* Vicky heeft er ff de T in maar dat gaat wel weer over...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef mikoxx het volgende:
Oh jeetje... t is hier wat hoor, bah! Vandaag dag 47, verlies een ieniepietsie beetje bloed (donkerbruin..). Wat is dit nu weer? Wordt ik (uiteindelijk toch) ongesteld? Of is dit iets anders? Bah, baal van mijn lijf en die onzekerheid hoor! Iemand ervaring?
Marlieske, jammer joh! Irritant dat je toch ergens een klein stemmetje houdt die zegt dat het 'immers een dag voor NOD is' he? Maakt je wel onzeker en geeft je aan de andere kant ook hoop (en dat is natuurlijk alleen maar positief te noemen). Hoop voor je dat het raak is hoor!
Hoe is het met Vicky?
het is 4 dagen voor nod, dus ben gewoon vrouwtje ongeduld wat testen betreft, viel vorig jaar toevallig goed uit in ronde 2, en nee zeker geen man overboord hoor BEquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef mikoxx het volgende:
Marlieske, jammer joh! Irritant dat je toch ergens een klein stemmetje houdt die zegt dat het 'immers een dag voor NOD is' he?
Oh, maar zo bedoel ik het niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef marlieske het volgende:
[..]
het is 4 dagen voor nod, dus ben gewoon vrouwtje ongeduld wat testen betreft, viel vorig jaar toevallig goed uit in ronde 2, en nee zeker geen man overboord hoor BEwij hebben nog geen haast ofzo en ben gelukkig al gezegend met 1 klein wondertje dat nu op 1 oor ligt
![]()
dus als er geen 2de meer komt zou ik daar (denk) ik wel mee kunnen leven, ben vrij nuchter daarin.
Als het ons nogmaals gegeven is, is dat mooi maar ik zal niet snel met hormonen enz aan de gang gaan om een tweede kindje te krijgen, te veel ellende/teleurstelling in mijn omgeving gezien.
dank je Brighteyes.... ik had nog niet aan een gyn gedacht...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Angel.
Mss eens een gesprek met een gyn aanvragen om eens dit soort vragen alvast te stellen?
Vlindur, wat een rot-nieuws zeg...
Dat zou goed nieuws zijn! En snel weer volgens mij?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef marlieske het volgende:
Angel Eyez, tjee had je nog zo'n goed gevoel en dan is het toch niet geluktdikke
en knuffel voor jou.
Vlindur, zoals BE al zegt misschien een gesprekje met de gyn en inderdaad 1 kansje per cyclus is mss weinig, mogelijk dat je donor er totaal niet moeilijk over doet?
Tja dan ga ik hier de stemming proberen iet wat op te vrolijken met positief nieuws.
Het is dan een eeeeeeerug dun lijntje maar ja het is op de dag dat ik ongesteld moest worden dus had ook geen dikke streep verwacht maar het is een streepje. Zoals de test zegt hoe dun ook een streep is positief al neem ik een slag om de arm en koop morgen nog een test om het zeker te weten (had er maar 1 liggen) op een foto zie je het helaas niet anders had ik die wel geplaatst.
Ik fluister dus heel zacht: volgens mij ben ik zwanger
dank je wel Lishe, wat lief!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef Lishe het volgende:
Oeh Marlieske, een voorzichtige van harte!
En Angel eyez, ik lees hier stiekem mee en ik wil even zeggen dat ik het knap vind hoe jij en je donor jullie weg vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |