Ja weet ik veel, ik weet niks van hypes, ik maak m'n eigen hypesquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Rascals en Hadouken! bijvoorbeeld.
Er passen trouwens 1200 man in de tent als we Eric mogen geloven.
Veuls te klein inderdaad.
Je maakt hypes? Zo zo, welke hypes dan wel. Dat je zegt dat je je eigen ding volgt, geloof ik. Maar dat je hypes maakt, gaat wel heel ver. Zijn maar weinig mensen die dat kunnen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet niks van hypes, ik maak m'n eigen hypesHad dan ook gehoopt dat The Black Angels op lowlands zouden komen. Rascals staan trouwens gelijk met Breeders dus of daar veel mensen op af komen...
Oh, ik denk dat er onderhand net zoveel fans zijn anno 2008 van the Rascals als van the Breeders. Al is het alleen maar vanwege het feit dat de zanger van die band tevens in the Last Shadow Puppets zit, de meest loze kuthype van het jaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet niks van hypes, ik maak m'n eigen hypesHad dan ook gehoopt dat The Black Angels op lowlands zouden komen. Rascals staan trouwens gelijk met Breeders dus of daar veel mensen op af komen...
dat denk ik niet..maar The Breeders zijn nu ook niet echt meer de publiekstrekker die ze ooit waren..in 2002 was 't al niet echt heel druk meer. En ik kon 't ook niet echt lang volhouden bij ze..Vergane glorie..quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat meer mensen de Rascals willen zien dan de Breeders...
Terwijl de Rascals juist in de hype zitten doordat de leadzanger in de grootste hype van het jaar zit: Last Shadow Puppets!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dat denk ik niet..maar The Breeders zijn nu ook niet echt meer de publiektrekker die ze ooit waren..in 2002 was 't al niet echt heel druk meer. En ik kon 't ook niet echt lang volhouden bij ze..Vergane glorie..
Ik zeg niet dat andere mensen mijn hypes volgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je maakt hypes? Zo zo, welke hypes dan wel. Dat je zegt dat je je eigen ding volgt, geloof ik. Maar dat je hypes maakt, gaat wel heel ver. Zijn maar weinig mensen die dat kunnen!
Ik denk trouwens dat meer mensen de Rascals willen zien dan de Breeders...
En hebben een kleine 3fm hit gehad met Death to Los Campesinos!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:15 schreef Grobbel het volgende:
Een bandje als Los Campesinos! wist in no time de kleine zaal van Paradiso uit te verkopen, en toen moest de 'echte' hype nog beginnen. Beetje naief om die in de Charlie te willen verstoppen.
Ik zie gebeuren dat daar gereld gaat wordenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kleine charlie = fail.
goed dat je het zegt, ik was al bijna de tekst voor dit nummer vergetenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Anouk als afsluiter van de vrijdag![]()
![]()
* Roni Size op de vrijdagmiddag om 15:00![]()
![]()
Jammer hoor...
Ik ga het daar onwijs naar mijn zin hebben. Dat heeft er niks mee te maken. Het is echter jammer dat ze elk jaar steeds dezelfde inschattingsfouten maken. Dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef King het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het toch wel gezellig wordt, ondanks dat gemekker
Maar hoe kan een organisatie zo naief zijn? Zet acts als Jeremy's, Lucky Fonz III en Hit Me TV dan in die kleine tent. Maar dit is gewoon vragen om problemen, zeker als je naast die 6000 tienermeiden ook nog 4000 Britten hebt die met veel geweld die keet binnen proberen te beuken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zie gebeuren dat daar gereld gaat worden![]()
Bij Voicst vorig jaar was het echt bijna duw en trekwerk om binnen te komen. Dan wil je niet 6000 tienermeiden voor je deur hebben staan...
Ach, ik neem aan dat ze echt wel over dat soort dingen nadenken, maar met factoren rekening moeten houden waar jij en ik geen idee van hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ga het daar onwijs naar mijn zin hebben. Dat heeft er niks mee te maken. Het is echter jammer dat ze elk jaar steeds dezelfde inschattingsfouten maken. Dat vind ik jammer.
Zeker zeker! Afgezien van die 2 puntjes, het feitje dat Korpiklaani 's middags staat en de hoeveelheid overlap op de zondag, is er verder ook niet veel "aan de hand" voor mij hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef Love Mae King het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het toch wel gezellig wordt, ondanks dat gemekker
Gaaf! Dan zie ik jullie zaterdag om 16 uur in de X-Ray!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De laatste TBA is trouwens Depeche Mode, voor wie dat nog niet wist.
Ja, gewoon lekker voor een paar honderd man in de X-Ray optreden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weinig vervelende overlap. Ik ben tevreden.
doe het zelf in de wiki!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie zet mij tussen de gaanende lowlanders
zeker nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Band of Horsesquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaaf! Dan zie ik jullie zaterdag om 16 uur in de X-Ray!
Maar waar staat Band of Horses dan?![]()
absoluut, dat joch moet je aangevenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
Jongen van de AH vertelde mij dat er bij het distributiecentrum iets verkeerd was gegaan, en dat er daarom geen bijlage in m'n NRC Next zat. Is dat een andere manier om te vertellen dat ze er allemaal uitgegapt zijn?
Nu maar even verdiepen in het blokkenschema op de site dan maar, brb.
Je hoeft niet te gaan....quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Anouk als afsluiter van de vrijdag![]()
![]()
* Roni Size op de vrijdagmiddag om 15:00![]()
![]()
Jammer hoor...
kees gaat altijd boven allesquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nah ziet er wel goed uit, amper storende overlappingen voor mij. Alleen Digitalism vs. LeLe is echt jammer.Maar dat wordt dus eerstgenoemde. En Ellen Allien vs. Kees van Hondt is matig, maar over Kees zoveel goede verhalen gehoord dat dat 'm waarschijnlijk wordt.
Verder belachelijk dat de Jeugd wordt weggestopt als een of ander grappig bandje die even een klein half uur moeten vullen. Die gasten redden 't makkelijk met een uur zonder vervelend te worden.
Ook jammer dat Simian Mobile Disco en Digitalism al om 20:15 spelen.
Verder geen klachten, behalve de Charlie.
Best prima als ik 't vergelijk met voorgaande jaren, toen zat ik echt volgepland (en miste ik altijd 60%+).
Dat nog net niet bij mij maar ziet er goed uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrijdagnacht:
23:30 Junkie XL
00:30 Deadmau5
02:00 Sven Väth
I just felt my dick move!
ja, 't is de woekersite van ticketservice zelf.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dat viagogo van livenation is wel betrouwbaar toch??
Nog even een geheel offtopic vraagje over die woekersite.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, 't is de woekersite van ticketservice zelf.
dat wordt leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz. Verder opzich ook leuk voor de kunstzinnigen onder U: De Converse Compound Graffiti Canvas Wall !!! Opzich goed.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:03 schreef ondeugend het volgende:
Waar the hell is dominik eulberg gebleven in het schema
Ja zeg, wie deed het nou ontdekken ?quote:
Morgen in Amsterdam (Melkweg). Helaas kan ik niet en dus ronduit kut dat hij niet op Lowlands staat. Daarnaast zie ik ook nergens (ruimte voor) The Futureheads...quote:
Inderdaad vaag, staat wel op z'n sitequote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:03 schreef ondeugend het volgende:
Waar the hell is dominik eulberg gebleven in het schema
Black Mountain stond laatst ook in de kleine zaal van de Melkweg en toen was het niet eens uitverkocht...zoveel mensen kennen ze misschien (gelukkig) nog niet dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:50 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Maar serieus; Black Mountain in de Charlie?!
Vond hem de laatste keer een tikkie tegenvallen (5 days off, paradiso), kwam misschien ook omdat Venetian Snares direct erna steengoed was.. Ga zeker wel even kijken in de X-ray, maar 2,5 uur is wat veel van het goede denk ik, en er zijn nog wat andere leuke dingen tegelijkertijd.quote:
Ik meen me te herinneren van wel maar kan het ook niet meer vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:43 schreef damienr het volgende:
op lowlands.nl heeft ook nooit gestaan dat dominik eulberg geboekt zou zijn....
Net als Sons And Daughters, die hebben het nu ook nog op hun site staan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:34 schreef damienr het volgende:
het heeft idd op veel sites gestaan (incl die van dominik eulberg zelf), maar het heeft nooit op lowlands.nl gestaan (helaas).
Eulberg ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
die hebben het nu ook nog op hun site staan.
Venetian snares toenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Vond hem de laatste keer een tikkie tegenvallen (5 days off, paradiso), kwam misschien ook omdat Venetian Snares direct erna steengoed was.. Ga zeker wel even kijken in de X-ray, maar 2,5 uur is wat veel van het goede denk ik, en er zijn nog wat andere leuke dingen tegelijkertijd.
Te geniaal en heerlijk geflipt, ik had hem nog nooit eerder live gezien. Ben uiteindelijk nog even het podium opgeklommen zelfs. Jammer dat het plotseling was afgelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vond je van![]()
scotch egg
![]()
?
hehe, ik was ook het podium op jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Te geniaal en heerlijk geflipt, ik had hem nog nooit eerder live gezien. Ben uiteindelijk nog even het podium opgeklommen zelfs. Jammer dat het plotseling was afgelopen.
Kom, we zetten een hele kleine tent neer vlak naast een hele grote. En dan steeds als de act in die hele grote afgelopen is, dan laten we gelijk een hip bandje beginnen in die kleine. Lachen joh, heb je 40.000 man die er langs lopen en maar 1.500 kunnen erin. Ga wij filmen en naar Funniest Homevideos sturenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef EvilWasp het volgende:
WTF waren ze aan het denken toen ze die Charlie bedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |