abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:00:57 #241
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60791991
Vlindur hoe is het bij jou gisteren gegaan?
No more games, no more drama...
pi_60792222
Hier is de blaasontsteking verdwenen zomaar ineens...

Mijn lijf voelt raar en mijn stomme gevoel denkt hee dit gevoel herken ik van vorig jaar en mijn verstand zegt, joh je bent net gestopt met de pil dus reken er nog maar niet op...
Nu zit ik dus te dubben of ik mijn gevoel of verstand moet volgen en wanneer test je nou als je pas net van de pil af bent? Vorig jaar teste ik 4 dagen voor mijn nod al positief.... en dat is als mijn cyclus 27 dagen is NU.

stom gevoel en die verdomde hormonen die los gaan als je stopt met de pil.... god dat word wat als ik weer zwanger ben... nog maar ff niet aan denken en vooral bij de drogist weg blijven, wil na een maand nog niet zo raar gaan doen.

Ik wacht dus nog ff lekker af tot in ongesteld word, want ik blijf wel reeel hoeveel vrouwen raken na 1 maand al zwanger.
Mama van Isa en Ties
pi_60792280
Voor vicky nog ff een dikke

Vlindur succes vanmiddag!
Mama van Isa en Ties
pi_60792365
Ik kan er sowieso direct 5 opnoemen uit mijn kennissenkring marlieske maar ik wil je natuurlijk niet nog meer hoop geven
pi_60792494
naja ik probeer me niet te focussen op dat het vorige keer zo snel ging, voor hetzelfde geld zijn we nu een jaar bezig voor baby no:2 zich aandient.

ik probeer dus vooral deze keer kalm te blijven
Mama van Isa en Ties
pi_60795354
Gewoon een test doen. Weet je het meteen. Negatief, of ongesteld worden, of nogmaals over een aantal weken een test doen

Zit je je ook niet suf te piekeren.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:24:22 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60796008
Mss als je nu een test doet en die is negatief, dat je jezelf even met beide beentjes op de grond kan zetten?
Of hij is wel positief en dan ben je ook van dat onzekere gedoe af.

2 vliegen in 1 klap. Hup testen en daarna door naar Z&G of gewoon dan even nuchterheid terughalen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:02:29 #248
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60797232
Ik ben het helemaal met BE eens! Hup doe eens testen jij
pi_60798981
heb getest en (nog) negatief, naja jammer maar ga er dus voorlopig vanuit dat ik komende week ongesteld ga worden, zo niet dan heb ik nog 1 test liggen.

Moet zeggen het werkt inderdaad wel, stom lijf ook en vooral klote hormonen.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:57:32 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60799027
Balen meis maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hopelijk komen de duivels snel en kan je de volgende ronde in!
pi_60799115
of ze komen niet, zit nog voor de nod datum hé alleen vorige keer teste ik ook voor die dag al positief vandaar dat ik dacht ach what the heck ik test gewoon.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:06:40 #252
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60799295
Dan duim ik toch nog even door dat ze niet komen!!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:06:54 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60799301
Nou, nu de voetjes stevig op de grond en gewoon even afwachten.
Het is de eerste cyclus, je hebt niks te verliezen. Als het zo is zou het super zijn, is het niet zo, dan is het jammer, maar geen man over boord toch?

woensdag 13 augustus 2008 @ 17:08:42 #254
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60799349
Oh jeetje... t is hier wat hoor, bah! Vandaag dag 47, verlies een ieniepietsie beetje bloed (donkerbruin..). Wat is dit nu weer? Wordt ik (uiteindelijk toch) ongesteld? Of is dit iets anders? Bah, baal van mijn lijf en die onzekerheid hoor! Iemand ervaring?
Marlieske, jammer joh! Irritant dat je toch ergens een klein stemmetje houdt die zegt dat het 'immers een dag voor NOD is' he? Maakt je wel onzeker en geeft je aan de andere kant ook hoop (en dat is natuurlijk alleen maar positief te noemen). Hoop voor je dat het raak is hoor!
Hoe is het met Vicky?
pi_60803269
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef mikoxx het volgende:
Oh jeetje... t is hier wat hoor, bah! Vandaag dag 47, verlies een ieniepietsie beetje bloed (donkerbruin..). Wat is dit nu weer? Wordt ik (uiteindelijk toch) ongesteld? Of is dit iets anders? Bah, baal van mijn lijf en die onzekerheid hoor! Iemand ervaring?
Marlieske, jammer joh! Irritant dat je toch ergens een klein stemmetje houdt die zegt dat het 'immers een dag voor NOD is' he? Maakt je wel onzeker en geeft je aan de andere kant ook hoop (en dat is natuurlijk alleen maar positief te noemen). Hoop voor je dat het raak is hoor!
Hoe is het met Vicky?
* Vicky heeft er ff de T in maar dat gaat wel weer over...
Ik ben gewoon ongesteld geworden, helaas.. Op naar de volgende ronde.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:07:57 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60803913
Ach shit meid...
pi_60803958
Ow Vicky, BAH wat oneerlijk en stom zeg!

Hier niks.. ik weet dus wel dat als er een kindje zal komen ik dan na een geboorte nooooit meer Implanon wil, volgens mij reageert mn lijf er gewoon TE goed op ofzo
Ik weet dat ik toen ik met de pil stopte een ''pilbloeding'' kreeg en meteen daarna ook weer een echte bloeding.
Ik kan nou gewoon maandelijks nergens op hopen
Bah, het kan me allemaal niet snel genoeg gaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:19:46 #258
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60804407
Ach, getver Vicky!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:24:56 #259
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60804593
Och Vicky.... Wat naar dat je lijf je zo voor de gek houdt.
Succes.....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 20:30:30 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60804793
He verdorie Vick, niet leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60808232
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef mikoxx het volgende:

Marlieske, jammer joh! Irritant dat je toch ergens een klein stemmetje houdt die zegt dat het 'immers een dag voor NOD is' he?
het is 4 dagen voor nod, dus ben gewoon vrouwtje ongeduld wat testen betreft, viel vorig jaar toevallig goed uit in ronde 2, en nee zeker geen man overboord hoor BE wij hebben nog geen haast ofzo en ben gelukkig al gezegend met 1 klein wondertje dat nu op 1 oor ligt
dus als er geen 2de meer komt zou ik daar (denk) ik wel mee kunnen leven, ben vrij nuchter daarin.
Als het ons nogmaals gegeven is, is dat mooi maar ik zal niet snel met hormonen enz aan de gang gaan om een tweede kindje te krijgen, te veel ellende/teleurstelling in mijn omgeving gezien.

En die onzekerheid, tja breek me de bek niet open. Ik had vorig jaar die 4de dag voor mijn nod melkverlies uit beide tepels (nu dus weer) en tja al die seintjes die zo gelijk zijn aan vorige keer dat doet me zo twijfelen.

Vicky hé wat shit voor je, had er toch nog stiekum op gehoopt dat jij deze maand hier kon vertrekken naar Z&G.

Mikoxx voor jou geld hetzelfde verhaal ik hoop zo dat het wat oud bloed is en je snel positief kan testen, zo niet dan laat die duivels maar snel komen dan ga je iig een nieuwe ronde in.
Dan weet je waar je aan toe bent, wachten is het ergste wat er is.

Poppejans, hmmm en ik heb nog wel zitten twijfelen over implanon na de geboorte van Isa... maareh hoe lang wacht je nu al na het verwijderen?
Mama van Isa en Ties
pi_60808543
Marlieske, dan hoop ik dat je over 4 dagen, op mn trouwdag, een positieve test in handen hebt!
Ikzelf test dan die dag toch ook maar weer effe v de zekerheid, want heb misschien rond 2 weken geleden wel een eisprong gehad, had toen wel erg veel slijm verlies.
Pff ik hoop niet dat ik op deze manier een grootverbruiker van die testen moet gaan worden, heb die goedkope v kruidvat maar gekocht want anders wel steeds duur grapje maandelijks.
Ik heb 9 juni Implanon laten verwijderen, dus ruim 2 maanden verder nu en ik kan gewoon erg slecht tegen afwachten en ben bang dat er straks iets mis is van binnen ofzo..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60808856
Poeh dat is inderdaad wel een aanslag op je geduld (zeker als je zo ongeduldig als mij bent )
zou er inderdaad eens een testje tegen aan gooien, je weet maar nooit soms voel je gewoon helemaal niets en ben je toch zwanger. Ken ik er genoeg van.

Ik test de komende week niet meer hoor, wil niet iedere keer testen en zoals jij ook al zegt het hakt er in qua centen en soms moet ik gewoon geduld leren hebben
Mama van Isa en Ties
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:10:39 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60808963
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef marlieske het volgende:

[..]

het is 4 dagen voor nod, dus ben gewoon vrouwtje ongeduld wat testen betreft, viel vorig jaar toevallig goed uit in ronde 2, en nee zeker geen man overboord hoor BE wij hebben nog geen haast ofzo en ben gelukkig al gezegend met 1 klein wondertje dat nu op 1 oor ligt
dus als er geen 2de meer komt zou ik daar (denk) ik wel mee kunnen leven, ben vrij nuchter daarin.
Als het ons nogmaals gegeven is, is dat mooi maar ik zal niet snel met hormonen enz aan de gang gaan om een tweede kindje te krijgen, te veel ellende/teleurstelling in mijn omgeving gezien.
Oh, maar zo bedoel ik het niet! Ik bedoelde 'als het deze ronde niet lukt is er geen man over boord'. Ik had het niet over 'helemaal niet'!
pi_60809067
Had ik begrepen BE

Maar ook als het helemaal niet zou lukken zou ik me er wel bij neer kunnen leggen (hoop ik).
Mama van Isa en Ties
pi_60825982
Och Vicky wat klote!

Ik ben dus geweest en de hypofyse is wat vergroot, maar niet zo ernstig dat dat verstoord is. Dus dat was het dus niet..
Ik ben weer onderzocht en ik blijk geen eisprong te hebben. Nu moet ik vrijdag weer heen en dan naar een andere arts. En die zal mijn historie na lopen en volgens de gynaecoloog die ik had krijg ik nu clomid. Dus vrijdag pas weer meer nieuws. Dan zal ik ook vragen of dit nu allemaal door de prikpil komt, of omdat het aan mij ligt. We vinden het nu wel steeds spannender worden..

Maar iedereen in onze omgeving is heel lief en iedereen vind het spannend en ook iedereen hoopt dat het ons toch gaat lukken..

We wachten nog maar eens af...

(Het is maar goed dat we geen vakantie hebben geboekt. We hebben nu allebei de hele maand vakantie. We maken er een weekend terschelling oid. van nu)

Groetjes en liefs!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60827754
@Vlindur, duidelijkheid is ook een groot goed! Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken. Succes vrijdag (morgen of volgende week?)!

Hier zijn de duivels bijna vertrokken, temperaturen gaat goed en een heel regelmatige temp. Verder ben ik nu 3 dagen aan het dieet wat ik heb gekregen (dietiste vermoede insuline resistentie bij me, dus moet nu 3 weken koolhydraten vrij/arm eten) en het lijkt goed aan te slaan. Ben nu al bijna 2 kg. afgevallen en de honger valt mee.

Ik ben erg positief op dit moment dus daar ben ik blij om. Nu maar hopen dat mijn temperatuur omhoog gaat en het bloedprikken geen gekke dingen aan het licht brengt...

@Vicky, echt balen zeg. Het zag er hoopvol uit...

@Poppejans, ik hoop echt voor je dat je snel ongi wordt, maar probeer je niet te gek te maken (al is dat moeilijk) want het komt echt vaker voor dat de cyclus 2 maanden uitblijft (of soms wel langer). Ik duim voor je!

Andere meiden ook hopen dat er snel 2e streepjes mogen volgen, want het is wat mager de laatste tijd
pi_60831436
happy, ik moet morgen. Wat goed dat je al 2 kilo kwijt bent! Ik ben met SB 10 kilo afgevallen. In september gaan we met boek 2 bezig. Dr kan nog wel meer af.

(Dit is trouwens alweer dag 8 dat ik ongesteld ben... )
pi_60831903
Ik zal voor je duimen morgen
pi_60832212
Dank je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')