abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2008 @ 11:53:08 #1
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60375204
Wachten op een tweede streepje deel 111

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

19 juli Hellen-O (07-2007) NOD
25 augustus mefke79 (07-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
Mammamia (07-2007)
Vlindur (01-2008)
ymme (08-2008)
Happyme28 (07-2007)
Mikoxx (04-2008)
Vicky (12-2007)

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 12-08-2008 20:49:49 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 27 juli 2008 @ 11:55:28 #2
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60375235
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:03 schreef Kersjes het volgende:

Maar ik voel me nog steeds raar, misselijk, doodmoe en anders dan normaal.
Nou, dan zal ik vandaag dus wel ongi gaan worden. Of ziek

Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:47 schreef texelonia het volgende:
Kersjes, 2 dagen voor ik ongesteld had moeten worden had ik een negatieve test, de dag dat ik ongesteld had moeten worden weer, uiteindelijk heb ik pas 4 dagen later weer (positief) durven testen! Ik had ook allerlei kwaaltjes (maagzuur, moe, etc) maar was bang dat ik het zo wilde zien en het eigenlijk niks betekende. Buikpijn heb ik nu ook al sinds het begin en ik denk dat dat van m'n darmen komt...

Dus wie weet! Ik hoop voor je dat je toch gewoon te vroeg getest hebt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60375331
spannend Kersjes!

Volgens mij heb ik gewoon een cyclus overgeslagen hoor... kan bijna niet anders denk ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 juli 2008 @ 12:10:22 #4
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60375390
Oeh Texelonia, dat geeft me goede hoop!

Maar als ik toch niet ongesteld word mag ik van mezelf pas op donderdag weer testen. Zo'n negatieve uitslag zien als je zo graag zwanger wil worden is echt niet leuk

Vicky, het is helaas niet anders...
Weer wat geleerd, ik wist voor dit hele gebeuren met jou niet eens dat het kon!
Wanneer, is nu je volgende NOD?
.... met gevoel voor drama....
pi_60376006
Ik heb ook een vroege valse test gehad em had dat al helemaal verwerkt toen we naar de ziekenhuis testafspraak gingen. Dus ik zat klaar om een 'nee helaas' in ontvangst te nemen en een nieuwe icsi-poging te plannen. Maar ik was gewoon haske zwanger van Thomas!
Valse testen leveren mooie kindjes op!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 juli 2008 @ 13:16:11 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60376380
Hmmm, da's wel balen Kersjes, vooral als je zelf alle symptomen wel denkt te herkennen.
Wie weet... geen bloed geeft moed toch?
pi_60377500
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:10 schreef Kersjes het volgende:
Oeh Texelonia, dat geeft me goede hoop!

Maar als ik toch niet ongesteld word mag ik van mezelf pas op donderdag weer testen. Zo'n negatieve uitslag zien als je zo graag zwanger wil worden is echt niet leuk

Vicky, het is helaas niet anders...
Weer wat geleerd, ik wist voor dit hele gebeuren met jou niet eens dat het kon!
Wanneer, is nu je volgende NOD?
uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:00:27 #8
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60383766
Webkim, mooi verhaal!
Maar hier gaat die vlieger helaas niet op, ben vanmiddag ongi geworden....
Nou ja, volgende ronde weer een kans zullen we maar zeggen.

Vicky, succes deze ronde!
En alle andere wachtende dames uiteraard ook
pi_60383799
Kersjes , dat is jammer. Maar inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 juli 2008 @ 21:10:00 #10
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60383916
Mag ik hier trouwens even voor M's neef + vrouw?
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken

En ik maar zielig lopen te doen omdat ik vanochtend negatief getest had
pi_60383952
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Na maar liefst 6 jaar proberen en 7 miskramen zijn ze nu dan ruim 9 weken zwanger.
Voorheen bleek elke keer dat het vruchtje rond de 6 weken bleef steken qua ontwikkeling. Dit is voor het eerst dat de voor hun magische 7- weken-grens overschreden is. Nog steeds pril, en eigenlijk horen we het nog niet te weten, maar ik hoop zo ontzettend voor ze dat het dit keer gaat lukken

wat fijn voor ze!

En balen dat jij ongi geworden bent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60390074
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

uhhh stel dat ik idd een cyclus overgeslagen heb dan zou rond deze dagen mijn eisprong zijn en mijn nod zou dan rond de 11e aug zijn denk ik.
Dan zou ik maar eens even aan de slag gaan als ik jou was...
  maandag 28 juli 2008 @ 12:23:38 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_60393361
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:10 schreef Kersjes het volgende:

En voor jou
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60398121
Vicky, nog steeds geen menstruatie? Pfff, donderdag mag je naar de gyn toch? Succes!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60399959
he, nieuwe dames! Het word weer druk hier!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken.
We wachten af...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60402744
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:07 schreef Fuente het volgende:
Vicky, nog steeds geen menstruatie? Pfff, donderdag mag je naar de gyn toch? Succes!
Nog steeds niets.. Ennuhh Koningin, ik doe me best, maar tis best wel warm...

Vlinder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 28 juli 2008 @ 21:45:44 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_60405416
Vicky, je moet er wel wat voor over hebben he...beetje warmte valt toch wel te overkomen? Of ga anders onder de douche staan ofzo

Kersjes, jammer! En stom he, dat je dan zo teleurgesteld bent en een uurtje later denkt: het kan altijd erger..Ook jouw tijd komt

Vlindur: veel succes met bloedprikken.

Meiden, nooit gedacht dat ik dit blij zou kunnen melden: ik heb een NOD! En wel 25 augustus. Voor de snelle rekenaars onder ons, ja ik ben dus vandaag ongesteld geworden. En eng, maar dat is precies in mijn oude cyclusschema van voor de zwangerschap zag ik net (want ik had een herinnering in mijn outlook staan en die kwam vandaag dus ook naar voren). Goed, alles doet het nu weer, we gaan er weer tegenaan. (en ja, mag die pijn dan nu ophouden, tis al oke, ik weet al dat alles het weer doet).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60405714
TVP'tje. Hier is het rustig. Druk met verbouwen enzo in huis. Dus veel druk en stress.

Maar we blijven tussendoor oefenen (als we tijd hebben en niet te moe zijn).
  maandag 28 juli 2008 @ 22:12:18 #19
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60406130
Haha, dank voor het meeleven!

Stom is dat hoor, nu we er echt voor gaan en ik hier bekend heb gemaakt dat we bezig zijn voor een 2e kan ik haast niet meer wachten! De vorige keer duurde het ook 7 maanden, ik moet niet zo ongeduldig zijn +

Vlindur, succes morgen! Bloedprikken is nooit fijn, maar met dit warme weer lijkt het me al helemaal geen pretje.

Vicky, kan je niet ergens een airco vandaan toveren?

Mefke . Een nieuw begin, een nieuwe datum! Hopelijk blijven we gelijk opgaan en gaan we eind augustus gezellig samen naar het volgende topic. Dan kunnen de andere dames die hier nu nog posten ons daar mooi opwachten, yeeehah!!!!
  maandag 28 juli 2008 @ 22:44:46 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60406926
Je staat in het lijstje mefke, hopelijk niet voor lang.
pi_60407762
Ik ben sinds mei 2008 ook gestopt met de pil. Wil echt graag zwanger worden.
Heb al twee keer nu mijn ongesteldheid weer gekregen steeds na 5 weken.
Heb dus al twee keer gedacht dat ik zwanger was en mij getest. Maar helaas geen tweede streepje verscheen.
Nu net een week geleden weer ongesteld geweest en gister kreeg ik opeens helderrode bloeddruppeltjes aan het papier met afvegen. Die zijn vandaag lichtbruinig. En niet zoals bij een normale ongesteldheid het is echt enorm weinig, ik hoef eigenlijk geen maandverband of tampon ervoor te gebruiken.

Dus nu denk ik weer dat ik misschien zwanger ben!
pi_60408078
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:12 schreef Kersjes het volgende:

Vicky, kan je niet ergens een airco vandaan toveren?
die staat in de woonkamer
Ik sleep M. gewoon mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60408544
Bedankt allemaal

Ik ben niet bang voor bloedprikken, ik ben donor! Dus het maakt me lekker helemaal niks uit, prik mij maar lek!

Is het normaal dat je op de 1e dag niet veel bloed verliest? Ik heb natuurlijk geen duidelijke herkenning aangezien het al die maanden waardeloos was, maar het is licht rood, helder en maar heel weinig? Ik heb 3 keer inlegkruisjes verschoond, maar meer omdat ik het zo vies vind dat dat ze volzaten..

Cati, welkom en spannend maar weer dan!
Vicky, succes donderdag alvast!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 06:56:40 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_60411677
Bij mij is de eerste dag meer zoiets van "hmm, morgen gaat het doorbreken"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60412683
Vicky, in de hitte verbrand je ook veel calorieën
pi_60412719
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Koningin het volgende:
Vicky, in de hitte verbrand je ook veel calorieën
wahaha ja dat is waar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:39:32 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60418437
Vicky, ben je eigenlijk al bezig met dingen als temperaturen?
pi_60419322
Vraagje aan de experts: moet je perse als je nog in bed ligt temperaturen? Ik moet nl. altijd veeel eerder op dan mijn lief en ik kan me voorstellen dat het voor mij (en voor lief) handiger is om het in (niet onder) de douche te doen. Mag dat ook?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:56:51 #29
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60420083
Het moet perse als je nog in bed ligt. Je lichaamis dan nog in staat van rust. Als je dat dus elke keer zo doet heb je een goed ijkpunt. Het beste is zelfs om het elke dag op het zelfde tijdstip te doen (dus ook in het weekend op de tijd dat je doordeweeks wakker wordt).
In de link in de op over vruchtbaarheid (dievan vruchtbaarheid.org) wordt het hele temperaturen goeduitgelegd én kun je zelfs een temperatuurlijst downloaden.

En wat heeft lief er voor last van? meter tussen je billen,even wachten,piepje en klaar?
In het weekend hoef je zelfs geen moeite te doen om het meteen op te schrijven want je kunt later altijd nog kijken wat het nou was.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 15:02:41 #30
5428 crew  miss_sly
pi_60420189
prinseszondererwt wil het temperaturen zin hebben, moest ik van de gyn op het volgende letten:

• iedere dag op hetzelfde tijdstip (dus ook in ht weekend)
  • voordat je uit bed bent geweest (opstaan kan je temperatuur met een paar tienden veranderen, en het gaat juist om de kleine verschillen
  • nadat je minstens 4 uur hebt geslapen/in bed hebt gelegen (je lichaam is dan tot rust gekomen)
  • anaal temperaturen
  • And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_60420382
    Bedankt meiden, dan wordt het dus in bed temperaturen.
    Lief kan het overigens niet schelen hoor, ik probeer alleen een beetje rekening met hem te houden omdat ik er nogal vroeg uit moet.

Morgen maak ik een afspraak met de HA omdat ik kan wachten tot ik een ons weeg op een cyclus. Dan kan ik hopelijk snel in dit topic blijven...
      dinsdag 29 juli 2008 @ 15:41:33 #32
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60420971
    het wordt hier langzamerhand toch wel een klein beetje spannend, vandaag dag 33 en nog geen rode duiveltjes te bekennen......
    pi_60421442
    Spannend Milkoxx!
      dinsdag 29 juli 2008 @ 17:41:56 #34
    190221 Kersjes
    zoet & zuur
    pi_60423703
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 23:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

die staat in de woonkamer
    Ik sleep M. gewoon mee

Mikoxx, spannend!
    pi_60424673
    Ooh ik duim voor je Mikoxx!!
      dinsdag 29 juli 2008 @ 19:34:12 #36
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60426033
    Prinses, handige tip, veel thermometers hebben een soort van geheugen. Dan kan je dus gewoon dat ding tussen je billen schuiven, wachten op het piepje, hem uitzetten en wegleggen en pas als je wakker wordt om je bed uit te gaan kijk je dan naar de temp en schrijft hem op.

Was iig voor mij een heel welkome tip. Dan slaap je veel makkerlijker weer verder als je een keertje uit wil slapen.

Mikoxx, spannend!
    pi_60426146
    BE, daar ben ik nog niet mee begonnen.

Spannend mikoxx!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      dinsdag 29 juli 2008 @ 19:46:30 #38
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60426362
    Ik moest er aan denken omdat ik ook een andersom verhaal van het jouwe ken. De eerste die 14 maanden duurde en de 2e die gelijk in 1 keer raak was omdat ze er inmiddels achter was dat haar eisprong niet op dag 14 maar op dag 17 lag.

Deze afgelopen lange maand is natuurlijk sowieso raar, maar wie weet kom je nog eens achter iets.
    Moeilijk hoor lijkt me, voorals aangezien het met Amber zo vlot ging, dan heb je denk ik toch best hoge verwachtingen. Althans, dat zou ik wel hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 29-07-2008 20:25:03 ]
    pi_60430040
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
    Prinses, handige tip, veel thermometers hebben een soort van geheugen.
    Idd handig, merci!
      dinsdag 29 juli 2008 @ 23:26:24 #40
    124696 marlieske
    Isa en Ties
    pi_60432096
    Vicky ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt donderdag!
    quote:
    Op zondag 27 juli 2008 11:03 schreef Kersjes het volgende:

Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
    Mwah daar ga ik maar niet van uit dan kan het zeker niet tegenvallen Ik dek me vast in tegen teleurstellingen. En eerst moeten de hormonen van de pil uit mn systeem duurde vorige keer niet zolang maar ja nu is mijn cyclus mogelijk weer anders dus wanneer heb ik een eisprong ik heb geen flauw idee ik voel dat namelijk echt niet ben al zolang aan de pil (vanaf mn 13de ofzo omdat ik altijd echt enorm ziek was, was trouwens op mn 10de al ongesteld was echt nog een kind en het was op koninginnenendag ) en er alleen maar 10 maanden vanaf geweest om zwanger te worden en te zijn, daarna meteen weer begonnen.
    We rommelen dus lekker aan.... en dat is helemaaaaaaaaal niet vervelend

Kersjes he bah ik had zo gehoopt op een positieve test voor je. Vind het altijd zo leuk om te kunnen lezen dat iemand het toch weer gelukt is, maar we duimen gewoon verder voor je. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Mama van Isa en Ties
    pi_60436484
    Mikoxx, spannend! Ga je testen?
      woensdag 30 juli 2008 @ 09:56:31 #42
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60437580
    Ik had bedacht om vrijdag te gaan testen... hoop dat ik nog zo lang kan wachten!
    pi_60439304
    Spannend hoor mikoxx. Ik duim hard voor je.
      woensdag 30 juli 2008 @ 11:24:30 #44
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_60439369
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 09:56 schreef mikoxx het volgende:
    Ik had bedacht om vrijdag te gaan testen... hoop dat ik nog zo lang kan wachten!
    Je weet wat BE dan zegt, he? Als je lang wacht met testen, dan voel je eigenlijk al dat het goed zit, en ben je dus zwanger

(ik spreek voor mn beurt geloof ik... )
    *O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
    Insanity is heritable. You get it from your children.
    Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
    If you can't beat them, confuse them.
      woensdag 30 juli 2008 @ 12:25:48 #45
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60440847
    hihi.... is dat zo Davinia? Ik hoop het dan maar!! Vind het wel heel spannend worden nu hoor! Ben stiekem al een klein beetje aan het bedenken hoe we het evt gaan vertellen aan onze ouders..... ..... dat moet eigenlijk niet he? Nog 2 nachtjes...
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:47:47 #46
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60449332
    Davinia! Idd! Vaak is dat wel zo!
    Ook vast heel vaak niet hoor, maar toch... je heb zo eens van die dingen dat je denkt volgens mij....
    En dit is wel zo'n gevalletje!
      woensdag 30 juli 2008 @ 20:09:11 #47
    100412 mefke79
    komt goed!
    pi_60451312
    oeoeoeoe spannund! Ik vind het wel weer tijd voor streepjesregen en dan mag jij de eerste zijn, Mikoxx. Succes met wachten!

Marlieske, ik heb ook jaren een pil geslikt, maar toen ik stopte voelde ik bij de tweede cyclus mijn eisprong weer (au). Dus dat hangt niet echt samen met lang pil slikken volgens mij. Raar he, dat de een dat wel voelt en de ander niet. Maar, ik hoop voor je dat de piltroep er snel uit is en je een mooie cyclus krijgt...
      woensdag 30 juli 2008 @ 20:12:30 #48
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_60451392
    Ja, zeker weten. "Vroegah" zou ik gewoon weer een maand verder gegaan zijn met anticonceptie en nu vond ik ineens dat ik voor de zekerheid toch maar moest testen (ruim een jaar geleden dus he, niet nu weer )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_60451752
    Spannend Mikoxx!!

Ik mag wel uit het lijstje hoor, dat heeft nu toch geen nut.
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_60454125
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 20:09 schreef mefke79 het volgende:

Marlieske, ik heb ook jaren een pil geslikt, maar toen ik stopte voelde ik bij de tweede cyclus mijn eisprong weer (au). Dus dat hangt niet echt samen met lang pil slikken volgens mij. Raar he, dat de een dat wel voelt en de ander niet. Maar, ik hoop voor je dat de piltroep er snel uit is en je een mooie cyclus krijgt...
    Tja ik heb vorige keer 2 eisprongen mogen mee maken en geen van beide gevoeld. Wel meteen in de roos dus tja dan zullen we maar niet klagen Overigens hoef ik het niet eens te voelen, gewoon om de dag elkaar diep in de ogen kijken moet voldoende zijn

Mikoxx, vrijdag testen hoop dat ie positief is voor je!
    Mama van Isa en Ties
      woensdag 30 juli 2008 @ 22:51:00 #51
    100412 mefke79
    komt goed!
    pi_60455186
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 22:08 schreef marlieske het volgende:

Overigens hoef ik het niet eens te voelen, gewoon om de dag elkaar diep in de ogen kijken moet voldoende zijn

Owww, is DAT de truc...elkaar diep, diep, in de ogen kijken...hhmmm, doen wij het al die tijd al fout. Sorry, de hitte maakt me melig. Maar, effe serieus, iemand ervaring met een menstruatie na een curretage? Dag 1 ging, dag 2 was hels, ik liep leeg en ik liep krom van de pijn en...na vier uur was het over en dat was het dan. Toch wat anders dan ik gewend ben. Ach, wel lekker kort, dat wel.
      woensdag 30 juli 2008 @ 22:55:19 #52
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60455299
    Poppejans, wat bedoel je precies? Heb ik weer iets gemist?
    Ik zal je er iig uit halen.
    pi_60455359
    Ik geloof dat ze na een curettage al veel bloed en resten hebben weg genomen? misschien dat het daarom zo kort en hevig is? hebben ze je daar echt niets over verteld mefke?

Slechte zaak als dat zo is.

En tja met diep in de ogen kijken begint het hier vaak wel en ff de babyfoon checken of onze freggel al slaapt want een huilend kind op de achtergrond is echt killing.
    Mama van Isa en Ties
      woensdag 30 juli 2008 @ 23:01:53 #54
    100412 mefke79
    komt goed!
    pi_60455430
    Be, verzoekje, kun je mijn startdatum ook aanpassen? ik vind het een beetje raar staan, als of ik helemaal niet zwanger ben geweest. Kan je anders mk 0608 bijzetten ofzo?
      woensdag 30 juli 2008 @ 23:09:57 #55
    100412 mefke79
    komt goed!
    pi_60455634
    Marlieske: ze vertellen je vanalles over de tijd net na de curretage, maar niet over je eerste menstruatie daarna. Wel dat die binnen zes weken moet komen en dat je anders moet bellen. En de rest, de rest weet ik van internet (en van mijn zus die arts is). Ach, ik ben er toch zo eentje die zelf alles nog een keer opzoekt omdat ik het naadje van de kous wil weten.
    Zo en nu ga ik toch maar eens proberen te slapen...en met dit weer WIL ik niet eens diep in de ogen van mijn mannetje kijken, tis veelstewarm....
    pi_60456473
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
    Poppejans, wat bedoel je precies? Heb ik weer iets gemist?
    Ik zal je er iig uit halen.
    Nee hoor, je hebt niks gemist, gewoon dat de vlieger niet op ging van beginnen in juni, omdat ik nog wacht op mijn eerste natuurlijke ongesteldheid.
    Dus wil ik er liever helemaal uit, en als er zekerheid is dan kom ik gewoon weer in het lijstje.
    Blijf hier gewoon actief ben hoor!! Maar elke dag komen melden dat er nog steeds niks is wordt ik zelf niet vrolijk van.
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      donderdag 31 juli 2008 @ 08:38:25 #57
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60460113
    Ah ok. Begrijpelijk.
    Hopelijk komt de boel snel op gang!
      donderdag 31 juli 2008 @ 09:41:44 #58
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60460919
    Hmmm.... heb gister toch een test gedaan, we konden onze nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. Maar hij was negatief, helaas. Toch zijn de duivels er nog steeds niet (ook geen tekenen van ...). Gister was dag 33 (heb t nog even nageteld, had me dus een dag vergist! En nu? Wat denken jullie ervan?? Mijn langste cyclus was 32 dagen, dus gister 1 dag overtijd. Ik ben de hoop zelf eigenlijk wel een beetje kwijt nu...
      donderdag 31 juli 2008 @ 09:44:23 #59
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60460956
    He shit...
    Als het je langste cyclus is zou je wel op tijd getest moeten hebben zeg maar. Maar ja...
    Ze zeggen 'geen bloed geeft moed' maar goed, er zijn ook wel meer mensen waarbij de cyclus zo fluctueert dat je er toch geen pijl op kan trekken. Ik zie dat je vanaf 04-08 bezig bent, was je ook toen gestopt met de pil?
    Dan kan het namelijk wel dat je cyclus nog wat in de war is ook al leek het regelmatig te zijn.
    pi_60462257
    Vanmorgen naar de gyn geweest en wel iets wijzer geworden, maar nog niet super veel.
    Ze heeft een inwendige en uitwendige echo gedaan. 1 ding staat vast, ik ben iig niet zwanger. Baarmoederslijmvlies was dusn, mijn ene eierstok zag er prima uit, en in de andere zag ze een eiblaasje die zou kunnen gaan springen. Het was niet echt duidelijk of deze al van mijn vorige cyclus was. Heb iig bloed moeten laten prikken om hormoonhuishouding na te kijken, ovlgende week vrijdag belafspraak voor de uitslag en over 2 maanden, 30 september, heb ik weer een afsrpaak. En verder is het weer afwachten.
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      donderdag 31 juli 2008 @ 11:24:51 #61
    62233 Jelief
    ikke lief!
    pi_60462790
    maruh blaasje dat op springen staat betekent eerdaags een eisprong toch?
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_60462888
    Daar zat ik ook aan te denken. Zal vanavond iets eerder naar bed gaan :P
    pi_60462889
    Daar zat ik ook aan te denken. Zal vanavond iets eerder naar bed gaan :P
    pi_60463369
    Vicky, dan hoop ik dat de vervolgafspraak niet nodig is, en dat je gewoon binnen een paar dagen ongesteld gaat worden!
    Wat kan er dan zoal uit bloedonderzoek komen?
      donderdag 31 juli 2008 @ 11:58:22 #65
    190221 Kersjes
    zoet & zuur
    pi_60463654
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 11:24 schreef Jelief het volgende:
    maruh blaasje dat op springen staat betekent eerdaags een eisprong toch?

Ga ervoor Vicky!
    pi_60463785
    Doe me best
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_60464830
    Mijn vorige post> Ik ben sinds mei 2008 ook gestopt met de pil. Wil echt graag zwanger worden.
    Heb al twee keer nu mijn ongesteldheid weer gekregen steeds na 5 weken.
    Heb dus al twee keer gedacht dat ik zwanger was en mij getest. Maar helaas geen tweede streepje verscheen.
    Nu net een week geleden weer ongesteld geweest en gister kreeg ik opeens helderrode bloeddruppeltjes aan het papier met afvegen. Die zijn vandaag lichtbruinig. En niet zoals bij een normale ongesteldheid het is echt enorm weinig, ik hoef eigenlijk geen maandverband of tampon ervoor te gebruiken.Dus nu denk ik weer dat ik misschien zwanger ben!

Ik ben nu een beetje bang want ik heb nu al 4 dagen last van dat beetje bloedverlies...en vanmorgen was t opeens nadat ik naar de grote wc geweest was echt enorm veel rood bloed. Ik schrok er echt van want het was telkens maar een klein beetje geweest 3 dagen lang en nu opeens ditte... Het druppelde uit me.
    Heb nu maar een tampon in want we gaan ook nog zwemmen.
    Wat kan dit nu zijn? Kan het dat ik nu wel opeens echt ongesteld geworden ben?
    Of moet ik hiermee naar een dokter omdat ik vorige week pas ongesteld was?
      † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 13:01:35 #68
    43556 miss_dynastie
    pi_60465070
    Ik heb altijd begrepen dat het best even kan duren voor je lijf weer gewend is zonder pil, maar als je je onzeker voelt kun je altijd even de dokter bellen!
      donderdag 31 juli 2008 @ 13:03:24 #69
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60465117
    Het kan prima dat je weer ongesteld geworden bent.
    Je bent nog niet zo lang gestopt met de pil en de boel moet dus nog op gang komen. En dan kan het dus best dat het of heel lang duurt, of heel snel komt.

En anders even de huisarts bellen...

Vicky, you go girl!
    Wel fijn dat ze al zo relatief snel met je mee willen kijken/denken.
      donderdag 31 juli 2008 @ 13:10:13 #70
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60465268
    pfff... weet niet goed wat ik ervan moet denken hoor! Kan het nog wel of is het echt van de baan? Nog een keer testen of niet?? Lastige dilemma's!
    Vicky, het lijkt erop dat je er niet meer onderuit komt ondanks het warme weer he? Succes!
      Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 13:18:18 #71
    5428 crew  miss_sly
    pi_60465438
    Ik zou minstens een week wachten hoor, met nog een keer testen (zei ze rationeel, want waarschijnlijk zou ik ook geen week kunnen wachten) want heel snel nog een keer testen geeft denk ik een rdelijke kans op weer een teleurstelling.
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
      donderdag 31 juli 2008 @ 13:20:08 #72
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60465491
    Als er hcg in je bloed zit verdubbelt dat ongeveer elke 3 dagen zegt men. Als je het zo bekijkt zou ik iig op z'n minst nog 3 dagen wachten om het een kans te geven hoog genoeg te worden voor een positieve test.
    pi_60478773
    Maar ik ben dus wel al twee keer uit mezelf weer ongesteld geworden nadat ik met de pil ben gestopt. Maar nu heb ik dus een week nadat ik ongesteld was weer een bloeding maar dit is heel anders dan bij een echte ongesteldheid daarom ben ik bezorgd wat het is.
    Het is soms helderrood maar ook vaak bruin bloed en steeds maar een beetje kan het aan met een simpel inlegkruisje of minitampon maar t duurt nu al 4 dagen.

Kan ik nu nog steeds zwanger zijn of komt dit nog steeds door het ontpillen? Ik schaam me om hiermee naar de dokter te gaan omdat ik geen inwendig onderzoek wil.
    pi_60480251
    Ik geloof niet dat een innestelingsbloeding 4 dagen duurt, en aangezien je vorige week ongesteld was lijkt een zwangerschap me niet logisch, misschien is je cyclus wat van slag.
    Geloof me je zal de eerste niet zijn die dat heeft ondanks 2x ongesteld te worden na 5 weken.
    Lijkt mij eerder oud bloed dat met de menstruatie niet naar buiten is gekomen.

En vraagje je typt : Kan ik nu nog steeds zwanger zijn ....

Was je al eens eerder zwanger dan ?
    Mama van Isa en Ties
    pi_60482658
    Cati, ik ben na het stoppen met de pil eerst ook een aantal keer regelmatig ongesteld geweest. Daarna begon mijn cyclus alsnog raar te doen. Dat kan gewoon hoor! Wacht het dus even af, dat is voor jezelf wel zo relaxed. Hoogstwaarschijnlijk ben je niet zwanger als je ongesteld bent (geweest). Misschien is het makkelijker om vanuit niet-zwanger te redeneren, dan kun je zo'n bloeding ook makkelijker accepteren als een rariteit van je lijf. Het komt allemaal wel weer goed, geef je lichaam een beetje tijd.
    pi_60485186
    Vanmorgen een zwangerscchapstest gedaan en hieruit bleek al binnen een minuut dat ik zwanger zou zijn.
    Twee streepjes!
    Heb net de dokter gebeld voor een afspraak en hij belt me zo terug want hij had een patient.
    Of de test liegt of ik ben dus zwanger
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:46:10 #77
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60485510
    Hallo dames!
    Hier nog steeds geen duivels te zien, ondanks een negatieve test. Is het verstandig om contact op te nemen met de ha, of toch nog even afwachten? Vandaag dag 35....

Cati, van harte!
    pi_60485515
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 11:29 schreef cati het volgende:
    Vanmorgen een zwangerscchapstest gedaan en hieruit bleek al binnen een minuut dat ik zwanger zou zijn.
    Twee streepjes!
    Heb net de dokter gebeld voor een afspraak en hij belt me zo terug want hij had een patient.

SUPER. En die test liegt niet hoor
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:56:59 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_60485724
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 11:29 schreef cati het volgende:
    Twee streepjes!
    En dan heb je zoveel bloedverlies terwijl je zwanger bent? Oei
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:29:23 #80
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_60486591
    Heel veel succes Cati, hopelijk is het allemaal in orde

En Troel, hoe staat het bij jou? Moet jij niet nog es testen?
    I'm so glamourous I piss glitter!
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:52:49 #81
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_60487143
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2008 12:29 schreef RockabeIIa het volgende:
    Heel veel succes Cati, hopelijk is het allemaal in orde

En Troel, hoe staat het bij jou? Moet jij niet nog es testen?
    Lijkt me niet echt zinnig Onbevlekt zwanger worden is zo van het jaar -6
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:27:23 #82
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_60487889
    Dat bloedverlies is best eng, maar toch een voor jou dan Cati. Wat zei de dokter?

Mikoxx, ik zou even wachten met de huisarts bellen. 35 dagen is wel lang, maar nog niet extreem lang.
    Zoals hierboven (zowel richting jou als Cati) gezegd, het kan heel goed dat een menstruatie zomaar ineens alsnog weer van slag is ondanks dat het regelmatig leek na het stoppen met de pil.
    pi_60489139
    voor Mikoxx
    wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
    pi_60490438
    Mijn dokter vond het heel raar dat ik toch ongesteld geworden was 18 juli en dat uit de test vandaag bleek dat ik zwanger ben.
    Ik moet maandag naar hem toe met ochtendurine en dan gaat hij het daar nog een keer testen.
    Als de bloeding erger wordt bij me moet ik direct naar de ehbo huisartsenpost (is weekend). Ben bang dat hij denkt dat er iets mis is..buitenbaarmoederlijke zwangerschap of miskraam of zo.
    Ik kan nu niet wachten tot het maandagmorgen is en ik bij hem het antwoord hoor.
    Mijn vriend weet het ook al en hij is blij als we een kindje krijgen dus t wordt voor ons wel een teleurstelling als ik toch niet zwanger blijk te zijn of als er iets mis is.
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:50:19 #85
    65929 Angel-Eyez
    Learn from mistakes...
    pi_60497024
    hallo dames,

Hier weer een berichtje van mij; nog niet zo lang terug kwam ik melden dat ik vanwege verliefdheid mijn plannen als alleenstaande moeder uitgesteld/gestopt had.
    Helaas voor de lieve man is mijn kinderwens groter dan het vinden van geluk in de liefde, dus heeft de verliefdheid maar kort geduurd. En heb ik daarna al gauw weer contact opgenomen met de donor, welke aangaf mij graag weer te helpen

Inmiddels ben ik na de laatse keer dat mijn cyclus dus ook zo raar deed (cyclus van 49 dagen) alweer een tweede keer ongesteld geworden (deze cyclus was nu 27 dagen, i.p.v. de keren daarvoor ca. 30 dagen). Het lijkt op een zootje, maar ik heb met ovulatietests gisteren en vandaag positief kunnen testen. En heb heb de donor dus ook maar meteen langs laten komen (dit is nu mijn 3e poging, sinds ik in december 2007 gestopt ben met de pil )

Nu dus afwachten of ik straks wel of niet ongesteld ga worden, hoewel ik geen idee heb wanneer ik dus precies ongi zou moeten worden (uiteraard liever helemaal niet ). Maar ik wilde jullie dus even laten weten dat ik dus weer aan het wachten ben op een tweede streepje en weer wat actiever mee zal posten, duimen jullie voor me?
    No more games, no more drama...
    pi_60497094
    Oh Angel-Eyez, wel jammer dat het met de verliefdheid niets is geworden!

Ik zal in ieder geval voor je duimen voor een tweede streepje!
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:00:14 #87
    65929 Angel-Eyez
    Learn from mistakes...
    pi_60497251
    dank je juttertje
    No more games, no more drama...
    pi_60504845
    Ik duim ook voor je Angel-Eyez!
    pi_60505971
    Vanmiddag afspraak bij het ziekenhuis. Een dokter gaat dan kijken hoe t komt dat ik al een week bloed en of ik wel daadwerkelijk zwanger ben zoals twee testen vandaag en gisteren mij vertelden. Ben benieuwd en weet iemand van jullie op welke manier dokters hierna gaan kijken? Echo of gaan ze echt met hun handen of iets bij me naar binnen? Ik schaam me dan wel vind dat echt niks.
    pi_60505985
    Waarschijnlijk gaan ze een inwendige echo maken, daarmee kunnen ze het meeste zien.

Inwendige onderzoeken zijn misschien niet prettig, maar als je graag zwanger bent zal het er ook bij horen, hoor. En waarvoor zou je je moeten schamen? Je bent niets anders dan al die andere vrouwen, waarschijnlijk.
    pi_60507020
    Ik vond een inwendige echo helemaal niet zo erg.
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_60507120
    Ik ook niet, maar goed, het is misschien ook wel ene kwestie van wennen. Ik heb er tijdens een poging een stuk of 4-5 binnen een dag of 10
    pi_60507691
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 12:33 schreef miss_sly het volgende:
    Ik ook niet, maar goed, het is misschien ook wel ene kwestie van wennen. Ik heb er tijdens een poging een stuk of 4-5 binnen een dag of 10
    jeetje dat is aardig wat. Ik heb er tot nu toe 2 gekregen en vond er eigenlijk niks aan

Ik heb sinds gister ineens pijn in me buik, maar volgens mij niet van mijn eierstokken of darmen. Het steekt meer in me blaas. Vooral met lopen doe het pijn.. Kan dat eventueel een nasleep zijn van de inwendige echo? Heb het vorige keer niet gehad.
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_60508187
    Vicky, volgens mij kan je daar best nog een beetje last van hebben. Had ik na de 1e (inwendige) echo toen ik zwanger was van Devin ook.

Inwendige echo's , ik kan me de eerste keer nog goed herinneren brrrrrrrr........
    Ik was 17 jaar oud en had een flinke infectie aan mijn eierstokken. In het ziekenhuis lag ik met de boel open en bloot in de beugels toen de deur openging en er ineens een stelletje studenten binnenkwamen en gezellig mochten meekijken hoe die enoooorme staaf bij me naar binnen werd gebracht. Leuk hoor, zo'n academisch ziekenhuis Ik was zo verbijsterd en verslapt door de koorts dat ik niks zei, maar ben achteraf behoorlijk kwaad geworden dat niet even gevraagd werd of ik het erg vond ofzo.

Angel - Eyez, succes!

Cati, ben je al naar het ziekenhuis geweest?
    pi_60519031
    Tja aan inwendige onderzoeken zou ik maar snel wennen Cati, want dat zal bij het bevallen anders lastig worden. Dan lig je met je flamoes wagenwijd open
    Voor schaamte is weinig plaats als zwangere of bevallende vrouw.
    Maar ik verwacht dat ze een inwendige echo zullen doen, een echt inwendig onderzoek (handwerk) doen ze niet zo snel in het begin van een zwangerschap (toch?).

Een inwendige echo stelt niet zo veel voor of je moet het net zo treffen als Kersjes dan kan ik me voorstellen dat je er minder plezierig op terug kijkt, want dat is inderdaad niet fraai als je daar zo ligt en de hele studentenflat loopt leeg
    Ik zelf moet zeggen dat mijn ervaringen erg positief ermee zijn, lieve dames getroffen en nergens last van gehad, en tuurlijk slik je ff als je dat ding ziet maar dat spoel tuitje van lactacyd is groter en tuurlijk heb je enige gene als iemand dat ding in je steekt, maar als je dan een klein boontje op dat scherm tevoorschijn ziet komen is dat alles vergeten....
    Ik heb namelijk de mooiste herinnering aan de eerste echo en dat was een inwendige, dan gaat het pas echt leven zeker voor je partner (merkte ik). Dan is het echt!
    Mama van Isa en Ties
    pi_60532992
    Hier ook goede ervaringen met een inwendige echo. Gewoon niet kijken wat er in gaat, beetje ontspannen (tis koud, vond ik) en maar op het scherm kijken. Ondanks dat we toen al wisten dat het fout was, heb ik er juist een heel positief gevoel aan overgehouden. Je zag veel meer dan op de gewone echo en zo konden we dus ook zien dat het wel een echt kindje in wording was geweest ipv een misvormd zeepaardje. Maar goed, Cati, je hebt em inmiddels al gehad, die echo, toch?

Angel-Eyez: spannend! Ik duim voor je!

Vicky: ik herken het niet, pijn na de echo. Wel ken ik dat soort pijn van na de curretage, echt richting je blaas. Ik vond het maar een rare pijn, ook heel anders dan ongesteld worden.

MIkkox: 35 dagen voor een cyclus na pilgebruik is niet lang, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen. Je hoopt toch op iets... Ik zou het ook nog even aankijken, je lichaam moet toch zelf weer op gang komen. Als je nu gaat ingrijpen met medicijnen is er nog geen "natuurlijk evenwicht". (ik bedoel dus, weer iets chemisch ipv dat je hormonen zelf weer wat doen.) En als het echt lang duurt kan je altijd nog aan de bel trekken. Succes!

Hier is de menstruatie dan toch echt voorbij. Het viel eigenlijk nog best mee, wat meer pijn dan normaal, maar ach. En nu er weer tegenaan. Eisprong is tijdens de vakantie, dus wie weet. Merk gelukkig ook dat het niet alleen lichamelijk beter gaat, maar dat het met mijn emoties al stukken beter gaat. Al baal ik soms nog steeds van dikke buiken hoor, maar tis niet meer zo extreem.
    pi_60533228
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 20:05 schreef mefke79 het volgende:
    Hier ook goede ervaringen met een inwendige echo. Gewoon niet kijken wat er in gaat, beetje ontspannen (tis koud, vond ik) en maar op het scherm kijken. Ondanks dat we toen al wisten dat het fout was, heb ik er juist een heel positief gevoel aan overgehouden. Je zag veel meer dan op de gewone echo en zo konden we dus ook zien dat het wel een echt kindje in wording was geweest ipv een misvormd zeepaardje. Maar goed, Cati, je hebt em inmiddels al gehad, die echo, toch?

Angel-Eyez: spannend! Ik duim voor je!

Vicky: ik herken het niet, pijn na de echo. Wel ken ik dat soort pijn van na de curretage, echt richting je blaas. Ik vond het maar een rare pijn, ook heel anders dan ongesteld worden.

MIkkox: 35 dagen voor een cyclus na pilgebruik is niet lang, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen. Je hoopt toch op iets... Ik zou het ook nog even aankijken, je lichaam moet toch zelf weer op gang komen. Als je nu gaat ingrijpen met medicijnen is er nog geen "natuurlijk evenwicht". (ik bedoel dus, weer iets chemisch ipv dat je hormonen zelf weer wat doen.) En als het echt lang duurt kan je altijd nog aan de bel trekken. Succes!

Hier is de menstruatie dan toch echt voorbij. Het viel eigenlijk nog best mee, wat meer pijn dan normaal, maar ach. En nu er weer tegenaan. Eisprong is tijdens de vakantie, dus wie weet. Merk gelukkig ook dat het niet alleen lichamelijk beter gaat, maar dat het met mijn emoties al stukken beter gaat. Al baal ik soms nog steeds van dikke buiken hoor, maar tis niet meer zo extreem.
    Pijn heeft 2 dagen geuurd maar is nu zo goed als weg. Volgens mij is mijn eisprong ook weer achter de rug. Heb geen vruchtbaar slijm meer iig en volgens mij herkende ik van de week ook eisprongbuikpijn. Nou ja we zullen het wel afwachten he..

Mikkox, mijn cyclus was de laatste 2x 37 dagen nadat ik al 4 of 5 maanden met de pil gestopt was.

Cati, hoe was de echo? Kom eens vertellen! Hoop dat je niet meer bloedt.
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zondag 3 augustus 2008 @ 21:03:29 #98
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60534536
    hmm... nog steeds geen duiveltjes hier hoor. Mijn man heeft er toch wel vertrouwen in nog, en ik merk zelf dat ik dat ook weer een klein beetje begin te krijgen. Zou het dan toch WEL zo zijn? Vandaag dag 37... nog maar even afwachten...
    pi_60534746
    MIkoxx: tja, je kan er altijd nog een test tegenaan gooien. Dat hcg gehalte verdubbelt in het begin heel snel, dus stel dat je eisprong wat later was, dan kan het nu pas hoog genoeg zijn....maar wat denk je zelf? Ik was nog nooit zwanger geweest, maar toen ik het eenmaal was, had ik geen test nodig om te zeggen dat het zo was, het voelde gewoon anders (en dan te bedenken dat ik juist iemand ben die erg feitelijk is en dat ik dus niet echt in gevoel geloof. Is inmiddels wel iets bijgetrokken, maar toch). Succes met afwachten of testen...ik duim voor je!
      zondag 3 augustus 2008 @ 21:25:46 #100
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_60535153
    hmm, ik voel van alles, maar durf niet te hopen eigenlijk... ben zo bang voor een teleurstelling en nu helemaal (nu het zo lang duurt...). Vorige 2x had ik pijnlijke tepels, ongeveer een week voor ik ongi werd, en nu voel dat niet. Verder weet ik natuurlijk niet hoe HET voelt, maar wat ik zeg: ik geloof er wel steeds meer in. Heb met lief afgesproken dat we woensdag eventueel gaan testen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')