Zeker zeker! Afgezien van die 2 puntjes, het feitje dat Korpiklaani 's middags staat en de hoeveelheid overlap op de zondag, is er verder ook niet veel "aan de hand" voor mij hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef Love Mae King het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het toch wel gezellig wordt, ondanks dat gemekker
Gaaf! Dan zie ik jullie zaterdag om 16 uur in de X-Ray!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De laatste TBA is trouwens Depeche Mode, voor wie dat nog niet wist.
Ja, gewoon lekker voor een paar honderd man in de X-Ray optreden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weinig vervelende overlap. Ik ben tevreden.
doe het zelf in de wiki!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie zet mij tussen de gaanende lowlanders
zeker nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Band of Horsesquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaaf! Dan zie ik jullie zaterdag om 16 uur in de X-Ray!
Maar waar staat Band of Horses dan?![]()
absoluut, dat joch moet je aangevenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
Jongen van de AH vertelde mij dat er bij het distributiecentrum iets verkeerd was gegaan, en dat er daarom geen bijlage in m'n NRC Next zat. Is dat een andere manier om te vertellen dat ze er allemaal uitgegapt zijn?
Nu maar even verdiepen in het blokkenschema op de site dan maar, brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |