jeetje dat is aardig wat. Ik heb er tot nu toe 2 gekregen en vond er eigenlijk niks aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook niet, maar goed, het is misschien ook wel ene kwestie van wennen. Ik heb er tijdens een poging een stuk of 4-5 binnen een dag of 10
Pijn heeft 2 dagen geuurd maar is nu zo goed als weg. Volgens mij is mijn eisprong ook weer achter de rug. Heb geen vruchtbaar slijm meer iig en volgens mij herkende ik van de week ook eisprongbuikpijn. Nou ja we zullen het wel afwachten he..quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Hier ook goede ervaringen met een inwendige echo. Gewoon niet kijken wat er in gaat, beetje ontspannen (tis koud, vond ik) en maar op het scherm kijken. Ondanks dat we toen al wisten dat het fout was, heb ik er juist een heel positief gevoel aan overgehouden. Je zag veel meer dan op de gewone echo en zo konden we dus ook zien dat het wel een echt kindje in wording was geweest ipv een misvormd zeepaardje. Maar goed, Cati, je hebt em inmiddels al gehad, die echo, toch?
Angel-Eyez: spannend! Ik duim voor je!
Vicky: ik herken het niet, pijn na de echo. Wel ken ik dat soort pijn van na de curretage, echt richting je blaas. Ik vond het maar een rare pijn, ook heel anders dan ongesteld worden.
MIkkox: 35 dagen voor een cyclus na pilgebruik is niet lang, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen. Je hoopt toch op iets... Ik zou het ook nog even aankijken, je lichaam moet toch zelf weer op gang komen. Als je nu gaat ingrijpen met medicijnen is er nog geen "natuurlijk evenwicht". (ik bedoel dus, weer iets chemisch ipv dat je hormonen zelf weer wat doen.) En als het echt lang duurt kan je altijd nog aan de bel trekken. Succes!
Hier is de menstruatie dan toch echt voorbij. Het viel eigenlijk nog best mee, wat meer pijn dan normaal, maar ach. En nu er weer tegenaan. Eisprong is tijdens de vakantie, dus wie weet. Merk gelukkig ook dat het niet alleen lichamelijk beter gaat, maar dat het met mijn emoties al stukken beter gaat. Al baal ik soms nog steeds van dikke buiken hoor, maar tis niet meer zo extreem.
Spannend Mikoxx, ik duim met jullie mee voor twee streepjes!quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:25 schreef mikoxx het volgende:
hmm, ik voel van alles, maar durf niet te hopen eigenlijk... ben zo bang voor een teleurstelling en nu helemaal (nu het zo lang duurt...). Vorige 2x had ik pijnlijke tepels, ongeveer een week voor ik ongi werd, en nu voel dat niet. Verder weet ik natuurlijk niet hoe HET voelt, maar wat ik zeg: ik geloof er wel steeds meer in. Heb met lief afgesproken dat we woensdag eventueel gaan testen.
Hoe was de echo Cati?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:15 schreef cati het volgende:
Vanmiddag afspraak bij het ziekenhuis. Een dokter gaat dan kijken hoe t komt dat ik al een week bloed en of ik wel daadwerkelijk zwanger ben zoals twee testen vandaag en gisteren mij vertelden. Ben benieuwd en weet iemand van jullie op welke manier dokters hierna gaan kijken? Echo of gaan ze echt met hun handen of iets bij me naar binnen? Ik schaam me dan wel vind dat echt niks.
Dus het kan dat ik misschien gewoon 1x heb overgeslagen? Dankjewel v het reageren!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef owlet het volgende:
ja hoor, dat zou kunnen. Een menstruatie volgt op een eisprong dus voor je een keer ongesteld wordt zou je heel goed een eisprong gehad kunnen hebben.
Ik hoop het voor je!
Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.quote:
Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niets te melden, wacht weer geduldig af. Vruchtbare dagen zijn iig heel duidelijk voorbij. Slijm is niet meer draderig.
Succes Poppejans
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Spannend Vicky!!! Wel vaag de afgelopen weken bij jou zeg, hopelijk wordt je dus helemaal niet meer ongesteld en start jij hier effe een marathon streepjesregen
ik vrees met je mee...quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Mefke zingt: "met z'n allen, met z'n allen..."
![]()
Vicky mag beginnen en wij volgen allemaal in een maandje, lijkt me een goed plan![]()
Hmm, nog steeds niets van Cati...ik vrees voor slecht nieuws eigenlijk..hop dat ik geen gelijk krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |