abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60535689
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef mikoxx het volgende:
hmm, ik voel van alles, maar durf niet te hopen eigenlijk... ben zo bang voor een teleurstelling en nu helemaal (nu het zo lang duurt...). Vorige 2x had ik pijnlijke tepels, ongeveer een week voor ik ongi werd, en nu voel dat niet. Verder weet ik natuurlijk niet hoe HET voelt, maar wat ik zeg: ik geloof er wel steeds meer in. Heb met lief afgesproken dat we woensdag eventueel gaan testen.
Spannend Mikoxx, ik duim met jullie mee voor twee streepjes!
pi_60535714
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:15 schreef cati het volgende:
Vanmiddag afspraak bij het ziekenhuis. Een dokter gaat dan kijken hoe t komt dat ik al een week bloed en of ik wel daadwerkelijk zwanger ben zoals twee testen vandaag en gisteren mij vertelden. Ben benieuwd en weet iemand van jullie op welke manier dokters hierna gaan kijken? Echo of gaan ze echt met hun handen of iets bij me naar binnen? Ik schaam me dan wel vind dat echt niks.
Hoe was de echo Cati?
pi_60553849
Ja, Cati, je moest vandaag toch ook terug naar de huisarts? Hoe is het gegaan? Ben benieuwd! Mikoxx, jij nog nieuws? Iemand anders nog wat te melden?

Ik had vanacht wel even iets raars. De vorige keer dat ik zwanger was, werd ik een dag of twee voor testen ineens ziek en misselijk. Dat had ik vanacht dus ook. Maar ja, ik KAN gewoon niet zwanger zijn en dan ga je toch nog even terugrekenen en kijken, zo van...kan het stiekum niet toch? Toch mezelf maar niet gek gemaakt, straks nog eens alles nagerekend en zelfs met die rare cyclus door de curretage kan het gewoon echt niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:58:42 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60554338
Nog geen nieuws Mefke! Ik wil wel graag weer testen, maar dan wel graag positief! Haha, weet niet zo goed wat te doen eerlijk gezegd: nog afwachten, testen of ha bellen. Vandaag dag 38 en nog steeds niks.
Mefke, wat gek dat je dat opeens zo voelt zeg! Als je zegt dat het niet kan, oke, maar er zit niet een heel piepklein kansje in?
pi_60554495
Herkenbaar hoor Mefke, ik maak mezelf ook wel steeds beetje gek door ''zou het toch???" te gaan denken.

Hier nu na 8 weken nog geen ongesteldheid, mocht er nog steeds niks gebeuren dan ga ik toch nog eens testen eind augustus en bij negatief dan stap ik begin sept. (vlak voor onze vakantie) wel naar de huisarts hoor pfff...
Ik verloor wel hele slierten rekbaar slijm van het weekend(sorry v vieze praatje), zou ik dan nog wel een eisprong hebben gehad en dus vruchtbaar zijn?? Of kan dan dat helemaal niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60555171
ja hoor, dat zou kunnen. Een menstruatie volgt op een eisprong dus voor je een keer ongesteld wordt zou je heel goed een eisprong gehad kunnen hebben.
Ik hoop het voor je!
pi_60555418
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef owlet het volgende:
ja hoor, dat zou kunnen. Een menstruatie volgt op een eisprong dus voor je een keer ongesteld wordt zou je heel goed een eisprong gehad kunnen hebben.
Ik hoop het voor je!
Dus het kan dat ik misschien gewoon 1x heb overgeslagen? Dankjewel v het reageren!!
Erg fijn dat ik hier zo nu en dan wat raad kan vragen.
Oeh, dan hoop ik dat ik testen kan over paar weekjes, maar ongesteld worden zou ook prima zijn

Cati??? Ik hoop op geen nieuws=goed nieuws? Ik duim zo dat het bloedverlies niks te betekenen had.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60555931
Poppejans: ehm, klinkt inderaad als vruchtbare dagen...Je zou dan gewoon een cyclusje hebben overgeslagen ofzo?

Mikoxx: altijd eerst nog een keer testen voor je naar de arts gaat. Anders vraagt die als eerste of je nog getest hebt, dus je schiet er niets mee op als je het niet doet. Spanned!

Enne, die kans...nee, kan eigenlijk niet. Eisprong was rond 16 juli (want die voel ik, dus dat kan ik vrij precies zeggen) maar ben vorige week echt ongesteld geweest, dat was echt geen nabloeding meer. Dus nee, dan kan het eigenlijk gewoon niet. Maaruh, komen er symptomen bij dan kan ik altijd nog testen. Heb een keer negatief getest (rond de 20ste) dus ik weet dat het negatief hoort te zijn.

Vicky, hoe'st bij jou?
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:22:41 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60556413
Poppejans... die slierten... die liggen nu hierboven te slapen.
De eerste en enige keer dat dat had heb ik mijn kans gegrepen en toen was het dus raak.
Ik ben benieuwd.

Mikoxx, spannend joh!
pi_60556585
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef mefke79 het volgende:

Vicky, hoe'st bij jou?
Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.

Succes Poppejans
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:39:30 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60556869
Succes voor alle wachtenden Hopelijk is het (snel) raak en krijgen we eindelijk waar we zo naar uitkijken .
.... met gevoel voor drama....
pi_60557830
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.

Succes Poppejans
Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregen
pi_60558235
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregen
Mefke zingt: "met z'n allen, met z'n allen..."
Vicky mag beginnen en wij volgen allemaal in een maandje, lijkt me een goed plan

Hmm, nog steeds niets van Cati...ik vrees voor slecht nieuws eigenlijk..hop dat ik geen gelijk krijg.
pi_60558806
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Mefke zingt: "met z'n allen, met z'n allen..."
Vicky mag beginnen en wij volgen allemaal in een maandje, lijkt me een goed plan

Hmm, nog steeds niets van Cati...ik vrees voor slecht nieuws eigenlijk..hop dat ik geen gelijk krijg.
ik vrees met je mee...

Hihi ik hoop dat ik de streepjesregen mag beginnen en dat jullie dan heel snel volgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:44:42 #115
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60558869
Again, hoe is het met jou? Ik mis je meisie!
pi_60568155
Bij de huisarts was de test ook weer positief dus hij heeft me doorverwezen voor een echo.
Die heb ik zometeen om 8:30.
Daarna weet ik meer..
Ben nu best misselijk en t bloeden is er nog steeds.
pi_60568342
Cati, ik hoop dat je een mooie echo hebt

Vicky, hopelijk is het raak!!!Mijn duimen draaien in ieder geval
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60568498
Cati, ik duim ook voor goed nieuws!
pi_60568550
Succes Cati!
pi_60568571
Cati, duimen draaien hier ook hard door!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:20:53 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_60568849
En cati?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60568928
Ik hoop dat je goed nieuws gekregen hebt Cati..!
En Mikoxx, oeh, spannend zeg.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:34:12 #123
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60569933
Heb getest en is nog steeds negatief. Heb ook de ha gebeld en de assistente zegt dat een test heel goed negatief kan zijn, tot zeker 10 dagen over tijd. Ik ben nu 7 dagen over tijd als ik uitga van mijn langste cyclus. Ik wordt er zo langzamerhand echt een beetje niet goed van hoor. Negatieve testen, niet ongi, maakt je behoorlijk onzeker kan ik zeggen!
pi_60571317
Hey Frups, ben je terug? Hoe was het? Ik ben helaas weer ongesteld geworden, thanks for asking Maar ga gewoon stug door
pi_60571489
Mikoxx, ik duim met je mee. Tjee wat frustrerend voor je.
Ik hoop echt op een positieve test voor je, dan is het het wachten waard geweest.
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')