Je hoeft niet te gaan....quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Anouk als afsluiter van de vrijdag![]()
![]()
* Roni Size op de vrijdagmiddag om 15:00![]()
![]()
Jammer hoor...
kees gaat altijd boven allesquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nah ziet er wel goed uit, amper storende overlappingen voor mij. Alleen Digitalism vs. LeLe is echt jammer.Maar dat wordt dus eerstgenoemde. En Ellen Allien vs. Kees van Hondt is matig, maar over Kees zoveel goede verhalen gehoord dat dat 'm waarschijnlijk wordt.
Verder belachelijk dat de Jeugd wordt weggestopt als een of ander grappig bandje die even een klein half uur moeten vullen. Die gasten redden 't makkelijk met een uur zonder vervelend te worden.
Ook jammer dat Simian Mobile Disco en Digitalism al om 20:15 spelen.
Verder geen klachten, behalve de Charlie.
Best prima als ik 't vergelijk met voorgaande jaren, toen zat ik echt volgepland (en miste ik altijd 60%+).
Dat nog net niet bij mij maar ziet er goed uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrijdagnacht:
23:30 Junkie XL
00:30 Deadmau5
02:00 Sven Väth
I just felt my dick move!
ja, 't is de woekersite van ticketservice zelf.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dat viagogo van livenation is wel betrouwbaar toch??
Nog even een geheel offtopic vraagje over die woekersite.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, 't is de woekersite van ticketservice zelf.
dat wordt leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz. Verder opzich ook leuk voor de kunstzinnigen onder U: De Converse Compound Graffiti Canvas Wall !!! Opzich goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |