Spannend Mikoxx, ik duim met jullie mee voor twee streepjes!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef mikoxx het volgende:
hmm, ik voel van alles, maar durf niet te hopen eigenlijk... ben zo bang voor een teleurstelling en nu helemaal (nu het zo lang duurt...). Vorige 2x had ik pijnlijke tepels, ongeveer een week voor ik ongi werd, en nu voel dat niet. Verder weet ik natuurlijk niet hoe HET voelt, maar wat ik zeg: ik geloof er wel steeds meer in. Heb met lief afgesproken dat we woensdag eventueel gaan testen.
Hoe was de echo Cati?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:15 schreef cati het volgende:
Vanmiddag afspraak bij het ziekenhuis. Een dokter gaat dan kijken hoe t komt dat ik al een week bloed en of ik wel daadwerkelijk zwanger ben zoals twee testen vandaag en gisteren mij vertelden. Ben benieuwd en weet iemand van jullie op welke manier dokters hierna gaan kijken? Echo of gaan ze echt met hun handen of iets bij me naar binnen? Ik schaam me dan wel vind dat echt niks.
Dus het kan dat ik misschien gewoon 1x heb overgeslagen? Dankjewel v het reageren!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef owlet het volgende:
ja hoor, dat zou kunnen. Een menstruatie volgt op een eisprong dus voor je een keer ongesteld wordt zou je heel goed een eisprong gehad kunnen hebben.
Ik hoop het voor je!
Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.quote:
Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.
Succes Poppejans
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregen
ik vrees met je mee...quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Mefke zingt: "met z'n allen, met z'n allen..."
![]()
Vicky mag beginnen en wij volgen allemaal in een maandje, lijkt me een goed plan![]()
Hmm, nog steeds niets van Cati...ik vrees voor slecht nieuws eigenlijk..hop dat ik geen gelijk krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |