Je hoeft niet te gaan....quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Anouk als afsluiter van de vrijdag![]()
![]()
* Roni Size op de vrijdagmiddag om 15:00![]()
![]()
Jammer hoor...
kees gaat altijd boven allesquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nah ziet er wel goed uit, amper storende overlappingen voor mij. Alleen Digitalism vs. LeLe is echt jammer.Maar dat wordt dus eerstgenoemde. En Ellen Allien vs. Kees van Hondt is matig, maar over Kees zoveel goede verhalen gehoord dat dat 'm waarschijnlijk wordt.
Verder belachelijk dat de Jeugd wordt weggestopt als een of ander grappig bandje die even een klein half uur moeten vullen. Die gasten redden 't makkelijk met een uur zonder vervelend te worden.
Ook jammer dat Simian Mobile Disco en Digitalism al om 20:15 spelen.
Verder geen klachten, behalve de Charlie.
Best prima als ik 't vergelijk met voorgaande jaren, toen zat ik echt volgepland (en miste ik altijd 60%+).
Dat nog net niet bij mij maar ziet er goed uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrijdagnacht:
23:30 Junkie XL
00:30 Deadmau5
02:00 Sven Väth
I just felt my dick move!
ja, 't is de woekersite van ticketservice zelf.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dat viagogo van livenation is wel betrouwbaar toch??
Nog even een geheel offtopic vraagje over die woekersite.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, 't is de woekersite van ticketservice zelf.
dat wordt leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz. Verder opzich ook leuk voor de kunstzinnigen onder U: De Converse Compound Graffiti Canvas Wall !!! Opzich goed.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:03 schreef ondeugend het volgende:
Waar the hell is dominik eulberg gebleven in het schema
Ja zeg, wie deed het nou ontdekken ?quote:
Morgen in Amsterdam (Melkweg). Helaas kan ik niet en dus ronduit kut dat hij niet op Lowlands staat. Daarnaast zie ik ook nergens (ruimte voor) The Futureheads...quote:
Inderdaad vaag, staat wel op z'n sitequote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:03 schreef ondeugend het volgende:
Waar the hell is dominik eulberg gebleven in het schema
Black Mountain stond laatst ook in de kleine zaal van de Melkweg en toen was het niet eens uitverkocht...zoveel mensen kennen ze misschien (gelukkig) nog niet dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:50 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Maar serieus; Black Mountain in de Charlie?!
Vond hem de laatste keer een tikkie tegenvallen (5 days off, paradiso), kwam misschien ook omdat Venetian Snares direct erna steengoed was.. Ga zeker wel even kijken in de X-ray, maar 2,5 uur is wat veel van het goede denk ik, en er zijn nog wat andere leuke dingen tegelijkertijd.quote:
Ik meen me te herinneren van wel maar kan het ook niet meer vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:43 schreef damienr het volgende:
op lowlands.nl heeft ook nooit gestaan dat dominik eulberg geboekt zou zijn....
Net als Sons And Daughters, die hebben het nu ook nog op hun site staan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:34 schreef damienr het volgende:
het heeft idd op veel sites gestaan (incl die van dominik eulberg zelf), maar het heeft nooit op lowlands.nl gestaan (helaas).
Eulberg ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
die hebben het nu ook nog op hun site staan.
Venetian snares toenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:43 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Vond hem de laatste keer een tikkie tegenvallen (5 days off, paradiso), kwam misschien ook omdat Venetian Snares direct erna steengoed was.. Ga zeker wel even kijken in de X-ray, maar 2,5 uur is wat veel van het goede denk ik, en er zijn nog wat andere leuke dingen tegelijkertijd.
Te geniaal en heerlijk geflipt, ik had hem nog nooit eerder live gezien. Ben uiteindelijk nog even het podium opgeklommen zelfs. Jammer dat het plotseling was afgelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vond je van![]()
scotch egg
![]()
?
hehe, ik was ook het podium op jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Te geniaal en heerlijk geflipt, ik had hem nog nooit eerder live gezien. Ben uiteindelijk nog even het podium opgeklommen zelfs. Jammer dat het plotseling was afgelopen.
Kom, we zetten een hele kleine tent neer vlak naast een hele grote. En dan steeds als de act in die hele grote afgelopen is, dan laten we gelijk een hip bandje beginnen in die kleine. Lachen joh, heb je 40.000 man die er langs lopen en maar 1.500 kunnen erin. Ga wij filmen en naar Funniest Homevideos sturenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef EvilWasp het volgende:
WTF waren ze aan het denken toen ze die Charlie bedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |