was bij mij dat de klap alleen wat minder hard en wat later kwam, maar het blijft gewoon zwaar knudde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |